store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   ...    ...    Търсене на: международни бизнес стратегии
Начало   ...    ...  
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките

Търсене на: международни бизнес стратегии

/ над 500 продукта /
Международен бизнес
Антоанета Василева

УНСС
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв.
Стратегически маркетинг
Диляна Янева

ЮЗУ Неофит Рилски
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  8.00 лв.
Стратегическо управление - част 2
Милчо Мирчев, Георги Шереметов, Цветана Стоянова

УНСС
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Международен маркетинг
Надя Маринова

Нов български университет
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  25.00 лв.
Конкурентоспособност и ефективност на агенциите за недвижими имоти
Димитър Белев

УНСС
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  10.00 лв.
Бизнесът - Позитивна сила в обществото
Нов български университет
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  24.00 лв.
Позитивна психология for Dummies
Аврил Лаймън, Гладийна Макмеън

АлексСофт
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  22.00 лв.
Трудова мотивация
Ирина Данаилова

УНСС
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  8.90 лв.
Communicating Across Cultures: Учебен курс по английски език : Ниво B1 - B2: Учебник + CD
Bob Dignen

Cambridge University Press
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  73.90 лв.
Същото, както винаги
Моргън Хаузел

Ера
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  17.99 лв.
Социална отговорност на малки и средни предприятия
Илия Керезиев

УНСС
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  14.90 лв.
Страница:
Търси:
Продукти отговарящи на търсене: международни бизнес стратегии
Международен бизнес -
Международен бизнес
Антоанета Василева

УНСС
Цена:  15.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Настоящият учебник "Международен бизнес" е предназначен за студентите от магистърската програма за обучение по "Международни икономически отношения", които не са икономисти или са завършили други икономически специалности, в бакалавърска степен. Той е структуриран в 10 тематични единици, посветени на международната бизнес дейност на отделните стопански субекти в стратегически контекст. Учебникът е построен по логика, характерна за съвременните курсове по международен бизнес, преподавани във водещи университети. Въвеждащата глава, озаглавена "Международен бизнес - концептуална рамка", разкрива ...
Стратегически маркетинг -
Стратегически маркетинг
Диляна Янева

ЮЗУ Неофит Рилски
Цена:  8.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Стратегическият маркетинг е важен елемент от стратегическото фирмено управление. Чрез него се търси баланса между интересите на производителя и потребителя. Насочен е към намирането на конкурентни преимущества в маркетинговата дейност на всяка компания на база на поставените стратегическите цели и разработването на маркетингови стратегии. Учебникът има за цел да представи теоретико-методологичните аспекти на стратегическия маркетинг. Разгледани са основни въпроси, касаещи методиката на разработване и реализиране на маркетинговите стратегии в организацията. Детайлно са описани отделните им видове. Специално внимание е ...
Стратегическо управление - част 2 -
Стратегическо управление - част 2
Милчо Мирчев, Георги Шереметов, Цветана Стоянова

УНСС
Цена:  12.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Учебникът е предназначен за подготовка на студенти, докторанти и хора от бизнеса. Той е логическо продължение на издадения в УИ Стопанство учебник през 1999 година, в който авторитетно представителство имаше и известният учен от университета в Барселона проф. д-р Франсиско Таррага Сабате, разработил множество нови за теорията и стопанската практика теми с ключово значение за учебната програма при обучението по стратегическо управление както за бакалавърската , така и за магистърската степен в УНСС . В процеса на разработване на учебника са използвани литературни източници от утвърдени български и чуждестранни ...
Международен маркетинг -
Международен маркетинг
Надя Маринова

Нов български университет
Цена:  25.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Маркетингът се превръща в един от най-мощните инструменти, използвани от бизнеса в безкрайната борба за оцеляване и развитие. Тоталното господство на пазарните отношения практически води до ликвидиране на националните икономически граници. Търговията между страните, икономическото сътрудничество, разширяването на световните икономически контакти и международното разделение на труда създават всички необходими обективни предпоставки за глобализиране на международните икономически отношения и бизнеса. Днес нито една страна - малка или голяма, не може ефективно да се развива в страни от световните икономически процеси. ...
Конкурентоспособност и ефективност на агенциите за недвижими имоти -
Конкурентоспособност и ефективност на агенциите за недвижими имоти
Димитър Белев

УНСС
Цена:  10.00 лв.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Настоящата книга е написана в съответствие с учебния план и учебната програма по дисциплината "Конкурентоспособност и ефективност" на агенциите за недвижими имоти (АНИ). Тази учебна дисциплина е предназначена за подготовка на студентите от магистърската степен на специалност "Икономика на недвижимата собственост". Съдържанието обхваща фундаментални и практически знания и умения за решаване на проблемите, свързани с конкуренцията и конкурентоспособността на дейностите на фирмите - АНИ, и теоретико-методичните въпроси, които се отнасят до конкуренцията и конкурентоспособността, валидни за всички ...
Рекламата като интелектуална собственост -
Рекламата като интелектуална собственост
Мария Маркова

УНСС
Цена:  21.90 лв.
Учебникът с наименование Рекламата като интелектуална собственост е предназначен за студенти, изучаващи специалността Рекламен мениджмънт. Той дава знания на обучаваните студенти в магистърска степен за рекламата като творчески продукт, формите на съществуване и начините за закрила на рекламата като интелектуална собственост. Изведен е синергичният управленски ефект от натрупването на различните форми на закрила като обекти на авторски права и обекти на индустриална собственост. Представени са възможностите за правна защита при нарушения на права на интелектуална собственост в областта на рекламата. Целта на учебника е ...
Бизнесът - Позитивна сила в обществото -
Бизнесът - Позитивна сила в обществото
Нов български университет
Цена:  24.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Юбилейна международна научно-практическа конференция. ... Юбилейната международна научно-практическа конференция "Бизнесът - позитивната сила в обществото" е посветена на 20-годишнината от създаването на първата у нас магистърска програма по "Бизнес администрация". Нейните основни цели бяха фокусирани върху: Съвременни тенденции в развитието на обществото: икономически реалности, ценности, нагласи, университетски приоритети и взаимодействие с бизнеса; Какво трябва да се промени в бизнес мениджмънта и обучението: генериране на подходи и варианти за взаимодействие между теорията и практиката на ...
Позитивна психология for Dummies -
Позитивна психология for Dummies
Аврил Лаймън, Гладийна Макмеън

АлексСофт
Цена:  22.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Използвайте принципите на позитивната психология, за да освободите пълния си потенциал във всички области на живота! ... Защо някои хора постигат по-голям успех и щастие от други? Разковничето се крие в начина им на мислене. Изследвайте науката зад позитивната психология и открийте как може да прилагате нейните принципи и теории, за да изградите един по-добър живот за себе си и хората около вас. Този практически наръчник ви въоръжава с уменията и стратегиите, които са ви необходими, за да определите кои са вашите силни страни, да промените мисленето си и да се справяте с трудните емоции, за да постигнете по-големи успехи, ...
Трудова мотивация -
Трудова мотивация
Ирина Данаилова

УНСС
Цена:  8.90 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Идеята на това помагало, на първо място, е да улесни разбирането за мотивацията като многоаспектен процес и да подпомогне учебния процес в дисциплината Трудова мотивация. Но приложението му може да бъде далеч по-широко - тестовете, казусите, текстовете за анализ са изключително подходящи за всеки, който иска да разбере повече за себе си, за другите, за екипната работа, за организационния климат и за разни аспекти на трудовия живот, които са силно подценявани или надценявани. Много често хората, с които работим, не само не са мотивирани да работят, те не са мотивирани да чуят какво трябва да работят, което създава ...
Communicating Across Cultures: Учебен курс по английски език Ниво B1 - B2: Учебник + CD -
Communicating Across Cultures: Учебен курс по английски език : Ниво B1 - B2: Учебник + CD
Bob Dignen

Cambridge University Press
Цена:  73.90 лв.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Учебен курс „Communicating Across Cultures“ Учебникът „Communicating Across Cultures“ осигурява интензивно обучение (20-30 учебни часа) по бизнес английски . Учебникът е подходящ за учащи, които искат да работят ефективно в международната бизнес среда и чиито езикови знания покриват нивата B1 и B2. Учебните материали включват полезни съвети от водещи специалисти в междукултурното общуване, а практическите задачи обхващат различните типове устна и писмена комуникация – от срещи за преговори и телефонни разговори до писане на имейли и общуване с международни екипи за сключване на сделки. Учебникът съдържа 12 урока, ...
Същото, както винаги -
Същото, както винаги
Моргън Хаузел

Ера
Цена:  17.99 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Универсалните истини във вечно променящия се свят. Когато планираме бъдещето, често се питаме: Какво ще се случва по това време следващата година? или Какво ще бъде различно след десет години? Но прогнозирането е трудно. Важните събития, които ще оформят бъдещето, са по своята същност непредвидими. Вместо това трябва да зададем различен въпрос: Какво ще бъде същото след десет години? Какво ще бъде същото след сто години? Знанието за нещата, които никога не се променят, е по-полезно и по-важно от несигурната прогноза за непознато бъдеще. Въоръжени с това знание за непроменливото, вие ще добиете способността да ...
Социална отговорност на малки и средни предприятия -
Социална отговорност на малки и средни предприятия
Илия Керезиев

УНСС
Цена:  14.90 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с вътрешни страници
Ръководство за интегриране в управлението. Настоящото учебно помагало представлява практическо ръководство, предназначено да подпомогне ефективното управление и изпълнението на социално отговорните стратегии, инициативите и дейностите в рамките на малките и средните предприятия (МСП). Ръководството представя и следва стратегическия подход на корпоративната социална отговорност (КСО), който се стреми да интегрира социално отговорните инициативи и дейности в оперативните и стратегическите процеси и решения на бизнеса и по този начин да насърчи приложението на КСО със системен характер. Поставен е акцент върху създаването ...
Търсене на: международни бизнес стратегии Продукти 1-12 от над 500
Страница:
Джона Бъргър
Търсене
Избери сектор
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги