Второ преработено издание. ... Това учебно пособие е предназначено най-вече за учениците от 4. клас и 5. клас , които се готвят (самостоятелно или в организирани форми) за участие в състезания по програмиране. То, обаче, може да бъде много полезно и за учителите, които биха искали да се захванат с преподаването на програмиране за най-малките. В книгата е представен минималният обем от знания и умения, които са достатъчни, за да могат да се решават състезателни задачи от Националната олимпиада и Националните турнири по информатика в най-малката състезателна група. Няма съмнение, че професията на програмиста е една от ... |
|
Това учебно пособие е предназначено най-вече за учениците от 5. клас и 6. клас , които се готвят (самостоятелно или в организирани форми) за участие в състезания по програмиране. То, обаче, може да бъде много полезно и за учителите, които биха искали да се захванат с преподаването на програмиране за най-малките. В книгата е представен минималният обем от знания и умения, които са достатъчни, за да могат да се решават състезателни задачи от Националната олимпиада и Националните турнири по информатика в най-малката състезателна група. Няма съмнение, че професията на програмиста е една от най-модерните и най- ... |
|
Конструкторът на Fischertechnik Education ще въведе децата в програмирането. Той е предназначен за обучение в детска градина и начално училище. Комплектът е подходящ за деца над 5-годишна възраст. Той включва 55 части за сглобяване. Частите съдържат 2 мотора, 2 бутона, инфрачервен сензор, функция за обучение Teach-In Function и отделение за 3 батерии AAA , които може да закупите отделно. Двата мотора и сензора са интегрирани в блок, който е готов за употреба. Инфрачервеният сензор има 2 приемни диода. С комплекта могат да се построят 3 модела и да се направят 3 експеримента. Децата могат да програмират конструктора с ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Авторите на помагалото са учители с богат дългогодишен опит в преподаването на информационни технологии в начален етап. Те са носители на множество награди и утвърдени авторитети в областта. Отлично познават дигиталните възможности на съвременните деца и техните интереси. Темите в помагалото обхващат областите на компетентност: дигитални устройства и компютърна система; дигитална идентичност и електронна комуникация; информация и информационни дейности; алгоритми. Учебното съдържание е разпределено в 24 теми. Всяка тема е разработена на разтвор и е ... |
|
Направете първи стъпки в програмирането, докато се забавлявате с интерактивния робот Codey Rocky от Makeblock . Той e изграден от 2 части - портативен панел (Codey) и подвижна поставка с колелца (Rocky). Притежава 10+ вградени електронни модула, които се управляват дистанционно посредством мобилно приложение. Те му помагат да изразява емоции, да следва линия, да разпознава цветове и други. Можете да се наслаждавате на свободата на създаване в най-голяма степен, като дори комбинирате Codey Rocky с LEGO части. Не е необходимо да сглобявате нищо, просто извадете роботчето от кутията и започнете да се забавлявате. ... |
|
Тази книга има амбициозната задача да обезпечи, с всички материали и ресурси, подготовката на високо квалифицирани състезатели, участници в престижни международни състезания по програмиране, както и да бъде в помощ на треньорите им в процеса на подготовка. Безспорен уникат в света на специализираната литература този изключително сериозен текст на братята Стивън и Филикс Халим и техния наскоро присъединил се съавтор Сухендри Ефенди има вече четири издания и се ползва с много голяма популярност сред състезателите по програмиране. Амбицията на екипа, работил над нелекия превод, е да направи този труд достъпен за широк кръг ... |
|
Обновено за C++14. ... Само за 24 урока, всеки от които изисква максимум час, вие ще успеете да овладеете основите на програмирането на С++ - един от най-популярните и мощни езици, който някога е бил създаван. Използвайки прост подход стъпка по стъпка, по един бърз и приятелски начин, този самоучител ще ви предаде всички знания, които трябва да притежавате, от инсталирането и използването на компилатор, до дебъгването на програмите, които сте създали, до новостите в С++ 14. Всеки урок стъпва върху наученото в предишните, предоставяйки ви солидни знания относно основните концепции и техники в програмирането на С++. ... |
|
Започнете веднага - 24 проверени, едночасови урока! ... Само за 24 занимания с дължина един час или по-малко, вие ще се научите как да създавате завършени, надеждни и модерни приложения за Windows, използвайки Microsoft® Visual Basic® 2015. Използвайки един опростен подход тип "стъпка по стъпка", всеки урок се базира на наученото в предишните, давайки ви солидна основа за успех във всеки един аспект на програмирането с VB 2015. Забележките ви предоставят интересни факти. Съветите ви предоставят съвет или ви указват по-лесен начин за извършването на нещо. Предупрежденията ви консултират относно потенциални ... |
|
Обогатете знанията си с образователната игра Little Programmer. Тя е базирана на метода Turtle Graphics, който е базов за програмния език Logo. Методът цели да запознае децата с посоката и движението на даден обект спрямо текущите му координати. Играта е подходяща за групи от 1 до 4 играча и водещ. В комплекта са включени 4 тестета с 38 карти за движение, 40 препятствия и игрално поле. Препятствията могат да бъдат 20 непреодолими, 12 за прескачане и 8 портала. Играта има 6 нива на трудност. Те са първи стъпки, любопитко, приключенец, учен, програмист и архитект. Всеки играч си избира герой, с който да играе. Героите в ... |
|
Комплектът Fable Go от Shape Robotics е подходящ за въведение на учениците в програмирането и работата с роботи за програмиране. В него са включени модул Fable Spin и различни сензори и аксесоари. Благодарение на тях, децата ще могат да научат робота да извършва различни комплексни дейности и движения като - игра на футбол, чертаене на геометрични форми с маркер и други. А след като свикнат със софтуера за управление и различните аксесоари, ще могат да създават най-различни алгоритми. За Fable Fable е система с която учениците могат да създадат свой собствен робот за броени минути. Той е модулен комплект за ... |
|
Комплектът Fable Explore от Shape Robotics е подходящ за въведение на учениците в програмирането и работата с роботи за програмиране. В него са включени модул Fable Joint и различни аксесоари. Благодарение на тях децата ще могат да конфигурират различни роботи и да тренират умението си за решаване на проблеми. А след като свикнат с работата със софтуера за управление и различните аксесоари, ще могат да създадат най-различни алгоритми. Комплектът е подходящ за работа в група от 1 до 3 деца. За Fable Fable е система с която учениците могат да създадат свой собствен робот за броени минути. Той е модулен комплект ... |
|
"НЛП промени живота ни. Да, знаем, че това е клише, но все пак е самата истина. НЛП промени живота ни и може да промени и вашия. Тази книга представя основните концепции в НЛП по практически и интригуващ начин - но без да ги профанизира. Ще се научите как да задействате собствения си мозък, да разбирате другите по-добре, да осъществите мечтите си, да изградите по-здрави връзки и да придобиете много повече като цяло. И двамата сме дипломирани инструктори по НЛП, Стив е хипнотерапевт по методиката на Ериксън, а и двамата имаме научни степени по психология. Специализирали сме бизнес комуникация и връзки, включително ... |