Понякога, когато си сигурен в качествата си и смяташ, че имаш шанс и място на пазара, ти остава само да търсиш точния начин да покажеш способностите си. Е, и да изчакаш. Така се случва със съдружниците Ойген Ман и Ханс Шрьодер.
През 1951 г. те създават компанията „Mann & Schröder“, която днес има много успешни марки, сред които е и „Aldo Vandini“. Първоначално компанията съсредоточава усилията си върху производството на широка гама от препарати за почистване в домакинството под марките „SOLA“, „RIO-Preßstein“ и „MIF-EX“.
Когато през 1960 г. е въведен аерозаолът, компанията реагира веднага и пуска на немския пазар лак за коса – „Pony“, който е първия и пазарен успех.
Постепенно „Mann & Schröder“ преминават към производство на продукти за лична хигиена. А, се оказва, че на тяхна страна е и законодателството. През 1974 г. се премахва фиксирането на цените на марковите продукти. И те създават цяла марка продукти за лична хигиена – “alkmene”. Дизайнът и качеството им са зашеметяващи. Шишенце „alkmene“ е изложено и днес в Музея на модерното изкуство в Ню Йорк и получава наградата за дизайн „graphis annual 1973/1974“.
Следва десетилетие - 80-те години – през което компанията инвестира в сгради и производствени съоръжения, а през 90-те, в допълнение към сертифицирането съгласно DIN EN ISO 9001, компанията оборудва специална лаборатория за контрол на качеството, като целия процес е компютаризиран. По същото време, към разнообразието от марки, са добавени и „Diplona“, „Dulgon“ и „Sanosan“.
Появяват се и собствените, изключително иновативни бранда:
- „Numis“ - медицинска грижа за кожата с рН 5,5
- „Fruttini“ - модерна грижа за тялото с плодове и аромати
- "Aldo Vandini" - уелнес грижи за тялото и косата.
Марката "Алдо Вандини" разработва няколко серии козметични продукти, които се оказват изключително успешни и се разпознават в цяла Европа - "Amazing", "Comfort", "Pure", "Sensual" и др. Сред тях има хидратиращи флуиди, балсами за тяло, пилинги, кремове и млека за тяло, както и многообразие от великолепни душ гелове.
Експанзията на компанията продължава и за първото десетилетие на века продуктите на немската компания покоряват Европа и Азия. Отваря врати втори производствен център в Русия. Общите продажби за периода надхвърлят 100 милиона DM.
От 2010 г. насам, компанията започва да развива нови продукти, които са предназначени за грижите за лицето и защитата на кожата от слънчевите лъчи. А това допринася за нарастване на продажбите до 100 милиона евро.