|
|
В монографията се изследват ключовите организационни предпоставки и елементи, свързани с проектирането и функционирането на високоефективни виртуални екипи от структурна, управленска и процесна гледна точка. В хода на проучването бива изграден и обоснован нов концептуален интегративен модел за ефективност на виртуалните екипи, който представлява своеобразен синтез на съществуващите модели и предлага обща теоретична и методологична основа за постигането на поставените цели днес и в бъдеще. Д-р Кристиян Хаджиев е доцент по "Социално управление" и ръководител на департамент "Администрация и управление" в ... |
|
Учебникът "Модели за организационно съвършенство" съдържа основни теми, които характеризират в достатъчна степен сложния характер на управлението на икономически системи. Структурата и съдържанието са съобразени както със съвременното обучение по управленски дисциплини, така и с реалните потребности на бизнес практиката. Фокусът е върху най-съществените на съвременните организации, новите практики и инструменти (модели) за проектиране на целево-адаптивни организации. Изясняват се качествено нови концепции (парадигми), подходи и технологии за организационно оценяване, проектиране и управление на културните ... |
|
"Справочник по статистика. Контролни задачи и тестове" е трети преработен и допълнен вариант на издадения през 2004 година сборник "Задачи и тестове по статистика". Той е предназначен да улесни подготовката и оценяването на студентите, изучаващи общия курс по "Статистика". В справочника се представят формулите за изчисляване на характеристики от извадка, освен ако не се изкисква друго. Аналогично, използват се символите за означаване на характеристики от извадка, освен ако не се изкисква други. По прагматични съображения някои формули са представени в опростен или приблизителен вариант. ... |
|
Книгата е посветена на придобиването на вещни права чрез конститутивни съдебни решения и представлява дисертационният труд на автора, който той успешно защити през месец октомври 2021 г. Книгата е първото цялостно и самостоятелно монографично изследване, което засяга в конкретика проявлението на анализирания придобивен способ в отделните клонове на материалното и процесуалното гражданско право. В труда се акцентира върху актуалните и дискусионни въпроси, свързани с коментирания придобивен способ. При анализа на темата са разгледани детайлно общите положения на придобиването на вещни права чрез конститутивни съдебни ... |
|
В учебника са представени ключови постановки на контролинг концепцията. Подбраната методология за излагане на учебното съдържание позволява да се формират у студентите знания и умения за практическото приложение на контролинг концепцията като ефективен подход за дългосрочно управление на съвременните организации. ... |
|
Настоящото ръководство е предназначено за студентите от Югозападния университет “Неофит Рилски” - Благоевград. То е написано в съответствие с програмите на факултетите по физическа култура, готвещи се учители по физическо възпитание и спорт. Дава знания за учебния материал по баскетбол, методика на преподаването му, въпроси свързани с правоползването и спортните съоръжения. Ръководството ще послужи на студентите, специализиращи “Педагогика на обучение по физическо възпитание и спорт”, на практикуващите спорт Баскетбол да оформят знанията и уменията си по спортната дисциплина по баскетбол. Ръководството може да послужи ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Учебната тетрадка е одобрена от МОН със заповед № РД 09 - 1568 / 08.02.2017 г. ... Съдържанието на учебните тетрадки допълва урока в учебника. Задачите са представени така, че да може да се изпълняват самостоятелно от учениците. За някои от тях са дадени отговори, които не може да се видят с просто око, а само с помощта на лупа . Това дава възможност на учениците при работа с учебните тетрадки да правят самопроверка на знанията и уменията си и на тази база да осъществяват самооценка на своите компетентности. Учебната система по математика за 1. клас се състои от: ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Учебната тетрадка е одобрена от МОН със заповед № РД 09 - 1568 / 08.02.2017 г. ... Съдържанието на учебните тетрадки допълва урока в учебника. Задачите са представени така, че да може да се изпълняват самостоятелно от учениците. За някои от тях са дадени отговори, които не може да се видят с просто око, а само с помощта на лупата, която е част от комплекта. Това дава възможност на учениците при работа с учебните тетрадки да правят самопроверка на знанията и уменията си и на тази база да осъществяват самооценка на своите компетентности. Учебната система по ... |
|
Книгата предлага комплексно изследване на българската реч на среднонапреднали и напреднали чуждестранни студенти от СУ "Св. Климент Охридски", като се представят най-често срещаните отклонения и грешки, регистрирани в междинния език. На базата на проведеното сред чужденците проучване се очертава нова класификация на грешките в речевите им изяви. Представени са основните грешки, допускани при изучаването на английския и руския език като чужд. ... |
|
"Светът на децата" е първото пособие от планирана поредица учебни книги, предназначено за деца / ученици в начален курс от етнически български групи, живеещи извън страната и за които българският е втори език. Представителство на такива групи са семействата на бесарабските българи в Украйна и Молдова, преселниците в страни от Западна Европа, Австралия, Нова Зеландия и др. Тук се отнасят и децата на турски граждани, чието желание е децата им да научат български език, за да следват в университетите в страната, както и децата от други етнически малцинствени групи. Съдържанието на учебното пособие е структурирано в ... |
|
Учебната книга Днес за какво ще си говорим? е поредният проект на катедра Български език като чужд на Софийски университет Св. Климент Охридски, който е посветен на изучаването на българския език и комуникацията в чуждоезикова среда. Книгата е предназначена за чуждестранни студенти, специализанти и граждани със степен на владеене на българския език В1, В2, С1 и С2, среднонапреднали и напреднали. Темите в учебната книга са разделени на рубрики. Първо са представени автентични диалози и описание на ситуации, в които попадат героите. Преживяванията са на група специализанти - от Италия, Франция, Германия и Холандия, дошли ... |