Забавната настолна игра на "Galt" е подходяща за деца над 3 години и в нея могат да участват до 4 малчугана. Тя съдържа голям остров (игрално поле с размери 52.5 / 42 / 0.3 cm), механичен, навиващ се пиратски кораб, 4 картонени фигури на пирати в различни цветове, 4 поставки за фигурите, 4 разноцветни чувала за събиране на жълтици, 20 монети, зар, шейкър за зарчето и правила за игра на няколко езика.
Правила на играта:
Всеки от участници си избира една фигура на пират. В зависимост от цвета ѝ, я поставя върху съответната поставка и взима същото по цвят чувалче. За да започне битката за “завземането” на острова, пиратите трябва да заемат позиция върху маркираните черепи и кости, като застанат върху този, носещ същият цвят като техния. (Ако играят само двама играчи, те трябва да застанат в противоположни позиции на игралното табло) Корабът се навива и се поставя на което и да е място в цветния коловоз, а монетите се оставят в центъра на острова, при ковчежето със жълтици.
Първият пират хвърля зара и в зависимост от цифрата, която му се е паднала се премества с съответния брой ходове по посока на часовниковата стрелка. Ако късметът му го е преместил върху сектор с жълтица, той “прибира” една монета в чувала си. Ако обаче попадне върху сектор, обозначен с пиратския кораб, разбойник “отплава” с кораба в посока на часовниковата стрелка, за да се опита да върне част от плячката, която му откраднаха останалите пирати. Цветът, върху който корабът спре, определя кой пират ще се раздели с една от жълтиците си (ако пиратският кораб спре върху червен сектор, пиратът в червен цвят връща една от монетите си при ковчежето в центъра на острова). Ако случайно корабът спре върху два цветни сектора се избира този, който е по-застъпен. В случай, че късметът му го отведе върху началната позицията на някой от противниците му, той трябва му дари една от монетите си, а ако попадне на позициите с черно-белите черепи, губи реда си. Когато обаче стъпи на сектор с монета, зает от друг пират, двамата разбойници могат да откраднат монета от плячката на някой от останалите пирати, а ако те нямат никакви жълтици – играчите на ход си взимат от ковчежето със съкровища. Играта продължава, докато някой от пиратите не “напълни” чувала си с шест жълтици.