"Цената е забележително икономическо явление, сложна икономическа категория, а за научната дисциплина Ценова политика - основно понятие с богато и сложно съдържание. Акцентът в учебника е поставен върху ценообразуването от позициите на маркетинга, като учебният материал е представен синтезирано, систематизирано, на достъпен език, с примери от практиката и решени практически задачи. Първата тема е посветена на същността и състава на цената - определения за цена, състав и структура на цената и ценова решетка. Неслучайно именно това е първата тема. Не може да се говори за нещо, чиято същност не се разбира, не се знае ... |
|
Монографията е структурирана в две части, всяка от които включва по две глави. Първата част има теоретичен, а втората - методологичен и практически характер. Първа глава изяснява същността на понятието ценност. Представят се разбиранията за ценността в икономическата теория като цяло и се проследява еволюцията на възгледите за ценността в маркетинга. В резултат на направения литературен обзор се извеждат ключовата роля на маркетинга в създаването на ценност и централното място, което ценността има в маркетинга. Разграничават се понятията ценност на продукта, ценност за клиента и ценност на клиента и се разглежда въпросът ... |
|
Второ преработено и допълнено издание. ... Целта на учебника е да въведе читателите в основните принципи на функциониране на обособените стопански субекти на различни пазари и да покаже как конкурентните механизми координират и насочват действията към постигане на ефективност. Изхождаме от виждането, че пазарните връзки и взаимодействия макар и чрез редица отклонения установяват подходящата среда за реализация на целите на производители и потребители. Методът на анализ се базира на неокласическата микроикономическа теория и е приложен по начин, по който това е направено в авторитетни издания на американски и европейски ... |
|
С учебника по микроикономика авторският колектив от катедра Икономикс представя пълен комплект от учебници по икономическа теория. Първоначално бе разработен учебникът Основи на икономическата теория - 2008 година, впоследствие се публикува учебникът Макроикономика 2010 година, а сега пред вас е обогатено и актуализирано издание на учебника Микроикономика. С това приключва изследователската дейност на колектива, който работи по научния проект Методически насоки за повишаване на качеството на обучението по икономическа теория в УНСС. Наред с това се публикува и учебно-методическо помагало по микроикономика. ... |
|
Ръководство за самоподготовка с примерни тестове. ... Въвеждането на единен приемен изпит (ЕПИ) за кандидатстване в Университета за национални и световно стопанство, Икономическия университет - Варна, и Стопанската академия Д. А. Ценов - Свищов, се осъществява съгласно решения на академичните съвети на тези университети. Тестовите примерни въпроси в настоящия сборник са единни за трите университета. Всеки университет определя обаче самостоятелно конкретната организация и датите на провеждане на изпитите, както и по кои от специалните модули (математика, литература, икономика, история и география) ще се провеждат изпити ... |
|
Ръководство за самоподготовка с примерни тестове. Въвеждането на единен приемен изпит (ЕПИ) за кандидатстване в Университета за национално и световно стопанство, Икономическия университет - Варна, и Стопанската академия Д. А. Ценов - Свищов, се осъществява съгласно решения на академичните съвети на тези университети. Тестовите примерни въпроси в настоящия сборник са единни за трите университета. ... |
|
Сборникът съдържа докладите от научно-практическата конференция "Корпоративните финанси в България - днес и утре", организирана и проведена през м. септември 2009 г. от Департамент "Икономика и бизнес администрация" към Нов български университет. В конференцията участват с доклади преподаватели и студенти от НБУ, УНСС, СУ "Св. Кл. Охридски", СА "Д.А. Ценов" (Свищов), Икономически университет (Варна), Висше училище по икономика (Москва), изследователи от БАН, представители на реалния бизнес. Конференцията е организирана в две секции: иновации в корпоративните финанси ... |
|
|
|
Маркетинг Симеон Желев, Галина Младенова, Боян Дуранкев, Свободка Класова, Станка Тонкова, В. Балева, П. Иванов, Х. Катранджиев, Хр. Танушев, Кр. Маринов, Т. Нецева, Н. Цонев, Н. Ванков, Е. Найденова
УНСС
|
Цена: 20.00 лв. |
|
|
|
Този учебник е предназначен за студентите бакалаври и магистри, пред които се изнася въвеждащият курс по маркетинг. Ядрото на целевата аудитория са студентите от УНСС. Учебникът покрива пет тематични полета, организирани в съответните раздели: въведение в маркетинга; аналитични аспекти на маркетинга; стратегически аспекти на маркетинга; тактически аспекти на маркетинга; приложения на маркетинга. По тази си организация той се отличава от предходните учебници, дело на членовете на катедра Маркетинг и стратегическо планиране към УНСС. Учебникът се отличава от предходните учебници и по няколко други неща. В него са ... |
|
Ръководство за самоподготовка с примерни тестове ... Въвеждането на единен приемен изпит (ЕПИ) за кандидатстване в Университета за национални и световно стопанство, Икономическия университет - Варна, и Стопанската академия "Д. А. Ценов" - Свищов, се осъществява съгласно решения на академичните съвети на тези университети. Тестовите примерни въпроси в настоящия сборник са единни за трите университета. Всеки университет определя обаче самостоятелно конкретната организация и датите на провеждане на изпитите, както и по кои от специалните модули (математика, литература, икономика, история и география) ще се ... |
|
Настоящият въвеждащ курс по "Основи на икономическата теория" ще позволи: да се формира по - задълбочено познание за природата, същността и съдържанието на икономическите явления и процеси, да се овладее категориалният апарат, създаден от класическата икономическа теория. Изграден върху основата на рационалистичния методологически подход, той формира базата и изходните условия за придобиване на теоретичното икономическо познание; да се създадат предпоставките за по - обстойно опознаване на теоретичните принципи, свързани с функционирането на икономическите системи на микро- и макроравнище, разработени от ... |
|
Сборник с тестове и въпроси за дискусия. Щом държите тази книга в ръцете си, значи сте си направили сметката, че имате повече ползи от нея, отколкото разходи. Вие сте постъпили рационално. Постъпвайки рационално, вие сте решили един икономически проблем. А светът е пълен точно с такива проблеми. Тази книга ще ви помогне да разберете какво представляват икономическите проблеми и как се решават. Обикновено тези проблеми се решават с рационален избор между няколко алтернативи. С разбирането си на това защо потребителите, фирмите, правителствата и централните банки избират дадени алтернативи, вие ще осъзнаете, че светът е по- ... |
|
"Нека хванем бика за рогата, като започнем веднага с една начална дефиниция на бранд изследванията и някои уточнения, свързани с нея. Под бранд изследвания аз разбирам такива емпирични изследвания, които способстват за разработване, внедряване, поддържане и развиване на бранда. Като изхождаме от тази дефиниция, става ясно, че бранд изследванията съпровождат бранда през целия му живот." Симеон Желев ... |