Изграждането на лидерите е резултат от невероятно съчетание на необходими личностни характеристики, обществени обстоятелства, вътрешни и международни условия. Сред тези обстоятелства са медиите, които осигуряват пространствено-времевия континуум за "големия взрив" или "големия срив" на политическото лидерство. ... |
|
Животът на Дон и Нанси Фейла прилича на приказка за успеха. Днес те се радват на жизнен стандарт, за който повечето хора могат само да мечтаят. Повече от 39 години те помагат на хората да градят свой собствен успешен бизнес от дома. Дон е автор на изключително успешната, продадена в над 4 млн. екземпляра книга "45-секундната лекция, която ще промени живота ви". Автор е и на няколко касети и дискове. Лектор е на семинари, на които представители на МЛМ се обучават как да управляват успешно бизнеса (и живота) си. Нанси е водещ инструктор в мрежовия маркетинг, както и мотивационен лектор. Дон и Нанси са семейство ... |
|
Предложеният курс се състои от 15 тематични лекции по дисциплината "Психология на лидерството" и 10 теми за упражнения и индивидуална работа на студентите. Съдържанието на учебника, предложено от автора, е полезно за студенти и експерти по психология и социология, които се интересуват от ролята на човешкия фактор в управлението, политиката и икономиката. Тематиката е научно значима и актуална за днешната социална практика, доколкото лидерските качества и лидерството като цяло имат растящо влияние върху поведението, представянето и успеха на институциите, организациите и движенията. За автора Проф. д-р ... |
|
В Политиката отвътре с конкретни примери са обяснени често непонятни за обикновените граждани процеси, които формират едно демократично общество, а също и това колко по-сложни са тези процеси в страна, която все още се намира в преход, и особено на фона на световни трансформации и катаклизми. "Политиците у нас не разбират важното, че демокрацията и пазарната икономика са органично цяло - едното не може да замести другото. Няма демокрация без пазарна икономика и обратно, без демокрация икономиката става джунгла, в която господстват монополи и престъпност." Иван Костов Политиката е в криза - не само в България, ... |
|
Ръководство стъпка по стъпка за всеки с нещо за продаване или за казване. Добрият продукт не е ли достатъчен? Не трябва ли да може да се справя сам? Когато имаше три телевизионни канала и два вида паста за зъби, качеството се продаваше само по себе си. Но в глобална икономика, претъпкана с милиони конкуренти, качеството е само началото. Истинското предизвикателство е да привлечете вниманието на тези, които биха купили вашия продукт или услуга. Две малки думи са се комбинирали, за да направят това начинание по-лесно, по-евтино, и по-възможно от всякога: социална медия. Уебсайтове, блогове, приложения и социални мрежи - ... |
|
Колективната монография със съставител проф. д-р Грета Дерменджиева е посветена на инфодемията по време на COVID кризата и е базирана на съвместно авторско анкетно проучване по проект към Фонд Научни изследвания на Софийския университет Св. Климент Охридски. В научния колектив с ръководител проф. Дерменджиева участват и четирима от докторантите ѝ по онлайн журналистика - д-р Лора Симеонова, д-р Росица Славова, д-р Ваня Сухарова и докторант Зарина Василева, като всеки автор разглежда от различен аспект отражението на пандемията върху медийната среда, образованието и обществения живот като цяло. Проф. д-р Грета ... |
|
Съставител: Мария Юрукова. ... В рамките на настоящото издание читателите ще могат да се запознаят с резултатите от две паралелни изследвания върху медийното отразяване на европейските избори през 2019 г. В европейската публична сфера се наблюдава нарастване на ролята на информацията, разпространявана онлайн. Чрез анализ на съдържанието на най-популярните български онлайн медии и на профилите и страниците в социалните мрежи на българските членове в ЕП (2019 - 2024) се запълва празнина в изследванията на европейските избори в България. Сборникът в своята цялост дава отговор на въпроса дали медийното съдържание в цифрова ... |
|
"Всички ние сме част от аудитории - читателски, зрителски и други. Същевременно всички ние в даден момент се опитваме да достигнем и повлияем някоя аудитория - била тя малка или голяма, и в хода на това градим своите хипотези и стратегии как най-успешно да го направим. Но комуникаторът, който не познава своята аудитория, лесно може да се окаже в позицията на ориентиращ се в тъмнина на непознат терен. Успешното въздействие не се случва във вакуум - независимо дали мислим за убеждаването в традиционните реторически термини на етос, патос и логос, или през някоя от модерните теории за него, то предполага постоянен фокус ... |
|
Уроци за жени на върха - властни, грижовни, уязвими, безмилостни, прощаващи. ... "Ако сте жена, на която някога ѝ е минавала мисълта: "Защо не съм достатъчна?", тази книга е за вас. Ако сте жена, която е била пренебрегвана и подценявана, била е обект на твърде много изисквания, тази книга е за вас. Ако сте жена, която някога се е чувствала абсолютно празна, емоционално изчерпана и физически прегоряла, опитвала се е да угоди на всички и е преглъщала думите си, тази книга е за вас. Жените могат да бъдат женствени и корави. Можем в един момент да предвождаме революции, а в следващия да създаваме комфорт ... |
|
История на Арете. ... "Арете" е старогръцка дума, с която се обозначава сборната мъжка добродетел, осъзнавана от древните хора като градивно активно поведение. В основата на тази нравствена категория и фонетично, и съдържателно е трако-елинският бог Арес, който е възприеман и като цар, войн, стопанин и мъж. Функциите на този образ на бога очертават идеала за властник, свободен гражданин, глава на семейство и защитник на родината. "Арете" включва идеи и образи, които трябва да бъдат разпознати и назовани, за да се постигне историко-психологическото им наследяване и етико-педагогическо възпитаване. Целта ... |
|
Основна част от управлението на всяка организационна структура е координиране на нейните дейности и насочване на усилията на членовете към постигане на целите ѝ. Този процес задължително включва активното участие на личност, наречена лидер. Следователно лидерството е неизбежен елемент на ефективното управление на всяка човешка дейност. То се проявява изключително в междуличностните отношения лидер - последователи, като се свързва с постигането на поставените цели така, че последователите да ги възприемат като собствени. Категорично възприето е в теорията и в социалната практика схващането, че ефективното управление ... |
|
|
|
Маркетинг Симеон Желев, Галина Младенова, Боян Дуранкев, Свободка Класова, Станка Тонкова, В. Балева, П. Иванов, Х. Катранджиев, Хр. Танушев, Кр. Маринов, Т. Нецева, Н. Цонев, Н. Ванков, Е. Найденова
УНСС
|
|
Този учебник е предназначен за студентите бакалаври и магистри, пред които се изнася въвеждащият курс по маркетинг. Ядрото на целевата аудитория са студентите от УНСС . Учебникът покрива пет тематични полета, организирани в съответните раздели: въведение в маркетинга; аналитични аспекти на маркетинга; стратегически аспекти на маркетинга; тактически аспекти на маркетинга; приложения на маркетинга. По тази си организация той се отличава от предходните учебници, дело на членовете на катедра Маркетинг и стратегическо планиране към УНСС. Учебникът се отличава от предходните учебници и по няколко други неща. В него ... |