"B тази монография Галина Маркова, доктор по клинична социална работа, съчетава уменията и опита от терапевтичната и изследователската си работа, за да предложи подход, който включва осъзнаване и работа с позитивния опит на хората. Подходът, използващ позитивната рефлексия, е илюстриран в книгата през случаи на индивиди, семейства и общности. Не човекът, комуто помагаме, ни тежи. Тежи стигмата върху него, която го свежда до "проблем" и "случай". Позитивната рефлексия отмества стигмата, за да видим човека и да осъзнаем каква привилегия е да помагаме. На всеки без изключение." Румен Петров, ... |
|
Защо диплодокът е бил толкова лек въпреки размерите си? Как тиранозаврите са съблазнявали женските? Защо главата на стегозаврите е била винаги наведена надолу? Защо първите китове са можели да ходят? Отговорите на тези, както и на около още 300 други въпроси, ще намерите в тази енциклопедия. Тя ще ви разкрие интересна информация и любопитни факти, един от друг по-невероятни - и за малки, и за големи! ... |
|
Краят на 1995 година. На стария и болен Елцин му е много трудно да се откаже от властта, особено когато в обкръжението му всички го уверяват, че никой освен него не може да се справи с управлението на страната. Даже от болничното легло, след прекарания инфаркт, Борис Елцин продължава да настоява, че Русия не може без него. Привържениците му ще положат всички възможни и невъзможни усилия за да запазят свободата. И като че ли постигат победа. Но в крайна сметка се получава точно обратното на това, за което са се борили."Михаил Зигар написа най-интересната книга за руската революция - Империята трябва да умре . Сега е ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. За деца на 3 - 4 години. ... "Колко и защо?" ще разкрие на детето някои основни математически закономерности. Съдържанието е по теми в съответствие с ядрата: "Количествени отношения", "Измерване", "Пространствени отношения", "Времеви отношение", "Равнинни фигури". Книжката предлага: идеи и варианти за търсене и разкриване на математически закономерности; възможности за интеграция с останалите образователни направления; създаване на положителна нагласа към математиката. Учебно-помощната система " ... |
|
За деца на 4 - 5 години. ... Колко и защо? ще разкрие на детето някои основни математически закономерности. Съдържанието е по теми в съответствие с ядрата: Количествени отношения, Измерване, Пространствени отношения, Времеви отношение, Равнинни фигури. Книжката предлага: идеи и варианти за поставяне на децата в разнообразни познавателни ситуации, за търсене и разкриване на елементарни закономерности; възможности за индивидуална и групова работа, за търсене и обосноваване на собствени варианти за решаване на задачите. Учебната система Ръка за ръка за 2. група в детската градина се състои от: познавателна ... |
|
Книгата е част от поредицата "Клинична психология". ... Психотерапията се счита за най-трудната и най-привлекателна изява на психологическа компетентност, за върха на психологическата реализация, за майсторската професия. Предвид противоречивата и неуредена все още пътека на професионално развитие, психотерапията излъчва сила и тайнственост за стъпващите на нея. Но отново парадоксално е, че основният фокус на интереса "kak да станем терапевти" пада върху формалното - лицензи, стандарти, курсове и сертификати, и по-малко върху психологическото - какво изпитват терапевтите, какъв смисъл намират в ... |
|
Иновативен win-win подход при спорове в семейството, в партньорската двойка, на работа, в бизнеса и в политиката. В Конфликти: Защо се случват и как да се справим с тях ще разберете: как да управлявате конфликта със себе си; как да разрешавате конфликтите си с другите хора - пътят от един срещу друг до заедно с другите; магическата сила на действието в аванс, или първата крачка, която топи ледове и събаря дългогодишни стени на омраза; защо хората се държат лошо; изкуството да се правят компромиси; как да комуникираме с врага и други. Един изумително различен подход, при който не просто се търси компромис, а ... |
|
Тази провокираща книга ще изпита вашите убеждения, ще ви накара да се изправите пред страховете си и ако сте "за", ще ви покаже как да сте умни, здрави и богати! ... Ранди Гайдж е провъзгласен за "Милионера месия", защото вярва, че е грях да сте бедни и сте родени да бъдете богати. Неговият стил е дързък и провокативен, но в същото време е точно това, от което се нуждаете, ако искате да узнаете тайните на успеха. Той прилага древни и универсални истини в сложните условия на днешния свят. Вместо да повтаря неща да успеха, които всички ние сме чували вече, той се захваща направо за темата - как да ... |
|
В книгата ще разберете: Защо едни хора имат къдрава, а други права коса? Защо цветът на кожата на всички не е един и същ? Как на танцьорите не им се завива свят, когато се въртят? Защо носът ни тече, когато имаме хрема? Защо кръвта ни е червена? Отговорите на тези въпроси, както и на още 300 други, ще намерите в тази енциклопедия. Тя ще ви разкрие интересна информация и любопитни факти, един от друг по-невероятни - и за малки, и за големи! ... |
|
Къде? Как? Защо? Какво? Кога? Колко? Кой? С повече от 60 капачета. ... В книжката ще откриете: достъпни отговори на повече от 60 въпроса за човешкото тяло, задавани от децата; ясни схеми и илюстрации, които онагледяват и допълват информацията; повече от 60 капачета увличат децата в търсене на отговорите и превръщат четенето и ученето в игра и забавление. Книгата е част от поредицата "Моята първа енциклопедия" на издателство "Фют". ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Кой? Къде? Кога? Как? Защо? и Какво от това? ... Книгата за учителя История и цивилизации за 9. клас за общообразователна подготовка и втора част за интензивно изучаване в езиковите и профилираните паралелки на 9. клас обосновава дидактическата концепция на обучението по съвременна история в средното училище. Нейната цел е да осигури дидактически връзки между историческите знания, тяхната адаптация в учебното съдържание, ползваемостта им при взаимовръзката на учителя и ученическото съобщество. В книгата са развити основните принципи за подбор на учебното съдържание, ... |
|
Всички се храним: Защо? Кога? Как? ... |