(Не)верните вярвания за възпитанието. ... Не искаме да излезем от Матрицата, защото ще станем свободни. Ще се наложи да пораснем, ако излезем, или по-скоро обратното, ще се наложи да излезем, ако пораснем. А така няма да се грижат за нас. Свободата е най-голямата отговорност. Тя иска смелост и сила. А всъщност ние всички сме бебета с дефицит на грижа. Затова искаме да сме несвободни и слаби - за да си дополучим грижата. Вместо нея обаче получаваме менте-грижа, менте-свобода, менте-живот. А Матрицата се грижи да подменя истината със заблуди. Единствената възраст, в която имаме шанс да вкусим от истината, е детството. Но ... |
|
"Независимостта е свободата да избираме зависимостите си. Аз си признавам, че съм зависим от провокациите на Христо Стоянов . Периодично се нуждая да бъда разтърсван, изненадван, вбесяван, очарован и смайван от историите и прозренията му. Свободолюбието на българите, според Христо и тази книга, е в свободата да си търсим нови освободители и поробители. Вашият смирен раб горещо ви препоръчва тези "Записки". Те са опасни - предупреждавам - могат да ви доведат до освобождаване от самите себе си! Или пък да ви направят роб на Христовите думи." Любен Дилов-син ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Работа с деца с предизвикателно поведение. Д-р Александър Ранев е преподавател в катедра Социална педагогика и социално дело към ФНОИ на СУ Св. Климент Охридски . Научните му интереси са в областта на педагогиката, възпитанието, социалната педагогика, мениджмънта на класа, алтернативните образователни и възпитателни модели и практики. Има дългогодишен практически опит като възпитател в училище за деца с увреден слух, работа с деца с емоционални и поведенчески затруднения, работа с пълнолетни младежи, напуснали социалните услуги за деца, лишени от родителска грижа. Организира и провежда тренинги на родители и ... |
|
Най-характерната особеност на образователния процес по физическо възпитание и спорт, която го отличава от всички други предмети в училище, е двигателната активност и свързаното с нея физическо натоварване при реализиране на учебното съдържание. Чрез него се въздейства върху практическите възможности и се развива пряко или косвено познавателните способности на учениците. Като се прибави и фактът, че по време на заниманията по физическо възпитание и спорт се създават условия ученикът да развие и прояви своите умствени и двигателни възможности в една изключително емоционална обстановка, можем да направим извода, че по света ... |
|
Основните направления на училищната хигиена и свързаните с нея здравно образование и възпитание са особено актуални през XXI век, когато за най-значим проблем се определя опазването на личното и общественото здраве като предпоставка за икономическа стабилност и растеж на всяка нация. Главното предназначение на този учебник е да подпомогне педагогическите специалисти в придобиването на по-голяма увереност при преодоляване на предизвикателството укрепване и опазване здравето на децата и подрастващите в училище. Това е свързано с притежаването на достатъчно знания и умения от учителя, педагогическия съветник и останалия ... |
|
Елифас Леви е псевдоним на известния френски окултист Алфонс Луи Констан (1810 - 1875), чиито книги за окултизъм, Кабала и магия продължават да вдъхновяват много поколения окултисти в цял свят и до днес. Елифас Леви е майстор на Розенкройцерската интерпретация на Кабала, която оформя основата на магията, практикувана днес на Запад. Основният му труд е "Учение и ритуал на Висшата Магия", публикуван за пръв път през 1856 година. В него се разглеждат теорията и принципите на магическата работа от Кабалистична, Херметична и Християнска гледна точка. Това е книгата, която продължава да се преиздава повече от 150 ... |
|
Книгата съдържа петте най-важни текста за богомилството. Разберете от първоизточника: в какво вярват богомилите и какво отричат; защо отказват да се подчиняват на държавните закони; защо смятат жената за по-висша от мъжа; защо призовават към вегетарианство; защо се грижат за болните, а отлъчват скърбящите; какви обичаи спазват и какви ритуали изпълняват; как се пазят от болести и изкушения; как лекуват болните; как гледат на смъртта. ... |
|
Херман Олденберг (1854-1920) е знаменит немски санскритолог, будолог и историк на религията. Още в младите си години той насочва своето внимание към палийските будистки текстове и става първият учен, който започва тяхното сериозно изследване. Превежда и издава "Дипавамса" (1879), след това съвместно с Т.У.Рис-Дейвидс превеждат на английски език и издават в три тома "Виная-питака" (1881-1885). Олденберг поставя в основата на своите изследвания изучаването на Ведите, от една страна, и на будизма, от друга. Ведическият период го примамва с трудността на разбирането и тълкуването на източниците. В Будизма ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Изданието е съвместен проект на издателство "Булвест-2000" и ИК "Анубис". ... "Тази книга е написана с желанието да ви представим възможностите за реализиране на учебната програма по физическо възпитание и спорт за 1. клас. Липсата на конкретика за част от учебното съдържание може би ще предизвика у вас въпроси. Надявам се с разработените идеи да отговоря на част от тях. В книгата ще намерите учебната програма. В нея, както и в предишната програма учебното съдържание е обособено в две групи - задължително и избираемо. По отношение на ... |
|
Живописта заема изключително важно място в обучението на студентите от специалностите “Педагогика на обучението по изобразително изкуство” и “Промишлени изкуства – мода” в Югозападния университет “Неофит Рилски” . Програмата по живопис за тези две специалности съчетава възможности за собствено творчество на студентите и за педагогическо въздействие от страна на преподавателя-художник. В настоящото учебно пособие, предназначено за двете специалности, са изложени: програма по живопис, по която се работи през последните години описание и анализ на живописта от натура като индивидуален процес на студентско творчество, ... |
|
Второ преработено и допълнено издание. ... Децата крият в себе си необикновени способности и уникални дарования. За да бъдат подхранени техните инстинкти за изследване на света, те се нуждаят от особен подход и условия на обучение. Това прави и възпитанието по метода на Мария Монтесори специален - в него център е детето. В "Чудото Монтесори" ще се запознаете както с философията зад идеите на Монтесори, така и с основите на метода. Ще научите повече за развитието на вашето дете и как можете да прилагате метода Монтесори в ежедневното си общуване с него. Ще откриете и отговори на въпросите: Какво различава ... |
|
"Аз не искам да ви направя индиферентни към живота. Обаче, искам да ви дам една философия на живота, да мислите право. Моята задача е да събудя в човека свещеното чувство към живота, към Бога, за да вярва в доброто и възвишеното, което е вложено в него. Аз желая да покажа на въсременните религиозни хора, в какво се заключва Христовото учение. Не мислете, че ви проповядвам някаква религия. Да ме пази Господ от това. Аз ви проповядвам едно Божествено учение, върху което се основава бъдещия строй. Аз свърших моята задача тук на Земята. Аз ще си замина. На вас духовете ще ви заключа на Земята, но за да не се огранича - ... |