Няма какво да се лъжем, всички сме консуматори. Дали купуваме клетъчен телефон, швейцарски крем против бръчки или кока-кола, пазаруването съставлява важна част от всекидневието ни. И именно заради това всеки божи ден всички до един сме атакувани от десетки, ако не и от стотици послания на специалистите по маркетинг и реклама. Телевизионни реклами. Билбордове. Банери в интернет. Витрини на магазини. Търговски марки и информации за всякакви брандове непрестанно ни атакуват, на пълна скорост и от всички посоки. При всичките безспирни реклами, на които всекидневно сме изложени, как може изобщо да очакват от нас да запомним ... |
|
Човешкият ум е устроен да визуализира и запомня истории. Ако искате да общувате ефикасно, добавете истории към посланието си. Кандидатите мразят презентациите, но обичат истории. Помислете си. Когато минавате покрай човек, разказващ история, не ви ли се иска да спрете и да послушате? Искате да я чуете докрай, защото подсъзнателно мразите недовършени истории. Можете да използвате историите, за да привличате кандидати, да преодолявате възражения, да мотивирате екипа си и да учите новите дистрибутори на бизнес принципи по приятен и незастрашаващ начин. Освободете бизнеса си от стреса и го направете по-забавен. Научете се да ... |
|
Забавен и лесен начин за създаване на ефективна реклама и увеличаване на печалбата! Трябва да разработите силна, запомняща се рекламна кампания? Този практически наръчник ви дава поглед отблизо върху създаването на реклами за всякакви медии, които привличат вниманието и дават резултат - като се започне от електронните медии и печата и се стигне до радиото, телевизията и външната реклама. Ще разберете как да предадете силно и последователно послание и кога трябва (или не трябва) да спестявате от разходите. Открийте как да: си съставите реалистичен рекламен бюджет дефинирате и предадете своето послание идентифицирате ... |
|
Убеждаването на хората и получаването на да е основно умение в живота - независимо дали продавате някакъв продукт, идея или самите себе си. Това ревизирано издание на книгата, пълно с истински и изпитани съвети и примери от реалния живот, ще ви отведе стъпка по стъпка през основите на успешната търговия, поставяйки ударение върху Интернет. Затова, възползвайте се от този ценен наръчник и сключвайте сделки. Открийте как да: използвате изкуството на търговията, за да получите онова, което искате; създавате убедителни презентации; подобрите уменията си при работа с хора; увеличите продажбите си чрез заздравяване на ... |
|
Теория, практика и изследвания. ... "Безспорно най-добрата книга за маркетингово позициониране към момента. Много комплексна, разбираемо написана, прекрасно илюстрирана и най-важното - с конкретни указания как да се постигне желаният бизнес резултат: маркетингов и като продажби." проф. д-р Веселин Благоев, автор на първата българска книга по маркетинг - 1988 г. "Също като модерен джипиес в непозната пътна мрежа книгата ще ви помогне да се ориентирате и да откриете къде точно сред хаотично разпръснатите конкуренти се намира вашият бранд. Това е начинът по-лесно да подобрите имиджа на продуктите и услугите в ... |
|
Книгата изяснява маркетирането на услугите в теоретичен и практически план. Запознава с характерните черти на услугите и с техния разширен маркетингов микс, който освен елементите: продукт, пласмент, цена, промоция, включва и процес, предметна среда и персонал, потребители и посетители. Разглежда се обновяването на маркетинг-микс рамката на услугите, като е добавен и осми елемент - производителност и качество, който по-добре изяснява създаването, предлагането, изпълнението и удовлетвореността на потребителите."Основи на маркетинга на услугите" предлага основните знания, които са полезни както за обучаващите се, ... |
|
12,5 принципа на умението да продаваме ... Малка червена книга за успешните продажби не е книга за четене. Тя е книга за изучаване. Книга инструмент. Книга, която трябва да се осмисля. Книга за твоя бизнес живот. Прекалено съдържателна е, за да бъде прочетена само веднъж. Ако я прочетеш десет пъти, ще правиш страхотни продажби, ще имаш идеално поведение, високи творчески умения, прекрасни взаимоотношения, тлъста банкова сметка и чудесен живот. Защо книгата е червена? Червеното е цветът на страстта. Страстта е опорната точка на продажбите. Без страст няма продажби. Червеното е цветът на любовта. Ако не обичаш това, ... |
|
Дребните детайли, които разкриват мащабни тенденции. ... Какво стои в основата на успешната марка? Желанието. Копнежът на милиони потребители, който чака да бъде открит и разгадан. Мартин Линдстрьом , който заслужено може да се нарече Шерлок Холмс на маркетинга, пътува по целия свят в търсене на "малките данни" - онези дребни знаци и улики, които водят всеки детектив до разбулването на голямата загадка. Търпеливо и методично той отбелязва всевъзможни детайли, нюанси, особености на поведението и начина на живот и извежда от тях съществуващи закономерности и общи характеристики за обществото и социалните групи в ... |