store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Книги    Бизнес и икономика    Маркетинг, PR и реклама    Машина за продажби - Оксана Лалова, Дани...
Начало   Книги    ...    Маркетинг, PR и реклама  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Машина за продажби


Оксана Лалова, Даниил Дукат

Машина за продажби - Оксана Лалова, Даниил Дукат - книга
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента тази книга не може да бъде доставена.
 Основни параметри:
Продукт#175-995
ВидКнига
Наличност
Издадена2015 г.
ИздателствоЕвро Адвайзър
Категории
КорицаМека
Страници304
ISBN9786197256017
Машина за продажби - Оксана Лалова, Даниил Дукат - книга

Машина за продажби


Оксана Лалова, Даниил Дукат

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба в store.bg и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
 Доставка:
В момента тази книга не може да бъде доставена.
 Основни параметри:
Продукт#175-995
ВидКнига
Наличност
Издадена2015 г.
ИздателствоЕвро Адвайзър
Категории
КорицаМека
Страници304
ISBN9786197256017
Алтернативни предложения
Биология на купуването - основи на невромаркетинга - книга

Биология на купуването - основи на невромаркетинга


Мартин Линдстрьом

Изток - Запад
Цена:  18.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Няма какво да се лъжем, всички сме консуматори. Дали купуваме клетъчен телефон, швейцарски крем против бръчки или кока-кола, пазаруването съставлява важна част от всекидневието ни. И именно заради това всеки божи ден всички до един сме атакувани от десетки, ако не и от стотици послания на специалистите по маркетинг и реклама. Телевизионни реклами. Билбордове. Банери в интернет. Витрини на магазини. Търговски марки и информации за всякакви брандове непрестанно ни атакуват, на пълна скорост и от всички посоки. При всичките безспирни реклами, на които всекидневно сме изложени, как може изобщо да очакват от нас да запомним ...
Ледоразбивачи - книга

Ледоразбивачи


Том Шрайтер

Анхира
Цена:  10.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Как да накарате всеки кандидат да ви моли за презентация? ... Като научите как да въвеждате ефикасно темата за вашия бизнес в светските разговори с помощта само на няколко думи, на които няма как да се откаже. Хората искат това, което можете да им предложите, но се страхуват някой да не започне да им продава. Хората обаче обичат да купуват и да се присъединяват. Защо тогава да не използвате социално приети последователности от думи, които карат всеки кандидат буквално да ви моли за презентация? В тази книга ще намерите ефикасни формули и много примери, които можете да използвате или модифицирате. След като научим как ...
Ефективни продажби For Dummies - книга

Ефективни продажби For Dummies


Том Хопкинс

АлексСофт
Цена:  25.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Убеждаването на хората и получаването на да е основно умение в живота - независимо дали продавате някакъв продукт, идея или самите себе си. Това ревизирано издание на книгата, пълно с истински и изпитани съвети и примери от реалния живот, ще ви отведе стъпка по стъпка през основите на успешната търговия, поставяйки ударение върху Интернет. Затова, възползвайте се от този ценен наръчник и сключвайте сделки. Открийте как да: използвате изкуството на търговията, за да получите онова, което искате; създавате убедителни презентации; подобрите уменията си при работа с хора; увеличите продажбите си чрез заздравяване на ...
Директен и дигитален маркетинг на здравия разум - книга

Директен и дигитален маркетинг на здравия разум


Дрейтън Бърд

Locus
Цена:  33.99 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Дълги години тази книга е авторитетен учебник и неслучайно толкова време остава бестселър. Стъпка по стъпка тя води през трудностите на директния маркетинг и същевременно се чете почти като роман. Дрейтън Бърд не само ви насочва какво да правите и какво да избягвате – многобройните международни проучвания ви показват и как да го направите. Сред засегнатите теми са: какво е директният маркетинг интернет – идеалната директна медия и как се прилагат съществуващите правила как да спечелите и запазите клиенти уникалните предимства на тестването и измерването какво се продава, какво не – и защо как да си поставите цели, ...
Изкуството да очароваш - книга

Изкуството да очароваш


Гай Кавазаки

Ентусиаст
Цена:  16.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Как да променяш сърцата, умовете и действията. ... Колкото по-големи са целите ви, толкова повече ще трябва да промените сърцата, умовете и действията на хората. Това важи с особена сила, ако разполагате с ограничени ресурси и силни конкуренти. Ако има нужда да очаровате хората, значи правите нещо смислено. Ако правите нещо смислено – значи имате нужда от очарование. Очарованието е процес, а не еднократен акт. Вие искате усилията ви да бъдат трайни, а това означава хората да приемат присърце каузата ви, да отговорят по същия начин и да изпълнят онова, което са обещали, в името на вашата кауза. С прочитането на тази книга ...
Малка червена книга за успешните продажби - книга

Малка червена книга за успешните продажби


Джефри Гитомър

Изток - Запад
Цена:  22.00 лв.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
12,5 принципа на умението да продаваме ... Малка червена книга за успешните продажби не е книга за четене. Тя е книга за изучаване. Книга инструмент. Книга, която трябва да се осмисля. Книга за твоя бизнес живот. Прекалено съдържателна е, за да бъде прочетена само веднъж. Ако я прочетеш десет пъти, ще правиш страхотни продажби, ще имаш идеално поведение, високи творчески умения, прекрасни взаимоотношения, тлъста банкова сметка и чудесен живот. Защо книгата е червена? Червеното е цветът на страстта. Страстта е опорната точка на продажбите. Без страст няма продажби. Червеното е цветът на любовта. Ако не обичаш това, ...
Невропродажби - книга

Невропродажби


Саймън Хезълдейн

Изток - Запад
Цена:  15.00 лв.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Успешните продажби като наука. ... Днес да продаваш успешно своите стоки и услуги е много повече от това да убедиш другите да ги купуват. Необходимо е да консултираш и подпомагаш клиента, докато обмисля своето решение. Това означава да разбираш в дълбочина как хората мислят, какво харесват и предпочитат, какъв е светът им... Съчетавайки науката и практиката, в "Невропродажби" Саймън Хезълдейн предлага изпитани и доказали своята ефективност практически съвети и техники, с чиято помощ ще сте наясно какво се случва в мозъка на клиента и ще взаимодействате с него много по-добре от вашите конкуренти. На основата на ...
Видео
Системен подход за бързо и ефективно увеличаване на продажби в малкия и средния бизнес.
"Машина за продажби" е втората книга на Оксана Лалова и Даниил Дукат. Този път ви запознават със сърцето на вашия бизнес - системата за продажби. Цялата информация от книгата е базирана на опитът им като консултанти при работа с български бизнеси, българска обстановка и български клиенти. Проблемът с намаляването на продажбите е най-важния във всеки бизнес. Няма продажби - няма печалба. Няма печалба - няма бизнес. Те са се сблъскали с този проблем - както в личен предприемачески опит, така и по време на работа като консултанти в бизнесите на клиентите им. Хубавата новина е, че всеки бизнес има скрити възможности да продава повече, по-скъпо и да прави клиентите си щастливи. В тази книга авторите споделят с вас разнообразни начини за бързо и ефективно покачване на продажбите. Всичките съвети са основани върху реалната практика и опита ни за работа с различни видове бизнес.

В "Машина за продажби" ще намерите отговори на следните въпроси:
  • Каква система за продажби в малкия и средния бизнес е най-ефективна?
  • Какви важни стъпки минават вашите клиенти, докато стигнат покупката?
  • Каква е тайната формула на успешните продажби?
  • Как да продавате повече на всеки клиент?
  • Какъв асортимент гарантирано ще хареса на вашите клиенти?
  • Какви са тайните на мърчандайзинга?
  • Какви 21 техники гарантирано ще покачат продажбите във вашия бизнес?
  • Как да слагате правилни цени на вашите продукти и услуги? Как да продавате по-скъпо?
  • Как да се преборите със страховете и възраженията на своите клиенти срещу покупката?
  • И много други...
Даниил Дукат - експерт по увеличаване на продажбите и привличане на клиенти за малък и среден бизнес. Собственик и управител на консултантска фирма "Дукат Консулт", консултант, коуч, автор на тренинги, курсове и семинари. Редовно се обучава при най-добрите експерти по продажби и маркетинг. Автор на статии за "Банкер", "Твоят Бизнес", "Регал" и други.

Оксана Лалова - експерт в изграждането на ефективни системи за маркетинг и продажби в малък и среден бизнес. Бизнес треньор, бизнес консултант, коуч, директор на консултантска фирма "Евро Адвайзър", автор на ред методики в областта на маркетинга и пазарния анализ, ръководител на интернет проекти за предприемачи. Автор на тренинги, книги и статии.
Страници от тази книга





Съдържание
Основа на системата за продажби. Продажбите са сърцето на всеки бизнес. В това число и на вашия
  • Най-важният проблем на бизнеса - намаляване на продажбите
  • Четири основни бизнес процеса (3+1)
  • Симптоми на проблеми в системата за продажби
  • Защо малкият бизнес често има проблеми в системата за продажби?
  • Фунията на продажбите
  • Система с гарантиран резултат
  • Основни въпроси на системата за продажби
Формулата за продажби - друг поглед върху вашият бизнес. Секретният секрет на успешните бизнеси се крие в концентрация върху най-важното - привличането на клиенти и увеличаването на продажби
  • Първи стъпки
  • История на един клиент
  • Да погледнем вашият бизнес по друг начин
  • Формула за продажби
  • Различните лица на формулата
  • Удвояване на продажби - Mission (im)possible?
  • От къде всъщност да започна?
Как да продадем повече на всеки клиент. Току що вие и съответно вашият бизнес сте загубили много пари. Защото нямате изградена система за допълнителни продажби
  • Как протичат продажбите в бизнеси без изградена система за продажби
  • Запис на една истинска продажба
  • Как да продадем по-скъп продукт
  • Как да продадем по-евтин продукт, но с по-голяма печалба
  • Как да продадем повече съпътстващи продукти
  • Как да продадем по-голямо количество продукти
  • Как да продавам много продукти накуп
Формиране на асортимента. Ако не се замисляте и не планирате асортимента си предварително, вероятността успешно да прилагате похватите за покачване на продажбите се свеждат към нулата
  • Широк vs тесен асортимент
  • Колко разнообразен асортимент ще бъде подходящ за вашия бизнес? Линеен асортимент. Обемен асортимент
  • Асортимент според потребностите на клиентите
  • Парите не са там където изглежда. Фронтенд и бекенд продукти
Тайните на мърчандайзинга. Истината е, че както персоналът трябва да продава така и самият магазин трябва да продава. В идеалния вариант персоналът и мърчандайзингът се допълват взаимно, за да формират една ефективна система за продажби
  • Що е то - мърчандайзинг
  • Видове покупки
  • Пътешествие в един магазин
  • Пътят на клиента в магазина
  • Външен вид на магазина
  • Търговската зала
  • Изложение на продукти по рафтове
  • Пробната
  • Връщане в търговската зона
  • Касовата зона
Техники за покачване на продажбите. Има много начини да продавате повече. Какъв да изберете? Не избирайте - използвайте ги всичките!
  • Вътрешни продажби
  • Забележете своите потенциални клиенти
  • Скриптове
  • Закръгляне на ресто
  • Незабележими комплекти
  • Всеки 6 броя за 10 лева
  • 105 грама
  • Нова информация
  • Партньори
  • "C този продукт обикновено купуват..."
  • "Най-много / най-често този продукт се купува от..."
  • От оффлайн в онлайн
  • Забранен продукт
  • Лотария на място
  • Снижаване на себестойност
  • Нови канали за продажби
  • Промоутъри
  • "Купи още едно - същото"
  • Временен или ограничен достъп
  • Кутрето
  • Неутрализация на нежеланите придружители
Основи на ефективното ценообразуване. Цените не съществуват сами по себе си.За адекватно възприемане на цена ни трябва допълнителна информация - какво всъщност купуваме, доколко то ни трябва, как е тази цена по сравнение с други цени и т.н.
  • История на една ценова конкуренция
  • Основния източник на ценова конкуренция
  • Експеримент от CalTech
  • Защо да плащам повече - лична цветарска история
  • Защо да плащам повече - цветарска история от Ден Кеннеди
  • Защо да плащам повече - поръчка от интернет магазин
  • Защо да плащам повече - покупка на телевизор
  • Защо да плащам повече - покупка на костюм
  • Психология на възприемането на цените
  • Основните задачи на ценообразуването
  • Видове клиенти при ценообразуването
  • Цени като инструмент
  • Да попречим на сравняване по цена
  • Основните грешки в ценообразуването
Възражения на клиенти. Основният страх, който има вашият клиент, е страхът да направи покупката
  • Страхове на вашите клиенти
  • Фалшиви възражения
  • Най-често срещаните възражения
  • Ефективна обработка на възражения
  • Шаблони за отговори на възражения
Спецификата на ритейла. Ритейл обект сам по себе не е просто някаква площ с продукти. Това е сложна система, състоящата се от много компоненти - ефективно зониране, правилно разполагане на продуктите според цените, според бизнес задачите, етикети, POS материали, осветление и т.н.
  • Основи
  • Бизнес показатели
  • Асортимент
  • Мърчандайзинг
  • Ценообразуването
  • Система за лоялност
  • Персоналът, скриптове
  • Инструменти за продажби
  • Организационна структура
  • Локацията
  • Разузнаването и контраразузнаването на конкуренти
Продажби на B2B пазара. Продажбите на В2В пазара? Това е лесно! Трябва само да привлечем нови потенциални клиенти, да ги оценим и филтрираме, да ги "загреем", да ги подготвим за първата продажба, да направим първата продажба и да ги накараме да купуват отново и отново
  • Система на продажбите в B2B пазара
  • Генериране на лидове
  • Оценка и филтриране
  • Затопляне на лидове
  • Предаване на лидове в системата за продажби
  • Подготовка на първата продажба
  • Конверсия - първата продажба
  • Предаване на клиента в система за работа с настоящи клиенти
Продажба на услуги. Няма идеален универсален начин да продавате успешно всякакви видове услуги. Вълшебното хапче още не е измислено. Но, съществуват определени стратегии, които с успех се прилагат в много различни бизнеси, работещи в областта на услугите
  • Бизнес с информация и услуги
  • Система на продажбите на услуги
  • Къде по-нататък?
  • Какво да правим ако ни трябва помощ за реализация на идеите от тази книга?
Бонусна глава
  • Специален подарък за нашите читатели
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 10 гласа 
За да оцениш книгата "Машина за продажби", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
Добави мнение 
Илияна Златарска
Защо ли нямах тази книга преди десетина години, когато с мъжа ми започвахме бизнес? Сега вече със сигурност мога да кажа, че ми се избистриха въпросите за продажбите, които имах за моите магазини и за салона за мебели по поръчка. Вече знам къде ми са слабите места и как да продавам повече. Препоръчвам тази книга на всички собственици на бизнес! Моята оценка е 10/10
Закупилите тази книга, купуват също
Най-богатият човек във Вавилон - книга

Най-богатият човек във Вавилон


Джордж С. Клейсън

Skyprint
Цена:  13.01 лв.
Стандартна цена 14.95 лв.
Вземи сега с отстъпка -13%!
За повече подробности виж в продукта.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
10 притчи за парите. Не можеш да забогатееш, ако не познаваш правилата! Вероятно подобна мисъл е водела Джордж С. Клейсън докато е работел върху Най-богатият човек във Вавилон. Вавилонските притчи излизат в САЩ през 1926 г. и вече почти цял век историите за лихвари, търговци, бедняци и богаташи помагат на читателите да разберат принципите за натрупване, контролиране и умножаване на парите. Те са пътеводител във финансовия свят за онези, които се чувстват несигурни в него, но могат да бъдат полезни и на опитните съвременни инвеститори. Защото принципите, които движат парите, са винаги едни и същи."За пръв път ...
Монахът, който продаде своето ферари - книга

Монахът, който продаде своето ферари


Робин Шарма

Екслибрис
Цена:  12.00 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Духовна притча за това как да осъществите мечтите си и да постигнете съдбата си. ... Монахът, който продаде своето ферари е историята на Джулиан Мантъл, адвокат със звездна репутация, чийто небалансиран стил на живот е причина за почти фатален сърдечен удар в претъпканата съдебна зала. Физическият срив води до духовна криза и Джулиан е принуден да преразгледа живота си и да потърси отговор на най-важните въпроси. С надежда да намери щастие и удовлетворение той се впуска в една изключителна одисея. Пътешествието му го отвежда дълбоко в Хималаите и там намира могъща система, чрез която освобождава потенциала на ума, тялото ...
Влиянието. Психология на убеждаването - книга

Влиянието. Психология на убеждаването


Робърт Чалдини

Изток - Запад
Цена:  24.00 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Второ издание. ... Как да получаваме съгласието на другите и да се противопоставяме на чуждото влияние? Робърт Чалдини е най-цитираният съвременен социален психолог в света, а е написал само и единствено тази книга (определяна вече като класика). Как е възможно това? Тя наистина е най-информативната и увлекателна книга, написана някога, за влиянието на хората един върху друг, подкупваща читателя с лекия, достъпен стил и ефектно, като в криминален роман поднасяне на материала, а същевременно си остава строго научен труд, в който се анализират механизмите на мотивацията, усвояването на информацията и вземането на решения. ...
Четирите потока на парите Пътеводител към финансова свобода - книга

Четирите потока на парите : Пътеводител към финансова свобода


Робърт Кийосаки

Анхира
Цена:  13.00 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
От "Четирите потока на парите" ще научите защо някои хора работят по-малко, печелят повече, плащат по-ниски данъци и се чувстват финансово по-сигурни. Чудили ли сте се някога: каква е разликата между наемен работник и човек, притежаващ собствен бизнес? защо някои инвеститори правят пари с малък риск, докато повечето други едва свързват двата края? защо повечето хора сменят работа след работа, докато други напускат работа и създават бизнес империи? защо в индустриалната ера повечето родители искаха децата им да станат доктори, счетоводители или адвокати... и защо в информационната ера тези професии са ...
Интелигентният инвеститор - книга

Интелигентният инвеститор


Бенджамин Греъм

Изток - Запад
Цени от:  36.90 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Най-големият инвестиционен съветник на XX век - Бенджамин Греъм - учи и вдъхновява хората по целия свят вече няколко поколения. Философията на Греъм за инвестиране в стойност, която предпазва инвеститорите от съществени грешки, им показва как да разработват дългосрочни стратегии. Именно това превръща Интелигентният инвеститор в борсова библия още при излизането ѝ през 1949 г. Развитието на фондовия пазар през годините доказа мъдростта на предложените стратегии. Освен че запазва оригиналния текст на Греъм в неговата цялост, това преработено издание включва актуален коментар от известния финансов журналист Джейсън ...
Изяж жабата! - книга

Изяж жабата!


Брайън Трейси

Световна библиотека
Цена:  10.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
21 начина да избегнете пилеенето на време и да вършите повече по-бързо. ... Никога няма да имате време да свършите всичко, което сте набелязали за вършене! Затова успелите хора се фокусират върху най-важните си цели и ги осъществяват до край. "Изяж жабата!" ви дава 21 безценни и проверени в практиката начина как и вие да постигнете същата ефективност и да поемете по пътя на неограничените възможности. Тук и сега! Брайън Трейси синтезира най-добрите идеи за управление на времето и ги поднася с неподражаемия си стил, превърнал се в негова запазена марка. Ще се научите да организирате деня си така, че да вършите ...
Изкуството да говорим пред другите - книга

Изкуството да говорим пред другите


Дейл Карнеги

Изток - Запад
Цени от:  22.00 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Дейл Карнеги е пионер на това, което днес е известно като Движение за човешки потенциал. Лекциите и книгите му са помогнали на хиляди хора по света да станат самоуверени, представителни и влиятелни личности. През 1912 г. Карнеги започва първия си курс по говорене пред публика в Младежката християнска асоциация на Ню Йорк. Както в повечето курсове по онова време, Карнеги започва с теоретична лекция, но веднага забелязва, че учениците му се отегчават и нервничат. Нещо трябва да се направи. Вече почти век хиляди хора по света използват тази книга като наръчник как успешно да представят себе си и своите идеи пред другите. ...
Умни пари - книга

Умни пари


Стойне Василев

Сиела
Цена:  16.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Твоят наръчник за управление на лични финанси и инвестиране в България. ... Умни пари е книгата за теб, ако: искаш да направиш първата стъпка в света на личните финанси и инвестирането, но се нуждаеш от подкрепа и напътствия; имаш желание да повишиш финансовата си грамотност и да живееш по-добре; си професионалист в своята дейност, но нямаш достатъчно свободно време, за да се грижиш за управлението на своите пари; търсиш инвестиции с по-висока доходност от тази по банковите депозити; искаш да осигуриш средства за образованието на децата си или своите достойни старини. Тя ще ти даде практични съвети и ще те насочи ...
Търсене
Книги
Boxnow
Намаление на хиляди книги
Ваучери за подарък от store.bg