store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Книги    Компютърна литература    Програмиране и езици    Java    Научете сами Java за 24 учебни ч...
Начало   Книги    ...    ...    Java  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Научете сами Java за 24 учебни часа


Роджърс Кейдънхед

Научете сами Java за 24 учебни часа - Роджърс Кейдънхед - книга
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  29.00 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка до адрес3.90 лв. Безплатна доставка до автомат на
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка01‑04‑2024 г. или 02‑04‑2024 г.
Експресна доставка
До офис на Еконт за Събота
Услугата "експресна доставка" до офис се прилага за поръчки направени до 18 часа в работен ден с доставка за следващия работен ден на Еконт. Услугата може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка!

До автомат BOX NOW за Събота
Услугата "експресна доставка" до автомат се прилага за поръчки направени до 16:30 часа в работен ден с доставка за следващия работен ден на BOX NOW. Услугата може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка!

До адрес в София за утре (Петък)
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10:00 ч. и 18:00 ч. в работни дни!
 Основни параметри:
Продукт#220-741
ВидКнига
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Издадена19-02-2018 г.
ИздателствоАлексСофт
Официален сайт на АлексСофтwww.alexsoft.net »
Категории
КорицаМека
Страници472
Размери17.00 / 24.00 / 4.00 cm
Тегло0.756 kg
EAN9789546563484
ISBN9789546563484
Научете сами Java за 24 учебни часа - Роджърс Кейдънхед - книга

Научете сами Java за 24 учебни часа


Роджърс Кейдънхед

Цена:  29.00 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка до адрес3.90 лв. Безплатна доставка до автомат на
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка01‑04‑2024 г. или 02‑04‑2024 г.
Експресна доставка
До офис на Еконт за Събота
Услугата "експресна доставка" до офис се прилага за поръчки направени до 18 часа в работен ден с доставка за следващия работен ден на Еконт. Услугата може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка!

До автомат BOX NOW за Събота
Услугата "експресна доставка" до автомат се прилага за поръчки направени до 16:30 часа в работен ден с доставка за следващия работен ден на BOX NOW. Услугата може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка!

До адрес в София за утре (Петък)
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10:00 ч. и 18:00 ч. в работни дни!
 Основни параметри:
Продукт#220-741
ВидКнига
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Издадена19-02-2018 г.
ИздателствоАлексСофт
Официален сайт на АлексСофтwww.alexsoft.net »
Категории
КорицаМека
Страници472
Размери17.00 / 24.00 / 4.00 cm
Тегло0.756 kg
EAN9789546563484
ISBN9789546563484
Описание
Осмо издание: разглежда Java 9 и Android.
Компютърното програмиране с Java е по-лесно, отколкото изглежда. Само за 24 урока от или по-малко от един час, можете да се научите да пишете компютърни програми на Java.
Като използва праволинеен, постъпков подход, популярният автор Роджърс Кейдънхед ви помага за усъвършенствате уменията и технологиите, необходими ви за създаване на настолни и Web програми, Web услуги, приложение за Android, и даже модули за Minecraft на Java.
Всеки урок се изгражда върху това, което вече сте научили, като ви дава здрава като камък основа за успех в реалния свят.

Фигурите и ясните постъпкови инструкции ви показват визуално как да програмирате на Java.
Викторините и упражненията в края на всяка глава ви помагат да проверите познанията си.
Бележките, съветите и предупрежденията ви осигуряват свързана информация, съвети и предупреждения.

Научете се как:
  • да създадете програмна среда за Java;
  • да напишете първата си работеща програма за няколко минути;
  • да контролирате решенията и поведението на програмата;
  • да съхранявате и работите с информация;
  • да изграждате праволинейни потребителски интерфейси;
  • да създавате интерактивни програми за Web;
  • да използвате нишкова работа за изграждането на по-реагиращи програми;
  • да четете и записвате файлове и данни XNL;
  • да усъвършенствате най-добрите практики за обектнто-ориентираното програмиране;
  • да използвате новия HTTP клиент на Java 9;
  • да използвате Java за създаване на приложение за Android;
  • да разширите уменията си с приключвания;
  • да създадете модули за Minecraft с Java.

Роджърс Кейдънхед е писател, компютърен програмист и разработчик за Web, който е написал 23 книги за Java и свързани с Интернет теми, включително Sams Teach Yourself Java for 21 days. Той поддържа Drudge Retort и няколко други популярни Web сайтове, които получават повече от седем милиона посещения годишно.
Страници от тази книга






Съдържание
Посвещение
За автора
Благодарности
Въведение
Час 1. Как да станете програмист
  • Избор на език
  • Кажете на компютъра какво да прави
  • Как работят програмите?
  • Когато програмите не работят
  • Избор на инструмент за програмиране на Java
  • Инсталиране на Java Development Tool
Час 2. Напишете първата си програма
  • От какво се нуждаете, за да пишете програми?
  • Създаване на програмата Saluton
  • Започване на програмата
    • Операторът class
    • Какво върши операторът main?
    • Тези криви скобки
  • Съхраняване на информация в променлива
    • Извеждане на съдържанието на променлива
  • Съхраняване на готовия продукт
  • Компилиране на програмата във файл клас
  • Поправка на грешките
  • Изпълнение на програма на Java
Час 3. На ваканция в Java
  • Първа спирка: Oracle
  • Кратка история на Java
  • На училище с Java
  • На обед във Food Network
  • Наблюдение на небесата в NASA
  • А сега на работа
  • Спиране в SourceForge за насоки
Час 4. Как работят програмите на Java?
  • Създаване на приложение
  • Изпращане на аргументи на приложение
  • Библиотеката Java Class
  • Опитайте операторите на Java в JShell
Час 5. Съхраняване и промяна на информацията в програма
  • Оператори и изрази
  • Присвояване на тип на променлива
    • Цели числа и числа с плаваща точка
    • Символи и низове
    • Други числени типове променливи
    • Променлива тип Boolean
  • Именуване на вашите променливи
  • Съхраняване на информация в променливи
  • Всичко за операторите
    • Постъпково увеличаване и намаляване на променлива
    • Приоритет на операторите
  • Използване на изрази
Час 6. Използване на низове за комуникация
  • Записване на текст в низове
  • Извеждане на низовете в програми
  • Използване на специални символи в низове
  • Сливане на низове заедно
  • Използване на други променливи заедно с низове
  • Усъвършенствана обработка на низове
    • Сравняване на два низа
    • Определяне на дължината на низ
    • Копиране на низ с нов регистър
    • Търсене на низ
    • Представяне на участниците
Час 7. Използване на условни проверки за вземане на решения
  • Оператори if
  • Сравнения по-малко от и по-голямо от
  • Сравнения равно и неравно
  • Организиране на програма с блокови оператори
  • Оператори if-else
  • Оператори switch
  • Трикомпонентен оператор
  • Наблюдаване на часовника
Час 8. Повтаряне на действия с цикли
  • Цикли for
  • Цикли while
  • Цикли do-while
  • Излизане от цикъл
  • Даване на име на цикъл
  • Сложни цикли for
  • Проверете скоростта на компютъра си
Час 9. Записване на информация с масиви
  • Създаване на масиви
  • Използване на масиви
  • Многомерни масиви
  • Сортиране на масив
  • Преброяване на символи в низове
  • Работилница
  • Въпроси и отговори
  • Викторина
  • Отговори
  • Дейности
Час 10. Създаване на първия ви обект
  • Как работи обектно-ориентираното програмиране?
  • Обекти в действие
  • Какво представляват обектите?
  • Понятие за унаследяване
  • Изграждане на йерархия на унаследяването
  • Преобразуване на обекти и прости променливи
    • Отливане на прости променливи
    • Отливане на обекти
    • Преобразуване на прости променливи в обекти и обратно
  • Създаване на обект
Час 11. На какво прилича проектът ви?
  • Създаване на променливи
  • Създаване на променливи за клас
  • Създаване на поведение с методи
    • Деклариране на метод
    • Подобни методи с различни аргументи
    • Конструктори
    • Методи на класове
    • Обхват на променлива вътре в методи
  • Поставяне на един клас вътре в друг
  • Използване на ключовата дума this
  • Използване на методи и променливи за клас
Час 12. Постигнете максимума от съществуващи обекти
  • Силата на унаследяването
    • Унаследяване на поведение и атрибути
    • Отхвърляне на методи
  • Изграждане на унаследяване
    • Използване на this и super в подклас
  • Работа със съществуващи обекти
  • Съхраняване на обекти от един и същи клас в списъци масиви
    • Циклично преминаване през списък масив
  • Създаване на подклас
Час 13. Съхраняване на обекти в структури за данни
  • Списъцимасиви
  • Карти на раздробяване
Час 14. Обработка на грешки в програма
  • Изключения
    • Улавяне на изключения в блок try-catch
    • Улавяне на няколко различни изключения
    • Обработка на нещо след изключение
    • Хвърляне на изключения
    • Игнориране на изключения
    • Изключения, които не се нуждаят от catch
  • Хвърляне и улавяне на изключения
Час 15. Създаване на нишкова програма
  • Нишки
    • Забавяне на програма
    • Създаване на нишка
  • Работа с нишки
    • Декларация class
    • Задаване на променливи
  • Конструкторът
  • Улавяне на грешки, докато задавате URL
  • Стартиране на нишката
    • Изпълнение на нишката
  • Обработване на щраквания с мишка
  • Извеждане на въртящи се връзки
    • Спиране на нишка
Час 16. Използване на вътрешни класове и затваряния
  • Вътрешни класове
    • Анонимни вътрешни класове
  • Затваряния
Час 17. Изграждане на прост потребителски интерфейс
  • Swing и Abstract Windowing Toolkit
  • Използване на компоненти
  • Прозорци и рамки
  • Бутони
  • Етикети и текстови полета
  • Контролни полета
  • Комбинирани полета
  • Текстови области
  • Панели
  • Създаване на ваш собствен компонент
Час 18. Подреждане на потребителски интерфейс
  • Използване на управления на подреждането
    • Управлението GridLayout
    • Управление BorderLayout
    • Управление BoxLayout
    • Разделяне на компонентите с Insets
  • Подреждане на приложение
Час 19. Реакция на въвеждане от потребителя
  • Накарайте програмите ви да слушат
  • Задаване на компонентите така, че да бъдат чути
  • Обработка на потребителски събития
    • Събития от контролни полета и комбинирани полета
    • Събития от клавиатурата
    • Активиране и деактивиране на компоненти
  • Завършване на графично приложение
Час 20. Четене и запис на файлове
  • Потоци
    • Файлове
    • Четене на данни от поток
    • Буфериране на входящи потоци
  • Записване на данни в поток
  • Четене и запис на свойства за конфигуриране
Час 21. Използване на новия HTTP клиент на Java 9
  • Модули на Java
  • Извършване на заявка по HTTP
  • Записване на файл от уеб
  • Публикуване на данни в уеб
Час 22. Създаване на двумерни графики на Java
  • Използване на класа Font
  • Използване на класа Color
  • Създаване на потребителски цветове
  • Чертане на линии и форми
    • Чертане на линии
    • Чертане на правоъгълници
    • Чертане на елипси и окръжности
    • Чертане на дъги
  • Печене на диаграма тип "торта"
Час 23. Създаване на модули за Minecraft с Java
  • Създаване на сървър за Minecraft
    • Поправка на проблеми при пускане на сървъра
      • Свързване към сървъра
        • Поправка на проблем с връзка към сървъра
      • Създаване на първия ви модул
      • Обучаване на зомбита да яздят коне
      • Откриване на всички моби (и избиването им)
      • Написване на модул, който може да изгражда неща
Час 24. Писане на приложения за Android
  • Запознаване с Android
  • Създаване на приложение за Android
    • Изследване на нов проект на Android
    • Създаване на приложение
    • Задаване на емулатор за Android
  • Изпълнение на приложението
  • Проектиране на истинско приложение
    • Организиране на ресурси
    • Конфигуриране на файла Manifest на приложение
    • Проектиране на потребителски интерфейс
    • Писане на кода на Java
Приложение A. Използване на интегрираната среда за разработване на NetBeans
  • Инсталиране на NetBeans
  • Създаване на нов проект
  • Създаване на нов клас на Java
  • Изпълнение на приложението
  • Поправка на грешките
Приложение B. Оттук накъде: ресурси за Java
  • Други книги, които може да имате предвид
  • Официалният сайт за Java на Oracle
  • Документация на класове на Java
  • Други уебсайтове за Java
  • Официалният сайт на тази книга
  • Workbench
  • Slashdot
  • Други уеб дневници за Java
  • InformIT
  • Stack Overflow
  • Списанието JavaWorld
  • Директория за Java на Developer.com
  • Конференции за Java
  • Възможности за работа
Приложение C. Уеб сайтът на тази книга
Приложение D. Поправка на проблем с емулатора на Android Studio
  • Проблеми при пускането на приложение
    • Инсталиране на HAXM в Android Studio
    • Инсталиране на HAXM в компютъра ви
    • Проверка на настройките на BIOS
Приложение E. Поправка на грешки Package Not Visible в NetBeans
  • Добавяне на информация за модули
Рейтинг
Рейтинг: 6.50 / 6 гласа 
За да оцениш книгата "Научете сами Java за 24 учебни часа", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
JavaScript & jQuery - практическо програмиране
Денис Колисниченко
Стандартна цена 19.95 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  17.56 лв.
Програмиране с Java SE 10 - основи на езика в примери
Алексей Василев
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  29.95 лв.
Програмиране на HTML5 с JavaScript For Dummies
Джон Пол Мюълър
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  27.00 лв.
JavaScript - решения на практически задачи
D.K. Academy
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  19.95 лв.
Java за всички
Алексей Василев
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  33.00 лв.
JavaScript в примери и задачи
Алексей Василев
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  29.95 лв.
JavaScript професионални проекти
Джон Госни, Пол Хетчър
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  24.00 лв.
Софтуерни приложения в среда Android
Мартин Иванов
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  30.00 лв.
Научете сами C++ за 24 учебни часа
Роджърс Кейдънхед, Джеси Либърти
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  33.00 лв.
Java For Dummies
Бари Бърд
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  25.00 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази книга, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват книгата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Книги от Роджърс Кейдънхед
Научете сами C++ за 24 учебни часа - книга

Научете сами C++ за 24 учебни часа


Роджърс Кейдънхед, Джеси Либърти

АлексСофт
Цена:  33.00 лв.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Обновено за C++14. ... Само за 24 урока, всеки от които изисква максимум час, вие ще успеете да овладеете основите на програмирането на С++ - един от най-популярните и мощни езици, който някога е бил създаван. Използвайки прост подход стъпка по стъпка, по един бърз и приятелски начин, този самоучител ще ви предаде всички знания, които трябва да притежавате, от инсталирането и използването на компилатор, до дебъгването на програмите, които сте създали, до новостите в С++ 14. Всеки урок стъпва върху наученото в предишните, предоставяйки ви солидни знания относно основните концепции и техники в програмирането на С++. ...
Книги от Роджърс Кейдънхед
Научете сами C++ за 24 учебни часа
Роджърс Кейдънхед, Джеси Либърти
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  33.00 лв.
Закупилите тази книга, купуват също
Програмирай и играй със Scratch. Създай 10 забавни игри и стани истински програмист - книга

Програмирай и играй със Scratch. Създай 10 забавни игри и стани истински програмист


Матю Хайленд

Асеневци
Цена:  27.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Матю Хайленд е основател на училището за програмиране "Hackingtons". ... Създаването на компютърна игра - лесно и забавно!"Scratch" е ясен и супер забавен език за програмиране, разработен специално за деца, които искат да научат основите на програмирането и създаването на игри. В "Scratch" няма скучни кодове за запомняне, а графични елементи и интересни и цветни герои. Забавно, нали? Единственото, което бъдещият програмист трябва да знае, е как да чете и брои. Това го прави идеа­лен за деца над 6 години. Как всъщност се програмира? Всяко дете "строи" своя забавен код чрез цветни ...
SQL - практическо програмиране - книга

SQL - практическо програмиране


Денис Колисниченко

Асеневци
Цена:  17.56 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Стандартна цена 19.95 лв.
Вземи сега с отстъпка -12%!
За повече подробности виж в продукта.
SQL е изключително популярен език за работа с релационни бази данни и е трудно е да си представим съвременен програмист или разработчик на сайтове и уеб приложения, който да не го знае. SQL е приет като международен стандарт, затова може да бъдете сигурни, че неговото усвояване ще ви позволи да работите с всяка една релационна база данни - от най-простата SQLite до чудовищната Oracle. Материалът в книгата е построен на принципа "от най-простото към най-сложното". След като се запознаете със същността, предназначението и структурата на релационните бази данни и езика SQL, последователно ще усвоите: правилата за ...
Cisco: Компютърни мрежи - основи - книга

Cisco: Компютърни мрежи - основи


Трой Макмилън

АлексСофт
Цена:  29.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Научете бързо и лесно как да работите с мрежи на "Cisco". ... Ако искате да започнете работа в областта на мрежите, тази книга е подходящо начало за вас. "Cisco" е световния лидер в областта на мрежовите продукти и услуги, които се използват от повечето фирми. Това пълно ръководство ще ви даде уменията, необходими за администрирането на тези мрежи. Във всяка глава са дадени най-важните неща и се предоставя задълбочена информация, с упражнения и въпроси за проверка, за да се затвърди това, което сте научили и се показва в кои области се нуждаете от допълнителни умения. В нея е разгледано също всичко, ...
Първи стъпки в програмирането на C / C++ - книга

Първи стъпки в програмирането на C / C++


Бисерка Йовчева, Ирина Иванова

КЛМН
Цена:  20.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Второ преработено издание. ... Това учебно пособие е предназначено най-вече за учениците от 4. клас и 5. клас , които се готвят (самостоятелно или в организирани форми) за участие в състезания по програмиране. То, обаче, може да бъде много полезно и за учителите, които биха искали да се захванат с преподаването на програмиране за най-малките. В книгата е представен минималният обем от знания и умения, които са достатъчни, за да могат да се решават състезателни задачи от Националната олимпиада и Националните турнири по информатика в най-малката състезателна група. Няма съмнение, че професията на програмиста е една от ...
Python - практическо програмиране - книга

Python - практическо програмиране


D.K. Academy

Асеневци
Цена:  27.95 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Второ преработено и допълнено издание. ... Тази книга ще ви помогне да усвоите принципите на програмирането с Python. Първата част е посветена на синтаксиса и правилата за структуриране на кода в Python. Тук ще напишете първата си програма, ще разберете какви типове данни се поддържат и ще се научите да използвате различните оператори, променливи, цикли, математическите функции и други. Разгледана е работата с низове и низовите функции, регулярните изрази, работата със списъци. Въпреки че първата част е озаглавена "Основи", в нея на практика са засегнати всички теми, които биха ви били необходими, за да ...
Компютърна енциклопедия - том 1 + DVD - книга

Компютърна енциклопедия - том 1 + DVD


Скот Мюлер

АлексСофт
Цена:  27.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
22 издание. ... За над 25 години, Компютърна Енциклопедия беше ръководство № 1 в света за PC хардуер: Единственият източник за надеждна информация за това как работи PC, откриване и поправка на проблеми, добавяне на хардуер, оптимизиране на производителността, и изграждане на нови PC. Това 22 издание предлага подобрено разглеждане на най-новите хардуерни нововъведения и техники за поддръжка, плюс над два часа нови видео материали. Скот Мюлер дава практически отговори за процесорите за PC, дънните платки, магистралите, BIOS, памет, SSD и HDD съхраняване, видео, звук, мрежи, връзка с Интернет, захранване и много други. ...
Алгоритми в програмирането - майсторството да програмираш - книга

Алгоритми в програмирането - майсторството да програмираш


Алексей Василев

Асеневци
Цена:  29.95 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Важна част от подготовката на добрия програмист е свързана с развитието на алгоритмичното мислене. Ето защо тази книга е посветена на създаването, използването и анализа на алгоритми. В книгата последователно са разгледани темите: правила за представяне на алгоритми посредством псевдокод; подходи за анализиране на сложността, оценка на ефективността на алгоритмите и избор на най-добрия от няколко възможни; особености при реализация на алгоритми, предназначени за обработка на масиви, опашки, мрежи и свързани списъци; използване, силни и слаби страни на нетривиални конструкции, бинарни дървета и графи; числови ...
Състезателно програмиране за група С - книга

Състезателно програмиране за група С


Марин Шаламанов, Петър Петров

КЛМН
Цена:  20.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Книгата е посветена на състезателното програмиране за българските ученици от група С за 7. клас и 8. клас . Това е най-младшата възрастова група, за която се провеждат и международни състезания по информатика. Книгата е предназначена да обезпечи с материали подготовката на състезателите за участие в български и международни състезания по програмиране и включва всички теми от утвърдения тематичен план за групата. Всяка тема е представена с теоретичен материал, богато онагледен със задачи за написване на програма и решения на някои от тях. Езикът за програмиране, на който са написани решенията е най-често използваният от ...
Хорхе Букай
Стивън Кови, Синтия Кови-Халър
Търсене
Книги
Ваучери за подарък от store.bg
Boxnow
Намаление на хиляди книги