"Green People" e малка семейна компания, позната като един от най-добрите брандове за натурална и био козметика в Англия. А историята ѝ, макар и кратка, е наситена с впечатляващи постижения. Днес английският производител може да се похвали с богата гама от био козметика, с клиенти на родна и чужда земя и дори като инициатор на създаването на стандартите на "Soil Association", познати днес в козметичния свят.
Зад всички тези успехи стоят една майка и стремежът ѝ да осигури най-добрата козметика за дъщеря си. През 1994 г. желанието на Шарлот Вохц да създаде натурална грижа за кожата започва, когато малката ѝ дъщеря Сандра се бори с множество кожни алергии и екземи. Шарлот започва да търси естествени продукти за
чувствителната кожа на Сандра, но за съжаление открива нещо друго. Разбира, че много от така наречените марки за естествена грижа използват и синтетични съставки. Така, благодарение на опита си в билколечението и 11 години във фармацевтичната индустрия, Шарлот решава да стигне по-далеч в търсенето: да създава козметика, която е натурална и осигурява необходимата грижа за склонната към алергии кожа на детето ѝ. Така, след няколко години на проучвания и разработка на продукти, през 1997-ма се вижда и резултатът - козметичната марка "Green People" е вече факт. А разработването на формулите в каталога е резултат от изградени работни отношения на Шарлот с производители на козметика в Европа - връзка, която съществува и до днес. Благодарение на партньорството основателката на "Green People" успява да създаде първоначалната продуктова гама и да я развива през годините.
Още в началото "Green People" се появява с обещанието никога да не използва агресивни съставки или синтетични химикали, като
натриев лаурил сулфат (SLS),
парабени,
фталати, нефтохимикали, алкохол (етанол) или синтетични аромати и оцветители. Освен това, философията на марката изключва напълно и тестването на продуктите върху животни. Всички продукти на "Green People" са веган и по-голямата част са сертифицирани от "The Vegan Society".
След създаването на био козметиката "Green People" през годините Шарлот успява да изгради добро име с ефективността и сертификатите, които имат формулите. Идва и момент, в който англичанката успява да допринесе дори и за поставянето на нови стандарти. След като неколкократно е попадала на заблуждаващите твърдения на други марки, Шарлот решава да въведе регулация в индустрията. А основната причина е притеснителният факт, че тогава,
"дори и да имаш по-малко от 1% натурални или органични съставки, можеш да наречеш продукта си "естествен" или "натурален", споделя Шарлот. Ето защо тя се обръща към "Soil Association" - водеща организация във Великобритания за биологично сертифициране - за да ги насърчи да формират стандарти за био продуктите за здраве и красота. Резултатът: през 1999 г. Шарлот Вохц е поканена да участва в Комитетат на "Soil Association", който да изработи първите стандарти за био козметика. С течение на времето Шарлот, а по-късно и козметичният учен от "Green People" - Иън Тейлър - изиграват огромна роля в определянето на разпоредбите за естествени и органични козметични формули. Така през 2002 г. с тяхно участие се появява козметичният стандарт на "Soil Association".
Днес, заредена с богато знание и опит, "Green People" предлага гама от сертифицирани био продукти за цялото семейство, като част от популярните продукти на марката са бебешките "Organic Babies и детските "Organic Children. Формулите са създадени с до 99% активни натурални и органични съставки, за да защитават, подхранват, балансират и най-важното - да пазят кожата ни здрава, а не да ѝ вредят.
През годините старанието на експертите на марката не остава незабелязано. От 2000 г. насам "Green People" е отличена с над 140 награди от списания и организации, включително и с признание от медицински специалисти по акушерство за гамата си от бебешка био козметика. Получава и оценката на сертифициращи организации: в последните години козметичната марка има разнообразни продукти, от които почти 90% притежават един или повече сертификати.
Сертификатите на продуктите "Green People"