store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Книги    Учебници и помагала    Висше училище    Туризъм. Комуникация. Репутация - Дора Кабакчиева
Начало   Книги    ...    Висше училище  
Търсене
Хиляди книги на
супер изгодни цени
Книги
Списания

Туризъм. Комуникация. Репутация


Дора Кабакчиева

Цена:  19.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази книга може да бъде доставена в дните:
Понеделник 08-06-2020 г., Вторник 09-06-2020 г. или
Сряда 10-06-2020 г.
Тази книга може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#257509
ВидКнига
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Издадена2019 г.
ИздателствоУИ "Епископ Константин Преславски"
Категории
КорицаМека
Страници176
Размери17.20 / 24.00 / 0.90 cm
Тегло0.320 kg
ISBN9786192013004
Описание
Средоточието на този текст е комуникацията като фактор за развитието на туризма. Затова и понятията "туризъм" - "комуникация" - "репутация" не се изясняват пространно и не са изведени всички аспекти от битуването им. Комуникацията обхваща и изгражда както времето, така и социалното пространство, в които се разгръщат всички туристически и репутационни дейности. И туризмът, и репутацията са във функционална зависимост от нея. Взаимодействието между трите конструкта отразява новите ориентири, параметри и значения в развитието на туристическия отрасъл, продиктувани от претенциите на модерното съвремие.
Туризмът отдавна не е просто безсистемен сектор "купувам-продавам", а динамичен конгломерат от взаимоотношения между разнородни туристически структури и практически неизброимо множество от ангажирани, съобразно влиянието и интереса си, страни.
Днес ролята на комуникациите за всяка стопанска структура е по-важна дори от ролята на икономическите сили. Затова в туристическия бранш е назряла необходимостта не само от осмислянето на комуникацията като тотално условие и определящ фактор за развитие, но и от разбирането ѝ като стратегия и програма, която утвърждава нови стандарти, модели и политики в отношенията с вътрешната и външната среда. Колкото са по-качествени и професионални тези отношения и изразяващите ги комуникационни актове, толкова по-успешна и конкурентна би била туристическата система на пазара, по-адекватно би отговаряла на потребностите, би трупала дивиденти в банката си на доверие и безпогрешно би развивала устойчива репутация.
За автора
Дора Кабакчиева е доктор по журналистика и връзки с обществеността и доцент в направление Социална комуникация на Шуменския университет "Епископ Константин Преславски". Научните ѝ интереси са свързани с комуникацията като валидизиращ фактор за всяка дейност и всяко човешко начинание, с репутационния мениджмънт и управлението на събития.
Страници от тази книга




Съдържание
Туризмът - комуникационно зависима индустрия
  • Заинтересовани страни и тяхното влияние в туризма
  • Туризмът като отворена комуникационна система
  • Управление на комуникациите в туризма - информационни проблеми и ефекти
Комуникацията - фактор за развитието на туризма
  • Същност и структура на социалната комуникацията
  • Общуването - базов компонент на туристическата дейност
  • Деловата комуникация в сферата на туризма
  • Комуникационна компетентност на специалистите в туризма
Репутацията в туризма
  • Особености на репутационния мениджмънт в туризма
  • Репутация на територията
  • Репутация на туристическо предприятие
  • Бранд и брандинг в туризма
Речник
Литература
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените книгата "Туризъм. Комуникация. Репутация", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Репутационен мениджмънт в туризма - Дора Кабакчиева -
Репутационен мениджмънт в туризма
Дора Кабакчиева
УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  17.00 лв.
Управление на репутация - Дора Кабакчиева -
Управление на репутация
Дора Кабакчиева
УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  15.00 лв.
Туризъм под надзор - Мая Иванова -
Туризъм под надзор
Мая Иванова
Сиела
Цена:  17.00 лв.
Човешкият капитал в туризма - Милена Караилиева -
Човешкият капитал в туризма
Милена Караилиева
Нов български университет
Цена:  17.00 лв.
Турско-български бизнес речник - Менент Шукриева -
Турско-български бизнес речник
Менент Шукриева
УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  15.00 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази книга, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват книгата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази книга, купуват също
Магическа ваканция: Ваканционна книжка и тетрадка за след 1. клас + стикери - Мариела Миланова, Деяна Милушева - книга

Магическа ваканция: Ваканционна книжка и тетрадка за след 1. клас + стикери


Мариела Миланова, Деяна Милушева

Кронос
Цена:  6.00 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с вътрешни страници
Книжката е част от поредицата "Магическа ваканция" на издателство "Кронос". ... Тони и Алекса от училището за магии и вълшебства, канят всички успешно завършили първокласници да споделят с тях една магическа ваканция в която ще пътешестват, ще правят интересни магии, ще решават ребуси и игрословици, ще решават забавни задачи, ще оцветяват и рисуват и така ще упражнят наученото в 1. клас. Ще се запознаят и с много приказни герои от книжките, които ще четат през лятото. Книжката съдържа: забавни задачи; ребуси и игрословици; четене с разбиране; читателски дневник; стикери. Ваканционната ...
Голяма книга за детската градина. За деца от 3 до 5 години - Албена Иванович, Росица Христова - книга

Голяма книга за детската градина. За деца от 3 до 5 години


Албена Иванович, Росица Христова

Фют
Цена:  5.90 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Незаменима книга за игра и учене! ... Помогнете на децата да навлязат с желание и радост в процеса на ученето! Книгата включва упражнения във форма на игра, които подпомагат усвояването на базови за възрастта знания и умения, развиват способностите на децата да учат, да се концентрират, да запаметяват, да мислят самостоятелно и творчески. В нея са поместени развиващи игрови задачи и обучителни ситуации, които постепенно подготвят по направленията за предучилищно възпитание и 1. клас. Книгата може да се ползва: от педагозите ­ в предучилищните заведения през цялата учебна година и в сборните групи през ваканцията; ...
50 развиващи задачи за деца на 3 - 4 години - книга

50 развиващи задачи за деца на 3 - 4 години


Пан
Цена:  3.30 лв.
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Книгата е част от поредицата "50 развиващи задачи" на издателство "Пан" и е подходяща за деца на 3 - 4 години. Тя спомага за развитието на моториката, логическото мислене и въображението на малчуганите. ...
Задачки-закачки: Забавни задачки, упражнения и игри по всички образователни направления за 1. група - Лидия Бачева - книга

Задачки-закачки: Забавни задачки, упражнения и игри по всички образователни направления за 1. група
По учебната програма за 2019/2020 г.


Лидия Бачева

Скорпио
Цена:  3.30 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. За деца на 3 - 4 години. Помагалото е част от поредицата "Задачки-закачки" на издателство "Скорпио". ... Учебното помагало "Задачки-закачки" осигурява: интегриране на образователното съдържание за различните възрастови групи по всички образователни направления в детската градина по новата учебна програма; обогатяване и затвърждаване на знанията и представите на децата за конкретни връзки и зависимости в природата и социалния свят; формиране на математическо мислене и начални графични навици. То включва интересни и занимателни ...
Испанско-български речник по туризъм и туристически дейности - Любка Славова - книга

Испанско-български речник по туризъм и туристически дейности


Любка Славова

Велес
Цена:  12.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Настоящият речник е предназначен за всички учащи и професионалисти в сферата на туризма, които използват испански език. Той съдържа 5653 лексикални единици и термини, които са подбрани въз основа на употребата им в туристическата практика. За ползването на този речник е необходимо елементарно ниво на владеене на граматическата структура и общоупотребимата лексика на испанския език. Съдържанието му се състои от: титулна дума, граматически категории, които я определят, тематична марка, географска марка, значение на думата, препратки, синоними, антоними. В края на настоящия речник са приложени списък на най-често ...
Стратегически и икономически особености на атрактивността на туристическата дестинация - Иванка Въсенска - книга

Стратегически и икономически особености на атрактивността на туристическата дестинация


Иванка Въсенска

ЮЗУ "Неофит Рилски"
Цена:  10.40 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Значението на туристическата дестинация в ролята ѝ на посредник между търсенето и предлагането на туристически продукти се откроява ясно на фона на увеличаващите се пътувания в световен мащаб. Поради факта, че все по-голям брой дестинации в света са открити и инвестират в туризма, той се превръща в основен двигател на социално-икономическото си развитие чрез приходите от износа на място, създаването на работни места и предприятия, по данни на Световната организация по туризъм (СОТ). В този контекст, отчитайки ролята им на посредници в туризма, туристическите дестинации се явяват проводник на добрите практики, и ...
Репутационен мениджмънт в туризма - Дора Кабакчиева - книга

Репутационен мениджмънт в туризма


Дора Кабакчиева

УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  17.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Полагането на репутационния мениджмънт в контекста на туризма има важно значение за всички участници в тази икономическа система, която се грижи за удовлетворяването на потребностите и интересите на хората от пътуване и приключения, от нови знания и запознанства, от почивка и възстановяване, от празник и промяна. Безкрайното множество от туристически ресурси, от туристически продукти и услуги, от туристически дестинации и организации обуславя социалната функция на репутацията в сферата на туризма. Именно репутацията е първият и най-лесен ориентир за претрупания с информация потребител. За да направи своя избор на него му ...
Управление на репутация - Дора Кабакчиева - книга

Управление на репутация


Дора Кабакчиева

УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  15.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Учебното помагало е предназначено да даде на студентите основни познания за същността и механизмите на изграждането на имидж и репутация, като поставя в центъра на вниманието им проблемите и информационните ефекти, породени от съвременната трактовка на двете понятия. Подлагат се на коментар главните въпроси, произтичащи от наложените нови приоритети (от какво се изгражда една репутация, кои нейни елементи са основополагащи, как може адекватно да се формира и ефективно да се управлява), като се анализират експлицитни класификации и модели, адаптирани към особеностите на средата. Проблематизирането и разглеждането на ...
Магна Харта - Никълъс Винсънт - книга

Магна Харта


Никълъс Винсънт

УИ "Св. Климент Охридски"
Цена:  10.00 лв.
Настоящата книга е написана, за да обясни истинското значение на Магна Харта, за да осветли обстоятелствата, при които е създаден, и да проследи непрестанно нарастващото значение на този документ през всичките години, последвали издаването му. Авторът представя възстановената от историци и учени истина, търсена в продължение на шест века научни изследвания. Изданието съдържа и превод на пълния текст на Магна Харта. ...
Мениджмънт в туризма - Мария Плачкова, Пенка Пенева, Радослав Райчев - книга

Мениджмънт в туризма


Мария Плачкова, Пенка Пенева, Радослав Райчев

Дионис
Цена:  18.90 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
"Мениджмънт в туризма" е написан по програма, утвърдена от МОМН за обучение в професионалните гимназии по туризъм, но може с успех да се ползва във всички центрове за обучение, където е застъпена тази дисциплина. Съдържанието е баланс между теория и практически ориентирани задачи и казуси, предназначени за решаване от обучаващите се, което дава възможност за поставяне на едно добро начало на модерно обучение. ...
Международен туризъм - Руска Кръстева - книга

Международен туризъм


Руска Кръстева

Авангард Прима
Цена:  30.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Главен асистент д-р Руска Кръстева е родена през 1983 г. в гр. Пазарджик. През 1999 - 2002 завършва "Единен лицей" в гр. Аспровалта, Република Гърция. Висшето си образование в бакалавърска степен завършва между 2002 и 2006 г. във Факултета по Публична администрация на Университета по социални и политически науки "Пантио" в Гърция. В същия университет Р. Кръстева завършва и магистърска степен по Икономическо и регионални развитие през 2006 - 2009 г. От 2012 г. Руска Кръстева работи като хоноруван преподавател, а от 2015 г. като главен асистент в катедра "Туризъм" на Стопанския факултет при ...
Финанси на туристическото предприятие: анализ и управление - Галина Рашкова - книга

Финанси на туристическото предприятие: анализ и управление


Галина Рашкова

УИ "Св. Климент Охридски"
Цена:  12.00 лв.
В условията на динамичните икономически ситуации анализът и управлението на финансовите средства са от съществено значение за адекватното поведение на туристическото предприятие в пазарните условия. В учебника са представени основни теоретико-методологически и практически въпроси на финансовия анализ и на финансовото управление на туристическото предприятие. Темите са съобразени с програмата на дисциплината "Финансов анализ и финансово управление на туристическото предприятие", включена в учебните планове на студентите от бакалавърската и магистърската форма на обучение в специалност "Туризъм" към ГГФ ...

Туризъм. Комуникация. Репутация


Дора Кабакчиева

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  19.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази книга може да бъде доставена в дните:
Понеделник 08-06-2020 г., Вторник 09-06-2020 г. или
Сряда 10-06-2020 г.
Тази книга може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#257509
ВидКнига
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Издадена2019 г.
ИздателствоУИ "Епископ Константин Преславски"
Категории
КорицаМека
Страници176
Размери17.20 / 24.00 / 0.90 cm
Тегло0.320 kg
ISBN9786192013004
Описание
Средоточието на този текст е комуникацията като фактор за развитието на туризма. Затова и понятията "туризъм" - "комуникация" - "репутация" не се изясняват пространно и не са изведени всички аспекти от битуването им. Комуникацията обхваща и изгражда както времето, така и социалното пространство, в които се разгръщат всички туристически и репутационни дейности. И туризмът, и репутацията са във функционална зависимост от нея. Взаимодействието между трите конструкта отразява новите ориентири, параметри и значения в развитието на туристическия отрасъл, продиктувани от претенциите на модерното съвремие.
Туризмът отдавна не е просто безсистемен сектор "купувам-продавам", а динамичен конгломерат от взаимоотношения между разнородни туристически структури и практически неизброимо множество от ангажирани, съобразно влиянието и интереса си, страни.
Днес ролята на комуникациите за всяка стопанска структура е по-важна дори от ролята на икономическите сили. Затова в туристическия бранш е назряла необходимостта не само от осмислянето на комуникацията като тотално условие и определящ фактор за развитие, но и от разбирането ѝ като стратегия и програма, която утвърждава нови стандарти, модели и политики в отношенията с вътрешната и външната среда. Колкото са по-качествени и професионални тези отношения и изразяващите ги комуникационни актове, толкова по-успешна и конкурентна би била туристическата система на пазара, по-адекватно би отговаряла на потребностите, би трупала дивиденти в банката си на доверие и безпогрешно би развивала устойчива репутация.
За автора
Дора Кабакчиева е доктор по журналистика и връзки с обществеността и доцент в направление Социална комуникация на Шуменския университет "Епископ Константин Преславски". Научните ѝ интереси са свързани с комуникацията като валидизиращ фактор за всяка дейност и всяко човешко начинание, с репутационния мениджмънт и управлението на събития.
Страници от тази книга
Съдържание
Туризмът - комуникационно зависима индустрия
  • Заинтересовани страни и тяхното влияние в туризма
  • Туризмът като отворена комуникационна система
  • Управление на комуникациите в туризма - информационни проблеми и ефекти
Комуникацията - фактор за развитието на туризма
  • Същност и структура на социалната комуникацията
  • Общуването - базов компонент на туристическата дейност
  • Деловата комуникация в сферата на туризма
  • Комуникационна компетентност на специалистите в туризма
Репутацията в туризма
  • Особености на репутационния мениджмънт в туризма
  • Репутация на територията
  • Репутация на туристическо предприятие
  • Бранд и брандинг в туризма
Речник
Литература
Книги от Дора Кабакчиева
Управление на репутация
Дора Кабакчиева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв.
Репутационен мениджмънт в туризма
Дора Кабакчиева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  17.00 лв.
Други интересни предложения
Турско-български бизнес речник
Менент Шукриева
Цена:  15.00 лв.
Силата да мечтаеш
Джесика Уотсън
Цена:  21.00 лв.
Репутационен мениджмънт в туризма
Дора Кабакчиева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  17.00 лв.
Управление на репутация
Дора Кабакчиева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв.
Стратегически и икономически особености на атрактивността на туристическата дестинация
Иванка Въсенска
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  10.40 лв.
Туризъм под надзор
Мая Иванова
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  17.00 лв.
Човешкият капитал в туризма
Милена Караилиева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.00 лв.
Сезонността в българския туризъм
Ваня Василева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  10.90 лв.
Серенгети не трябва да загине
Проф. д-р Бернхард Гжимек, Михаел Гжимек
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  18.00 лв.
Планински конен туризъм в България
Борис Арнаудов
Цена:  5.00 лв.
Назад към "Учебници и помагала за висши училища"
Управление на репутация - Дора Кабакчиева -
Учебното помагало е предназначено да даде на студентите основни познания за същността и механизмите на ...
Репутационен мениджмънт в туризма - Дора Кабакчиева -
Полагането на репутационния мениджмънт в контекста на туризма има важно значение за всички участници в ...
Хенрик Сенкевич
Диана Габалдон
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги