Мемо играта от Ravensburger е подходяща за малчугани над 3-годишна възраст и в нея могат да се включат 2 или повече участници. Комплектът се състои от 64 карти с 32 двойки еднакви картинки, изобразяващи различни картинки на предмети. Мемо игрите имат за цел да развиват детската памет и координация, докато ги забавлява. Правила на играта: Подобно на китайските пъзели детето трябва да обръща две карти и ако са еднакви, да ги отделя. Ако са различни се обръщат отново с гърба нагоре. Печели този, който вземе най-много еднакви карти. ... |
|
Дакелът е част от серията "Ycoo", където ще откриете още играчки роботи по темата. ... "Робо Дакел Джуниър" от "Silverlit" ще зарадва всяко дете, което иска да си има домашен любимец кученце! Той е изработен от пластмаса и разполага със светлинни и звукови ефекти. Също така комплектът включва и топка, която служи както за дистанционно управление, така и за игра на подхвърляне и "хранене" на кученцето. Играчката има сензор за посоки и обекти, стоящи на пътя му, благодарение на което няма опасност да се блъсне и повреди, а освен това кучето се разтяга! Вашият малчуган ще се забавлява ... |
|
|
|
|
Настолната игра "Активити Джуниър" на "Piatnik" представлява версия на популярната игра "Активити", която е пригодена за игра от деца на възраст над 8 години. В тази версия на играта ще намерите 220 карти за игра, всяка от които съдържа 3 различни понятия. Начин на игра: Играчите се разделят на отбори. По време на игра един от играчите в отбора трябва да обясни някое от понятията на изтеглена от него карта, а съотборниците му трябва да отгатнат коя е тази дума или словосъчетание. В зависимост от конкретния ход понятията от картите трябва да се представят по един от 3 различни начина - ... |
|
Играта "Бинго Джуниър" е подходяща за деца над 3-годишна възраст. Комплектът е изработен от пластмаса и включва сфера със стойка, числа и карти. Стани първият участник, успял да събере всички числа в един ред, за да спечелиш! Правила на играта: Сглобявате сферата и поставяте всички топчета в нея. Топчетата автоматично ще излязат, когато завъртите лоста. Раздавате на участниците карти с произволни числа. Единият от участниците трябва да тегли числата и да ги обявява, а всички останали трябва да ги отбелязват на своите карти. Печели участникът, който успее да събере всички цифри в права линия на своята карта ... |
|
|
|
|
Наборът от Bresser е специално разработен образователен комплект, който позволява на децата и начинаещите любители на биологията да направят първите си стъпки в света на микроскопията. Той съдържа богат набор от готови и празни предметни стъкла, инструменти и консумативи, които дават възможност за провеждане на разнообразни експерименти и изследвания у дома или в училище. Комплектът включва готови препарати с различни образци, както и празни стъкла и покривни плаки за изработка на собствени препарати. Допълнени са от аксесоари като пинсета, игла, скалпел и пипета, които подпомагат процеса на подготовка и работа под ... |
|
Матракът е част от колекцията на Ивет Лалова, в която ще откриете още матраци и възглавници по темата. ... Junior от isleep е двулицев детски матрак, проектиран да се адаптира към растежа на детето в периода от 2 до 14 години. Благодарение на конструкцията с 2 твърдости на пяната и 4 зони на комфорт, матракът може да се обръща и завърта, за да осигури правилна опора във всяка възрастова фаза. Ядрото е изработено от ортопедична пяна, която подкрепя активния растеж и развитието на гръбначния стълб. Вградените въздушни канали и мрежестият борд осигуряват постоянна циркулация на въздуха, отвеждат влагата и топлината и ... |
|
|
|
|
"Открий разликите" от "Gigamic" е забавна игра, подходяща за деца. В нея могат да се включат от 2 до 6 участника на възраст над 5 години. Времето за игра е около 20 минути. Комплектът съдържа карти, кутия за съхранение и инструкции. Как се играе: Поставете една карта в средата на масата и след това разпределете останалите равномерно на всички участници. Всеки играч поглежда горната карта на тестето си и се опитва да намери двете разлики между своята карта и тази в средата. Когато участник забележи разликата в своята карта, той я поставя върху картата в средата и играта продължава, като се тегли нова ... |
|
|
|
|
|
|