Комплектът от "Славена" се състои от двустранно игрално поле с размери 24 x 24 cm, 16 пионки разделени по 4 от цвят, 18 пулчета разделени на 9 от цвят и зар. Не се сърди човече В играта вземат участие от 2 до 4 играча. Всеки от участниците поставя четирите си пионки в една от звездите със същия цвят. Пръв започва играта, който хвърли със зарчето числото 6. Пионките се придвижват напред с толкова места, колкото показва хвърленият зар. Ако по време на играта някой от участниците хвърли шестица - той получава право на още едно хвърляне. Ако в хода на играта пионката на един играч достигне пионката на друг играч ( ... |
|
Комплектът активни карти "Аз обичам България" от "Клевър Бук" е подходящ за подготовка на децата в 1. клас. С тяхна помощ малчуганите ще научат интересни факти от историята на България, ще се запознаят с велики владетели и български герои, ще научат повече за природните забележителности, култура и народно наследство. От лицевата страна на всяка карта има интересна информация и картинка, а на гърба - забавна игра, която ще помогне на децата да затвърдят или допълнят знанията си. Освен това в кутията има и малки карти с въпроси, с които цялото семейство ще може да играе. В комплекта е включен и маркер, ... |
|
Комплектът на издателство "Ина" се състои от 30 активни карти подходящи за деца над 4-годишна възраст. От едната им страна са изписани буквите от българската азбука, а под тях има различни картинки с предмети и животни, които започват със съответната буква, както и изписана дума. На гърба на картите е изписана и българската азбука. Заниманието с тях ще помогне на малчуганите бързо и лесно да се научат азбуката и да изписват буквите. ... |
|
География История ... Играта е предназначена за деца над 7 години и възрастни. Могат да участват от 2 до 4 играчи. Желателно е да има водещ. Изисква се играчите да имат не само късмет, но и знания. Играта помага на децата, забавлявайки се, да научат интересни факти за градовете в България, а възрастните си припомнят знания, които имат. Подготовка на играта: Преди началото на играта се избира водещ, който ще я ръководи. Ще задава въпросите, проверява отговорите и ще извършва плащания. Всеки играч избира пионка и я поставя на стартова позиция. Картите се нареждат на купчинки, извън игралното поле с лице нагоре. “ ... |
|
С активните карти "100 игри за деца на път" от Клевър Бук децата ще могат да рисуват, да търсят разлики, да откриват скрити предмети, да играят и учат. Задачите развиват логиката, концентрацията и въображението на малките умници. Картите лесно се изтриват и могат да бъдат използвани отново и отново. Използвайте приложения маркер или маркер за бяла дъска. Изтривайте със суха материя. ... |
|
Комплектът карти за игра "Азбуката" от "Клевър Бук" е подходящ за деца, които сега започват да учат буквите. Комплектът се състои от 30 карти с букви от българската азбука, 8 карти с повтарящи се гласни и 14 карти с лесни срички. Заниманието с тях ще помогне на малчуганите бързо и лесно да се научат да разпознават буквите и да съставят думи. Всяка от картите е с размер 12.8 x 7.8 cm. ... |
|
Детският комплект активни карти "Коя е тази буква?" е подходящ за подготовка на децата в предучилищна група и 1. клас. В кутията малчуганите ще открият 44 карти със специални упражнения за развитие на моториката, наблюдателността и асоциативното мислене. Чрез игра детето се научи да открива прилики и разлики, ще тренира концентрацията си, ще затвърди знанията си за буквите, сричките и числата. Всяка от картите е с размери 10 x 15 cm. В комплекта е включен маркер, с който се нанасят отговорите върху картите, а след това може лесно да се изтрие. ... |
|
Магнитната игра "Бинго с животни" от "The Purple Cow" е подходяща за игра както вкъщи, така и навън или по време на пътуване. Играе се от 2 човека. Играта идва при вас в метална кутия. От вътрешната ѝ страна се намира игралното поле. Целта на играта е да бъдеш първият играч, който е направил 2 хоризонтални линии или 1 вертикална линия и е получил БИНГО. Подготовка: Всеки играч избира цвят на магнитчетата и получава една дъска. Правила на играта: Най- младият играч започва пръв и завърта въртящото се колело. След като спре да се върти и сочи към животното, играчът обявява името на животното. ... |