От компанията обръщат изключително внимание както на функционалността, така и на дизайна на продуктите, които предлагат. Що се отнася до това какви са точно стъпките в тази посока, екипът на датския производител споделя
"Нашите продукти са без BPA, BPS и други вредни химикали. Освен това, понеже всички ние харесваме нещата да са не само функционални, но и добре изглеждащи, много от продуктите са проектирани от един от водещите дизайнери - Карим Рашид."
Рашид е световноизвестен и изключително успешен дизайнер. Признат е за работата си с производители като "Audi", "Prada", "Samsung", "YSL", "Sony", "Swarovski" и "Armani". Това са само част от успешните проекти на Карим - през годините създава редица оригинални продуктови и интериорни дизайни. Но освен успешен и опитен в дизайна, Карим Рашид има опит и като родител. Естествено, това допринася за "изобретенията", които той прави в сътрудничество с "Iiamo", включително и за създаването на дизайна на самозатоплящото се шише "Iiamo go".
Така - с изключително оригинални функционалност и дизайни - продуктите на датската компания печелят редица престижни награди за дизайн и иновации. А емблематичното самозатоплящо се шише за хранене на бебета е сред водещите продукти на компанията, получили призове.
Сред отличията за "Iiamo go" са:- "Baby&Co Innovatives Produkt" - приз за иновативен продукт, който "Iiamo go" получава през 2014 г. от немското списание за родители "Baby&Co";
- "Junior Design Award" - награда за най-иновативен продукт, връчена през 2012 г. от английското списание "Junior";
- "Kind + Jugend Innovation Award" - на един от най-престижните и важни търговски панаири в света ("Kind and Jugend") през 2010 г. самозатоплящото се бебешко шише на "iiamo" печели награда за иновация в съревнование с още 200 други бебешки продукта;
- "Good Design Award" - през 2009 г. шишето "Iiamo go" получава награда на "Good Design", един от най-престижните призове за дизайн в света (други, които са печелили тази награда са "Apple", "Aston Martin" и "NASA").