store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Книги    Бизнес и икономика    Маркетинг, PR и реклама    Основи на маркетинга на услугите
Начало   Книги    ...    Маркетинг, PR и реклама  

Основи на маркетинга на услугите

Основи на маркетинга на услугите - книга
Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  12.00 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставкаДо автомат на  BOX NOW : 1.99 лв.
До офис на Еконт: 5.49 лв.
До адрес: 4.99 лв.
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка18‑07‑2025 г. или 21‑07‑2025 г.
 Основни параметри:
Продукт#135-462
ВидКнига
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
ИздателствоРива
Категории
КорицаМека
Страници176
Размери14.10 / 21.00 / 1.00 cm
Тегло0.162 kg
EAN6789133204724
ISBN9789543204724
Основи на маркетинга на услугите - книга

Основи на маркетинга на услугите

Цена:  12.00 лв.
 Доставка:
Доставка заСофияИзбери друго населено място
Цена за доставкаДо автомат на  BOX NOW : 1.99 лв.
До офис на Еконт: 5.49 лв.
До адрес: 4.99 лв.
Опция прегледДа, при всяка доставка до адрес или офис.
Дати за доставка18‑07‑2025 г. или 21‑07‑2025 г.
 Основни параметри:
Продукт#135-462
ВидКнига
НаличностДа, на склад при доставчик 
Физически е наличен при доставчик на store.bg
ИздателствоРива
Категории
КорицаМека
Страници176
Размери14.10 / 21.00 / 1.00 cm
Тегло0.162 kg
EAN6789133204724
ISBN9789543204724
Описание
Книгата изяснява маркетирането на услугите в теоретичен и практически план. Запознава с характерните черти на услугите и с техния разширен маркетингов микс, който освен елементите: продукт, пласмент, цена, промоция, включва и процес, предметна среда и персонал, потребители и посетители. Разглежда се обновяването на маркетинг-микс рамката на услугите, като е добавен и осми елемент - производителност и качество, който по-добре изяснява създаването, предлагането, изпълнението и удовлетвореността на потребителите.
"Основи на маркетинга на услугите" предлага основните знания, които са полезни както за обучаващите се, така и за практикуващите при маркетиране и управление на услуги в различни браншове.
За издателство Рива
Рива
София, 1000
ул. Неофит Рилски №70
riva@rivapublishers.com
Страници от тази книга




Съдържание
Увод
Услугата като обект и цел на маркетинга
  • Какво е услуга?
  • Характеристика на услугата
  • Услугата като "система за производство" и като "сценично изпълнение"
    • Услугата като продукт на производството
    • Услугата като "сценично изпълнение"
  • Класификация на услугите
  • Необходими условия и среда за прилагане на маркетинга на услугите
    • Сектор на услугите
    • Организации доставчици на услуги
    • Еволюция в развитието на маркетинга
Традиционен маркетингов микс на услугите
  • Роля на маркетинга при потреблението на услуги
  • Услугата като продукт
    • Елементи на услугата и концепция за дизайн на услуга
    • Линия на услугата и брандиране
    • Категории при микс на услугите
  • Пласмент: място и време на услугата
    • Разлика в пласмента на основна и на допълнителна услуга
    • Видове пласмент на услуги
  • Цена на услугата
    • Маркетингови цели при формиране на цената
    • Ценообразуване, основано на разходите
    • Ценообразуване, основано на конкуренцията
    • Ценообразуване, основано на стойността за клиента
  • Промоция на услугата
    • Комуникационен микс на услугата
Разширен маркетинг-микс на услугите
  • Процес на услугата
    • Процесът на услугата във вид на блок-схема
    • Планиране на процеса на услугата: "спектакъл в повече от две действия"
    • Определяне на критичните точки в процеса на услугата
    • Стандартът като характеристика за качество на услугата
    • Клиентът като участник в процеса на услугата
  • Предметна среда на услугата
    • Предназначение на предметната среда при услугата
    • Елементи на предметната среда
  • Персонал, потребители и посетители
    • Служители от предната линия
    • Грижа за клиента и грижа за персонала
    • Неудовлетвореност у служителя
    • Възпитаване на ангажиран персонал
Обновен маркетинг-микс на услугите
  • Качество на услугата
    • Измерване на качество на услугата: какво, как, къде и колко
    • Възприемане на качеството на услугата
    • Модел на качество на услугата
    • Измерване на възприетото качество на услугата
  • Производителност на услугата
    • Модел на производителност на услугата
    • Производителност на услугите извън маркетинг-микса на услугите
Заключение
Библиография
Рейтинг
Рейтинг: 7.50 / 4 гласа 
За да оцениш книгата "Основи на маркетинга на услугите", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Други интересни предложения
Хаотика. Мениджмънт и маркетинг в епохата на турболентността
Филип Котлър, Джон Каслионе
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  18.90 лв.
Маркетингово позициониране
Станимир Андонов
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв.
Маркетинг
Елена Георгиева, Мария Кехайова-Стойчева, Евгени Станимиров
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  18.00 лв.
Маркетинг 4.0: От традиционното към дигиталното
Филип Котлър, Хермауан Картаджая, Иуан Сетиуан
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  24.00 лв.
Корпоративна социална отговорност
Филип Котлър, Нанси Лий
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  26.00 лв.
Дискретният чар на рекламата
Теодора Дончева
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  8.00 лв.
Маркетингови изследвания в туризма
Лина Анастасова
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  28.00 лв.
Маркетинг на туристически продукт : Комуникационна политика в туризма и услугите
Лина Анастасова
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  28.00 лв.
Маркетинг в туризма
Мария Узунова, Нели Ефтимова, Татяна Дончева
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  11.00 лв.
Директен и дигитален маркетинг на здравия разум
Дрейтън Бърд
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  33.99 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искаш да си първият дал мнение за тази книга, направи го сега!

Твоето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват книгата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази книга, купуват също
Влиянието. Психология на убеждаването - книга

Влиянието. Психология на убеждаването


Робърт Чалдини

Изток - Запад
Цена:  39.90 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Трето разширено издание. ... В тази книга д-р Робърт Чалдини, забележителен експерт в областта на влиянието и убеждаването, разкрива психологическите механизми, които карат хората да дават съгласието си. Ще научите седемте универсални принципа за влияние и как да ги използвате, за да убеждавате умело, и - което е не по-малко важно - как да се защитавате срещу непочтени опити да ви убедят. От книгата ще научите: Взаимност: вътрешният подтик да се отплатим за това, което ни е дал друг човек. Обвързаност и последователност: веднъж направили избор или заели позиция, ние се стараем да се държим последователно, за да ...
Лидерите винаги обядват последни - книга

Лидерите винаги обядват последни


Саймън Синек

Кръгозор
Цена:  30.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Бестселър на Ню Йорк Таймс. Включва глава, специално посветена на милениалите в работната среда. ... "Лидерите са онези, които се хвърлят в непознатото с главата напред. Поставят интересите си на втори план, за да ни тласнат към бъдещето. Биха предпочели да жертват своето, за да спасят нашето. И никога не биха жертвали нашето, за да спасят своето. Готови са да се откажат от времето, енергията, парите и дори от храната си. Затова лидерите винаги избират да обядват последни. И когато сме сигурни, че те ще бдят за нашата безопасност, ще вървим след тях и ще работим неуморно, за да видим как мечтите стават реалност.& ...
Наръчник по инвестиране Това, в което инвестират богатите, а бедните и средната класа - не! - книга

Наръчник по инвестиране : Това, в което инвестират богатите, а бедните и средната класа - не!


Робърт Кийосаки

Анхира
Цена:  15.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
"Инвестирането означава различни неща за различните хора. Всъщност има различни инвестиции за богатите, бедните и средната класа. Наръчникът по инвестиране на Богатия татко е ръководство за всеки, който желае да стане богат инвеститор и да инвестира в онова, в което инвестират богатите. Както казва и заглавието, това е наръчник и не предлага гаранции.. също както моят богат татко не ми предлагаше гаранции... само ме водеше." Робърт Кийосаки, автор на "Богат татко, беден татко" и "Четирите потока на парите" Наръчникът по инвестиране на Богатия татко ще разкрие: Основните правила по ...
Основи на счетоводството + приложение - книга

Основи на счетоводството + приложение


Любен Петров

Мартилен
Цена:  17.00 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Към учебника е включено приложение с тестове, казуси, задачи и стандартни алгоритми за самостоятелна работа и самоконтрол. ... Учебникът по "Основи на счетоводството" е написан по програмата, одобрена от "Министерство на образованието и науката". Предназначен е за всички икономически професии и специалности на професионалните гимназии, в които се изучава "Обща теория на счетоводната отчетност" и "Основи на счетоводството". Учебникът е съобразен и с програмата на фондация "Junior Achievement". Задачите в сборника са интерактивни. Те развиват счетоводните умения за ...
Лидерите: Забравените истории на България - книга

Лидерите: Забравените истории на България


Ивайло Кунев

Orange Books
Цена:  35.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
В Лидерите: Забравените истории на България Ивайло Кунев събира четиринадесет вдъхновяващи разказа за значими българи и представя четиринадесет модела за лидерство, които да следвате, за да постигнете своите цели. Научете как са се справяли в много по-трудни условия знакови за България личности. Развивайте уменията, които са ви необходими, за да се справите с вашите професионални и лични предизвикателства. Вдъхновете се за успех. Авторът разказва емоционално за предприемчивостта, свободолюбието, смелостта, съобразителността и харизмата на големи български личности и ви окуражава да намерите в тях своите примери за ...
Продай или ще ти продадат - книга

Продай или ще ти продадат


Грант Кардон

Grant Cardone cee
Цена:  24.90 лв.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
От автора на бестселъра на "Ню Йорк Таймс" - "Ако не си първи си последен". Как да постигнете своето в бизнеса и живота. ... Способността да продавате е от също толкова голямо значение за успеха ви, както са храната, водата и кислорода за живота. Какво предпочитате да продадете или да ви продадат? Тук ще имате изключителен достъп до основите на успеха: как да продавате в лоша икономика; как да преодолеете нежеланието за контакт с клиента; как да попълните портфолиото си с нови бизнеси; как да останете позитивни, независимо от отказите; как да използвате социалните медии и канали за това да ...
Наръчник по забогатяване - книга

Наръчник по забогатяване


Робърт Кийосаки, Шарън Л. Лехтър

Анхира
Цена:  10.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Станете богати без да ви нарежат кредитните карти. Превърнете лошия дълг в добър дълг. ... Една популярна личност от телевизията често казва: "Извадете кредитните си карти и ги нарежете на парчета"! Този съвет може да е разумен за хора, които не са финансово отговорни, но е неподходящ за хора, които искат да станат богати или финансово свободни. Срязването на вашите кредитни карти само по себе си няма да ви направи богати. Това, което ще ви направи богати, е финансовото образование... За съжаление, не получаваме такова образование в училище. Ако хората имаха солидно финансово образование, щяха да знаят, че има ...
Правилото 10X - книга

Правилото 10X


Грант Кардон

Grant Cardone cee
Цена:  24.90 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Единствената разлика между успеха и провала. От автора на бестселъра на "Ню Йорк Таймс" - "Ако не си първи, си последен". ... Ако преследвате големи цели, не трябва да се задоволявате с обикновености. За да постигнете следващото ниво, трябва да разберете желаното 4-то ниво на действие. Това 4-то ниво, също познато като "Правилото 10X", е нивото на действие, което ще гарантира на компаниите и отделните индивиди постигане на техните цели и стремежи. Научете се да определяте количеството усилия, необходими, за да си гарантирате успех и да сте сигурни, че ще продължите да оперирате при тези ...
Компас за дигитален маркетинг - Етиен Янев - книга
Отговори на 20-те най-често задавани въпроси за работещ, ефективен и успешен онлайн маркетинг.Ти си ...
Маркетинг - част 1 - Николай Щерев - учебник
Преработено издание. : Учебникът по Маркетинг е предназначен за всички професии и специалности на ...
Тайните на трафика. Практически наръчник - Ръсел Брънсън - книга
Най-сериозният проблем за всички млади или опитни предприемачи не е създаването на невероятен продукт ...
Формиране на обществено мнение - Едуард Бернайс - книга
Класическият труд на Едуард Бернайс "Формиране на обществено мнение" разкрива как се създава ...
Рисуването и бизнесът - Деян Минчев - книга
Как да печелиш повече като художник. 101 начина как да правиш пари от изкуството си.Тази книга е ...
SEO For Dummies - Питър Кент - книга
Помогнете на вашия уеб сайт да застане на върха!Целта на един уеб сайт е да привлича посетители и вие ...
Как бързо да развиете мрежовия си бизнес за хранителни добавки - Том Шрайтер, Кийт Шрайтер - книга
Хранителни добавки ли продаваме? Може би диетични? Или други продукти за здраве? Нека улесним бизнеса ...
Продажбите в мрежовия маркетинг - Том Шрайтер, Кийт Шрайтер - книга
Как да привличате нови клиенти за вашия МЛМ бизнес. : Дайте възможност на експертите в сферата на ...
Петте кръга - Александър Кръстев - книга
Как да накарате LinkedIn да работи за вас.Петте кръга предлага ясна, изпитана система, която можете да ...
Търсене
Книги
Ваучери за подарък от store.bg
Намаление на хиляди книги