Първа част за 9. клас при обучение с интензивно изучаване на чужд език. ... Тетрадка+ за активно учение по биология и здравно образование за 8. клас съдържа разнообразни по вид и структура задачи, ориентирани към постигане на очакваните резултати съгласно учебната програма. Основните дидактични функции на тетрадката за активно учене са свързани със: стимулиране на познавателната активност на учениците (подпомага осмислянето и усвояването на знанията); създаване на условия за формиране на умения за самостоятелна дейност, за планиране и организация на учебната работа; засилване на интереса на учениците към ... |
|
Тетрадка+ за активно учене по биология и здравно образование за 7. клас съдържа разнообразни по вид и структура задачи, ориентирани към постигане на очакваните резултати съгласно учебната програма. Основните дидактически функции на тетрадката за активно учене са свързани със: стимулиране на познавателната активност на учениците (подпомага осмислянето и усвояването на знанията); създаване на условия за формиране на умения за самостоятелна дейност, за планиране и организация на учебната работа; засилване на интереса на учениците към практическото приложение на изучаваното знание, към връзката наука - практика; ... |
|
Тетрадка+ за активно учене по биология и здравно образование за 9. клас съдържа разнообразни по вид и структура задачи, ориентирани към постигане на очакваните резултати съгласно учебната програма. Основните дидактични функции на тетрадката за активно учене са свързани със: стимулиране на познавателната активност на учениците (подпомага осмислянето и усвояването на знанията); създаване на условия за формиране на умения за самостоятелна дейност, за планиране и организация на учебната работа; засилване на интереса на учениците към практическото приложение на изучаваното знание, към връзката наука - практика; ... |
|
Тетрадка+ за активно учене по биология и здравно образование за 10. клас съдържа разнообразни по вид и структура задачи, ориентирани към постигане на очакваните резултати съгласно учебната програма. Основните дидактически функции на тетрадката за активно учене са свързани със: стимулиране на познавателната активност на учениците (подпомага осмислянето и усвояването на знанията); създаване на условия за формиране на умения за самостоятелна дейност, за планиране и организация на учебната работа; засилване на интереса на учениците към практическото приложение на изучаваното знание, към връзката наука - практика; ... |
|
За учебната система: “ Unternehmen Deutsch ” е учебна система по бизнес немски за начинаещи, насочена към работещите хора, на които се налага да използват немски език в ежедневието си. Тя е напълно съвместима с Общата европейска езикова рамка и е одобрена от МОН. Системата се състои от следните нива: ниво 1 – покрива А1 и А2 ниво 2 – покрива B1 и B2 Учебната система в две части е подходяща за фирмено обучение, както и за обучение на студенти или ученици в училищен профил с икономическа насоченост. С преминаването на нивата учащите ще са подготвени за успешно полагане на изпита “ Zertifikat Deutsch für ... |
|
Планиране, организиране и провеждане. ... Помагалото за учителите спомага за планиране, организация и провеждане на урокът по безопасност на движението по пътищата. Въпросите на урока, неговата организация, планиране и провеждане са важни, защото пряко се свързват с неговата ефективност и качество. През 50-те години на миналия век бяха разработени въпросите на технологиите на обучението и по-точно дидактичните технологии. те дадоха ново виждане и нов модел на планиране, организиране и провеждане на урокът, много по-различен от традиционния, познат на много поколения учители. Технологичният подход е много подходящ за ... |
|
Планиране, организиране и провеждане. Важно! Изданието е разработено преди промените в учебната програма в периода от 2016 до 2022 г. Ако имате нужда от подвързия за различни формати учебници, тетрадки и учебни помагала, посетете нашата специална секция Подвързии. ... |
|
"Учебната програма по изобразително изкуство запазва основните приоритети и продължава концепцията за интегрално преподаване и усвояване на ключовата компетентност - културна компетентност и изразяване чрез творчество. Учебното съдържание в представено в девет теми, които надграждат и развиват усвоените знания и умения от предишните класове. Пред учителите отново се създават възможности за по-гъвкаво, творческо и самостоятелно планиране и организиране на процеса на обучение. Те може да реализират своите методически виждания за по-ефективно преподаване и учене съобразно условията, за да постигнат по-успешно ... |
|
За деца на 4 - 5 години. ... В отговор на съвременните предизвикателства пред образованието авторският колектив на програмна система Моливко - играя и зная предлага на детските учители изпробвана и верифицирана програмна система, която съдържа всички необходими учебни ресурси за постигане на целите на предучилищното образование. В книгата за учителя на втора възрастова група подробно е представена структурата и съдържанието на обучението по всяко образователно направление. Планирането и реализирането на педагогическите ситуации е осигурено чрез: формулиране на специфичните образователно-възпитателни цели по ... |
|
За деца на 3 - 4 години. ... В отговор на съвременните предизвикателства пред образованието авторският колектив на програмна система Моливко - играя и зная предлага на детските учители изпробвана и верифицирана програмна система, която съдържа всички необходими учебни ресурси за постигане на целите на предучилищното образование. В книгата за учителя на първа възрастова група подробно е представена структурата и съдържанието на обучението по всяко образователно направление. Планирането и реализирането на педагогическите ситуации е осигурено чрез: формулиране на специфичните образователно-възпитателни цели по ... |
|
Авторският колектив на програмна система Моливко: Играя и зная предлага на педагогическите колективи на детските градини доказан модел на програмна система, с която се постигат целите и задачите на предучилищното образование. В тази книга за учителя авторите (университетски преподаватели, доказани специалисти в областта на педагогиката и методиката на обучението по своите дисциплини) представят подробно структурата и съдържанието на обучението по всяко образователно направление и осигуряват планирането и реализирането на педагогическите ситуации чрез: формулиране на специфичните образователно-възпитателни цели по ... |
|
В отговор на съвременните предизвикателства пред образованието авторският колектив на програмна система Моливко: Играя и зная предлага на детските учители изпробвана и верифицирана програмна система, която съдържа всички необходими учебни ресурси за постигане на целите на предучилищното образование. В книгата за учителя на четвърта възрастова група подробно е представена структурата и съдържанието на обучението по всяко образователно направление. Планирането и реализирането на педагогическите ситуации е осигурено чрез: формулиране на специфичните образователно-възпитателни цели по образователни направления, таблични ... |