store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Книги    Бизнес и икономика    Мениджмънт и управление    Организационната идентичност - "невидима...
Начало   Книги    ...    Мениджмънт и управление  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Организационната идентичност - "невидимата ценност" на съвременната организация


Яница Димитрова

Организационната идентичност - "невидимата ценност" на съвременната организация - Яница Димитрова - книга
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  18.00 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка1.00 лв.
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка20‑04‑2024 г., 22‑04‑2024 г. или 23‑04‑2024 г.
Експресна доставка
До офис на Еконт за Събота
Услугата "експресна доставка" до офис се прилага за поръчки направени до 18 часа в работен ден с доставка за следващия работен ден на Еконт. Услугата може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка!

До автомат BOX NOW за Събота
Услугата "експресна доставка" до автомат се прилага за поръчки направени до 16:30 часа в работен ден с доставка за следващия работен ден на BOX NOW. Услугата може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка!

До адрес в София за утре (Петък)
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10:00 ч. и 18:00 ч. в работни дни!
 Основни параметри:
Продукт#097-486
ВидКнига
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Издадена02-2013 г.
ИздателствоАИ Проф. Марин Дринов
Категории
КорицаМека
Страници384
Размери16.60 / 23.40 / 2.00 cm
Тегло0.617 kg
EAN9789543225668
ISBN9789543225668
Организационната идентичност - "невидимата ценност" на съвременната организация - Яница Димитрова - книга

Организационната идентичност - "невидимата ценност" на съвременната организация


Яница Димитрова

Цена:  18.00 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставка1.00 лв.
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка20‑04‑2024 г., 22‑04‑2024 г. или 23‑04‑2024 г.
Експресна доставка
До офис на Еконт за Събота
Услугата "експресна доставка" до офис се прилага за поръчки направени до 18 часа в работен ден с доставка за следващия работен ден на Еконт. Услугата може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка!

До автомат BOX NOW за Събота
Услугата "експресна доставка" до автомат се прилага за поръчки направени до 16:30 часа в работен ден с доставка за следващия работен ден на BOX NOW. Услугата може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка!

До адрес в София за утре (Петък)
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10:00 ч. и 18:00 ч. в работни дни!
 Основни параметри:
Продукт#097-486
ВидКнига
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Издадена02-2013 г.
ИздателствоАИ Проф. Марин Дринов
Категории
КорицаМека
Страници384
Размери16.60 / 23.40 / 2.00 cm
Тегло0.617 kg
EAN9789543225668
ISBN9789543225668
Описание
Ролята на организационната комуникация за формиране и управление на организационната идентичност.
Книгата акцентира върху значението на организационната идентичност като ключов елемент и условие за повишаване на конкурентоспособността на компанията в сферата, в която реализира своята дейност, и върху факта, че когато е професионално създадена и компетентно управлявана, тя се превръща в източник на устойчиво конкурентно предимство.

Теоретичната рамка, представена в труда, разглежда конструкта на организационната идентичност като пряко зависим от корпоративната идентичност, от отношенията със стейкхолдърите (вътрешни и външни) на организацията, обединени от корпоративната култура и свързани чрез организационните комуникации (вътрешни и външни) и комуникационните практики на мениджмънта. Резултатът от тяхното успешно функциониране е превръщането им в условия за създаване и поддържане на положителен корпоративен имидж (вътрешен и външен) и позитивна репутация на компанията. Теорията в книгата е подкрепена от анкетно проучване на автора на способите за организирането на вътрешноорганизационната комуникация във фирмите, осъществяващи бизнес-дейността си в България, както и за разбирането на българския бизнес за ролята и значението на комуникацията за мотивиране на персонала. представени са и основните прийоми за поддържане на корпоративния имидж в публичното пространство, които прилагат компаниите у нас. Въпросите, свързани с постигането на организационната идентичност на реални организации, са разгледани и в две "изследвания на случаи" (case study).
Страници от тази книга





Съдържание
Увод
Организацията и нейната същност
  • Системен подход (system approach) за изучаване на организацията
  • Новите аспекти на системната теория. Организацията като комплексна адаптивна система (Complex Adaptive System)
  • Управление на организацията
Комуникация на организацията
  • Домейните на корпоративната и организационната комуникация
    • Организационната комуникация като част от корпоративната
    • Организационната комуникация като по-всеобхватен домейн, включващ в себе си корпоративната комуникация
    • Организационната и корпоративната комуникация като "двете страни на една и съща монета"
  • Основни термини, пряко свързани с комуникацията на организацията
  • Теория за стейкхолдърите
  • Организационни комуникации
    • Същност на организационните комуникации
    • Външни комуникации на организацията
    • Вътрешни комуникации на организацията
      • Функции и стилове на вътрешните комуникации
      • Нива на комуникацията в организацията
      • Структура и посоки на комуникацията в организацията
      • Избор на медии
      • Комуникационните канали като елемент от корпоративно-комуникационната политика
      • Характеристики на каналите (медиите) за реализиране на вътрешните комуникации. Предимства и недостатъци при използването им
  • Модели на комуникация
  • Методи за измерване на вътрешните комуникации
  • Тенденция за интеграция на вътрешните и външните комуникации на организацията
Комуникация и мотивация
  • Определение за мотивация
  • Теории за мотивацията
  • Значение на комуникациите на организацията за мотивация на персонала
  • Проявления на връзката комуникация - мотивация
    • Доверие (Trust)
    • Комуникация и удовлетворение от работата (job satisfaction). Удовлетвореност от комуникациите в организацията (communication satisfaction)
    • Вътрешна комуникация и постигане на привързаност към организацията (Organizational Commitment)
    • Ангажиране на служителите (Employee Engagement)
    • Концепцията за гласа на служителя (The Concept of Employee Voice)
    • Вътрешна комуникация и концепция за вътрешен маркетинг
  • Комуникация и организационна програма
  • Комуникация и мотивация в българската бизнес-практика
    • Реализиране на вътрешноорганизационните комуникации в българските фирми
    • Влияние на вътрешните комуникации върху мотивацията на персонала за изпълнение на служебните задължения и разбиране на целите на компанията
Организационна идентичност
  • Определения за организационната и корпоративна идентичност. Същност на организационната идентичност
  • Перспективи при изследването на организационната идентичност
  • Подходи при изучаването на организационната идентичност
  • Направления за изучаване на идентичността според Балмър (2008)
  • Наборът от идентичности, притежавани от компанията
  • Мултиидентичности
  • Позитиви за организациите, постигнали висока степен на организационна идентичност
  • Негативи за организациите, постигнали висока степен на стабилната организационна идентичност
  • Методи за измерване на организационната идентичност
    • Метод на Атамер и Калори
    • Одит на Балмър за измерване на афинитета към организацията
    • Други методи за измерване на организационната идентичност
    • Методи за измерване на мулти-идентичностите
  • Идентификация с организацията
    • Основни направления в изследванията на идентификацията на организацията
    • Позитивни и негативни аспекти за организацията, постигнала висока степен на идентификация
    • Негативни аспекти на високата степен на идентификация с организацията
    • Методи за измерване на идентификацията с организацията
Комуникация и идентичност
  • Модели на идентичността (корпоративна и организационна)
    • Модел на Балмър и Соенен (Balmer and Soenen, 1999)
    • Модел на Балмър (2001)
    • Модел за управление на идентичността на Корнелисен и Елвинг (Cornelissen & Elving, 2003)
    • Модел на Велла и Мелеуар Vella & Melewar)
    • Модел на Ван Риел и Балмър (Van Riel & Balmer, 1997)
    • Модел на Хатч и Шултц (Hatch & Schultz, 1997)
    • Модел на Хатч и Шултц (Hatch & Schultz, 2002)
  • Общи характеристики на моделите на организационната и корпоративната идентичност
  • Сближаване на концепциите за организационната и корпоративната идентичност. Класификация
  • Връзката комуникация - идентичност
    • Корпоративна култура и идентичност
    • Стейкхолдъри и идентичност
    • Комуникация и идентичност
    • Комуникационни практики на мениджмънта на компанията и идентичност
    • идентификация с организацията и комуникации (конструиране на идентичността посредством комуникациите)
    • Изследване на формалните организационни комуникации във връзка с процеса на постигане на идентификация с организацията (Cheney, 1983b)
    • Корпоративни наративи
    • изследвания на връзката комуникация - постигане на организационна идентичност и идентификация с организацията
    • Идентичност и корпоративен имидж (вътрешен и външен)
    • Връзка между идентичност, корпоративен имидж и репутация на организацията
  • Модел на връзката между невидимите ценности, обединени от организационната комуникация
  • Промяна на организационната идентичност
  • Модели за промяна на организационната идентичност
    • Модел на Джойя и Читипеди (Gioia & Chittipedi, 1991)
    • Модел на "транзитивната идентичност" на Кларк, Джойя и Кетчен (Clark, Gioia & Ketchen, 2010)
    • Модел за промяна на идентификацията с организацията с помощта на комуникацията - Файол (Fiol, 2002)
  • Организационна идентичност, комуникация и корпоративна социална отговорност
  • Политика за поддържане на корпоративния имидж в публичното пространство в българската бизнес-практика
Изследване на случаи (Case Study)
  • Същност на метода "Изследване на случаи"
  • "Дружба стъкларски заводи" АД
  • Висше училище "Международен колеж"
Заключение
Приложение 1
Приложение 2
Приложение 3
Литература
Резюме на английски език
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 3 гласа 
За да оцениш книгата "Организационната идентичност - "невидимата ценност" на съвременната организация", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Ценности и културни практики в България
Соня Карабельова
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  18.00 лв.
Публично управление
Николай Арабаджийски
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  12.00 лв.
Иновации и корпоративна социална отговорност
Яница Димитрова
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  12.00 лв.
Комуникациите и организацията в 21. век
Евелина Христова
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  25.00 лв.
Организация на управлението
Анастасия Станчева
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв.
Генезис на фирмената култура в България
Аделина Миланова
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  4.00 лв.
Какъв труд е нужен на човека?
Анна Иванова
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  3.50 лв.
Модели за организационно съвършенство
Кристиян Хаджиев
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  9.90 лв.
Култура на иновацията
Яница Димитрова
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  14.90 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази книга, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват книгата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Книги от Яница Димитрова
Иновации и корпоративна социална отговорност - книга

Иновации и корпоративна социална отговорност


Яница Димитрова

Горекс Прес
Цена:  12.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Книгата "Иновации и корпоративна социална отговорност" анализира тенденциите, които оформят средата за съществуване на съвременната организация, през призмата на идеята за постигането на реципрочност във взаимоотношенията ѝ с обществото, чрез прилагането на добри практики и повишаване благосъстоянието на стейкхолдърите в унисон с поддържането и позитивирането на конкурентно предимство. Представени са теориите и значението на иновацията и връзката ѝ с концепцията за корпоративна социална отговорност, в контекста на корпоративната култура, теорията за стейкхолдърите, корпоративните комуникации и ...
Книги от Яница Димитрова
Иновации и корпоративна социална отговорност
Яница Димитрова
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  12.00 лв.
Култура на иновацията
Яница Димитрова
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  14.90 лв.
Закупилите тази книга, купуват също
Монахът, който продаде своето ферари - книга

Монахът, който продаде своето ферари


Робин Шарма

Екслибрис
Цена:  12.00 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Духовна притча за това как да осъществите мечтите си и да постигнете съдбата си. ... Монахът, който продаде своето ферари е историята на Джулиан Мантъл, адвокат със звездна репутация, чийто небалансиран стил на живот е причина за почти фатален сърдечен удар в претъпканата съдебна зала. Физическият срив води до духовна криза и Джулиан е принуден да преразгледа живота си и да потърси отговор на най-важните въпроси. С надежда да намери щастие и удовлетворение той се впуска в една изключителна одисея. Пътешествието му го отвежда дълбоко в Хималаите и там намира могъща система, чрез която освобождава потенциала на ума, тялото ...
Богат татко, беден татко - книга

Богат татко, беден татко


Робърт Кийосаки

Анхира
Цена:  15.95 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Актуализиран за съвременния свят и с 9 нови обучителни раздела. 20 години книга номер 1 по финансова грамотност. ... Уроците за парите, на които богатите учат децата си, а бедните и средната класа - не. Робърт Кийосаки промени начина, по който милиони хора по света мислят за парите. Той притежава репутация на човек, чиито възгледи често противоречат на конвенционалното мислене със своята смелост и безкомпромисна откровеност. Той е световно признат експерт по финансова грамотност. "Главната причина хората да имат финансови затруднения е, че те прекарват години в учене в училище, без да научат нищо за парите. ...
Вдъхновение за всеки ден от Монаха, който продаде своето ферари - книга

Вдъхновение за всеки ден от Монаха, който продаде своето ферари


Робин Шарма

Екслибрис
Цена:  14.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
В дългоочакваната книга "Вдъхновение за всеки ден от Монаха, който продаде своето ферари", блестящият Робин Шарма дестилира най-силните идеи от своя международен бестселър "Монахът, който продаде своето ферари", както и от всички други заглавия от тази поредица, в един приятен за четене вечен календар, чиято цел е да придаде изключителност на всеки от дните ви. Като обхваща такива основни теми като Истинския успех, Умението да превъзмогваме трудностите и разочарованието, Създаването на забележителни отношения и Влиянието и наследството, което ще оставим след себе си, тази прекрасна книга със ...
Влиянието. Психология на убеждаването - книга

Влиянието. Психология на убеждаването


Робърт Чалдини

Изток - Запад
Цена:  24.00 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Второ издание. ... Как да получаваме съгласието на другите и да се противопоставяме на чуждото влияние? Робърт Чалдини е най-цитираният съвременен социален психолог в света, а е написал само и единствено тази книга (определяна вече като класика). Как е възможно това? Тя наистина е най-информативната и увлекателна книга, написана някога, за влиянието на хората един върху друг, подкупваща читателя с лекия, достъпен стил и ефектно, като в криминален роман поднасяне на материала, а същевременно си остава строго научен труд, в който се анализират механизмите на мотивацията, усвояването на информацията и вземането на решения. ...
Изяж жабата! - книга

Изяж жабата!


Брайън Трейси

Световна библиотека
Цена:  10.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
21 начина да избегнете пилеенето на време и да вършите повече по-бързо. ... Никога няма да имате време да свършите всичко, което сте набелязали за вършене! Затова успелите хора се фокусират върху най-важните си цели и ги осъществяват до край. "Изяж жабата!" ви дава 21 безценни и проверени в практиката начина как и вие да постигнете същата ефективност и да поемете по пътя на неограничените възможности. Тук и сега! Брайън Трейси синтезира най-добрите идеи за управление на времето и ги поднася с неподражаемия си стил, превърнал се в негова запазена марка. Ще се научите да организирате деня си така, че да вършите ...
Основи на счетоводството + приложение - книга

Основи на счетоводството + приложение


Любен Петров

Мартилен
Цена:  15.00 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Към учебника е включено приложение с тестове, казуси, задачи и стандартни алгоритми за самостоятелна работа и самоконтрол. ... Учебникът по "Основи на счетоводството" е написан по програмата, одобрена от "Министерство на образованието и науката". Предназначен е за всички икономически професии и специалности на професионалните гимназии, в които се изучава "Обща теория на счетоводната отчетност" и "Основи на счетоводството". Учебникът е съобразен и с програмата на фондация "Junior Achievement". Задачите в сборника са интерактивни. Те развиват счетоводните умения за ...
Обща теория на счетоводната отчетност - книга

Обща теория на счетоводната отчетност


Любен Петров

Мартилен
Цена:  15.00 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Ново преработено издание. ... В учебника са изнесени всички нови промени, съобразени с постановките на новия закон за счетоводството (01.01.2016 г.). Темите в учебника са променени и разработени според урочната система, като след всеки урок има упражнения с решени и нерешени задачи, тестове, казуси, игрословици и изготвяне на първични носители на счетоводна информация. ...
Счетоводство на предприятието с примерни задания - книга

Счетоводство на предприятието с примерни задания


Светла Павлова

Мартилен
Цена:  18.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
В учебника Счетоводство на предприятието с примерни задания са отразени всички промени, които са настъпили в закона за счетоводство на предприятието след 01.01.2016 г. Всяка тема съдържа решени практически задания и примерни задачи за самостоятелна работа."Това издание е резултат от усилията ни да задоволим всички потребности на изучаващите Счетоводство на предприятието. То е кратък курс, където може да се усвоят най-важните счетоводни отчитания, необходими за подготовката на оперативния счетоводител." От издателството ...
Търсене
Книги
Намаление на хиляди книги
Ваучери за подарък от store.bg