store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Рива  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Рива    Основи на маркетинга на услугите

Основи на маркетинга на услугите

Цена:  12.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази книга може да бъде доставена в дните:
Вторник 20-11-2018 г. или
Сряда 21-11-2018 г.
Продукт#135462
ВидКнига
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Издателство
Официален сайт на Риваwww.rivapublishers.com
Категории
КорицаМека
Страници176
Размери14.10 / 21.00 / 1.00 cm
Тегло0.162 kg
EAN9789133204724
ISBN9789543204724
Описание
Книгата изяснява маркетирането на услугите в теоретичен и практически план. Запознава с характерните черти на услугите и с техния разширен маркетингов микс, който освен елементите: продукт, пласмент, цена, промоция, включва и процес, предметна среда и персонал, потребители и посетители. Разглежда се обновяването на маркетинг-микс рамката на услугите, като е добавен и осми елемент - производителност и качество, който по-добре изяснява създаването, предлагането, изпълнението и удовлетвореността на потребителите.
"Основи на маркетинга на услугите" предлага основните знания, които са полезни както за обучаващите се, така и за практикуващите при маркетиране и управление на услуги в различни браншове.
Страници от тази книга




 
Съдържание
Увод
Услугата като обект и цел на маркетинга
  • Какво е услуга?
  • Характеристика на услугата
  • Услугата като "система за производство" и като "сценично изпълнение"
    • Услугата като продукт на производството
    • Услугата като "сценично изпълнение"
  • Класификация на услугите
  • Необходими условия и среда за прилагане на маркетинга на услугите
    • Сектор на услугите
    • Организации доставчици на услуги
    • Еволюция в развитието на маркетинга
Традиционен маркетингов микс на услугите
  • Роля на маркетинга при потреблението на услуги
  • Услугата като продукт
    • Елементи на услугата и концепция за дизайн на услуга
    • Линия на услугата и брандиране
    • Категории при микс на услугите
  • Пласмент: място и време на услугата
    • Разлика в пласмента на основна и на допълнителна услуга
    • Видове пласмент на услуги
  • Цена на услугата
    • Маркетингови цели при формиране на цената
    • Ценообразуване, основано на разходите
    • Ценообразуване, основано на конкуренцията
    • Ценообразуване, основано на стойността за клиента
  • Промоция на услугата
    • Комуникационен микс на услугата
Разширен маркетинг-микс на услугите
  • Процес на услугата
    • Процесът на услугата във вид на блок-схема
    • Планиране на процеса на услугата: "спектакъл в повече от две действия"
    • Определяне на критичните точки в процеса на услугата
    • Стандартът като характеристика за качество на услугата
    • Клиентът като участник в процеса на услугата
  • Предметна среда на услугата
    • Предназначение на предметната среда при услугата
    • Елементи на предметната среда
  • Персонал, потребители и посетители
    • Служители от предната линия
    • Грижа за клиента и грижа за персонала
    • Неудовлетвореност у служителя
    • Възпитаване на ангажиран персонал
Обновен маркетинг-микс на услугите
  • Качество на услугата
    • Измерване на качество на услугата: какво, как, къде и колко
    • Възприемане на качеството на услугата
    • Модел на качество на услугата
    • Измерване на възприетото качество на услугата
  • Производителност на услугата
    • Модел на производителност на услугата
    • Производителност на услугите извън маркетинг-микса на услугите
Заключение
Библиография
Рейтинг
Рейтинг: 7.50 / 4 гласа 
За да оцените книгата "Основи на маркетинга на услугите", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази книга, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват книгата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази книга, купуват също
Влиянието. Психология на убеждаването - Робърт Чалдини - книга
Влиянието. Психология на убеждаването

Изток - Запад
Цена:  24.00 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с вътрешни страници
Как да получаваме съгласието на другите и да се противопоставяме на чуждото влияние? ... Робърт Чалдини е най-цитираният съвременен социален психолог в света, а е написал само и единствено тази книга (определяна вече като класика). Как е възможно това? Тя наистина е най-информативната и увлекателна книга, написана някога, за влиянието на хората един върху друг, подкупваща читателя с лекия, достъпен стил и ефектно, като в криминален роман поднасяне на материала, а същевременно си остава строго научен труд, в който се анализират механизмите на мотивацията, усвояването на информацията и вземането на решения. Но обяснението ...
Бъди господар на живота си: 45-секундната лекция, която ще промени живота ви - Дон Фейла - книга
Бъди господар на живота си: 45-секундната лекция, която ще промени живота ви

ВИА
Цена:  9.00 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Животът на Дон и Нанси Фейла прилича на приказка за успеха. Днес те се радват на жизнен стандарт, за който повечето хора могат само да мечтаят. Повече от 39 години те помагат на хората да градят свой собствен успешен бизнес от дома. Дон е автор на изключително успешната, продадена в над 4 млн. екземпляра книга „45-секундната лекция, която ще промени живота ви". Автор е и на няколко касети и дискове. Лектор е на семинари, на които представители на МЛМ се обучават как да управляват успешно бизнеса (и живота) си. Нанси е водещ инструктор в мрежовия маркетинг, както и мотивационен лектор. Дон и Нанси са семейство от ...
Код за успех: Опростявай - Ричард Кош, Грег Локууд - книга
Код за успех: Опростявай
,

Locus
Цена:  19.90 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Как успяват най-добрите. ... В "Код за успех: Опростявай" авторът на бестселъра "Принципът 80/20" Ричард Кош разкрива мощна, нова стратегия за всяка компания и всеки бизнес. През последните четирийсет години Ричард Кош работи за намирането на прости и елегантни принципи, които ръководят успеха на компаниите. В хода на съвместната си работа с рисковия капиталист Грег Локууд и с подкрепата на специално сформиран изследователски екип от OC&C Strategy Consultants Кош успя да открие елементарен принцип, който обединява напълно различни компании с изключително висока стойност, като IKEA, Бостънската ...
Измами, рискове и червени флагове в областта на човешките ресурси - Мирослава Пейчева - книга
Измами, рискове и червени флагове в областта на човешките ресурси


 

Цена:  15.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Познаването на измамите в полза на ръководители, одитори по Човешки ресурси и организатори на дейността по управление на човешките ресурси. Мирослава Пейчева е преподавател в "Университет за национал и световно стопанство" в катедра "Човешки ресурси и социална защита" от 1997 година. През 2005 година защитава докторска дисертация на тема "Методологически, методически и практически проблеми на одита на човешките ресурси в Република България". През 2009 година е утвърдена за доцент от Висшата атестационна комисия (ВАК). Води лекции и семинарни занятия на студентите от бакалавърска и ...
Добрите лидери задават страхотни въпроси - Джон Максуел - книга
Добрите лидери задават страхотни въпроси


 

Цена:  20.00 лв.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Автор на 8 бестселъра на New York Times. Световен експерт #1 в лидерството. Вашите добри основи за успешно лидерство. ... Ако отправяме добри въпроси към правилните хора, ще получим чудесна отплата за живота си. Никога не забравяйте: "Добрите въпроси предоставят информация, а страхотните въпроси - трансформация!". 500 от тях ви чакат в тази книга. Максуел кани хиляди лидери от цял свят да зададат своите най-важни въпроси, след което избира 70-те най-добри, на които да отговори. Между тези корици ще се сдобиете с това скъпоценно знание: Кои са най-главните умения, необходими за воденето на хора през ...
Етика на превъзходството. Ценностите, които определят твоя успех - Паоло А. Руджери - книга
Етика на превъзходството. Ценностите, които определят твоя успех

Джей Ей Ем Джи
Цена:  18.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
...Етиката на превъзходството е фундаментът на успеха. От нея зависят твоята мотивация, твоя позитивен заряд, вярата, която имаш в самия себе си, възможностите, които ти се предлагат. Една тема, която е твърде важна, за да продължава да бъде игнорирана... Паоло А. Руджери е партньор и основател на "Open Source Management.it" - фирма, която вярва, че предприемачите могат с най-голям успех да обучават други предприемачи. Темите на неговите семинари вървят от Лидерството към други концепции по отношение на мотивацията на персонала, организацията, развитието на личния потенциал и продажбите. Към способността си ...
Продай или ще ти продадат - Грант Кардон - книга
Продай или ще ти продадат

Grant Cardone cee
Цена:  24.90 лв.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
От автора на бестселъра на "Ню Йорк Таймс" - "Ако не си първи си последен". Как да постигнете своето в бизнеса и живота. ... Способността да продавате е от също толкова голямо значение за успеха ви, както са храната, водата и кислорода за живота. Какво предпочитате да продадете или да ви продадат? Тук ще имате изключителен достъп до основите на успеха: как да продавате в лоша икономика; как да преодолеете нежеланието за контакт с клиента; как да попълните портфолиото си с нови бизнеси; как да останете позитивни, независимо от отказите; как да използвате социалните медии и канали за това ...
Управление на качеството - Стилиян Стефанов - книга
Управление на качеството

УНСС
Цена:  11.90 лв.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Примери, казуси и задачи. ... В учебното помагало "Управление на качеството" са разработени проблемите, свързани с научните, икономическите и технико-икономическите аспекти на качеството. То е предназначено за студентите от икономическите специалности в бакалавърска и магистърска степен на обучение, изучаващи дисциплината "Управление на качеството". Целта на представеното учебно помагало е да даде необходимите за дейността на бъдещите специалисти теоретични знания и практически умения в областта на управление на качеството на продукти, процеси и услуги. ...

Основи на маркетинга на услугите

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  12.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази книга може да бъде доставена в дните:
Вторник 20-11-2018 г. или
Сряда 21-11-2018 г.
Продукт#135462
ВидКнига
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Издателство
Официален сайт на Риваwww.rivapublishers.com
Категории
КорицаМека
Страници176
Размери14.10 / 21.00 / 1.00 cm
Тегло0.162 kg
EAN9789133204724
ISBN9789543204724
Описание
Книгата изяснява маркетирането на услугите в теоретичен и практически план. Запознава с характерните черти на услугите и с техния разширен маркетингов микс, който освен елементите: продукт, пласмент, цена, промоция, включва и процес, предметна среда и персонал, потребители и посетители. Разглежда се обновяването на маркетинг-микс рамката на услугите, като е добавен и осми елемент - производителност и качество, който по-добре изяснява създаването, предлагането, изпълнението и удовлетвореността на потребителите.
"Основи на маркетинга на услугите" предлага основните знания, които са полезни както за обучаващите се, така и за практикуващите при маркетиране и управление на услуги в различни браншове.
Страници от тази книга
Други интересни предложения
Добри дела
Филип Котлър, Дейвид Хескил, Нанси Лий
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  5.00 лв.
Маркетинг
Елена Георгиева, Мария Кехайова-Стойчева, Евгени Станимиров
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  18.00 лв.
Дискретният чар на рекламата
Теодора Дончева
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  8.00 лв.
Рекламна политика
Лиляна Менчева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  14.00 лв.
Основи на маркетинга
Надежда Димова, Галина Младенова
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  10.00 лв.
Маркетингово позициониране
Станимир Андонов
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв.
Маркетингови ходове
Филип Котлър, Дипак К. Джайн, Сувит Месинси
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  16.00 лв.
Контекстна реклама - основи, тайни, трикове
Александър Чупрун, Алексей Яковлев
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  19.95 лв.
Хаотика. Мениджмънт и маркетинг в епохата на турболентността
Филип Котлър, Джон Каслионе
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  18.99 лв.
Невропродажби
Саймън Хезълдейн
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв.
Назад
Танго на живота
Гергана Павлова-Петрова
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Защо купуваме? : Науката за пазаруването - Пако Ъндърхил -
Защо купуваме?
Науката ...

Пако Ъндърхил
Има ли метод в нашата лудост, когато става въпрос за пазаруване? В това остроумно и проницателно ...
ПроДавай - Юли Тонкин -
ПроДавай
Юли Тонкин
От автора на "Нечовекът" и "Ново начало". : Хората не обичат да им продават, но ...
Заразително. Защо нещата набират популярност? - Джона Бъргър -
Заразително. Защо нещата ...
Джона Бъргър
Идеи за успешни маркетинг стратегии. : Внимавайте с рекламите! Хората не слушат тях, а какво казват ...
Директен и дигитален маркетинг на здравия разум - Дрейтън Бърд -
Директен и дигитален ...
Дрейтън Бърд
Дълги години тази книга е авторитетен учебник и неслучайно толкова време остава бестселър. Стъпка по ...
Маркетинг - част 1 - Николай Щерев -
Маркетинг - част 1
Николай Щерев
Преработено издание. : Учебникът по "Маркетинг" е предназначен за всички професии и ...
Реклама for Dummies - Гари Р. Дал -
Реклама for Dummies
Гари Р. Дал
Забавен и лесен начин за създаване на ефективна реклама и увеличаване на печалбата! Трябва да ...
Ефективни продажби For Dummies - Том Хопкинс -
Ефективни продажби For ...
Том Хопкинс
Убеждаването на хората и получаването на "да" е основно умение в живота - независимо дали ...
Основи на маркетинга - Надежда Димова, Галина Младенова -
Основи на маркетинга
Надежда Димова, Галина Младенова
Учебникът има за цел да формулира основните постановки за същността, специфичните условия, ...
Маркетинг в туризма - Мария Узунова, Нели Ефтимова, Татяна Дончева -
Маркетинг в туризма
Мария Узунова, Нели Ефтимова, ...
Учебникът е написан по програма, утвърдена от МОН през 2005 г., за обучение в професионалните гимназии ...
Код: Знам повече. Учебно помагало по български език и литература за 7. клас - Ваня Кръстанова, Даниела Лалова, Милена Рашкова, Дафинка Николова, Светозар Любомиров -
Код: Знам повече. Учебно ...
Ваня Кръстанова, Даниела ...
Изданието е съвместимо с настоящата учебната програма. Учебно помагало по български език и ...
Чета с разбиране - Подготовка за външно оценяване по български език и литература по формата PISA за 4. клас - Нели Иванова, Румяна Нешкова -
Чета с разбиране - ...
Нели Иванова, Румяна Нешкова
Учебното помагало е съобразено с формата на международното изследване PISA. Помага да се проследи ...
Турско-български/Българско-турски речник - Михаил Янчев -
Турско-български/Българско-...
Михаил Янчев
Изданието съдържа над 30 000 думи и най-типичните устойчиви словосъчетания. За първи път на ...
Чета с разбиране: Литературни и езикови задачи за 2. клас - Нели Иванова, Румяна Нешкова -
Чета с разбиране: ...
Нели Иванова, Румяна Нешкова
Помагалото е одобрено със Заповед No РД 09-244/05.03.2015 г. на министъра на образованието и науката. : ...
Приказна зимна ваканция за 1. клас : Учебно помагало с игри, задачи и изделия в приложения - Любен Витанов, Лиляна Дворянова -
Приказна зимна ваканция за ...
Любен Витанов, Лиляна Дворянова
В настоящото издание ще намерите различни текстове, задачи, игри и практически дейности. Учебното ...
Аз решавам задачи! : Учебно помагало за подготовка за външно оценяване по математика за 4. клас - Здравка Новакова, Спас Къндев -
Аз решавам задачи!
...

Здравка Новакова, Спас Къндев
Помагалото е одобрено със Заповед № РД 09-244/05.03.2015 г. на министъра на образованието и науката. : ...
Уча лесно правописа - учебно помагало по български език за 2. клас - Мария Бунева, Ангелина Жекова -
Уча лесно правописа - ...
Мария Бунева, Ангелина Жекова
Помагалото е одобрено със Заповед № РД 09-244/05.03.2015 г. на министъра на образованието и науката. : ...
Части на речта: Учебно табло по български език за 2. клас -
Части на речта: Учебно ...
Изданието е съвместимо с настоящата учебната програма. : Таблото е с размери 70 x 100 cm. Таблото ...
Аз решавам задачи! Учебно помагало по математика за 2. клас - Здравка Новакова, Спас Къндев -
Аз решавам задачи! Учебно ...
Здравка Новакова, Спас Къндев
Изданието е съвместимо с настоящата учебната програма. : Учебното помагало допълва уроците от ...
Голямата ваканция с умните дребосъчета: Учебно помагало след 2. клас - Любен Витанов, Евтимия Манчева, Севдалина Витанова, Минка Кирилова, Маргарита Тороманова -
Голямата ваканция с умните ...
Любен Витанов, Евтимия Манчева, ...
Текстове, задачи и практически дейности. Помагалото е одобрено със Заповед № РД 09-244/05.03.2015 г. ...
Промоция Syoss
Промоция Blancreme
Играта Смелият Брандън с -12%