Учебникът „Въведение в професията“ е написан съгласно учебната програма на МОМН. Предназначена е за училищата с професионална насоченост в храненето, хотелиерството и туризма. Като допълнително учебно помагало е подходящ за студенти в колежи и университети по специалности, свързани в организираното хранене и туризма. Подходящ е за учебни центрове, школи и други звена, обучаващи кадри в областта на храненето и туризма. Може да се използва от изпълнителските кадри и други специалисти в ресторантьорството и хотелиерството. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2023/2024 г. Ако имате нужда от подвързия ... |
|
Учебникът е написан съгласно учебната програма на МОМН. Предназначен е за училищата с професионална насоченост в храненето, хотелиерството и туризма. Като допълнително учебно помагало е подходящ за студенти в колежи и университети по специалности, свързани с организираното хранене и туризма. Подходящ е за учебни центрове, школи и други звена, обучаващи кадри в областта на храненето и туризма. Може да се ползва от изпълнителските кадри и други специалисти в ресторантьорството и хотелиерството. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2023/2024 г. Ако имате нужда от подвързия за различни формати учебници, ... |
|
Необходимостта от голям брой екскурзоводи и нормативните изисквания за компетентност, придобита в широк диапазон от учебни заведения: от курсове до ВУЗ, предизвикват наред с практическата подготовка, наличие на специализирана литература. В предложената книга е поставена цел да се отговори на променената през последните десетилетия пазарна среда: нарастване на еднодневните екскурзии за чужденци по време на престоя им в България, интерес към екскурзията като средство за отмора, нарастване на дела на пътуване на българи в чужбина, и непознатата функция на методиста в големия брой дребни туроператори. Предназначението на ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Бурното развитие на туризма в България през последните години създаде необходимостта от подготовка на висококвалифицирани кадри за туристическия отрасъл. В страната функционират редица средни и висши училища, в които се предлагат различни специалности и програми в областта на туризма. В тях се подготвят професионалисти по специфични профили, чрез изучаване на многобройни научни дисциплини, необходими за осигуряване на специализираната им подготовка. Динамичното развитие на туризма в България през последните години показа необходимостта от подготовка на висококвалифицирани кадри за туристическия отрасъл. В страната има ... |
|
"Уважаеми студенти, приветстваме желанието ви да отделите време и интелектуални сили за изучаването на един от най-преуспяващите стопански сектори какъвто е туризма. Всеки от вас има определена представа за някои от туристическите дейности било като клиент или най-малкото от рекламни материали. Ако досега сте били потребител на туристически услуги, с този учебник сме си поставили за цел за ви помогнем в преминаването от другата страна на туристическото обслужване, за възприемането на туризма като будеща, достойна трудова дейност и за вашето място в създаването на туристическите услуги. Въвеждането в туризма на ... |
|
В учебника са представени основните понятия, концепции и теории на туризма. Направен е анализ на туристическата индустрия, в контекста на икономическите ползи от нейното развитие. Изяснена е спецификата на туристическия продукт, на пътуването, като съществен компонент на туризма, както и на въпросите, свързани с настаняването и храненето. ... |
|
Учебното помагало "Хотелиерски операции" е предназначено за обучаващите се по специалността "Мениджмънт на хотелиерството", за собственици на семейни хотели и други места за настаняване, за учащи се в колежите и специализираните учебни заведения по туризъм, както и за всички онези, които работят или смятат да работят в хотелиерския бизнес. Главните цели, които са поставени, са свързани с получаването на основни теоретико-практически познания от обучаващите се в областта на хотелиерския мениджмънт (управление) и по-конкретно в специфичните хотелиерски операции. При написването на помагалото е използван ... |
|
"Приготвянето и предлагането на смесени напитки се наложи трайно през последните години като елемент на ресторантьорския продукт в туризма. Те се явяват алтернатива за използването на високоалкохолни и безалкохолни напитки, подходящи за консумация през различните часове на денонощието и през различните сезони на годината. Тяхното значение нараства непрекъснато и заема все по-важно място в дейностите ресторантьорство и хотелиерство. Липсата на информация на български език затруднява всички, които проявяват интерес към тези напитки. В тази книжка ще се постарая да систематизирам и анализирам съществуващата наша и ... |
|
Книгата “Въведение в космонавтиката” е посветена на една интересна, но същевременно и сложна интердисциплинарна научна и научно-приложна област – космическите изследвания и технологии. След кратки сведения за космическото пространство, околоземния космос и изучаването им, читателят се въвежда в отделните елементи на космонавтиката. В книгата са включени и част от резултатите, получени от автора по време на над 30 годишната му работа в Института за космически и слънчево-земни изследвания при Българска академия на науките. ... |
|
Морската биология е наука, която се занимава с живите организми, обитаващи моретата. Обект на нейното проучване са и видовете, които зависят пряко от соленоводните басейни за храна и други нужди. Курсът съдържа 20 раздела с подробно представена информация за биологията, разнообразието и значението на основните групи гръбначни и безгръбначни животни, обитаващи моретата и океаните. Дава полезни данни за историята на морската биология, въвежда основни понятия, свързани с тази дисциплина. По-специално внимание се обръща на представителите на нашата черноморска фауна. Включени са и основните представители на морската флора. ... |
|
За нуждите на настоящото учебно помагало е представена еволюцията на концепцията за маркетинг, тъй като само извеждането и изясняването на причинно-следствените връзки, стоящи зад съвременния маркетинг, могат да обяснят тенденциите в неговото развитие. Представят се същността и особеностите на маркетинга в туризма, които са пряко следствие от развитието на маркетинговата наука и формират до голяма степен ефективното развитие на туристическия бизнес. Еволюцията на маркетинговата концепция е представена на базата на изследователските и научните възгледи на Филип Котлър (смятан за бащата на съвременния маркетинг), ... |
|
"Учебникът е написан по програма, утвърдена от МОН през 2005 г., за обучение в професионалните гимназии по туризъм. Разработен е на основата на модерни виждания за маркетинга в туризма и е с подчертана практическа насоченост. Съдържанието му е баланс между теория и примери от практиката, съчетано със задачи за разработване от учениците, което дава възможност за поставяне началото на модерно обучение. Маркетинг в туризма е резултат от сътрудничеството на опитни учители от български училища и на консултанти, учители и автори на учебници, от австрийски училища. Надяваме се, че той ще помогне на учителите и на учениците ... |