store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   ...    ...  
store.bg - бързо, лесно и удобно
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   ...    ...    Помощ

Помощ - често задавани въпроси:


  Какво е необходимо за да направя поръчка?
  За да направите поръчка е необходимо да имате адрес в България и да се регистрирате на сайта. Ако сте под 18 години, трябва да имате съгласието на родителите си, за да направите поръчка.


  Задължително ли е да се регистрирам?

  Регистрацията е безплатна и задължителна, тя включва адреса, на който ще бъдат доставяни поръчаните продукти, потребителско име и парола, с които можете да проверявате изпълнението на поръчките и да правите нови без да е необходимо да се регистрирате отново.


  Забравил съм своите потребителско име и парола?

  Ако сте забравили потребителското си име и парола можете да ги получите автоматично на e-mail адреса, който сте използвали при регистрацията като използвате този формуляр.


  Как да поръчам продукт?

  За да поръчате продукт трябва да щракнете на бутона "Добави в кошницата" или "Поръчай" като изберете модификацията ако има такава.


  Как да поръчам повече от един продукт?

  За да поръчате повече от един брой от продукт използвайте стрелките и на страницата "Кошница". Със стрелка увеличавате броя на продукта, а със стрелка го намалявате. За да откажете продукт е необходимо да намалите броя му до нула.
  За да поръчате повече от един продукт е необходимо след като поръчате първия да отидете на страницата на всеки следващ и да щракнете на бутона "Добави в кошницата" или "Поръчай" като изберете модификацията ако има такава.


  Как да направя поръчка?

  След като сте събрали желаните от Вас продукти в кошницата, трябва да напишете Вашето име и парола в полетата под списъка на избраните продукти и да щракнете на бутона "Направи поръчка".
  На този етап Вашата поръчка все още не е направена. На появилата се страница ще видите:
а) адреса, който сте дали за доставка и линк за да го промените ако желаете;
б) списък с избраните продукти и информация кой кога ще бъде доставен, ако желаете да промените количеството от даден продукт или да го откажете върнете се на страница "Кошница";
в) начините за доставка с описание на времето и цената за всеки начин, ако начините за Вашето населено място са повече от един можете да изберете предпочитания от Вас;
г) възможност за искане на фактура и формуляр за попълване на данните Ви;
д) поле, в което можете да добавите информация относно предпочитания за доставката на избраните продукти;
  Като щракнете на бутона "Направи поръчка" на тази страница Вие правите поръчка на store.bg, в Общите условия за ползване на store.bg можете да видите Вашите права и задължения по отношение на направените поръчки.


  Как да потвърдя поръчката?

  Ако за пръв път поръчвате от store.bg е необходимо да потвърдите направената поръчка. Едва след като поръчката бъде потвърдена ние се ангажираме със доставянето и.
  След като направите поръчката си, ще бъдете прехвърлени на страницата за потвърждение. За да я потвърдите трябва да напишете името и паролата си и да натиснете бутона [ Потвъждавам ].
  Ако не потвърдите поръчката си до 7 дни след направата и - тя бива автоматично отменена.
  Ако имате предишни поръчки със статус "Завършена" не е необходимо да потвърждавате поръчката си, още с направата и, системата автоматично я потвърждава и не изпраща e-mail с линк за потвърждание.


  Как да видя дали съм направил поръчка?

  Веднага след като направите поръчка можете да я видите в раздела "Статус на поръчка" от менюто горе. Във същият раздел можете да видите информация за всички ваши направени до този момент поръчки и до къде е стигнало изпълнението им.


  Как да отменя направена поръчка?

  Ако поръчката Ви все още не е потвърдена и не подлежи на автоматично потвърждаване, за да я отмените не я потвърждавайте, тя ще бъде автоматично отменена след като е стояла непотвърдена една седмица.
  Ако поръчката е потвърдена се свържете възможно по скоро с нас, за да преустановим изпълнението и.


  Как мога да върна закупена стока?

  Един или повече от поръчаните продукти можете да откажете в 14 дневен срок от получаване на поръчката в случай, че даденият продукт е във вида в който е доставен, ако е опакован - опаковката му не е отваряна (опаковката на пратката може да бъде отваряна) и не е нарушавана цялостта на евентуални пломби и етикети целящи да установят разопаковането или употребата на продукта.


  Какви са начина и цената за доставка?

  Поръчаните продукти се доставят или с куриер на посочения от Вас адрес или в пощенската Ви станция, ако се избрали доставка по пощата. При доставка с куриер е удачно да дадете служебен адрес, защото доставките се извършват предимно в работно време. Цената за доставка на всеки един продукт можете да видите като щракнете на линка "Цена за доставка" и изберете населено място, в което се намирате. Когато поръчвате повече от един продукт цената за доставка се разпределя между продуктите и като цяло е по-ниска отколкото ако поръчвате продуктите един по един.