store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Книги    Бизнес и икономика    Маркетинг, PR и реклама    Основи на маркетинга на услугите
Начало   Книги    ...    Маркетинг, PR и реклама  

Основи на маркетинга на услугите

Основи на маркетинга на услугите - книга
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  12.00 лв. / 6.14
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставкаДо автомат на  BOX NOW : 1.99 лв. / 1.02
До офис на Еконт: 5.49 лв. / 2.81
До адрес: 4.99 лв. / 2.55
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка12‑11‑2025 г. или 13‑11‑2025 г.
 Основни параметри:
Продукт#135-462
ВидКнига
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
ИздателствоРива
Категории
КорицаМека
Страници176
Размери14.10 / 21.00 / 1.00 cm
Тегло0.162 kg
EAN6789133204724
ISBN9789543204724
Основи на маркетинга на услугите - книга

Основи на маркетинга на услугите

Цена:  12.00 лв. / 6.14
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставкаДо автомат на  BOX NOW : 1.99 лв. / 1.02
До офис на Еконт: 5.49 лв. / 2.81
До адрес: 4.99 лв. / 2.55
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка12‑11‑2025 г. или 13‑11‑2025 г.
 Основни параметри:
Продукт#135-462
ВидКнига
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
ИздателствоРива
Категории
КорицаМека
Страници176
Размери14.10 / 21.00 / 1.00 cm
Тегло0.162 kg
EAN6789133204724
ISBN9789543204724
Описание
Книгата изяснява маркетирането на услугите в теоретичен и практически план. Запознава с характерните черти на услугите и с техния разширен маркетингов микс, който освен елементите: продукт, пласмент, цена, промоция, включва и процес, предметна среда и персонал, потребители и посетители. Разглежда се обновяването на маркетинг-микс рамката на услугите, като е добавен и осми елемент - производителност и качество, който по-добре изяснява създаването, предлагането, изпълнението и удовлетвореността на потребителите.
"Основи на маркетинга на услугите" предлага основните знания, които са полезни както за обучаващите се, така и за практикуващите при маркетиране и управление на услуги в различни браншове.
За издателство Рива
Рива
София, 1000
ул. Неофит Рилски №70
riva@rivapublishers.com
Страници от тази книга




Съдържание
Увод
Услугата като обект и цел на маркетинга
  • Какво е услуга?
  • Характеристика на услугата
  • Услугата като "система за производство" и като "сценично изпълнение"
    • Услугата като продукт на производството
    • Услугата като "сценично изпълнение"
  • Класификация на услугите
  • Необходими условия и среда за прилагане на маркетинга на услугите
    • Сектор на услугите
    • Организации доставчици на услуги
    • Еволюция в развитието на маркетинга
Традиционен маркетингов микс на услугите
  • Роля на маркетинга при потреблението на услуги
  • Услугата като продукт
    • Елементи на услугата и концепция за дизайн на услуга
    • Линия на услугата и брандиране
    • Категории при микс на услугите
  • Пласмент: място и време на услугата
    • Разлика в пласмента на основна и на допълнителна услуга
    • Видове пласмент на услуги
  • Цена на услугата
    • Маркетингови цели при формиране на цената
    • Ценообразуване, основано на разходите
    • Ценообразуване, основано на конкуренцията
    • Ценообразуване, основано на стойността за клиента
  • Промоция на услугата
    • Комуникационен микс на услугата
Разширен маркетинг-микс на услугите
  • Процес на услугата
    • Процесът на услугата във вид на блок-схема
    • Планиране на процеса на услугата: "спектакъл в повече от две действия"
    • Определяне на критичните точки в процеса на услугата
    • Стандартът като характеристика за качество на услугата
    • Клиентът като участник в процеса на услугата
  • Предметна среда на услугата
    • Предназначение на предметната среда при услугата
    • Елементи на предметната среда
  • Персонал, потребители и посетители
    • Служители от предната линия
    • Грижа за клиента и грижа за персонала
    • Неудовлетвореност у служителя
    • Възпитаване на ангажиран персонал
Обновен маркетинг-микс на услугите
  • Качество на услугата
    • Измерване на качество на услугата: какво, как, къде и колко
    • Възприемане на качеството на услугата
    • Модел на качество на услугата
    • Измерване на възприетото качество на услугата
  • Производителност на услугата
    • Модел на производителност на услугата
    • Производителност на услугите извън маркетинг-микса на услугите
Заключение
Библиография
Рейтинг
Рейтинг: 7.50 / 4 гласа 
За да оцениш книгата "Основи на маркетинга на услугите", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Маркетингово позициониране - Станимир Андонов - книга
Маркетингово позициониране
Станимир Андонов
Изток - Запад
Цена:  15.00 лв. / 7.67
Други интересни предложения
Маркетинг
Елена Георгиева, Мария Кехайова-Стойчева, Евгени Станимиров
Цена:  18.00 лв. / 9.20
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Маркетинг в туризма
Мария Узунова, Нели Ефтимова, Татяна Дончева
Цена:  11.00 лв. / 5.62
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Директен и дигитален маркетинг на здравия разум
Дрейтън Бърд
Цена:  33.99 лв. / 17.38
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Маркетинг 4.0: От традиционното към дигиталното
Филип Котлър, Хермауан Картаджая, Иуан Сетиуан
Цена:  20.16 лв. / 10.31
Стандартна цена 24.00 лв.
Вземи сега с отстъпка -16%!
За повече подробности виж в продукта.
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с видео материали
Корпоративна социална отговорност
Филип Котлър, Нанси Лий
Цена:  26.00 лв. / 13.29
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Дискретният чар на рекламата
Теодора Дончева
Цена:  8.00 лв. / 4.09
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Маркетингови изследвания в туризма
Лина Анастасова
Цена:  28.00 лв. / 14.32
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Маркетинг на туристически продукт : Комуникационна политика в туризма и услугите
Лина Анастасова
Цена:  28.00 лв. / 14.32
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Хаотика. Мениджмънт и маркетинг в епохата на турболентността
Филип Котлър, Джон Каслионе
Цена:  18.90 лв. / 9.66
Продуктът е представен с вътрешни страници
Маркетингово позициониране
Станимир Андонов
Цена:  15.00 лв. / 7.67
Продуктът е представен с вътрешни страници
Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази книга, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват книгата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази книга, купуват също
Правилото 10X - книга

Правилото 10X


Грант Кардон

Grant Cardone cee
Цена:  24.90 лв. / 12.73
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Единствената разлика между успеха и провала. От автора на бестселъра на "Ню Йорк Таймс" - "Ако не си първи, си последен". ... Ако преследвате големи цели, не трябва да се задоволявате с обикновености. За да постигнете следващото ниво, трябва да разберете желаното 4-то ниво на действие. Това 4-то ниво, също познато като "Правилото 10X", е нивото на действие, което ще гарантира на компаниите и отделните индивиди постигане на техните цели и стремежи. Научете се да определяте количеството усилия, необходими, за да си гарантирате успех и да сте сигурни, че ще продължите да оперирате при тези ...
Основи на счетоводството + приложение - книга

Основи на счетоводството + приложение


Любен Петров

Мартилен
Цена:  17.00 лв. / 8.69
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Към учебника е включено приложение с тестове, казуси, задачи и стандартни алгоритми за самостоятелна работа и самоконтрол. ... Учебникът по "Основи на счетоводството" е написан по програмата, одобрена от "Министерство на образованието и науката". Предназначен е за всички икономически професии и специалности на професионалните гимназии, в които се изучава "Обща теория на счетоводната отчетност" и "Основи на счетоводството". Учебникът е съобразен и с програмата на фондация "Junior Achievement". Задачите в сборника са интерактивни. Те развиват счетоводните умения за ...
Влиянието. Психология на убеждаването - книга

Влиянието. Психология на убеждаването


Робърт Чалдини

Изток - Запад
Цена:  39.90 лв. / 20.40
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Трето разширено издание. ... В тази книга д-р Робърт Чалдини, забележителен експерт в областта на влиянието и убеждаването, разкрива психологическите механизми, които карат хората да дават съгласието си. Ще научите седемте универсални принципа за влияние и как да ги използвате, за да убеждавате умело, и - което е не по-малко важно - как да се защитавате срещу непочтени опити да ви убедят. От книгата ще научите: Взаимност: вътрешният подтик да се отплатим за това, което ни е дал друг човек. Обвързаност и последователност: веднъж направили избор или заели позиция, ние се стараем да се държим последователно, за да ...
Икономика на предприятието 2020 - книга

Икономика на предприятието 2020
По учебната програма за 2025/2026 г.


Димитър Дончев, Цонка Лалева, Даниела Манчева

Мартилен
Цена:  20.00 лв. / 10.23
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Ново издание от 2020 г., съставено съгласно утвърдена учебна програма № РД 09 - 2103 / 23.08.2019 г. ... Изданието е структурирано в 5 раздела и е предназначено за обучение за 11. клас и 12. клас. Съдържанието е с комплексен характер и има за цел да формира познания за съвременното предприятие, като елемент на европейската и на глобалната икономика. Всичко за предприятието е проследено от създаването до връзките му със всички икономически дейности от външния свят - данъчно облагане, осигуряване и застраховане, в зависимост от законовата и социална среда Изданието е структурирано в 5 раздела: Предприятие; ...
Продай или ще ти продадат - книга

Продай или ще ти продадат


Грант Кардон

Grant Cardone cee
Цена:  24.90 лв. / 12.73
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
От автора на бестселъра на "Ню Йорк Таймс" - "Ако не си първи си последен". Как да постигнете своето в бизнеса и живота. ... Способността да продавате е от също толкова голямо значение за успеха ви, както са храната, водата и кислорода за живота. Какво предпочитате да продадете или да ви продадат? Тук ще имате изключителен достъп до основите на успеха: как да продавате в лоша икономика; как да преодолеете нежеланието за контакт с клиента; как да попълните портфолиото си с нови бизнеси; как да останете позитивни, независимо от отказите; как да използвате социалните медии и канали за това да ...
Наръчник по инвестиране Това, в което инвестират богатите, а бедните и средната класа - не! - книга

Наръчник по инвестиране : Това, в което инвестират богатите, а бедните и средната класа - не!


Робърт Кийосаки

Анхира
Цена:  15.00 лв. / 7.67
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
"Инвестирането означава различни неща за различните хора. Всъщност има различни инвестиции за богатите, бедните и средната класа. Наръчникът по инвестиране на Богатия татко е ръководство за всеки, който желае да стане богат инвеститор и да инвестира в онова, в което инвестират богатите. Както казва и заглавието, това е наръчник и не предлага гаранции.. също както моят богат татко не ми предлагаше гаранции... само ме водеше." Робърт Кийосаки, автор на "Богат татко, беден татко" и "Четирите потока на парите" Наръчникът по инвестиране на Богатия татко ще разкрие: Основните правила по ...
Лидерите винаги обядват последни - книга

Лидерите винаги обядват последни


Саймън Синек

Кръгозор
Цена:  30.00 лв. / 15.34
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Бестселър на Ню Йорк Таймс. Включва глава, специално посветена на милениалите в работната среда. ... "Лидерите са онези, които се хвърлят в непознатото с главата напред. Поставят интересите си на втори план, за да ни тласнат към бъдещето. Биха предпочели да жертват своето, за да спасят нашето. И никога не биха жертвали нашето, за да спасят своето. Готови са да се откажат от времето, енергията, парите и дори от храната си. Затова лидерите винаги избират да обядват последни. И когато сме сигурни, че те ще бдят за нашата безопасност, ще вървим след тях и ще работим неуморно, за да видим как мечтите стават реалност.& ...
Пълно финансово преобразяване - книга

Пълно финансово преобразяване


Дейв Рамзи

Skyprint
Цена:  19.90 лв. / 10.17
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
План, който работи. Безотказно. Над шест милиона продадени копия. Дългове, изтощителни вноски по кредити, тревога от нарастващите цени, почти никакви спестявания... Може би ви е познато. Но все пак има един сигурен начин да се излезе от това положение. Нарича се Пълно Финансово Преобразяване. Досега сте чували какви ли не примамливи схеми за бързо забогатяване и инвестиционни хитрости, от които ви дойдоха много оригинални идеи, обаче в джоба ви не остана нищо. Ако сте уморени от лъжи и фалшиви обещания, ето нещо съвсем различно - ясен и изпълним план, който ще промени отношението ви към цялата финансова система. С ...
Сю Хинсенбъргс
Матю Блейк
Интегрирани маркетингови комуникации - част 1 - Христо Кафтанджиев - книга
Книгата анализира в лека и увлекателна форма стотиците комуникативни подходи, с помощта на които ...
Хвани Жокера - Радослав Благоев - книга
Стратегически продажби и убеждаваща комуникация. : Хвани Жокера е безценен инструмент за постигане на ...
Маркетинг - част 1 - Николай Щерев - учебник
Преработено издание. : Учебникът по Маркетинг е предназначен за всички професии и специалности на ...
Рекламата и маркетинговите комуникации по време на черната смърт (коронавируса) - Христо Кафтанджиев - книга
Книгата е за всички, които си изкарват хляба с комуникации - студенти, рекламисти, пиари, маркетолози, ...
Продажбите в мрежовия маркетинг - Том Шрайтер, Кийт Шрайтер - книга
Как да привличате нови клиенти за вашия МЛМ бизнес. : Дайте възможност на експертите в сферата на ...
Без филтър. Instagram отвътре - Сара Фрайър - книга
Instagram отвътре или как Instagram промени бизнеса, концепцията за популярност и културата ни. ...
Реторика и пъблик рилейшънс - Иванка Мавродиева - книга
"Книгата "Реторика и пъблик рилейшънс" е успешен опит да се създаде модел, който ...
Как да изградите вашия мрежов бизнес за 15 минути на ден - Том Шрайтер, Кийт Шрайтер - книга
Никога не сте твърде заети, за да изградите успешен мрежов бизнес!Всеки може да отдели по 15 минути на ...
Търсене
Книги