Второ преработено издание. ... Това учебно пособие е предназначено най-вече за учениците от 4. клас и 5. клас , които се готвят (самостоятелно или в организирани форми) за участие в състезания по програмиране. То, обаче, може да бъде много полезно и за учителите, които биха искали да се захванат с преподаването на програмиране за най-малките. В книгата е представен минималният обем от знания и умения, които са достатъчни, за да могат да се решават състезателни задачи от Националната олимпиада и Националните турнири по информатика в най-малката състезателна група. Няма съмнение, че професията на програмиста е една от ... |
|
Това учебно пособие е предназначено най-вече за учениците от 5. клас и 6. клас , които се готвят (самостоятелно или в организирани форми) за участие в състезания по програмиране. То, обаче, може да бъде много полезно и за учителите, които биха искали да се захванат с преподаването на програмиране за най-малките. В книгата е представен минималният обем от знания и умения, които са достатъчни, за да могат да се решават състезателни задачи от Националната олимпиада и Националните турнири по информатика в най-малката състезателна група. Няма съмнение, че професията на програмиста е една от най-модерните и най- ... |
|
Конструкторът на Fischertechnik Education ще въведе децата в програмирането. Той е предназначен за обучение в детска градина и начално училище. Комплектът е подходящ за деца над 5-годишна възраст. Той включва 55 части за сглобяване. Частите съдържат 2 мотора, 2 бутона, инфрачервен сензор, функция за обучение Teach-In Function и отделение за 3 батерии AAA , които може да закупите отделно. Двата мотора и сензора са интегрирани в блок, който е готов за употреба. Инфрачервеният сензор има 2 приемни диода. С комплекта могат да се построят 3 модела и да се направят 3 експеримента. Децата могат да програмират конструктора с ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Авторите на помагалото са учители с богат дългогодишен опит в преподаването на информационни технологии в начален етап. Те са носители на множество награди и утвърдени авторитети в областта. Отлично познават дигиталните възможности на съвременните деца и техните интереси. Темите в помагалото обхващат областите на компетентност: дигитални устройства и компютърна система; дигитална идентичност и електронна комуникация; информация и информационни дейности; алгоритми. Учебното съдържание е разпределено в 24 теми. Всяка тема е разработена на разтвор и е ... |
|
Направете първи стъпки в програмирането, докато се забавлявате с интерактивния робот Codey Rocky от Makeblock . Той e изграден от 2 части - портативен панел (Codey) и подвижна поставка с колелца (Rocky). Притежава 10+ вградени електронни модула, които се управляват дистанционно посредством мобилно приложение. Те му помагат да изразява емоции, да следва линия, да разпознава цветове и други. Можете да се наслаждавате на свободата на създаване в най-голяма степен, като дори комбинирате Codey Rocky с LEGO части. Не е необходимо да сглобявате нищо, просто извадете роботчето от кутията и започнете да се забавлявате. ... |
|
Обновено за C++14. ... Само за 24 урока, всеки от които изисква максимум час, вие ще успеете да овладеете основите на програмирането на С++ - един от най-популярните и мощни езици, който някога е бил създаван. Използвайки прост подход стъпка по стъпка, по един бърз и приятелски начин, този самоучител ще ви предаде всички знания, които трябва да притежавате, от инсталирането и използването на компилатор, до дебъгването на програмите, които сте създали, до новостите в С++ 14. Всеки урок стъпва върху наученото в предишните, предоставяйки ви солидни знания относно основните концепции и техники в програмирането на С++. ... |
|
Тази книга има амбициозната задача да обезпечи, с всички материали и ресурси, подготовката на високо квалифицирани състезатели, участници в престижни международни състезания по програмиране, както и да бъде в помощ на треньорите им в процеса на подготовка. Безспорен уникат в света на специализираната литература този изключително сериозен текст на братята Стивън и Филикс Халим и техния наскоро присъединил се съавтор Сухендри Ефенди има вече четири издания и се ползва с много голяма популярност сред състезателите по програмиране. Амбицията на екипа, работил над нелекия превод, е да направи този труд достъпен за широк кръг ... |
|
Започнете веднага - 24 проверени, едночасови урока! ... Само за 24 занимания с дължина един час или по-малко, вие ще се научите как да създавате завършени, надеждни и модерни приложения за Windows, използвайки Microsoft® Visual Basic® 2015. Използвайки един опростен подход тип "стъпка по стъпка", всеки урок се базира на наученото в предишните, давайки ви солидна основа за успех във всеки един аспект на програмирането с VB 2015. Забележките ви предоставят интересни факти. Съветите ви предоставят съвет или ви указват по-лесен начин за извършването на нещо. Предупрежденията ви консултират относно потенциални ... |
|
Обогатете знанията си с образователната игра Little Programmer. Тя е базирана на метода Turtle Graphics, който е базов за програмния език Logo. Методът цели да запознае децата с посоката и движението на даден обект спрямо текущите му координати. Играта е подходяща за групи от 1 до 4 играча и водещ. В комплекта са включени 4 тестета с 38 карти за движение, 40 препятствия и игрално поле. Препятствията могат да бъдат 20 непреодолими, 12 за прескачане и 8 портала. Играта има 6 нива на трудност. Те са първи стъпки, любопитко, приключенец, учен, програмист и архитект. Всеки играч си избира герой, с който да играе. Героите в ... |
|
Комплектът Fable Explore от Shape Robotics е подходящ за въведение на учениците в програмирането и работата с роботи за програмиране. В него са включени модул Fable Joint и различни аксесоари. Благодарение на тях децата ще могат да конфигурират различни роботи и да тренират умението си за решаване на проблеми. А след като свикнат с работата със софтуера за управление и различните аксесоари, ще могат да създадат най-различни алгоритми. Комплектът е подходящ за работа в група от 1 до 3 деца. За Fable Fable е система с която учениците могат да създадат свой собствен робот за броени минути. Той е модулен комплект ... |
|
Прави ученето лесно. ... Опознайте алгоритмите. Няма нужда да сте професори, за да разберете алгоритмите. Това ясно и достъпно ръководство показва как те оказват влияние върху ежедневния ни живот - от виртуалните контакти до общуването на живо. Те също така са изключително важни, когато става въпрос за вземане на решения от всякакъв род. Ако искате да знаете как да използвате процедури за решаване на реални проблеми, "Алгоритми For Dummies" е вашето практическо въведение в тази интересна и много актуална сфера. В книгата ще откриете: Извършване на обработка на данни Разглеждане на дизайн на алгоритъм ... |
|
Комплектът Fable Go от Shape Robotics е подходящ за въведение на учениците в програмирането и работата с роботи за програмиране. В него са включени модул Fable Spin и различни сензори и аксесоари. Благодарение на тях, децата ще могат да научат робота да извършва различни комплексни дейности и движения като - игра на футбол, чертаене на геометрични форми с маркер и други. А след като свикнат със софтуера за управление и различните аксесоари, ще могат да създават най-различни алгоритми. За Fable Fable е система с която учениците могат да създадат свой собствен робот за броени минути. Той е модулен комплект за ... |