store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Рива  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Рива    Основи на маркетинга на услугите

Основи на маркетинга на услугите

Цена:  12.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.

Тази книга може да бъде доставена в:
Понеделник 23-10-2017 г. или
Вторник 24-10-2017 г.
Продукт#135462
ТипКнига
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Издателство
Официален сайт на Риваwww.rivapublishers.com
Категории
КорицаМека
Страници176
Размери14.10 / 21.00 / 1.00 cm
Тегло0.162 kg
EAN9789133204724
ISBN9789543204724
Описание
Книгата изяснява маркетирането на услугите в теоретичен и практически план. Запознава с характерните черти на услугите и с техния разширен маркетингов микс, който освен елементите: продукт, пласмент, цена, промоция, включва и процес, предметна среда и персонал, потребители и посетители. Разглежда се обновяването на маркетинг-микс рамката на услугите, като е добавен и осми елемент - производителност и качество, който по-добре изяснява създаването, предлагането, изпълнението и удовлетвореността на потребителите.
"Основи на маркетинга на услугите" предлага основните знания, които са полезни както за обучаващите се, така и за практикуващите при маркетиране и управление на услуги в различни браншове.
Страници от тази книга




 
Съдържание
Увод
Услугата като обект и цел на маркетинга
  • Какво е услуга?
  • Характеристика на услугата
  • Услугата като "система за производство" и като "сценично изпълнение"
    • Услугата като продукт на производството
    • Услугата като "сценично изпълнение"
  • Класификация на услугите
  • Необходими условия и среда за прилагане на маркетинга на услугите
    • Сектор на услугите
    • Организации доставчици на услуги
    • Еволюция в развитието на маркетинга
Традиционен маркетингов микс на услугите
  • Роля на маркетинга при потреблението на услуги
  • Услугата като продукт
    • Елементи на услугата и концепция за дизайн на услуга
    • Линия на услугата и брандиране
    • Категории при микс на услугите
  • Пласмент: място и време на услугата
    • Разлика в пласмента на основна и на допълнителна услуга
    • Видове пласмент на услуги
  • Цена на услугата
    • Маркетингови цели при формиране на цената
    • Ценообразуване, основано на разходите
    • Ценообразуване, основано на конкуренцията
    • Ценообразуване, основано на стойността за клиента
  • Промоция на услугата
    • Комуникационен микс на услугата
Разширен маркетинг-микс на услугите
  • Процес на услугата
    • Процесът на услугата във вид на блок-схема
    • Планиране на процеса на услугата: "спектакъл в повече от две действия"
    • Определяне на критичните точки в процеса на услугата
    • Стандартът като характеристика за качество на услугата
    • Клиентът като участник в процеса на услугата
  • Предметна среда на услугата
    • Предназначение на предметната среда при услугата
    • Елементи на предметната среда
  • Персонал, потребители и посетители
    • Служители от предната линия
    • Грижа за клиента и грижа за персонала
    • Неудовлетвореност у служителя
    • Възпитаване на ангажиран персонал
Обновен маркетинг-микс на услугите
  • Качество на услугата
    • Измерване на качество на услугата: какво, как, къде и колко
    • Възприемане на качеството на услугата
    • Модел на качество на услугата
    • Измерване на възприетото качество на услугата
  • Производителност на услугата
    • Модел на производителност на услугата
    • Производителност на услугите извън маркетинг-микса на услугите
Заключение
Библиография
Рейтинг
Рейтинг: 7.50 / 4 гласа 
За да оцените книгата "Основи на маркетинга на услугите", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази книга, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват книгата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази книга, купуват също
Машина за клиенти - Оксана Лалова, Даниил Дукат - книга
Машина за клиенти
,

Евро Адвайзър
Цена:  12.90 лв.
Тази книга е представена със сканирани страници!
Проверени успешни методики за привличане на клиенти в малък и среден бизнес. ... "Машина за клиенти" е първото българско бизнес ръководство за систематизиран подход за привличане на клиенти. Цялата информация от книгата е базирана на опита на Оксана Лалова и Даниил Дукат като консултанти при работа с български бизнеси, българска обстановка и български клиенти. Идеите и препоръките от тази книга не изискват допълнителни инвестиции, а напротив - намаляват разходите и увеличават бизнес ефективността. Тази книга ще ви даде отговори на следните въпроси: Какво стои в основата на всяка една ефективна система за ...
Маркетингови ходове - Филип Котлър, Дипак К. Джайн, Сувит Месинси - книга
Маркетингови ходове
, ,

Изток - Запад
Цена:  16.00 лв.
Тази книга е представена със сканирани страници!
Нов подход към възможностите за печалба, растеж и обновяване. ... "В днешно време пазарите се променят бързо. Клиенти, чувствителни към измененията в цените, нови конкуренти, нови канали за дистрибуция, нови канали за комуникация, интернет, мобилна търговия, глобализация, дерегулация, приватизация... списъкът е безкраен. Променят се не само пазарите, а и технологиите, които ги поддържат - електронна търговия, електронна поща, мобилни телефони, автоматизация на продажбите и маркетинга, кабелна телевизия, видеоконференции. Абсолютно наложително е фирмите внимателно да обмислят революционните последици от тези нови ...
Маркетингови изследвания в туризма - Лина Анастасова - книга
Маркетингови изследвания в туризма

ЕКС-ПРЕС
Цена:  18.00 лв.
Тази книга е представена със сканирани страници!
Четвърто издание. ... "Тази книга е предназначена да удовлетвори в голяма степен потребностите на редовните и задочни студенти от Центъра по икономически и управленски науки на БСУ и от други сходни висши училища, изучаващи дисциплината "Маркетингови изследвания", както и на редовните и задочни студенти по специалностите "Маркетинг" и "Туризъм", изучаващи дисциплината "Маркетинг в туризма". Всички книги по проблемите на маркетинговите изследвания, които са преведени до този момент или написани в България, касаят преди всичко материалните продукти, а не услугите и в частност ...
Основи на маркетинга - Надежда Димова, Галина Младенова - книга
Основи на маркетинга
,

Нов български университет
Цена:  10.00 лв.
Тази книга е представена със сканирани страници!
Учебникът има за цел да формулира основните постановки за същността, специфичните условия, направленията на развитие на маркетинга като фактор за бизнес успех в условията на все о-интензивна конкуренция на пазарите. Материалът е структуриран в: Същност, необходимост, категориен апарат на маркетинга Маркетингова обкръжаваща среда Маркетингова информационна система и маркетингови проучвания Потребителско поведение - крайни потребители Пазарно сегментираме Избор и целеви пазар Продуктът като елемент на маркетинговия микс Цената като елемент на маркетинговия микс Дистрибуцията като елемент на маркетинговия микс ...
Рекламна политика - Лиляна Менчева  - книга
Рекламна политика

Нов български университет
Цена:  14.00 лв.
Тази книга е представена със сканирани страници!
Книгата по рекламна политика представя основната същност на рекламата в качеството и на елемент на комуникационния маркетинг, с основните методи, фирми и средства за осъществяване на рекламна дейност от съвременната фирма. В нея е отделено съществено място на каналите за реализация на рекламни дейности, на планирането и изпълнението на рекламната кампания, на анализа и на оценката на ефективността на рекламните мероприятия. ...
Бъди господар на живота си: 45-секундната лекция, която ще промени живота ви - Дон Фейла - книга
Бъди господар на живота си: 45-секундната лекция, която ще промени живота ви

ВИА
Цена:  9.00 лв.
Тази книга е представена със сканирани страници!
Животът на Дон и Нанси Фейла прилича на приказка за успеха. Днес те се радват на жизнен стандарт, за който повечето хора могат само да мечтаят. Повече от 39 години те помагат на хората да градят свой собствен успешен бизнес от дома. Дон е автор на изключително успешната, продадена в над 4 млн. екземпляра книга „45-секундната лекция, която ще промени живота ви". Автор е и на няколко касети и дискове. Лектор е на семинари, на които представители на МЛМ се обучават как да управляват успешно бизнеса (и живота) си. Нанси е водещ инструктор в мрежовия маркетинг, както и мотивационен лектор. Дон и Нанси са семейство от ...
Устойчиво развитие на туризма - Михаил Михайлов - книга
Устойчиво развитие на туризма

Нов български университет
Цена:  14.00 лв.
Тази книга е представена със сканирани страници!
Книгата разглежда проблемите, перспективите и предизвикателствата пред устойчивото развитие, неговата философия, принципи, цели и инструментариум. Представени са специфичните особености на тяхното приложение при функционирането на системата на туризма. Разгледани са устойчивите характеристики и изисквания към нейните структуроопределящи компоненти - туристическите ресурси, продукти и пазари. Анализирани са сферите на взаимодействие "природна среда - туризъм", "социокултурна среда - туризъм" и продуктовите структури на видовете устойчив туризъм, класифицирани въз основа на рекреационните дейности. ...
Модерен мениджмънт - Целта: Процес на постоянно усъвършенстване - Елиаху М. Голдрат, Джеф Кокс - книга
Модерен мениджмънт - Целта: Процес на постоянно усъвършенстване
,

Рексинтегра
Цена:  25.00 лв.
Тази книга е представена със сканирани страници!
Книга от поредицата Модерен мениджмънт. ... "Целта: Процес на постоянно усъвършенстване" на д-р Ели Голдрат е една от най-продаваните книги по мениджмънт за всички времена и бестселър от момента на своето първо издаване през 1984 г. Над 6 милиона продадени копия! Прилагана от хиляди компании и изучавана в стотици бизнес училища по света! Това е книга, която провокира въпроси, стимулира логичното мислене и кара своя читател да намира сам отговорите. Написана под формата на бизнес роман "Целта" е завладяваща история за всеки, който иска да подобри ефективността на своя производствен процес или да ...

Основи на маркетинга на услугите

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  12.00 лв.
Продукт#135462
ТипКнига
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Издателство
Официален сайт на Риваwww.rivapublishers.com
Категории
КорицаМека
Страници176
Размери14.10 / 21.00 / 1.00 cm
Тегло0.162 kg
EAN9789133204724
ISBN9789543204724
Описание
Книгата изяснява маркетирането на услугите в теоретичен и практически план. Запознава с характерните черти на услугите и с техния разширен маркетингов микс, който освен елементите: продукт, пласмент, цена, промоция, включва и процес, предметна среда и персонал, потребители и посетители. Разглежда се обновяването на маркетинг-микс рамката на услугите, като е добавен и осми елемент - производителност и качество, който по-добре изяснява създаването, предлагането, изпълнението и удовлетвореността на потребителите.
"Основи на маркетинга на услугите" предлага основните знания, които са полезни както за обучаващите се, така и за практикуващите при маркетиране и управление на услуги в различни браншове.
Страници от тази книга
Назад
Круизен кораб
Детски конструктор
Мозъкът, това си ти
Дейвид Игълман
Ръбъл с булдозер
Детска играчка от серията "Пес патрул"
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Зная, мога и успявам - учебно помагало за 2. клас - Ангелина Жекова, Мариана Иванова, Мария Бунева -
Зная, мога и успявам - ...
Ангелина Жекова, Мариана ...
За моето портфолио. Изданието е съвместимо с учебната програма за 2017/2018 г. : Учебното помагало ...
Зная, мога и успявам - учебно помагало за 1. клас - Ангелина Жекова, Мариана Иванова, Мария Бунева -
Зная, мога и успявам - ...
Ангелина Жекова, Мариана ...
За моето портфолио. Изданието е съвместимо с учебната програма за 2017/2018 г. : Учебното помагало ...
Учебно помагало по математика за избираемите часове за 1. клас - Минка Кирилова, Любка Алексиева -
Учебно помагало по ...
Минка Кирилова, Любка Алексиева
Изданието е съвместимо с учебната програма за 2017/2018 г. : Учебното помагало е предвидено за ...
Код: Знам повече. Учебно помагало по български език и литература за 7. клас -
Код: Знам повече. Учебно ...
Помагалото включва задачи за развиване на четивните умения. : Учебното помагало: е съобразено с ДОИ ...
Нравствени писма до Луцилий - Луций Аней Сенека -
Нравствени писма до Луцилий
Луций Аней Сенека
На Луций Аней Сенека (Младия) са единствените съхранени римски драми, но никой не се сеща за тях. ...
Спазвам правилата: Учебно помагало за часа на класа за 1. клас - Любен Витанов, Красимира Брайкова -
Спазвам правилата: Учебно ...
Любен Витанов, Красимира ...
Помагалото е одобрено със Заповед № РД 09-244/05.03.2015 г. на министъра на образованието и науката. ...
Култура и психопатология. Антропология на психичната болест - Георги Ончев -
Култура и психопатология. ...
Георги Ончев
"Психопатология и култура са сходни по това, че и двете са надбиологични интерпретативни системи, ...
Голямата ваканция с умните дребосъчета: Учебно помагало след 2. клас - Любен Витанов, Евтимия Манчева, Севдалина Витанова, Минка Кирилова, Маргарита Тороманова -
Голямата ваканция с умните ...
Любен Витанов, Евтимия Манчева, ...
Текстове, задачи и практически дейности. Помагалото е одобрено със Заповед № РД 09-244/05.03.2015 г. ...
Спазвам правилата: Учебно помагало за часа на класа за 3. клас - Любен Витанов, Таня Кечева, Красимира Брайкова -
Спазвам правилата: Учебно ...
Любен Витанов, Таня Кечева, ...
Учебното помагало е второ преработено издание на одобреното със заповед № РД 09-240/06.03.2012 г. на ...
Откъде започнахме ние: Неизвестни ръкописи - Иван Хаджийски -
Откъде започнахме ние: ...
Иван Хаджийски
"За твоя баща, читателю, не искам да говоря. Може би ти се срамуваш от това, че той или баща му ...