store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Книги    Учебници и помагала    Висше училище    Управление на репутация - Дора Кабакчиева
Начало   Книги    ...    Висше училище  
Търсене
Kниги на супер
изгодни цени
Книги
Списания

Управление на репутация


Дора Кабакчиева

Цена:  15.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази книга може да бъде доставена в дните:
Вторник 09-06-2020 г., Сряда 10-06-2020 г. или
Четвъртък 11-06-2020 г.
Тази книга може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#257513
ВидКнига
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Издадена2013 г.
ИздателствоУИ "Епископ Константин Преславски"
Категории
КорицаМека
Страници188
Размери14.50 / 20.00 / 0.90 cm
Тегло0.214 kg
ISBN9789545778360
Описание
Учебното помагало е предназначено да даде на студентите основни познания за същността и механизмите на изграждането на имидж и репутация, като поставя в центъра на вниманието им проблемите и информационните ефекти, породени от съвременната трактовка на двете понятия.
Подлагат се на коментар главните въпроси, произтичащи от наложените нови приоритети (от какво се изгражда една репутация, кои нейни елементи са основополагащи, как може адекватно да се формира и ефективно да се управлява), като се анализират експлицитни класификации и модели, адаптирани към особеностите на средата. Проблематизирането и разглеждането на възможностите за използване на репутацията в българските условия представлява както научен, така и практически интерес.

Учебното помагало има теоретико-приложен характер. В теоретичен аспект то изяснява същността, елементите и възможностите на репутацията като стратегически елемент на управлението, а практическите насоки имат за цел да ориентират студентите към конкретни действия, които ще бъдат очаквани от тях в бъдещата им професионална реализация. Интерпретирани са десет теми, всяка - с прилежащ дидактичен апарат, които дефинират концептуалната рамка, комуникационните проблеми и стратегическите подходи, свързани с изграждането на институционалната репутация.

Учебното помагало е полезно не само за обучаващите се или за тези, които практикуват професии в сферата на комуникациония мениджмънт, ПР и реклама. То може да бъде ориентир и наръчник за ръководители на фирми и организации, за мениджърски екипи и лидери. С какъвто и бизнес да се занимава човек, е необходимо да знае как да управлява репутацията си (лична или институционална), защото доброто име, винаги може да бъде използвано в полза на бъдещото развитие на организацията. А слабата репутация си струва да бъде подобрена.
Страници от тази книга




Съдържание
Увод
Предмет на дисциплината. Понятиен апарат
  • Задачи за самостоятелна работа
Репутацията като уникален стратегически актив
  • Задачи за самостоятелна работа
Имидж и репутация - граници на понятията
  • Задачи за самостоятелна работа
Комуникационни инструменти за изграждането на имидж и репутация. Ролята на Интернет и социалните мрежи в управлението на репутацията
  • Задачи за самостоятелна работа
Критерии за оценка на репутацията. Репутационни съставящи
  • Задачи за самостоятелна работа
Основни стратегии за управление на репутацията
  • Задачи за самостоятелна работа
Ролята на заинтересованите страни за формиране на репутацията
  • Задачи за самостоятелна работа
Информацията - фактор за функциониране на организацията. Репутация и комуникации
  • Задачи за самостоятелна работа
Моделиране на репутационна стратегия - етапи и компоненти
  • Задачи за самостоятелна работа
Тенденции и специфики на съвременния PR
  • Задачи за самостоятелна работа
Речник
Теми за реферати
Литература
Рейтинг
Рейтинг: 9.00 / 1 глас 
За да оцените книгата "Управление на репутация", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Репутационен мениджмънт в туризма - Дора Кабакчиева -
Репутационен мениджмънт в туризма
Дора Кабакчиева
УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  17.00 лв.
Туризъм. Комуникация. Репутация - Дора Кабакчиева -
Туризъм. Комуникация. Репутация
Дора Кабакчиева
УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  19.00 лв.
Турско-български бизнес речник - Менент Шукриева -
Турско-български бизнес речник
Менент Шукриева
УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  15.00 лв.
Магна Харта - Никълъс Винсънт -
Магна Харта
Никълъс Винсънт
УИ "Св. Климент Охридски"
Цена:  10.00 лв.
Да бъдеш шут в играта на съдбата - Людмил Димитров -
Да бъдеш шут в играта на съдбата
Людмил Димитров
УИ "Св. Климент Охридски"
Цена:  20.00 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за тази книга, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват книгата, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите тази книга, купуват също
Туризъм. Комуникация. Репутация - Дора Кабакчиева - книга

Туризъм. Комуникация. Репутация


Дора Кабакчиева

УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  19.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Средоточието на този текст е комуникацията като фактор за развитието на туризма. Затова и понятията "туризъм" - "комуникация" - "репутация" не се изясняват пространно и не са изведени всички аспекти от битуването им. Комуникацията обхваща и изгражда както времето, така и социалното пространство, в които се разгръщат всички туристически и репутационни дейности. И туризмът, и репутацията са във функционална зависимост от нея. Взаимодействието между трите конструкта отразява новите ориентири, параметри и значения в развитието на туристическия отрасъл, продиктувани от претенциите на модерното ...
Репутационен мениджмънт в туризма - Дора Кабакчиева - книга

Репутационен мениджмънт в туризма


Дора Кабакчиева

УИ "Епископ Константин Преславски"
Цена:  17.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Полагането на репутационния мениджмънт в контекста на туризма има важно значение за всички участници в тази икономическа система, която се грижи за удовлетворяването на потребностите и интересите на хората от пътуване и приключения, от нови знания и запознанства, от почивка и възстановяване, от празник и промяна. Безкрайното множество от туристически ресурси, от туристически продукти и услуги, от туристически дестинации и организации обуславя социалната функция на репутацията в сферата на туризма. Именно репутацията е първият и най-лесен ориентир за претрупания с информация потребител. За да направи своя избор на него му ...
Стратегически и икономически особености на атрактивността на туристическата дестинация - Иванка Въсенска - книга

Стратегически и икономически особености на атрактивността на туристическата дестинация


Иванка Въсенска

ЮЗУ "Неофит Рилски"
Цена:  10.40 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Значението на туристическата дестинация в ролята ѝ на посредник между търсенето и предлагането на туристически продукти се откроява ясно на фона на увеличаващите се пътувания в световен мащаб. Поради факта, че все по-голям брой дестинации в света са открити и инвестират в туризма, той се превръща в основен двигател на социално-икономическото си развитие чрез приходите от износа на място, създаването на работни места и предприятия, по данни на Световната организация по туризъм (СОТ). В този контекст, отчитайки ролята им на посредници в туризма, туристическите дестинации се явяват проводник на добрите практики, и ...
Магна Харта - Никълъс Винсънт - книга

Магна Харта


Никълъс Винсънт

УИ "Св. Климент Охридски"
Цена:  10.00 лв.
Настоящата книга е написана, за да обясни истинското значение на Магна Харта, за да осветли обстоятелствата, при които е създаден, и да проследи непрестанно нарастващото значение на този документ през всичките години, последвали издаването му. Авторът представя възстановената от историци и учени истина, търсена в продължение на шест века научни изследвания. Изданието съдържа и превод на пълния текст на Магна Харта. ...
Финанси на туристическото предприятие: анализ и управление - Галина Рашкова - книга

Финанси на туристическото предприятие: анализ и управление


Галина Рашкова

УИ "Св. Климент Охридски"
Цена:  12.00 лв.
В условията на динамичните икономически ситуации анализът и управлението на финансовите средства са от съществено значение за адекватното поведение на туристическото предприятие в пазарните условия. В учебника са представени основни теоретико-методологически и практически въпроси на финансовия анализ и на финансовото управление на туристическото предприятие. Темите са съобразени с програмата на дисциплината "Финансов анализ и финансово управление на туристическото предприятие", включена в учебните планове на студентите от бакалавърската и магистърската форма на обучение в специалност "Туризъм" към ГГФ ...
Стратегии за устойчив туризъм - Мария Станкова, Стефан Кирилов - книга

Стратегии за устойчив туризъм


Мария Станкова, Стефан Кирилов

ЮЗУ "Неофит Рилски"
Цена:  10.50 лв.
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Устойчивото развитие на туризма предполага разработване на туристически услуги и съоръжения, които оказват благоприятно въздействие върху околната среда; съхраняват културно-историческото наследство и качеството на живот на местните общности; основават се на природното, културно и историческо наследство на района; могат да се управляват от местните хора и имат директен принос за местната икономика; икономически са оправдани и могат да бъдат устойчиво поддържани в бъдеще. Според Националната стратегия за устойчиво развитие на туризма в Република България един от основните принципи за развитие на туризма на равнище " ...

Управление на репутация


Дора Кабакчиева

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  15.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Тази книга може да бъде доставена в дните:
Вторник 09-06-2020 г., Сряда 10-06-2020 г. или
Четвъртък 11-06-2020 г.
Тази книга може да бъде доставена в София и
експресно за 4 часа в работно време.
Услугата "експресна доставка" може да се избере на 2-ра стъпка от създаването на поръчка, ако всички продукти в кошницата са с възможност за експресна доставка и се изпълнява между 10 ч. ÷ 20 ч. в работни дни!
Продукт#257513
ВидКнига
НаличностДа, на склад в store.bg
Физически наличен в основния склад на store.bg
Издадена2013 г.
ИздателствоУИ "Епископ Константин Преславски"
Категории
КорицаМека
Страници188
Размери14.50 / 20.00 / 0.90 cm
Тегло0.214 kg
ISBN9789545778360
Описание
Учебното помагало е предназначено да даде на студентите основни познания за същността и механизмите на изграждането на имидж и репутация, като поставя в центъра на вниманието им проблемите и информационните ефекти, породени от съвременната трактовка на двете понятия.
Подлагат се на коментар главните въпроси, произтичащи от наложените нови приоритети (от какво се изгражда една репутация, кои нейни елементи са основополагащи, как може адекватно да се формира и ефективно да се управлява), като се анализират експлицитни класификации и модели, адаптирани към особеностите на средата. Проблематизирането и разглеждането на възможностите за използване на репутацията в българските условия представлява както научен, така и практически интерес.

Учебното помагало има теоретико-приложен характер. В теоретичен аспект то изяснява същността, елементите и възможностите на репутацията като стратегически елемент на управлението, а практическите насоки имат за цел да ориентират студентите към конкретни действия, които ще бъдат очаквани от тях в бъдещата им професионална реализация. Интерпретирани са десет теми, всяка - с прилежащ дидактичен апарат, които дефинират концептуалната рамка, комуникационните проблеми и стратегическите подходи, свързани с изграждането на институционалната репутация.

Учебното помагало е полезно не само за обучаващите се или за тези, които практикуват професии в сферата на комуникациония мениджмънт, ПР и реклама. То може да бъде ориентир и наръчник за ръководители на фирми и организации, за мениджърски екипи и лидери. С какъвто и бизнес да се занимава човек, е необходимо да знае как да управлява репутацията си (лична или институционална), защото доброто име, винаги може да бъде използвано в полза на бъдещото развитие на организацията. А слабата репутация си струва да бъде подобрена.
Страници от тази книга
Съдържание
Увод
Предмет на дисциплината. Понятиен апарат
  • Задачи за самостоятелна работа
Репутацията като уникален стратегически актив
  • Задачи за самостоятелна работа
Имидж и репутация - граници на понятията
  • Задачи за самостоятелна работа
Комуникационни инструменти за изграждането на имидж и репутация. Ролята на Интернет и социалните мрежи в управлението на репутацията
  • Задачи за самостоятелна работа
Критерии за оценка на репутацията. Репутационни съставящи
  • Задачи за самостоятелна работа
Основни стратегии за управление на репутацията
  • Задачи за самостоятелна работа
Ролята на заинтересованите страни за формиране на репутацията
  • Задачи за самостоятелна работа
Информацията - фактор за функциониране на организацията. Репутация и комуникации
  • Задачи за самостоятелна работа
Моделиране на репутационна стратегия - етапи и компоненти
  • Задачи за самостоятелна работа
Тенденции и специфики на съвременния PR
  • Задачи за самостоятелна работа
Речник
Теми за реферати
Литература
Книги от Дора Кабакчиева
Репутационен мениджмънт в туризма
Дора Кабакчиева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  17.00 лв.
Туризъм. Комуникация. Репутация
Дора Кабакчиева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  19.00 лв.
Други интересни предложения
Help Math - част 1: Базисни математически знания и литературни паузи
Илия Макрелов, Костадин Сараваков
Продуктът е нов за каталога на store.bg
Цена:  19.99 лв.
Турско-български бизнес речник
Менент Шукриева
Цена:  15.00 лв.
Репутационен мениджмънт в туризма
Дора Кабакчиева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  17.00 лв.
Туризъм. Комуникация. Репутация
Дора Кабакчиева
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  19.00 лв.
Стратегически и икономически особености на атрактивността на туристическата дестинация
Иванка Въсенска
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  10.40 лв.
Магна Харта
Никълъс Винсънт
Цена:  10.00 лв.
Финанси на туристическото предприятие: анализ и управление
Галина Рашкова
Цена:  12.00 лв.
Стратегии за устойчив туризъм
Мария Станкова, Стефан Кирилов
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  10.50 лв.
Английски език за корабни механици и инженери
English for Marine Engineers - Intermediate

Дора Папазова
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв.
Да бъдеш шут в играта на съдбата
Людмил Димитров
Цена:  20.00 лв.
Назад към "Учебници и помагала за висши училища"
Репутационен мениджмънт в туризма - Дора Кабакчиева -
Полагането на репутационния мениджмънт в контекста на туризма има важно значение за всички участници в ...
Туризъм. Комуникация. Репутация - Дора Кабакчиева -
Средоточието на този текст е комуникацията като фактор за развитието на туризма. Затова и понятията & ...
Минди Макгинис
Сюзън Шумски
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги