store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Рива  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Рива    Дискретният чар на рекламата - Теодора Дончева

Дискретният чар на рекламата


Цена:  8.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази книга може да бъде доставена в дните:
Петък 14-12-2018 г., Понеделник 17-12-2018 г. или
Вторник 18-12-2018 г.
Продукт#174540
ВидКнига
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Издадена2015 г.
Издателство
Официален сайт на Риваwww.rivapublishers.com
Категории
КорицаМека
Страници128
Размери13.80 / 21.00 / 0.80 cm
Тегло0.168 kg
EAN9789543205202
ISBN9789543205202
Описание
Продуктовото позициониране на екрана.
Възможността за включване на допълнителни средства към даден филмов бюджет винаги е примамлива. Тази опция изглежда още по-примамлива в държава, в която филмовите бюджети обикновено не са кой знае колко високи. Продуктовото позициониране у нас се практикува все по-често, все по-смело, но и все по-нахално до степен, в която може да разруши драматургичната структура на един филм.

"Дискретният чар на рекламата" изследва в каква степен рекламирането може да повлияе на художественото въздействие на един филм, както и връзката между сериалите с висок зрителски рейтинг и филмите с много зрители, от една страна, и интереса на рекламодателите, от друга.
Страници от тази книга




Рейтинг
Рейтинг: 8.00 / 2 гласа 
За да оцените книгата "Дискретният чар на рекламата", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази книга, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват книгата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази книга, купуват също
Семиотични изследвания на търговската марка: Инструменти, анализи и резултати - Димитър Трендафилов - книга
Семиотични изследвания на търговската марка: Инструменти, анализи и резултати

Нов български университет
Цена:  13.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Нарастващият брой публикации (включително на български език) за приносите на семиотиката в създаването и развитието на търговските марки, както и налагането на термина "приложна семиотика" в маркетинговите изследователски агенции на развитите пазари все по-ясно фокусират вниманието върху малко познати у нас практики. Монографията е отговор на тази тенденция, като основната цел е да направи достъпни знанията и достиженията в това поле както за професионалистите в отделните области на маркетинга - реклама, брандинг, ПР, пазарни изследвания, стратегическо планиране, търговия на дребно и т.н., - така и за по- ...
Пътят към разрухата - Джеймс Рикардс - книга
Пътят към разрухата

Изток - Запад
Цена:  22.00 лв.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Тайният план на глобалните елити за следващата финансова криза. ... Тревожна камбана бие сред глобалните елити. Знаците за предстояща световна финансова криза вече са съвсем видими. Този път обаче те имат план как да защитят себе си: да натрупат колкото може повече парични средства, докато това е възможно, а след това, когато кризата удари, да "замразят" глобалната финансова система. От 2014 г. насам международните парични агенции предупреждават определен кръг от финансови министри, банкери и частни инвестиционни фондове, че финансовата политика на САЩ ще доведе всички до ръба на пропастта. Както Рикардс ...
Стратегията "Син океан" - Р. Мобьорно, В. Чан Ким - книга
Стратегията "Син океан"
,

Locus
Цена:  18.00 лв.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Да спечелиш, без да се състезаваш: нов стратегически подход. ... Как да създаваме неоспоримо пазарно пространство и да обезсилваме конкуренцията. От зората на индустриалната ера компаниите застават една срещу друга в ожесточена битка с цел устойчиво и печелившо развитие. Те се борят за преднина пред конкурентите, воюват за пазарен дял, сражават се за диференциране. И въпреки това тези отличителни черти на конкурентната стратегия не са начинът за създаване на печелившо развитие в дългосрочен план. Тази книга поставя под съмнение всичко, което смятате, че знаете за изискванията за стратегическия успех. У. Чан Ким и Рене ...
Политическата стратегия - Радостин Морфов - книга
Политическата стратегия

Фабер
Цена:  15.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Архитектурното изкуство на старите българи - том 2 и 3: Късно средновековие и Възраждане - Николай Тулешков - книга
Архитектурното изкуство на старите българи - том 2 и 3: Късно средновековие и Възраждане

АИ "Проф. Марин Дринов"
Цена:  18.50 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Комплект от 2 тома ... Трудът представлява продължение на Том 1. Средновековие. В него се анализира развитието на българската архитектура от периода XV – XIX век в контекста на Османската империя. В този смисъл той засяга въпроси и на имперската култура, а от там чрез нейните характеристики от различни периоди и влиянието върху българските земи. Посочва се, че това се осъществява чрез българските строители, резбари и зографи, които са главни майстори в балканските и западномалоазийските територии на държавата. Формулира се наличието на архитектурно-художествени течения в рамките на единна Българска възрожденска ...
Какво е и какво не е PR - Велин Станев - книга
Какво е и какво не е PR

Сиела
Цена:  13.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Велин Станев е доктор по Журналистика (Масова комуникация) и доцент (по Бизнес комуникация и връзки с обществеността) в Пловдивски университет "П. Хилендарски". Той е оперативен журналист, радиоводещ, преподавате, ръководител на магистърски програми, носител на престижни литературни и журналистически награди, автор на журналистически, художествени и научни публикации, енциклопедична книга, сборник с разкази, сборник публицистика и две научни монографии. "Какво е и какво не е PR" е петата му книга и втора научна монография. ...
Управление на проекти. Инструмент за постигане на устойчиво развитие - Надя Маринова - книга
Управление на проекти. Инструмент за постигане на устойчиво развитие

Нов български университет
Цена:  20.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Управлението на проекти е най-динамично развиващата се съвременна дисциплина и професия, като всички подобрения се осъществяват чрез отделни проекти и по никакъв друг начин. Книгата съдържа всички важни аспекти, процеси и добри практики на съвременното управление на проекти. Ето защо тя може да се използва успешно като източник на знания и наръчник за управление на проекти от всякакво естество. Книгата е предназначена не само за ръководители на проекти, но и за широк кръг специалисти от всички области, които желаят да разширят своята проектна култура. Надя Маринова е главен асистент в НБУ и доктор по управленските ...
Интернационализация на висшето образование в Европа - Елена Благоева-Хазърбасанова - книга
Интернационализация на висшето образование в Европа

Нов български университет
Цена:  9.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Границите не бива да бъдат пречка за образованието, а още по-малко за знанието. По тази причина интернационализацията става все по-съществен елемент от политиката на висшето образование, необходим за оцеляването и усъвършенстването на европейските университети. Това изследване защитава тезата, че успешният Университет на бъдещето има като своя характеристика висока степен на интернационализация. Интернационализацията не е самостоятелна инициатива, а атмосфера на Европейското пространство за висше образование. Интегрираната стратегия за интернационализация е предпоставка за преосмисляне и преструктуриране на международното ...

Дискретният чар на рекламата


Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  8.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази книга може да бъде доставена в дните:
Петък 14-12-2018 г., Понеделник 17-12-2018 г. или
Вторник 18-12-2018 г.
Продукт#174540
ВидКнига
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Издадена2015 г.
Издателство
Официален сайт на Риваwww.rivapublishers.com
Категории
КорицаМека
Страници128
Размери13.80 / 21.00 / 0.80 cm
Тегло0.168 kg
EAN9789543205202
ISBN9789543205202
Описание
Продуктовото позициониране на екрана.
Възможността за включване на допълнителни средства към даден филмов бюджет винаги е примамлива. Тази опция изглежда още по-примамлива в държава, в която филмовите бюджети обикновено не са кой знае колко високи. Продуктовото позициониране у нас се практикува все по-често, все по-смело, но и все по-нахално до степен, в която може да разруши драматургичната структура на един филм.

"Дискретният чар на рекламата" изследва в каква степен рекламирането може да повлияе на художественото въздействие на един филм, както и връзката между сериалите с висок зрителски рейтинг и филмите с много зрители, от една страна, и интереса на рекламодателите, от друга.
Страници от тази книга
Други интересни предложения
Невена Коканова
Години любов. Колекционерско издание

Георги Тошев
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  28.00 лв.
Кевин Спейси
Поглед отблизо

Робин Тамблин
Цена:  14.99 лв.
Киноповести
Ингмар Бергман
Цена:  22.00 лв.
За комедията в българското игрално кино
Светла Христова
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  15.00 лв.
Френска връзка
Николай Нинов
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  9.00 лв.
Как попкорнът измести фъстъците
Проф. Владимир Игнатовски
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  12.00 лв.
Наръчник на термините от практиката на филмовия и телевизионен оператор
Павел Милков
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  5.00 лв.
Авторски и сродни права в аудиовизията
Марияна Лазарова
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  18.00 лв.
Изгубени в гледането - Бариери пред аудио-визуалните медии
Петя Александрова
Цена:  12.00 лв.
Проблеми на операторското творчество
Венец Димитров
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  10.00 лв.
Назад
Мери Попинз
Памела Травърз
Шумът на върбите
Кенет Греъм
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Невена Коканова : Години любов. Колекционерско издание - Георги Тошев -
Невена Коканова
Години ...

Георги Тошев
Колекционерско издание, подписано от автора + 3 пощенски картички с Невена Коканова. : ...
Невена Коканова : Години любов - Георги Тошев -
Невена Коканова
Години ...

Георги Тошев
Луксозното издание, посветено на 80 години от рождението на Невена Коканова, с твърда подвързия и ...
Наум Шопов: Личен разговор. Бележки от един живот - Георги Тошев -
Наум Шопов: Личен разговор....
Георги Тошев
"Исках да се приближа до него, да го заговоря. Години наред мечтаех да го разбера или поне за ...
1001 филма, които непременно трябва да гледате - Стивън Джей Шнайнер -
1001 филма, които ...
Стивън Джей Шнайнер
Избрани, защото са получили историческо, общо одобрение или са приети от критиката, това са филмите, ...
Монтажът на аудиовизуалното произведение - Светла Фингова -
Монтажът на ...
Светла Фингова
Книгата има за цел да запознае с основните проблеми на монтажа и неговото място в цялостния процес на ...
Киносценарият. Основи на киносценаристиката - Сид Фийлд -
Киносценарият. Основи на ...
Сид Фийлд
Наричат Сид Фийлд "гуру на всички сценаристи". Бестселърите му "Киносценарият", & ...
Създаването на Pink Floyd The Wall - Джералд Скарф -
Създаването на Pink Floyd ...
Джералд Скарф
Предговор от Роджър Уотърс. : Официалната и пълна книга за "Стената", включително нови ...
Дженифър Анистън - неофициална биография - Андрю Адамидес -
Дженифър Анистън - ...
Андрю Адамидес
Като звезда от сериала "Приятели" Дженифър има милиони фенове и е преодоляла поредица ...
Кевин Спейси : Поглед отблизо - Робин Тамблин -
Кевин Спейси
Поглед ...

Робин Тамблин
Кевин Спейси е смятан за един от най-талантливите актьори сред своето поколение. Списание " ...
ПроДавай - Юли Тонкин -
ПроДавай
Юли Тонкин
От автора на "Нечовекът" и "Ново начало". : Хората не обичат да им продават, но ...
Директен и дигитален маркетинг на здравия разум - Дрейтън Бърд -
Директен и дигитален ...
Дрейтън Бърд
Дълги години тази книга е авторитетен учебник и неслучайно толкова време остава бестселър. Стъпка по ...
Защо купуваме? : Науката за пазаруването - Пако Ъндърхил -
Защо купуваме?
Науката ...

Пако Ъндърхил
Има ли метод в нашата лудост, когато става въпрос за пазаруване? В това остроумно и проницателно ...
Машина за продажби - Оксана Лалова, Даниил Дукат -
Машина за продажби
Оксана Лалова, Даниил Дукат
Системен подход за бързо и ефективно увеличаване на продажби в малкия и средния бизнес. : "Машина ...
Заразително. Защо нещата набират популярност? - Джона Бъргър -
Заразително. Защо нещата ...
Джона Бъргър
Идеи за успешни маркетинг стратегии. : Внимавайте с рекламите! Хората не слушат тях, а какво казват ...
Графичната комуникация днес, част 1 - Тиъдър Коновър, Уилям Райън -
Графичната комуникация ...
Тиъдър Коновър, Уилям Райън
Пред вас е новото, четвърто издание на най-добрата книга по графични комуникации - плод на задълбочени ...
Малка червена книга за успешните продажби - Джефри Гитомър -
Малка червена книга за ...
Джефри Гитомър
12,5 принципа на умението да продаваме : Малка червена книга за успешните продажби не е книга за ...
Маркетинг - част 1 - Николай Щерев -
Маркетинг - част 1
Николай Щерев
Преработено издание. : Учебникът по "Маркетинг" е предназначен за всички професии и ...
Бизнес над червената линия - Радослав Благоев -
Бизнес над червената линия
Радослав Благоев
Усвои потенциала на своя бизнес или започни печеливш от самото начало. : От автора на бестселъра " ...
Интегрирани маркетингови комуникации - част 1 - Христо Кафтанджиев -
Интегрирани маркетингови ...
Христо Кафтанджиев
Книгата анализира в лека и увлекателна форма стотиците комуникативни подходи, с помощта на които ...
Коледни подаръци
Детски книжки с подарък!
Artesania Latina - кораби от дърво
}