Динамично постоянство. Звучи странно, нали? Точно този оксиморон обаче описва най-добре историята на „Credo” – козметична марка, стартирала в Германия, след това станала част от американска компания, а днес отново представител на немски производител. Да, всичко това изразява динамиката. Къде е постоянството ли? То е част от основната цел на марката. От стартирането си до днес мисията на „Credo” е да предложи специална гама от дезодоранти. Всеки от тях има задача да подари доза увереност и дълготрайно усещане за свежест на потребителите.
Всъщност задачата на продуктите „Credo” е поставена от екипа на немската компания „Blendax”, която по това време е собственик и на популярните марки „
Blend-a-med”, „Cliff” и „Kamill”. През 1987 г. обаче те, както и „Credo”, стават част от американския производител „Procter & Gamble”. Още след придобиването на марките, компанията проявява по-голям интерес към продуктите за дентална грижа „Blend-a-med”. Това се превръща и в основната причина „Credo” да бъде продадена на следващия си собственик. Динамичните промени отново връхлитат марката през 1998 г., когато тя пак става собственост на представител от своята Родина – немската компания „Burnus”. И до днес „Credo” е част от тази компания, заедно с марките „Cliff”, „Kamill” „
Litamin” и „Glysolid”.
С придобиването на марката основната задача на продуктите не се променя. Екипът на „Burnus”, дори усъвършенства формулите. Днес, освен део-решения, ароматизиращи кожата, каталогът на „Credo” предлага и комбинация от ухания, побрани в рол он система. Всеки продукт е с двойно по-наситен аромат и със специална формула за 24-часова защита от неприятната миризма при изпотяване. А докато уханна вълна на дезодоранта или рол она се грижи за свежото усещане, деликатни овлажняващи съставки успокояват чувствителната кожа под мишниците.
Разработени за мъже или подходящи за дамите – козметичните формули на „Credo” подаряват приливна вълна от свежест за представителите и на двата пола.