1. „Президентът като прах за пране”... или как политическото изглежда като набор от рекламни стратегии 2. Патос или клише – образът на България в ЕС и обратно – Част ли сме вече от „европейската скука”. 3. Медийното възраждане на патриотизма – за и против кампанията „Не сте сами” 4. „Големият брат” гледа... какво вижда? – „За” и „против” reality форматите в електронните медии ... |
|
В книгата се анализират съвременни технологии, като част от информационния домейн от типа на смарт обекти, "големи" данни, машинно обучение, невронни мрежи, интелигентни устройства и интерактивни платформи за трансфер на знание. В резултат на дигиталните трансформации се променят и моделите за комуникация в бизнеса и обществото, водещи до поява на нови комплексни, проблемни ситуации. Комбинацията от напреднали технологии като информация, биотехнологии и нанотехнологии притежават потенциала радикално да променят и развият съвременната икономика и общество. Смята се, че в близко бъдеще интернет ще бъде базиран на ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Учебникът е одобрен от МОН. ... Учебникът по информационни технологии за 8. клас на издателство Просвета има за цел да отговори на нуждите на обществото от дигитално компетентни млади хора, които използват ефективно и етично модерните информационни и комуникационни технологии за решаване на ежедневни проблеми, за комуникация и себеизразяване. При създаването му авторите са интегрирали дългогодишния си опит по множество национални и международни проекти, свързани със съвременните методи за обучение с помощта на информационните и комуникационните технологии. Всеки ... |
|
Информационната философия е рожба на световния научно-технически прогрес и е призвана да обяснява и обосновава информационното общество. Информационната философия е универсален и абсолютен материализъм на взаимната зависимост и единството на материя, енергия и информация Информационната философия признава и установява човешкия разум като най-висша форма и проява на информация ... |
|
За подобряване на здравната грамотност, здравословния начин на живот и психопрофилактиката на българското население. ... "Съвременните медикосоциални аспекти на здравето и болестта, стратегическите програми и приоритети на новото обществено здравеопазване, все по-често извеждат на преден план въпроси, свързани с повишаване на здравната информираност и култура на индивидите и цялото общество за: формиране на знания, умения, мотивация за здравословен начин на живот; повишаване самоконтрола и самопомощтта, взаимодействието и взаимопомощта в диагностико-лечебните, профилактични и промотивни дейности и намеси, с ... |
|
Или какво (не) знаем за тях. ... Книгата има за цел да представи основни положения, понятия и концепции на разбираем език. Тя е предназначена за хора извън сферата на информационните технологии, въпреки че може да е полезна и за тях. Разгледаните технологии са представени чрез логиката на тяхната поява и употреба, не толкова чрез даване на конкретни дефиниции. Обърнато е внимание на взаимоотношенията между хората и организациите в дигитална среда. Специален акцент е поставен върху терминологията, защото е важно специалисти и неспециалисти да заговорят на един разбираем за всички език. Книгата е разработена като учебник за ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Учебникът е предназначен за задължителна подготовка по информационни технологии за 8. клас. Той е разработено в съответствие с учебната програма на МОН. В отделните раздели е систематизирано най-важното от изучавания материал през предходните години, като темите са разширени, актуализирани и съобразени с развитието на съвременните технологии. Учебникът дава възможност за практическо приложение на придобитите знания за компютърната и операционната система, компютърните мрежи, архивирането на данни, създаването на уебсайт и работа по проекти. На страниците на ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Одобрено със заповед № РД09-1682/25.06.2019 г. ... Учебникът е предназначен за задължителна подготовка по информационни технологии за 10. клас . Той е разработен в съответствие с учебната програма на МОН. Предлаганият учебен материал е насочен към разширяване на придобитите знания от предходните години, като акцентира върху усъвършенстване на дигиталните компетентности. Темите включват обработка на информацията, комуникация, създаване на съдържание, решаване на проблеми и безопасност. Новост при създаването на съдържание е изучаването на алгоритми. Изложението е ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Учебникът е предназначен за задължително обучение по информационни технологии за 9. клас. Той е разработен в съответствие с учебната програма на МОН. Представлява цялостна система за усвояване на теоретични знания и практически умения при работа с компютър, които разширяват и обогатяват наученото в предходната година и осигуряват висока степен на приемственост. Учебникът дава възможност за практическо приложение на придобитите знания и умения, свързани със съвременните постижения в областта на компютърните системи, компютърните мрежи и услугите, които те ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Няма невъзможни мисии - това вече знаят учениците, които са ползвали учебниците на този авторски колектив в 5. клас , 6. клас , 7. клас и 8. клас . Всеки урок е организиран около една "Мисия" - предизвикателна проблемна ситуация, при чието разплитане се въвежда новото учебно съдържание. Мисията е проектно задание, което с напредване на учебната година става все по-мащабно, а в нейния край вече е реален екипен проект. Изпълнението ѝ гарантира постигането на очакваните от учебната програма резултати. Тя става възможна с помощта на разнообразни ... |
|
Цел на настоящата книга е да създаде теоретични рамки и понятиен апарат за социологическа интерпретация на мащабните и радикални социокултурни трансформации, свързани с приложението на новите информационни технологии. Авторът се стреми да се дистанцира от често срещания стереотип "влияние на информационните технологии върху културата", който разглежда тези понятия като принадлежащи към две различни сфери, които по някакъв начин би трябвало да си взаимодействат. Напротив, технологичният прогрес и особено развитието на компютърните и мрежови технологии представляват фундаментални факти на социокултурната динамика - ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Учебникът е одобрен от МОН. ... Учебникът по информационни технологии за 8. клас е с обогатени дидактични ресурси. Предназначен е за общообразователна подготовка по информационни технологии в 8. клас и обхваща в цялост учебната програма на Министерството на образованието и науката, влизаща в сила от 2017 - 2018 учебна година. Целите, поставени в учебната програма, се постигат чрез ясна методическа концепция, разработена в: 5 глобални раздела; 18 урочни модула (18 за нови знания, от които 17 са комбинирани уроци с упражнения с ясно изразена практико-приложна ... |