store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Козметика    Козметика за бебета    Грижа за зъбите и венците    ...    Четки за зъби - Learn to B...
Начало   Козметика    ...    ...    Четки за зъ...  
Търсене
Козметика на
промо цени
Подаръчни комплекти
Грим и разкрасяване
Грижа и почистване
Бебешка и детска козметика
Още снимки на тази четка
Тюркоаз
Жълт
Внимание! Изображенията са илюстративни, възможни са леки отклонения в цвета при различните монитори

Четки за зъби - Learn to Brush Set


Комплект от 2 броя за бебета над 8 месеца

Цена:  16.90 лв.
Избери цвят на четките:
  • 16.90 лв.
    лилав
  • 16.90 лв.
    тюркоаз
  • 16.90 лв.
    жълт
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази четка може да бъде доставена в дните:
Понеделник 24-02-2020 г. или
Вторник 25-02-2020 г.
Тази четка може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#248658
ВидЧетка
Наличност
тюркоаз
жълт
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
лилав
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
лилав
Възможна
МаркаMAM
EAN9001616208508
Категории
МатериалГума и пластмаса
За възрастНад 8 месеца
Тегло0.200 kg
  • Описание
  • За MAM
Детските четки за зъби на "MAM" превръщат миенето на зъбките в едно приятно изживяване. Почистването на зъбките става на 2 етапа. Първо се използва "Training Brush", която има изключително дълга дръжка и позволява на родителите и бебето да държат четката заедно. Мекият и заоблен косъм на четката, премахва плаката и бактериите, като предпазва от нараняване нежните бебешки венци и зъбен емайл. Релефният накрайник в края на четката, масажира нежно венците и почиства езика на бебето. Четката е снабдена със стопер, който спомага за ограничаване на дълбокото проникване на четката в устата на бебето. Втората стъпка за почистване на зъбите и венците е четката "First Brush" (по-късата четка). Тя е с форма и размери, които са съобразени с малките детски ръчички. Това спомага за приучаване към самостоятелно ползване на четката за зъби.
Продуктът не съдържа Бисфенол А
Бисфенол А е химическо съединение, което влиза в състава на различни промишлени пластмаси и смоли. Намира приложение в производството на поликарбонат, използван за създаването на домакински съдове, бутилки за напитки, бебешки шишета, кутии, контейнери за съхранение на храна и др. Проблемът в използването на BPA е неговото взаимодействие с човешките хормони и по-специално с естрогена (женския полов хормон). BPA имитира хормона, с което нарушава баланса му в организма. Затова, въпреки определените безвредни количества BPA, майките предпочитат да са сигурни, че децата им няма как да поемат доза BPA, ползвайки конкретното шише, лъжичка, купа и др. "BPA free" означава, че конкретния продукт е безопасен за вашето бебе и дете по отношение съдържанието на бисфенол А.
С грижа, точно като тази на най-милата и грижовна майка, австрийската компания „МАМ“ вече повече от 35 години се грижи за комфорта, здравето и удобствата на бебетата и техните родители. „МAM“ е сред 500-те най-бързо развиващи се частни компании в Европа. Сред хитовите им продукти са бебешките дъвкалки, шишетата анти-колики, продуктите за устна хигиена, залъгалките. Всеки един „МАМ“ продукт е BPA-free и отговаря на всички световни изисквания за безопасност.

Историята на световния гигант „МАМ“ започва през 1976 г. Компанията е основана от Петер Рьориг, инженерен специалист, виртуоз в създаването на изделия от полимери. Целият си живот Рьориг посвещава на разработването на различни бебешки продукти, които облекчават не само грижите за новородените и бебетата, но имат и доказани медицински ползи. Компанията стартира с новаторска залъгалка, която инженера разработва заедно с педиатри, специалисти в областта на детското развитие и дизайнери. Амбицията на предприемчивия австриец е да създаде напълно нов тип бебешки продукти, които отговарят на много по-висок стандарт за функционалност и имат съвременен дизайн.
През 1987 г. Петер установява компанията си в Швейцария, където построява изключително модерна фабрика. Само две години по-късно компанията отваря своя централа във Великобритания, а същата година, партнирайки си с една от водещите американски компании за бебешки продукти „Sassy“, „МАМ“ дебютира на пазара в САЩ. „Sassy“ остават официални представители на „МАМ“ за Съединените щати до 2008 г., когато е открит клон в страната.
През 1990 г. „МАМ“ извършват сливане с един от лидерите на шведския пазар с бебешки продукти "Bambino", което се оказва стратегически успешен ход. Успоредно с това същата година „МАМ“ откриват фабрика в Унгария, а на следващата техен клон започва да функционира в Германия.
За развитието на вече утвърдени продукти, както и работата по създаването на новаторски такива, през 1997 г. „МАМ“ откриват Департамент по развитието, който отваря врати в Зигендорф, Австрия. За две поредни години – 1998/99 г. - „МАМ“ трайно настъпва на пазарите в Унгария и Бразилия, a през 2002 г. започва да работи и фабриката им в Тайланд.
„МАМ“ вече има собствени представителства в Германия, Великобритания, Унгария, Швеция, Тайланд, Бразилия, Испания, САЩ, Гърция и Франция.
В САЩ, „MAM“ са пазарен лидер в сегмента с бебешките биберони и лидер в сегментната част с предлагането на залъгалки в много европейски страни като Дания, Швеция, Норвегия, Финландия, Франция, Чехия, Австрия, Израел и Чили. Почти ¼ от продуктите „МАМ“ са за пазара в САЩ и повече от 50% в Европа.

Към момента продуктите „MAM“ имат 61 творчески и технологични патента и 273 патента за дизайн. В различни страни по света продукти на компанията получават награди за функционалност и дизайн (наградата „Adolf Loos Design Award 2007“ е присъдена на залъгалката Start, залъгалка Night печели отличието „Майка и бебе“ през 2011 г., а шишето Anti-Colic взима наградата „Бебешки продукт за 2012 г.“ в Израел)
И всичко това е в името на децата, в името на любовта и спокойствието на техните родители, че правят всичко по силите си да опазят тяхното здраве, да осигурят комфорт и хармонично развитие на своите наследници.

В клоновете ѝ по света работят повече от 580 висококвалифицирани служители, които си сътрудничат с 20 оторизирани световни медицински организации по света. Компанията е член на осем международни научни организации и комитети по стандартизация. Продуктите ѝ са наложени в над 56 държави на петте континента. Всяка година в световен мащаб повече от 50 милиона техни продукти достигат до бебетата, предпочетени като „най-добри“ от техните родителите.
През 2012 г. 92 000 биберона и почти 14 000 бутилки „МАМ“ са били продавани всеки ден.
Начин на употреба
  • Почиствайте зъбите на бебето 2 до 3 пъти дневно.
  • Използвайте с подходяща бебешка паста за зъби.
  • Наблюдавайте го, за да се намали възможността от поглъщане на паста.
  • С релефния накрайник почиствайте бебешките венци.
В комплекта
Комплектът съдържа 2 бебешки четки за зъби.
Рейтинг
Рейтинг: 8.33 / 3 гласа 
За да оцените четката "Четки за зъби - Learn to Brush Set", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази четка, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват четката, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Четки за зъби - Learn to Brush Set


Комплект от 2 броя за бебета над 8 месеца

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  16.90
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази четка може да бъде доставена в дните:
Понеделник 24-02-2020 г. или
Вторник 25-02-2020 г.
Тази четка може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#248658
ВидЧетка
Наличност
тюркоаз
жълт
Да, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
лилав
Да, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Експресна доставка
лилав
Възможна
МаркаMAM
EAN9001616208508
Категории
МатериалГума и пластмаса
За възрастНад 8 месеца
Тегло0.200 kg
Още снимки на тази четка
Тюркоаз
Жълт
Описание
Детските четки за зъби на "MAM" превръщат миенето на зъбките в едно приятно изживяване. Почистването на зъбките става на 2 етапа. Първо се използва "Training Brush", която има изключително дълга дръжка и позволява на родителите и бебето да държат четката заедно. Мекият и заоблен косъм на четката, премахва плаката и бактериите, като предпазва от нараняване нежните бебешки венци и зъбен емайл. Релефният накрайник в края на четката, масажира нежно венците и почиства езика на бебето. Четката е снабдена със стопер, който спомага за ограничаване на дълбокото проникване на четката в устата на бебето. Втората стъпка за почистване на зъбите и венците е четката "First Brush" (по-късата четка). Тя е с форма и размери, които са съобразени с малките детски ръчички. Това спомага за приучаване към самостоятелно ползване на четката за зъби.
Продуктът не съдържа Бисфенол А
Бисфенол А е химическо съединение, което влиза в състава на различни промишлени пластмаси и смоли. Намира приложение в производството на поликарбонат, използван за създаването на домакински съдове, бутилки за напитки, бебешки шишета, кутии, контейнери за съхранение на храна и др. Проблемът в използването на BPA е неговото взаимодействие с човешките хормони и по-специално с естрогена (женския полов хормон). BPA имитира хормона, с което нарушава баланса му в организма. Затова, въпреки определените безвредни количества BPA, майките предпочитат да са сигурни, че децата им няма как да поемат доза BPA, ползвайки конкретното шише, лъжичка, купа и др. "BPA free" означава, че конкретния продукт е безопасен за вашето бебе и дете по отношение съдържанието на бисфенол А.
За MAM
С грижа, точно като тази на най-милата и грижовна майка, австрийската компания „МАМ“ вече повече от 35 години се грижи за комфорта, здравето и удобствата на бебетата и техните родители. „МAM“ е сред 500-те най-бързо развиващи се частни компании в Европа. Сред хитовите им продукти са бебешките дъвкалки, шишетата анти-колики, продуктите за устна хигиена, залъгалките. Всеки един „МАМ“ продукт е BPA-free и отговаря на всички световни изисквания за безопасност.

Историята на световния гигант „МАМ“ започва през 1976 г. Компанията е основана от Петер Рьориг, инженерен специалист, виртуоз в създаването на изделия от полимери. Целият си живот Рьориг посвещава на разработването на различни бебешки продукти, които облекчават не само грижите за новородените и бебетата, но имат и доказани медицински ползи. Компанията стартира с новаторска залъгалка, която инженера разработва заедно с педиатри, специалисти в областта на детското развитие и дизайнери. Амбицията на предприемчивия австриец е да създаде напълно нов тип бебешки продукти, които отговарят на много по-висок стандарт за функционалност и имат съвременен дизайн.
През 1987 г. Петер установява компанията си в Швейцария, където построява изключително модерна фабрика. Само две години по-късно компанията отваря своя централа във Великобритания, а същата година, партнирайки си с една от водещите американски компании за бебешки продукти „Sassy“, „МАМ“ дебютира на пазара в САЩ. „Sassy“ остават официални представители на „МАМ“ за Съединените щати до 2008 г., когато е открит клон в страната.
През 1990 г. „МАМ“ извършват сливане с един от лидерите на шведския пазар с бебешки продукти "Bambino", което се оказва стратегически успешен ход. Успоредно с това същата година „МАМ“ откриват фабрика в Унгария, а на следващата техен клон започва да функционира в Германия.
За развитието на вече утвърдени продукти, както и работата по създаването на новаторски такива, през 1997 г. „МАМ“ откриват Департамент по развитието, който отваря врати в Зигендорф, Австрия. За две поредни години – 1998/99 г. - „МАМ“ трайно настъпва на пазарите в Унгария и Бразилия, a през 2002 г. започва да работи и фабриката им в Тайланд.
„МАМ“ вече има собствени представителства в Германия, Великобритания, Унгария, Швеция, Тайланд, Бразилия, Испания, САЩ, Гърция и Франция.
В САЩ, „MAM“ са пазарен лидер в сегмента с бебешките биберони и лидер в сегментната част с предлагането на залъгалки в много европейски страни като Дания, Швеция, Норвегия, Финландия, Франция, Чехия, Австрия, Израел и Чили. Почти ¼ от продуктите „МАМ“ са за пазара в САЩ и повече от 50% в Европа.

Към момента продуктите „MAM“ имат 61 творчески и технологични патента и 273 патента за дизайн. В различни страни по света продукти на компанията получават награди за функционалност и дизайн (наградата „Adolf Loos Design Award 2007“ е присъдена на залъгалката Start, залъгалка Night печели отличието „Майка и бебе“ през 2011 г., а шишето Anti-Colic взима наградата „Бебешки продукт за 2012 г.“ в Израел)
И всичко това е в името на децата, в името на любовта и спокойствието на техните родители, че правят всичко по силите си да опазят тяхното здраве, да осигурят комфорт и хармонично развитие на своите наследници.

В клоновете ѝ по света работят повече от 580 висококвалифицирани служители, които си сътрудничат с 20 оторизирани световни медицински организации по света. Компанията е член на осем международни научни организации и комитети по стандартизация. Продуктите ѝ са наложени в над 56 държави на петте континента. Всяка година в световен мащаб повече от 50 милиона техни продукти достигат до бебетата, предпочетени като „най-добри“ от техните родителите.
През 2012 г. 92 000 биберона и почти 14 000 бутилки „МАМ“ са били продавани всеки ден.
Начин на употреба
  • Почиствайте зъбите на бебето 2 до 3 пъти дневно.
  • Използвайте с подходяща бебешка паста за зъби.
  • Наблюдавайте го, за да се намали възможността от поглъщане на паста.
  • С релефния накрайник почиствайте бебешките венци.
В комплекта
Комплектът съдържа 2 бебешки четки за зъби.
Назад към "Четки за зъби за бебета"
Купи 2 бои за коса Palette и спечели подарък.
Купи продукт Beology и можеш да спечелиш четка за коса.
Избери сред разнообразие от козметични комплекти.
Купи продукт Bioten и се включи в томбола за награда.
Козметика за тяло за мъже
Спирала за обемни и гъвкави мигли
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги