Обогатете знанията си с образователната игра Little Programmer. Тя е базирана на метода Turtle Graphics, който е базов за програмния език Logo. Методът цели да запознае децата с посоката и движението на даден обект спрямо текущите му координати. Играта е подходяща за групи от 1 до 4 играча и водещ. В комплекта са включени 4 тестета с 38 карти за движение, 40 препятствия и игрално поле. Препятствията могат да бъдат 20 непреодолими, 12 за прескачане и 8 портала. Играта има 6 нива на трудност. Те са първи стъпки, любопитко, приключенец, учен, програмист и архитект. Всеки играч си избира герой, с който да играе. Героите в ... |
|
Образователният комплект от Gigo е предназначен за деца над 4-годишна възраст. Той се състои от 278 елемента, сред които части за сглобяване, карти за кодиране и подробни инструкции с илюстрации, които ще преведат децата през 30 урока за кодиране, обхващащи 6 ключови области в кодирането - последователност, цикли, събития, условия, функции и променливи. С иновативния образователен комплект децата в начален курс и предучилищна възраст ще научат основите на програмирането и как да пишат прости кодове с помощта на карти без да са им необходими таблети, смарт телефони или компютри. С комплекта децата ще развият основни ... |
|
Допълнителни елементи и карти за програмиране към роботчето може да откриете в другите комплекти mTiny . ... Въведете компютърните науки и уменията на 21-ви век като критично мислене и комуникация в класната стая за ранно образование с интерактивния робот mTiny Откривател от Makeblock . Той е подходящ за изучаване на социално-емоционални умения, лингвистика, математика и други, като се препоръчва за деца от 4 до 7-годишна възраст. Учениците ще практикуват своето логическо мислене и умения за решаване на проблеми чрез интерактивни уроци без екран, разработени, за да отговорят на специфичните нужди на младежите. ... |
|
Конструкторът на Fischertechnik има за цел да запознае подрастващите с новите технологии. Той включва 55 части, от които децата могат да построят и програмират роботите Роби Боб, Лили или Гери. Частите включват шаси с 2 мотора, подвижна броня с 2 бутона и сензор с 2 приемни диода. Моторите задвижват колелата на робота. Той може да се движи направо, в различни посоки и с различни скорости. Очите на конструктора представляват инфрачервени диоди, които могат да проследяват следи. Те откриват инфрачервената светлина и могат да проследят черна следа на бял фон. Когато бронята се натисне, бутоните разпознават посоката на ... |
|
50 игри и задачи, с които ще станеш истински програмист. ... Python е популярен и често използван език за програмиране, използван от много малки и големи компании по целия свят. Той е често избиран от начинаещи програмисти език, защото запознава с основите на програмирането и логическото мислене. В тази книга Python е представен по лесен и забавен начин. Ще научиш как да програмираш не чрез уроци, а чрез игри и задачи. Забавно, нали? Единственото, което се изисква от теб, е да си готов за предизвикателството да програмираш. Какво ще научиш от книгата? Тук са обяснени основните функции, писането на блокове от код и ... |
|
Комплектът Fable Explore от Shape Robotics е подходящ за въведение на учениците в програмирането и работата с роботи за програмиране. В него са включени модул Fable Joint и различни аксесоари. Благодарение на тях децата ще могат да конфигурират различни роботи и да тренират умението си за решаване на проблеми. А след като свикнат с работата със софтуера за управление и различните аксесоари, ще могат да създадат най-различни алгоритми. Комплектът е подходящ за работа в група от 1 до 3 деца. За Fable Fable е система с която учениците могат да създадат свой собствен робот за броени минути. Той е модулен комплект ... |
|
Комплектът Fable Go от Shape Robotics е подходящ за въведение на учениците в програмирането и работата с роботи за програмиране. В него са включени модул Fable Spin и различни сензори и аксесоари. Благодарение на тях, децата ще могат да научат робота да извършва различни комплексни дейности и движения като - игра на футбол, чертаене на геометрични форми с маркер и други. А след като свикнат със софтуера за управление и различните аксесоари, ще могат да създават най-различни алгоритми. За Fable Fable е система с която учениците могат да създадат свой собствен робот за броени минути. Той е модулен комплект за ... |
|
На разгъващата се страница може да се упражнявате без ограничения - маркерът се почиства лесно със суха кърпа. ... Обикновено си представяме компютърното програмиране като специално и сложно занимание, едва ли не като някакво тайнство. Но тази представа е вече несъвместима с нашия свят, който се променя все по-бързо и често до неузнаваемост. И у дома, и на работното място дори при най-обикновени професии сме заобиколени с компютри и уреди, които трябва да управляваме и настройваме. Ето защо вече в много държави в учебните програми за началните училищни класове е заложено ранното изучаване на основите на програмирането. ... |
|
Модел - дете. Възраст - 13+ месеца. Инструкции за експлоатация, съвети при неизправност и указания за поддръжка на системата. ... След като прочетохте "Бременната жена - ръководство за употреба" и "Бебето - ръководство за употреба" и станахте експерти по всички бебешки въпроси, междувременно детето ви надгради версията си. Ами сега? Като всяка комплексна технология и бебето подлежи на непрекъсната актуализация на софтуера, която да гарантира оптималното му функциониране. Този сложен, почти мистичен процес обаче може да се окаже истинско предизвикателство дори за най-опитния потребител. Моделът 2.0, ... |
|
Конструкторът на Fischertechnik Education ще въведе децата в програмирането. Той е предназначен за обучение в детска градина и начално училище. Комплектът е подходящ за деца над 5-годишна възраст. Той включва 55 части за сглобяване. Частите съдържат 2 мотора, 2 бутона, инфрачервен сензор, функция за обучение Teach-In Function и отделение за 3 батерии AAA , които може да закупите отделно. Двата мотора и сензора са интегрирани в блок, който е готов за употреба. Инфрачервеният сензор има 2 приемни диода. С комплекта могат да се построят 3 модела и да се направят 3 експеримента. Децата могат да програмират конструктора с ... |
|
Конструкторът на Fischertechnik Education има за цел да запознае децата с програмирането. Той е предназначен за ученици от 3 клас и нагоре. Комплектът включва 90 части и кутия за съхранение. Частите са мотор XS, адаптер micro:bit iO F5, фототранзистор, 2 бутона и 2 светодиода. Адаптерът има 6 входа и 8 изхода. Той се свързва с платка на micro:bit , която се закупува отделно. С конструктора могат да се построят 3 модела и да се направят 3 експеримента. Децата могат да направят знак за пешеходци, бариера и сешоар за ръце. Необходимо е да имате захранване и софтуера MakeCode, който е достъпен онлайн и може да го ... |
|
Комплектът е по система micro:bit , където ще откриете още интересни продукти. ... Стартовият комплект за кодиране на Elecfreaks е предназначен за деца, на които им предстои да изучават електрически вериги. Също така ще ги въведе в света на графичното програмиране с Makecode, програмиране на JavaScript и Python. Учениците могат да използват комплекта, за да проведат различни експерименти, като например да направят светофар, използвайки фотоклетка за управление на micro:bit или LED дисплей. Комплектът се състои от 24 вида електронни компоненти, сред които Breadboard адаптер, серво, Rainbow LED пръстен, мотор, светодиоди, ... |