store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Книги    Учебници и помагала    Висше училище    Репутационен мениджмънт в туризма - Дора Кабакчие...
Начало   Книги    ...    Висше училище  
Търсене
Хиляди книги на
супер изгодни цени
Книги
Списания

Репутационен мениджмънт в туризма


Дора Кабакчиева

Цена:  17.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази книга може да бъде доставена в дните:
Сряда 27-05-2020 г., Четвъртък 28-05-2020 г. или
Петък 29-05-2020 г.
Тази книга може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#257511
ВидКнига
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Издадена2017 г.
ИздателствоУИ "Епископ Константин Преславски"
Категории
КорицаМека
Страници240
Размери14.20 / 20.00 / 1.30 cm
Тегло0.296 kg
ISBN9786192011369
Описание
Полагането на репутационния мениджмънт в контекста на туризма има важно значение за всички участници в тази икономическа система, която се грижи за удовлетворяването на потребностите и интересите на хората от пътуване и приключения, от нови знания и запознанства, от почивка и възстановяване, от празник и промяна. Безкрайното множество от туристически ресурси, от туристически продукти и услуги, от туристически дестинации и организации обуславя социалната функция на репутацията в сферата на туризма. Именно репутацията е първият и най-лесен ориентир за претрупания с информация потребител. За да направи своя избор на него му е нужно доверително общуване, споделено разбиране и неустоимо предложение - т.е. синоними на репутацията от негова гледна точка са надеждност, доверие и качество.

За туристическата индустрия репутацията е динамично, съгласувано единство от планирани действия за формиране на ползотворни отношения между туристическите организации и заинтересованите от тях страни (клиенти, служители, сътрудници, доставчици, партньори, конкуренти, органи на властта, медии и пр.). Тя има важно значение за всички участници в изграждането и обгрижването на туристическия продукт и създава комфортни условия за усвояването и използването на туристическите ресурси.
За автора
Дора Кабакчиева е доктор по журналистика и връзки с обществеността и доцент в направление Социална комуникация на Шуменския университет "Епископ Константин Преславски". Научните ѝ интереси са свързани с комуникацията като валидизиращ фактор за всяка дейност и всяко човешко начинание, с репутационния мениджмънт и управлението на събития.
Страници от тази книга




Съдържание
Репутацията в контекста на туристическата индустрия
  • Репутацията като стратегически актив
  • Имидж. Репутация. Репутационни съставящи
  • Ролята на заинтересованите страни за формиране на репутацията
  • Репутацията в сферата на туризма
Репутацията - конкурентен ресурс на туристическата територията
  • Репутация на територията: същност, структура, управление
  • Моделиране на репутационна стратегия на туристическата територия - етапи и компоненти
Предназначение на туристическия бранд
  • Брандът - еманация на репутационната стратегия на територията
  • Брандингът в туризма - теоретико-методически проекции
  • Национален бранд
  • Бранд "България" - опит за репутация на българския туризъм
Репутационният мениджмънт - предизвикателство за институциите в туризма
  • Тенденции и специфики на съвременния ПР
  • Репутацията и нейното управление в туристическите предприятия
Речник
Теми за реферати
Литература
Рейтинг
За да оцените книгата "Репутационен мениджмънт в туризма", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Туризъм. Комуникация. Репутация - Дора Кабакчиева -
Туризъм. Комуникация. Репутация
Дора Кабакчиева
УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  19.00 лв.
Управление на репутация - Дора Кабакчиева -
Управление на репутация
Дора Кабакчиева
УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  15.00 лв.
Туризъм под надзор - Мая Иванова -
Туризъм под надзор
Мая Иванова
Сиела
Цена:  17.00 лв.
Човешкият капитал в туризма - Милена Караилиева -
Човешкият капитал в туризма
Милена Караилиева
Нов български университет
Цена:  17.00 лв.
Турско-български бизнес речник - Менент Шукриева -
Турско-български бизнес речник
Менент Шукриева
УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  15.00 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази книга, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват книгата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази книга, купуват също
101 отбивки. Идеи за пътешествия до малко познати места в България - Иван Михалев, Елина Цанкова - книга

101 отбивки. Идеи за пътешествия до малко познати места в България


Иван Михалев, Елина Цанкова

Сиела
Цена:  16.90 лв.
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Ако обичаш да пътуваш, ако си любопитен да откриваш нови места, ако често избираш страничните пътища, вместо да караш по магистралата, то тази книга е за теб. В нея ще намериш информация за 101 от най-колоритните места в България. За някои си чувал от приятели, други си виждал на снимки в Интернет, а трети са ти напълно непознати. Местата в "101 отбивки" са от последния вид. Повечето от тях не попадат в туристическите справочници - но трябва да бъдат включени в личния ти списък за бягство през уикенда. Планински върхове, пещери, водопади, плодове, вино, мястото с най-хубавата гледка - няма значение, отбивките от ...
Тестови задачи по български език и литература. Подготовка за национално външно оценяване за 10. клас - Ангел Петров, Мая Падешка, Мариана Балинова, Бойко Пенчев,  Илияна Кръстева - книга

Тестови задачи по български език и литература. Подготовка за национално външно оценяване за 10. клас
По учебната програма за 2019/2020 г.


Ангел Петров, Мая Падешка, Мариана Балинова, Бойко Пенчев, Илияна Кръстева

Булвест-2000
Цена:  7.80 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Предназначението на помагалото е да служи за подготовка и самоподготовка на десетокласници както по време на учебната година, така и за успешното им представяне на изпита за външно оценяване по български език и литература в 10. клас. В сборника са включени 12 теста, всеки от които се състои от 23 задачи, или общо 276 тренировъчни задачи върху изучавания в периода 8. клас, 9. клас и 10. клас материал по български език и по литература. Както структурата, така и съдържанието на предлаганото издание отговаря изцяло на изискванията на Министерството на образованието и ...
Помагало по литература за 10. клас - Ваня Чернева - книга

Помагало по литература за 10. клас
По учебната програма за 2019/2020 г.


Ваня Чернева

Коала Прес
Цена:  12.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Подготовка за Национално външно оценяване. ... Помагалото е съобразено с учебно-изпитната програма за Национално външно оценяване (НВО) по български език и литература за 10. клас. Теоретичната част, включена в книгата, ще помогне на учениците да си припомнят и обобщят уменията си за работа, свързани с езика на литературата, и ще ги направи по-уверени в разчитането на художествените послания. Тестовете към всяко от произведенията са изградени така, че да затвърдят знанията, натрупани в часовете по литература до 10. клас. Тестовите задачи припомнят важни биографични ...
Испанско-български речник по туризъм и туристически дейности - Любка Славова - книга

Испанско-български речник по туризъм и туристически дейности


Любка Славова

Велес
Цена:  12.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Настоящият речник е предназначен за всички учащи и професионалисти в сферата на туризма, които използват испански език. Той съдържа 5653 лексикални единици и термини, които са подбрани въз основа на употребата им в туристическата практика. За ползването на този речник е необходимо елементарно ниво на владеене на граматическата структура и общоупотребимата лексика на испанския език. Съдържанието му се състои от: титулна дума, граматически категории, които я определят, тематична марка, географска марка, значение на думата, препратки, синоними, антоними. В края на настоящия речник са приложени списък на най-често ...
Туризъм. Комуникация. Репутация - Дора Кабакчиева - книга

Туризъм. Комуникация. Репутация


Дора Кабакчиева

УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  19.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Средоточието на този текст е комуникацията като фактор за развитието на туризма. Затова и понятията "туризъм" - "комуникация" - "репутация" не се изясняват пространно и не са изведени всички аспекти от битуването им. Комуникацията обхваща и изгражда както времето, така и социалното пространство, в които се разгръщат всички туристически и репутационни дейности. И туризмът, и репутацията са във функционална зависимост от нея. Взаимодействието между трите конструкта отразява новите ориентири, параметри и значения в развитието на туристическия отрасъл, продиктувани от претенциите на модерното ...
Стратегически и икономически особености на атрактивността на туристическата дестинация - Иванка Въсенска - книга

Стратегически и икономически особености на атрактивността на туристическата дестинация


Иванка Въсенска

ЮЗУ "Неофит Рилски"
Цена:  10.40 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Значението на туристическата дестинация в ролята ѝ на посредник между търсенето и предлагането на туристически продукти се откроява ясно на фона на увеличаващите се пътувания в световен мащаб. Поради факта, че все по-голям брой дестинации в света са открити и инвестират в туризма, той се превръща в основен двигател на социално-икономическото си развитие чрез приходите от износа на място, създаването на работни места и предприятия, по данни на Световната организация по туризъм (СОТ). В този контекст, отчитайки ролята им на посредници в туризма, туристическите дестинации се явяват проводник на добрите практики, и ...
Управление на репутация - Дора Кабакчиева - книга

Управление на репутация


Дора Кабакчиева

УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  15.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Учебното помагало е предназначено да даде на студентите основни познания за същността и механизмите на изграждането на имидж и репутация, като поставя в центъра на вниманието им проблемите и информационните ефекти, породени от съвременната трактовка на двете понятия. Подлагат се на коментар главните въпроси, произтичащи от наложените нови приоритети (от какво се изгражда една репутация, кои нейни елементи са основополагащи, как може адекватно да се формира и ефективно да се управлява), като се анализират експлицитни класификации и модели, адаптирани към особеностите на средата. Проблематизирането и разглеждането на ...
Магна Харта - Никълъс Винсънт - книга

Магна Харта


Никълъс Винсънт

УИ "Св. Климент Охридски"
Цена:  10.00 лв.
Настоящата книга е написана, за да обясни истинското значение на Магна Харта, за да осветли обстоятелствата, при които е създаден, и да проследи непрестанно нарастващото значение на този документ през всичките години, последвали издаването му. Авторът представя възстановената от историци и учени истина, търсена в продължение на шест века научни изследвания. Изданието съдържа и превод на пълния текст на Магна Харта. ...
Работни листове по литература за 10. клас - Борис Минков, Нели Илиева, С. Минковска, Д. Николчева - книга

Работни листове по литература за 10. клас
По учебната програма за 2019/2020 г.


Борис Минков, Нели Илиева, С. Минковска, Д. Николчева

Анубис
Цена:  7.50 лв.
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Учебната система по литература за 10. клас на издателства "Анубис" и "Булвест-2000" се състои от: учебник работни листове ...
Най-великите градове - книга

Най-великите градове


Книгомания
Цена:  23.90 лв.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Пътешествие през най-пленителните градове на света. ... От всички днешни градове по света навярно само няколко оставят трайно впечатление у хората, които ги посещават. Това са онези от тях, които имат богато архитектурно наследство или смайващо красива естествена среда. Но преди всичко те притежават дух, който прави всеки един от тях неповторим. Тези градове знаят как да израстват, да се променят и пресътворяват, без да губят своята същност. Тази книга ще ви отведе на пътешествие през 30 такива градове на земята. Триизмерните илюстрации и макети, придружени с обяснения, ще ви позволят да докоснете душата на всеки от тях и ...
Финанси на туристическото предприятие: анализ и управление - Галина Рашкова - книга

Финанси на туристическото предприятие: анализ и управление


Галина Рашкова

УИ "Св. Климент Охридски"
Цена:  12.00 лв.
В условията на динамичните икономически ситуации анализът и управлението на финансовите средства са от съществено значение за адекватното поведение на туристическото предприятие в пазарните условия. В учебника са представени основни теоретико-методологически и практически въпроси на финансовия анализ и на финансовото управление на туристическото предприятие. Темите са съобразени с програмата на дисциплината "Финансов анализ и финансово управление на туристическото предприятие", включена в учебните планове на студентите от бакалавърската и магистърската форма на обучение в специалност "Туризъм" към ГГФ ...
Маркетинг в туризма - Мария Узунова, Нели Ефтимова, Татяна Дончева - книга

Маркетинг в туризма


Мария Узунова, Нели Ефтимова, Татяна Дончева

Дионис
Цена:  9.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Учебникът е написан по програма, утвърдена от МОН през 2005 г., за обучение в професионалните гимназии по туризъм. Разработен е на основата на модерни виждания за маркетинга в туризма и е с подчертана практическа насоченост. Съдържанието му е баланс между теория и примери от практиката, съчетано със задачи за разработване от учениците, което дава възможност за поставяне началото на модерно обучение. ...

Репутационен мениджмънт в туризма


Дора Кабакчиева

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  17.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази книга може да бъде доставена в дните:
Сряда 27-05-2020 г., Четвъртък 28-05-2020 г. или
Петък 29-05-2020 г.
Тази книга може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#257511
ВидКнига
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Издадена2017 г.
ИздателствоУИ "Епископ Константин Преславски"
Категории
КорицаМека
Страници240
Размери14.20 / 20.00 / 1.30 cm
Тегло0.296 kg
ISBN9786192011369
Описание
Полагането на репутационния мениджмънт в контекста на туризма има важно значение за всички участници в тази икономическа система, която се грижи за удовлетворяването на потребностите и интересите на хората от пътуване и приключения, от нови знания и запознанства, от почивка и възстановяване, от празник и промяна. Безкрайното множество от туристически ресурси, от туристически продукти и услуги, от туристически дестинации и организации обуславя социалната функция на репутацията в сферата на туризма. Именно репутацията е първият и най-лесен ориентир за претрупания с информация потребител. За да направи своя избор на него му е нужно доверително общуване, споделено разбиране и неустоимо предложение - т.е. синоними на репутацията от негова гледна точка са надеждност, доверие и качество.

За туристическата индустрия репутацията е динамично, съгласувано единство от планирани действия за формиране на ползотворни отношения между туристическите организации и заинтересованите от тях страни (клиенти, служители, сътрудници, доставчици, партньори, конкуренти, органи на властта, медии и пр.). Тя има важно значение за всички участници в изграждането и обгрижването на туристическия продукт и създава комфортни условия за усвояването и използването на туристическите ресурси.
За автора
Дора Кабакчиева е доктор по журналистика и връзки с обществеността и доцент в направление Социална комуникация на Шуменския университет "Епископ Константин Преславски". Научните ѝ интереси са свързани с комуникацията като валидизиращ фактор за всяка дейност и всяко човешко начинание, с репутационния мениджмънт и управлението на събития.
Страници от тази книга
Съдържание
Репутацията в контекста на туристическата индустрия
  • Репутацията като стратегически актив
  • Имидж. Репутация. Репутационни съставящи
  • Ролята на заинтересованите страни за формиране на репутацията
  • Репутацията в сферата на туризма
Репутацията - конкурентен ресурс на туристическата територията
  • Репутация на територията: същност, структура, управление
  • Моделиране на репутационна стратегия на туристическата територия - етапи и компоненти
Предназначение на туристическия бранд
  • Брандът - еманация на репутационната стратегия на територията
  • Брандингът в туризма - теоретико-методически проекции
  • Национален бранд
  • Бранд "България" - опит за репутация на българския туризъм
Репутационният мениджмънт - предизвикателство за институциите в туризма
  • Тенденции и специфики на съвременния ПР
  • Репутацията и нейното управление в туристическите предприятия
Речник
Теми за реферати
Литература
Книги от Дора Кабакчиева
Управление на репутация
Дора Кабакчиева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв.
Туризъм. Комуникация. Репутация
Дора Кабакчиева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  19.00 лв.
Други интересни предложения
Турско-български бизнес речник
Менент Шукриева
Цена:  15.00 лв.
Силата да мечтаеш
Джесика Уотсън
Цена:  21.00 лв.
Туризъм. Комуникация. Репутация
Дора Кабакчиева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  19.00 лв.
Управление на репутация
Дора Кабакчиева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв.
Стратегически и икономически особености на атрактивността на туристическата дестинация
Иванка Въсенска
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  10.40 лв.
Туризъм под надзор
Мая Иванова
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  17.00 лв.
Човешкият капитал в туризма
Милена Караилиева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  17.00 лв.
Сезонността в българския туризъм
Ваня Василева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  10.90 лв.
Серенгети не трябва да загине
Проф. д-р Бернхард Гжимек, Михаел Гжимек
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  18.00 лв.
Планински конен туризъм в България
Борис Арнаудов
Цена:  5.00 лв.
Назад към "Учебници и помагала за висши училища"
Управление на репутация - Дора Кабакчиева -
Учебното помагало е предназначено да даде на студентите основни познания за същността и механизмите на ...
Туризъм. Комуникация. Репутация - Дора Кабакчиева -
Средоточието на този текст е комуникацията като фактор за развитието на туризма. Затова и понятията & ...
Колин Фалконър
Пламен Петков
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги