За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило.
Елементите на модела са направени от едноцветна пластмаса. Моделът може да се оцвети с боички.
За IDF Merkava MK.IIID
През 1939 година в Ленинградския завод по опитно машиностроене "Киров" започва работата върху проект на лек танк за съпровождане на пехотата, който трябва да замени морално остарелия вече танк Т-26. През 1940 година новата машина е готова и получава условното име "Обект 126" или както често е наричан-Т-126СП (СП означава "сопровождение пехоть"-"за съпровождане на пехотата"). "Обект 126" по бронева защита и огнева мощ превъзхожда леките и повечето от средните класове чуждестранни танкове от това време. Бронирането му (20-45 mm) съответства на това на първите образци на легендарния среден клас танк Т-34, а въоръжението му се състои от едно 45 mm оръдие и две 7.62 mm картечници. Разполага с 6-цилиндров дизелов двигател В-3, който позволява на 17-тонната машина да се движи с максимална скорост от 35 километра в час. Като недостатък се явява теснотата на пространството за четиричленния екипаж и затова на втория образец на машината е махната едната картечница.
В този си вид "Обект 126" влиза в Линиградския машиностроителен завод "К.Е. Ворошилов", където на негова база е разработен лекия танк Т-50, чийто първи образец е построен през януари 1941 година.
През април 1941 година Т-50 е приет на въоръжение в Червената армия. Той малко се различава от "Обект 126" както по конструкция, така и по външен вид. Една от разликите между двете машини е, че на Т-50 е монтиран нов двигател-6-цилиндровия форсиран дизелов В-4. Точно В-4 се оказва в известна степен една от пречките за бързото навлизане на новия лек танк в масова серия-възникналите трудности при усвояването му в производство спъват и производството на новия танк. Опитът Т-50 да бъде внедрен за производство в Московския завод № 37 не успява-явно новата машина "идва" твърде тежка за московчани, произвеждащи до този момент 5-тонния лек танк Т-40. С цената на големи усилия до началото на Втората световна война от заводите излизат едва около 50 машини Т-50. През август 1941 година ленинградските заводи са евакуирани зад Урал, където се строи и завод за двигатели В-4, но през януари 1942 година лекия танк Т-50 е спрян от производство и се преминава към производството на средните танкове Т-34.
В този си вид "Обект 126" влиза в Линиградския машиностроителен завод "К.Е. Ворошилов", където на негова база е разработен лекия танк Т-50, чийто първи образец е построен през януари 1941 година.
През април 1941 година Т-50 е приет на въоръжение в Червената армия. Той малко се различава от "Обект 126" както по конструкция, така и по външен вид. Една от разликите между двете машини е, че на Т-50 е монтиран нов двигател-6-цилиндровия форсиран дизелов В-4. Точно В-4 се оказва в известна степен една от пречките за бързото навлизане на новия лек танк в масова серия-възникналите трудности при усвояването му в производство спъват и производството на новия танк. Опитът Т-50 да бъде внедрен за производство в Московския завод № 37 не успява-явно новата машина "идва" твърде тежка за московчани, произвеждащи до този момент 5-тонния лек танк Т-40. С цената на големи усилия до началото на Втората световна война от заводите излизат едва около 50 машини Т-50. През август 1941 година ленинградските заводи са евакуирани зад Урал, където се строи и завод за двигатели В-4, но през януари 1942 година лекия танк Т-50 е спрян от производство и се преминава към производството на средните танкове Т-34.
Препоръчани боички от производителя за оцветяване на модела - "Mr. Hobby":