store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Рива  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Рива    Дискретният чар на рекламата - Теодора Дончева

Дискретният чар на рекламата


Цена:  8.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази книга може да бъде доставена в:
Вторник 21-08-2018 г. или
Сряда 22-08-2018 г.
Продукт#174540
ВидКнига
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Издадена2015 г.
Издателство
Официален сайт на Риваwww.rivapublishers.com
Категории
КорицаМека
Страници128
Размери13.80 / 21.00 / 0.80 cm
Тегло0.168 kg
EAN9789543205202
ISBN9789543205202
Описание
Продуктовото позициониране на екрана.
Възможността за включване на допълнителни средства към даден филмов бюджет винаги е примамлива. Тази опция изглежда още по-примамлива в държава, в която филмовите бюджети обикновено не са кой знае колко високи. Продуктовото позициониране у нас се практикува все по-често, все по-смело, но и все по-нахално до степен, в която може да разруши драматургичната структура на един филм.

"Дискретният чар на рекламата" изследва в каква степен рекламирането може да повлияе на художественото въздействие на един филм, както и връзката между сериалите с висок зрителски рейтинг и филмите с много зрители, от една страна, и интереса на рекламодателите, от друга.
Страници от тази книга




Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 1 глас 
За да оцените книгата "Дискретният чар на рекламата", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази книга, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват книгата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази книга, купуват също
Семиотични изследвания на търговската марка: Инструменти, анализи и резултати - Димитър Трендафилов - книга
Семиотични изследвания на търговската марка: Инструменти, анализи и резултати

Нов български университет
Цена:  13.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Нарастващият брой публикации (включително на български език) за приносите на семиотиката в създаването и развитието на търговските марки, както и налагането на термина "приложна семиотика" в маркетинговите изследователски агенции на развитите пазари все по-ясно фокусират вниманието върху малко познати у нас практики. Монографията е отговор на тази тенденция, като основната цел е да направи достъпни знанията и достиженията в това поле както за професионалистите в отделните области на маркетинга - реклама, брандинг, ПР, пазарни изследвания, стратегическо планиране, търговия на дребно и т.н., - така и за по- ...
Пътят към разрухата - Джеймс Рикардс - книга
Пътят към разрухата

Изток - Запад
Цена:  22.00 лв.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Тайният план на глобалните елити за следващата финансова криза. ... Тревожна камбана бие сред глобалните елити. Знаците за предстояща световна финансова криза вече са съвсем видими. Този път обаче те имат план как да защитят себе си: да натрупат колкото може повече парични средства, докато това е възможно, а след това, когато кризата удари, да "замразят" глобалната финансова система. От 2014 г. насам международните парични агенции предупреждават определен кръг от финансови министри, банкери и частни инвестиционни фондове, че финансовата политика на САЩ ще доведе всички до ръба на пропастта. Както Рикардс ...
Стратегическо ръководство и лидерство : Лидер - Цветан Семерджиев - книга
Стратегическо ръководство и лидерство
Лидер


Софттрейд
Цена:  10.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Актуалността на знанията за стратегическото ръководство и лидерството се обуславя от настъпилите в края на XX век глобални промени, които породиха множество противоречия и създадоха изключително сложно стратегическо обкръжение. Тяхната значимост се определя от неустойчивото развитие на човешката цивилизация и ръста на заплахите за мира и стабилността в света. Изграждането на глобални информационни инфраструктури създаде нова уязвимост на обществото, а неговите граждани станаха обект на нови, непознати форми на насилие. Тези тенденции създадоха безпрецедентен дефицит на идеи, концепции и модели за обществено развитие и ...
Политическата стратегия - Радостин Морфов - книга
Политическата стратегия

Фабер
Цена:  15.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Архитектурното изкуство на старите българи - том 2 и 3: Късно средновековие и Възраждане - Николай Тулешков - книга
Архитектурното изкуство на старите българи - том 2 и 3: Късно средновековие и Възраждане

АИ "Проф. Марин Дринов"
Цена:  18.50 лв.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Комплект от 2 тома ... Трудът представлява продължение на Том 1. Средновековие. В него се анализира развитието на българската архитектура от периода XV – XIX век в контекста на Османската империя. В този смисъл той засяга въпроси и на имперската култура, а от там чрез нейните характеристики от различни периоди и влиянието върху българските земи. Посочва се, че това се осъществява чрез българските строители, резбари и зографи, които са главни майстори в балканските и западномалоазийските територии на държавата. Формулира се наличието на архитектурно-художествени течения в рамките на единна Българска възрожденска ...
Какво е и какво не е PR - Велин Станев - книга
Какво е и какво не е PR

Сиела
Цена:  13.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Велин Станев е доктор по Журналистика (Масова комуникация) и доцент (по Бизнес комуникация и връзки с обществеността) в Пловдивски университет "П. Хилендарски". Той е оперативен журналист, радиоводещ, преподавате, ръководител на магистърски програми, носител на престижни литературни и журналистически награди, автор на журналистически, художествени и научни публикации, енциклопедична книга, сборник с разкази, сборник публицистика и две научни монографии. "Какво е и какво не е PR" е петата му книга и втора научна монография. ...
Управление на проекти. Инструмент за постигане на устойчиво развитие - Надя Маринова - книга
Управление на проекти. Инструмент за постигане на устойчиво развитие

Нов български университет
Цена:  20.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Управлението на проекти е най-динамично развиващата се съвременна дисциплина и професия, като всички подобрения се осъществяват чрез отделни проекти и по никакъв друг начин. Книгата съдържа всички важни аспекти, процеси и добри практики на съвременното управление на проекти. Ето защо тя може да се използва успешно като източник на знания и наръчник за управление на проекти от всякакво естество. Книгата е предназначена не само за ръководители на проекти, но и за широк кръг специалисти от всички области, които желаят да разширят своята проектна култура. Надя Маринова е главен асистент в НБУ и доктор по управленските ...
Интернационализация на висшето образование в Европа - Елена Благоева-Хазърбасанова - книга
Интернационализация на висшето образование в Европа

Нов български университет
Цена:  9.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Границите не бива да бъдат пречка за образованието, а още по-малко за знанието. По тази причина интернационализацията става все по-съществен елемент от политиката на висшето образование, необходим за оцеляването и усъвършенстването на европейските университети. Това изследване защитава тезата, че успешният Университет на бъдещето има като своя характеристика висока степен на интернационализация. Интернационализацията не е самостоятелна инициатива, а атмосфера на Европейското пространство за висше образование. Интегрираната стратегия за интернационализация е предпоставка за преосмисляне и преструктуриране на международното ...

Дискретният чар на рекламата


Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази книга може да бъде доставена в:
Вторник 21-08-2018 г. или
Сряда 22-08-2018 г.
Продукт#174540
ВидКнига
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Издадена2015 г.
Издателство
Официален сайт на Риваwww.rivapublishers.com
Категории
КорицаМека
Страници128
Размери13.80 / 21.00 / 0.80 cm
Тегло0.168 kg
EAN9789543205202
ISBN9789543205202
Описание
Продуктовото позициониране на екрана.
Възможността за включване на допълнителни средства към даден филмов бюджет винаги е примамлива. Тази опция изглежда още по-примамлива в държава, в която филмовите бюджети обикновено не са кой знае колко високи. Продуктовото позициониране у нас се практикува все по-често, все по-смело, но и все по-нахално до степен, в която може да разруши драматургичната структура на един филм.

"Дискретният чар на рекламата" изследва в каква степен рекламирането може да повлияе на художественото въздействие на един филм, както и връзката между сериалите с висок зрителски рейтинг и филмите с много зрители, от една страна, и интереса на рекламодателите, от друга.
Страници от тази книга
Други интересни предложения
Анимационни сценарии
Иван Веселинов
Цена:  8.00 лв.
Драматургичното пространство на анимацията
Невелина Попова
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв.
Целият свят е... кино
Елица Матеева
Цена:  13.00 лв.
Френска връзка
Николай Нинов
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Цена:  9.00 лв.
Как попкорнът измести фъстъците
Проф. Владимир Игнатовски
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  12.00 лв.
Европейско кино - глобално и локално
Ингеборг Братоева-Даракчиева
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  9.00 лв.
Киносценарият - написване и пренаписване
Светла Христова
Възможна е експресна доставка само за 2 часа в рамките на София, в работни дни от 10 до 20 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв.
Изгубени в гледането - Бариери пред аудио-визуалните медии
Петя Александрова
Цена:  12.00 лв.
Комиксът на съвременния екран
Радостина Нейкова
Цена:  12.00 лв.
Невъзможни портрети и 21 глави от историята на умно село + DVD Диск
Антоанета Бачурова
Цена:  21.00 лв.
Назад
Младият мениджър звезда
Арън Макданиел
Позитивно възпитание за деца в предучилищна възраст
Джейн Нелсън, Черил Ъруин, Рослин Ан Дафи
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
1001 филма, които непременно трябва да гледате - Стивън Джей Шнайнер -
1001 филма, които ...
Стивън Джей Шнайнер
Избрани, защото са получили историческо, общо одобрение или са приети от критиката, това са филмите, ...
Монтажът на аудиовизуалното произведение - Светла Фингова -
Монтажът на ...
Светла Фингова
Книгата има за цел да запознае с основните проблеми на монтажа и неговото място в цялостния процес на ...
Вчера - Владо Даверов -
Вчера
Владо Даверов
Книгата се преиздава с илюстрации, които съдържат снимков материал от култовия български филм " ...
Киносценарият - написване и пренаписване - Светла Христова -
Киносценарият - написване ...
Светла Христова
Теория и практика : Тази книга представя теоретично и популяризира доказани в практиката стандарти и ...
Последните мохикани на киното - Олга Маркова -
Последните мохикани на ...
Олга Маркова
"Последните мохикани на киното" е своеобразен сборник от творчески портрети-интервюта с най- ...
Хипотезата за "странната долина" и анимацията - Цветомира Николова -
Хипотезата за "странната ...
Цветомира Николова
Настоящата монография изследва хипотезата на японския кибернетик д-р Масахиро Мори за човешките ...
Промяна - Лив Улман -
Промяна
Лив Улман
Книгата "Промяна" е писана в годините, когато Улман е на върха на славата (с роли в Холивуд, ...
Дженифър Анистън - неофициална биография - Андрю Адамидес -
Дженифър Анистън - ...
Андрю Адамидес
Като звезда от сериала "Приятели" Дженифър има милиони фенове и е преодоляла поредица ...
ПроДавай - Юли Тонкин -
ПроДавай
Юли Тонкин
От автора на "Нечовекът" и "Ново начало". : Хората не обичат да им продават, но ...
Корпоративна социална отговорност - Филип Котлър, Нанси Лий -
Корпоративна социална ...
Филип Котлър, Нанси Лий
Най-доброто за вашата компания и за вашата кауза. Примери от водещи световни компании. : Работите в ПР ...
Биология на купуването - основи на невромаркетинга - Мартин Линдстрьом -
Биология на купуването - ...
Мартин Линдстрьом
Няма какво да се лъжем, всички сме консуматори. Дали купуваме клетъчен телефон, швейцарски крем против ...
Мръсната история - Майкъл Бландинг -
Мръсната история
Майкъл Бландинг
Прочутата реклама на "Кока-Кола" от 70-те "Искам да науча света да пее" изгради ...
Дългата опашка - Крис Андерсън -
Дългата опашка
Крис Андерсън
Какво се случва, когато потребителите разполагат с почти безкраен избор, който поражда неограничено ...
Маркетинг в туризма - Мария Узунова, Нели Ефтимова, Татяна Дончева -
Маркетинг в туризма
Мария Узунова, Нели Ефтимова, ...
Учебникът е написан по програма, утвърдена от МОН през 2005 г., за обучение в професионалните гимназии ...
Добри дела - Филип Котлър, Дейвид Хескил, Нанси Лий -
Добри дела
Филип Котлър, Дейвид Хескил, ...
Бизнесът може да се развива, докато прави добро! : През последните 30 години голям брой компании ...
Маркетинг от уста на уста - Анди Сърновиц -
Маркетинг от уста на уста
Анди Сърновиц
Маркетингът от уста на уста работи за бизнес от всякакъв размер. Не трябва да имаш нашумял уебсайт, да ...
1000 ученически раници
Вземи подарък от Nivea Sun
Спечели термо чанта от Nestle