store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Използваме бисквитки, за да осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт. За да работи store.bg правилно е необходимо съгласие с употребата им!
Детайлни настройки
Съгласен съм с бисквитките
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Книги    Учебници и помагала    Висше училище    Дизайн и мода в туризма - Еленита Великова
Начало   Книги    ...    Висше училище  
Търсене
Хиляди книги на
супер изгодни цени
Книги
Списания
Дизайн и мода в туризма - Еленита Великова - учебник

Дизайн и мода в туризма


Еленита Великова

Цена:  10.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този учебник може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 15-04-2021 г., Петък 16-04-2021 г. или
Понеделник 19-04-2021 г.
Продукт#40646
ВидУчебник
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Издадена2010 г.
ИздателствоУНСС
Категории
КорицаМека
Страници200
Размери16.90 / 23.60 / 1.10 cm
Тегло0.243 kg
ISBN9789544949266
Описание
В учебника се предлага интерпретация на концепцията за дизайна и модата и нейното приложение в туризма. В резултат на използването ѝ туристическите предприемачи са в състояние да увеличат привлекателността и предлагания от тях продукт, с което ще осигурят повече и платежоспособни туристи и ще увеличат ефективността от оперирането на пазара.

За разясняване на проблема първоначално е обърнато внимание на развитието на дизайна в туризма. Последователно са разгледани същността и приложението на дизайна в туризма, неговото въздействие върху потребителския избор и ефективността на дизайнерските решения в туризма. задълбочено е изследвано и приложението на модата в туризма.
Страници от този учебник




Съдържание
Увод
Развитие на дизайна в туризма
  • Прединдустриален период
  • Начало на историята на дизайна
  • Пътят към модерното движение
  • Новото начало след Първата световната война
  • Следвоенното време и 50-те години
  • От модернизъм към постмодернизъм и съвремие
Същност и приложение на дизайна в туризма
  • Външно оформление на туристическите обекти
  • Тенденции в хотелиерския дизайн
  • Специфика на дизайна в ресторантьорството
  • Менюто - фактор в ресторантьорския дизайн
Въздействие на дизайна върху потребителския избор
  • Промени в потребителското поведение
  • Въздействие на дизайнерските елементи
  • Механизъм на въздействие на дизайна
Ефективност на дизайнерските решения в туризма
  • Анализ на дизайна на туристическия продукт
  • Проектиране на дизайна на туристическия продукт
  • Икономическа оценка на проекта за дизайн на туристическия продукт
Модата в туризма
  • Историческо развитие
  • Терминологични уточнения
  • Същност на модерните компоненти
  • Въздействие на модата върху туристите
Заключение
Рейтинг
Рейтинг: 10.00 / 3 гласа 
За да оцените учебника "Дизайн и мода в туризма", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този учебник, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват учебника, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този учебник, купуват също
Технология на екскурзоводското обслужване - Велико Великов, Милена Стоянова, Росица Владева - учебник

Технология на екскурзоводското обслужване


Велико Великов, Милена Стоянова, Росица Владева

Матком
Цена:  14.90 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Учебникът е предназначен за училища с професионална насоченост в професионалните направления хотелиерство, ресторантьорство, кетеринг и пътувания, туризъм и свободно време. Изготвен е в съответствие с учебната програма на МОМН за задължителна професионална подготовка. Учебникът има комплексен характер и включва актуализирана информация в областта на екскурзоводството; богат илюстрован и табличен материал; разнообразни приложения, свързани с нормативната уредба в областта на туризма и литературни източници. Всяка от темите е придружена от разработен методически апарат с посочени цели, въпроси и задачи за контрол и ...
Финанси - Стефан Вачков, Тодорка Владимирова, Емилия Спасова, Стоян Киров, Светлана Герчева, Хр. Благойчева, Л. Найденов, Св. Симеонова - учебник

Финанси


Стефан Вачков, Тодорка Владимирова, Емилия Спасова, Стоян Киров, Светлана Герчева, Хр. Благойчева, Л. Найденов, Св. Симеонова

Мартилен
Цена:  12.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Публични, корпоративни и международни финанси. ... Учебникът по финанси е предназначен за учениците от всички специалности на професионалните гимназии по икономика. Той включва публични финанси, корпоративни финанси, международни финанси, задачи, казуси и тестове. ...
Въведение в туризма - Мария Воденска, Мариана Асенова - учебник

Въведение в туризма


Мария Воденска, Мариана Асенова

Матком
Цена:  15.90 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Бурното развитие на туризма в България през последните години създаде необходимостта от подготовка на висококвалифицирани кадри за туристическия отрасъл. В страната функционират редица средни и висши училища, в които се предлагат различни специалности и програми в областта на туризма. В тях се подготвят професионалисти по специфични профили, чрез изучаване на многобройни научни дисциплини, необходими за осигуряване на специализираната им подготовка. Динамичното развитие на туризма в България през последните години показа необходимостта от подготовка на висококвалифицирани кадри за туристическия отрасъл. В страната има ...
Маркетинг в туризма - Мария Узунова, Нели Ефтимова, Татяна Дончева - учебник

Маркетинг в туризма


Мария Узунова, Нели Ефтимова, Татяна Дончева

Дионис
Цена:  9.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Учебникът е написан по програма, утвърдена от МОН през 2005 г., за обучение в професионалните гимназии по туризъм. Разработен е на основата на модерни виждания за маркетинга в туризма и е с подчертана практическа насоченост. Съдържанието му е баланс между теория и примери от практиката, съчетано със задачи за разработване от учениците, което дава възможност за поставяне началото на модерно обучение. ...
Методично ръководство по статистика + CD с приложение на SPSS - Мита Георгиева, Магдалена Каменарова - учебник

Методично ръководство по статистика + CD с приложение на SPSS


Мита Георгиева, Магдалена Каменарова

Мартилен
Цена:  12.00 лв.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Представлява актуализирано издание на "Сборник със задачи по обща теория на статистиката" с включени в него обобщаващи задачи със "SPSS". Целта е да се свърже учебното съдържание на учебника по "Обща теория на статистиката" с практическото му приложение при решаване на задачи в областта на икономиката. Към помагалото е приложен инсталационен диск на програмата "SPSS", презентации, показващи последователността на действие и решени задачи. С приложението на "SPSS" в часовете по статистика ще се облекчи изчислителната работа при обработка на статистическите данни и ще повиши ...
Сервиране. Учебник за професионалните училища - Вилхелм Гутмайер, Ханс Щиклер, Линде Зиигел, Хайнц Ленгер - учебник

Сервиране. Учебник за професионалните училища


Вилхелм Гутмайер, Ханс Щиклер, Линде Зиигел, Хайнц Ленгер

Дионис
Цена:  23.80 лв.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Това е един учебник, подготвил поколения австрийски ученици в средните специални училища и гимназии по туризъм, доказал своите качества като учебно помагало, непрекъснато допълван и осъвременяван с най-нови термини, знания и похвати. Той отговаря напълно на съдържанието на учебната програма на МОМН, утвърдена за обучение от 2005 г., и е предназначен за ползване в професионалните гимназии по туризъм. Богато илюстриран, с добре подбрани теми, разработени на достъпен език, без излишно теоретизиране, учебникът е предназначен в максимална степен да послужи за въвеждане в теорията и практиката на организацията и ...
Маркетинг - Здравко Младенов, Райна Панова, проф. д-р Димитър Доганов - учебник

Маркетинг


Здравко Младенов, Райна Панова, проф. д-р Димитър Доганов

Дионис
Цена:  14.60 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Тестове и задачи. Речник. ... Написан по програма на МОМН от едни от най-добрите български маркетолози и учители, "Маркетинг" е предназначен за обучение на учениците в средните училища, в които е предвиден за изучаване този предмет. Тестовете и задачите в края дават възможност на учителите и на учениците да проверят степента на овладяване на материала след всяка тема, а също и след приключване на курса на обучение. Освен за средните училища, "Маркетинг" може да се ползва от всички, които биха желали да овладеят основите на тази съвременна, полезна и все по необходима за практиката научна теория. ...
Мениджмънт в туризма - Мария Плачкова, Пенка Пенева, Радослав Райчев - учебник

Мениджмънт в туризма


Мария Плачкова, Пенка Пенева, Радослав Райчев

Дионис
Цена:  18.90 лв.
Продуктът е представен с вътрешни страници
"Мениджмънт в туризма" е написан по програма, утвърдена от МОМН за обучение в професионалните гимназии по туризъм, но може с успех да се ползва във всички центрове за обучение, където е застъпена тази дисциплина. Съдържанието е баланс между теория и практически ориентирани задачи и казуси, предназначени за решаване от обучаващите се, което дава възможност за поставяне на едно добро начало на модерно обучение. ...
Методика за превръщане на културните празници в туристически продукти - Катя Георгиева, Васил Георгиев - учебник

Методика за превръщане на културните празници в туристически продукти


Катя Георгиева, Васил Георгиев

Димант
Цена:  4.89 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Изданието е разработено по проект - НИХ 176/2008г. при Университет "Проф.д-р Асен Златаров" гр. Бургас по тема "Разработване на методика за внедряване на пролетно-летните културни празници като туристически продукт в Бургаска област - Югоизточна България" "България разполага ценни туристически ресурси, благодарение на които за няколко десетилетия извоюва достойно място на международния туристически пазар. Динамичното развитие на този процес обаче все повече задълбочава неравностойното използване на туристическия потенциал на страната. Част от природните ресурси се експлоатират интензивно за ...
Вградени и автономни системи - Васил Георгиев,  Мария Нишева,  Боян Бончев - учебник

Вградени и автономни системи


Васил Георгиев, Мария Нишева, Боян Бончев

УИ "Св. Климент Охридски"
Цена:  12.00 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Тази книга е предназначена за обучение на студенти в направление Информатика и компютърни науки. В нея са представени основните принципи на проектиране и приложение на вградените системи и системите за обработка в реално време, които представляват компютърно базирани модули за управление и автоматизация в производството, автономната роботика, системите за мобилни персонални комуникации, интерактивните мултимедии, интелигентните сензори и интелигентните вградени системи и др. ...
Екскурзоводски длъжности в туризма - Захарий Дечев - учебник

Екскурзоводски длъжности в туризма


Захарий Дечев

Димант
Цена:  9.75 лв.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Монографията "Екскурзоводски длъжности в туризма" е структуриране в четири части: Част 1 - изяснява същността на трудовите ресурси в туризма, дефинира термина "екскурзовод" и класификацията на екскурзоводските длъжности. Част 2 - разглежда видовете екскурзоводски длъжности според обхватната насоченост на екскурзоводската дейност Част 3 - разкрива видовете екскурзоводски длъжности според състава на пътуващите Част 4 - обосновава екскурзоводските длъжности според спецификацията на вида туризъм Подробно са описани и анализирани различните видове екскурзоводски длъжности като реализация в ...
Туристически ресурси - В. Кръстева, Т. Ташева - учебник

Туристически ресурси


В. Кръстева, Т. Ташева

Димант
Цена:  13.50 лв.
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
"Туристическите ресурси са водещ фактор за превръщането на една територия в туристическа дестинация. Предложеният учебен материал ще подпомогне подготовката на средни и висши ръководни кадри в туризма за разкриване на туристически запаси и за обективна оценка на действащите туристически ресурси. Без да претендира за изчерпателност на проблемите, вниманието е насочено не толкова към изброяване и систематизиране на ресурсите, отколкото към тяхното управление и опазване. Главната цел е създаване на умения за включване на природното и културно богатство на България в туристическото предлагане, съобразено с изискванията ...

Дизайн и мода в туризма


Еленита Великова

Поръчай през телефона си сега.
Лесно е!
Цена:  10.00 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този учебник може да бъде доставен в дните:
Четвъртък 15-04-2021 г., Петък 16-04-2021 г. или
Понеделник 19-04-2021 г.
Продукт#40646
ВидУчебник
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Издадена2010 г.
ИздателствоУНСС
Категории
КорицаМека
Страници200
Размери16.90 / 23.60 / 1.10 cm
Тегло0.243 kg
ISBN9789544949266
Описание
В учебника се предлага интерпретация на концепцията за дизайна и модата и нейното приложение в туризма. В резултат на използването ѝ туристическите предприемачи са в състояние да увеличат привлекателността и предлагания от тях продукт, с което ще осигурят повече и платежоспособни туристи и ще увеличат ефективността от оперирането на пазара.

За разясняване на проблема първоначално е обърнато внимание на развитието на дизайна в туризма. Последователно са разгледани същността и приложението на дизайна в туризма, неговото въздействие върху потребителския избор и ефективността на дизайнерските решения в туризма. задълбочено е изследвано и приложението на модата в туризма.
Страници от този учебник
Съдържание
Увод
Развитие на дизайна в туризма
  • Прединдустриален период
  • Начало на историята на дизайна
  • Пътят към модерното движение
  • Новото начало след Първата световната война
  • Следвоенното време и 50-те години
  • От модернизъм към постмодернизъм и съвремие
Същност и приложение на дизайна в туризма
  • Външно оформление на туристическите обекти
  • Тенденции в хотелиерския дизайн
  • Специфика на дизайна в ресторантьорството
  • Менюто - фактор в ресторантьорския дизайн
Въздействие на дизайна върху потребителския избор
  • Промени в потребителското поведение
  • Въздействие на дизайнерските елементи
  • Механизъм на въздействие на дизайна
Ефективност на дизайнерските решения в туризма
  • Анализ на дизайна на туристическия продукт
  • Проектиране на дизайна на туристическия продукт
  • Икономическа оценка на проекта за дизайн на туристическия продукт
Модата в туризма
  • Историческо развитие
  • Терминологични уточнения
  • Същност на модерните компоненти
  • Въздействие на модата върху туристите
Заключение
Книги от Еленита Великова
Въведение в туризма
Ирена Емилова, Еленита Великова
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  18.00 лв.
Други интересни предложения
Геоурбанистични системи и развитие на градовете
Камен Петров
Цена:  14.50 лв.
Икономическа култура
Благой Колев
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  16.90 лв.
Математика - част 1
Миглена Иванова, Свилен Маринов
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  12.00 лв.
Комуникационни мрежи и регионални общности
Николай Цонков
Цена:  9.90 лв.
Проектиране на целесъобразно конкурентоспособно развитие и функциониране на икономическите системи - част 1
Васил Манов
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  25.90 лв.
Въведение в туризма
Ирена Емилова, Еленита Великова
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  18.00 лв.
Ефективна бизнес комуникация
проф. Любомир Стойков
Възможна е експресна доставка само за 6 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 18:00 часа.
Цена:  15.00 лв.
Моделиране на туристическите комплекси
доц. д-р Димитър Тадаръков
Цена:  12.00 лв.
Културният туризъм
Енчо Костов
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  8.00 лв.
Защита на информацията
Доц. д-р Георги Павлов
Цена:  12.00 лв.
Назад към "Учебници и помагала за висши училища"
Въведение в туризма - Ирена Емилова, Еленита Великова -
В учебника са представени основните понятия, концепции и теории на туризма. Направен е анализ на ...
Тръгнете на пътешествие из гори и морета с Маестро Мишо и неговите приятели.
За да я има книгата и да пребъде. Включи се сега!
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
Намаление на хиляди книги
}