store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   ...    ...    Търсене на: Туристически пазари
Начало   ...    ...  

Търсене на: Туристически пазари

Сегментиране на пазара и икономически ползи за фирмите, предлагащи туристически услуги
Боряна Грънчарова

Славена
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Цена:  7.00 лв. / 3.58
Мениджмънт на развлекателната индустрия
Ирена Емилова

Нов български университет
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Цена:  17.00 лв. / 8.69
Осигуряване на устойчив туризъм в туристическата дестинация
Мария Станкова

ЮЗУ Неофит Рилски
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  8.80 лв. / 4.50
Карта на стари столици : Map of Ancient Capitals
Домино
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Цена:  3.60 лв. / 1.84
Основи на туризма
Мария Воденска

Матком
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  11.90 лв. / 6.08
География на международния туризъм
Ваня Василева

Химера
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Цени от:  15.90 лв. / 8.13
Гостоприемство в туристическата индустрия - част 1
Мария Воденска, Мариана Ушева

Матком
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  9.90 лв. / 5.06
Човешкият капитал в туризма
Милена Караилиева

Нов български университет
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Цена:  17.00 лв. / 8.69
Методика за превръщане на културните празници в туристически продукти
Катя Георгиева, Васил Георгиев

Димант
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  6.75 лв. / 3.45
Туроператорска, агентска и транспортна дейност в туризма
Петя Иванова

Фабер
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Цена:  20.00 лв. / 10.23
Маркетингови изследвания в туризма
Лина Анастасова

ЕКС-ПРЕС
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  28.00 лв. / 14.32
Туризъм - въведение в професията
Мария Воденска, Мариана Асенова

Матком
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  9.90 лв. / 5.06
Страница:
Търси:
Продукти отговарящи на търсене: Туристически пазари
Сегментиране на пазара и икономически ползи за фирмите, предлагащи туристически услуги -
Сегментиране на пазара и икономически ползи за фирмите, предлагащи туристически услуги
Боряна Грънчарова

Славена
Цена:  7.00 лв. / 3.58
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Книгата предлага за първи път цялостно изследване на проблемите на сегментирането, съотнесени към икономическите очаквания от неговото осъществяване в конкретната среда на действие на туристическите фирми. Формулирани са съждения относно икономическата и маркетинговата същност на туристическите услуги. Аргументирано се разкриват възможностите да се генерират икономически ползи за туристическите фирми чрез сегментиране на пазара. ...
Мениджмънт на развлекателната индустрия -
Мениджмънт на развлекателната индустрия
Ирена Емилова

Нов български университет
Цена:  17.00 лв. / 8.69
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
В книгата са намерили място теоретико-практическите въпроси, свързани с маркетинга на развлекателната индустрия. Разгледаните проблеми са анализирани в контекста на оперативното управление на развлекателната индустрия, като за постигане на поставената цел е направен опит за типологизиране на развлеченията в туризма. За постигането на произтичащите от тази цел задачи са изследвани множество развлекателни обекти в световен мащаб. Ирена Емилова е доцент в професионално направление Туризъм и доктор по икономика. Директор е на програмен съвет и ръководител секция Туризъм към департамент Администрация и управление на Нов ...
Осигуряване на устойчив туризъм в туристическата дестинация -
Осигуряване на устойчив туризъм в туристическата дестинация
Мария Станкова

ЮЗУ Неофит Рилски
Цена:  8.80 лв. / 4.50
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Съвременната международна туристическа индустрия се развива в сложна политическа, икономическа и засилваща се конкурентна среда. Резкият спад в международните пристигания през 2008 - 2009 г. се дължи на драстичната промяна в цялостната икономическа ситуация в света след икономическия колапс през 2008 г. Започнала от финансовия сектор, икономическата криза се прояви в реалната икономика и предизвика спад, който в сферата на туризма засегна най-големите страни-емитенти на туристи, както и по-голяма част от популярните, но далечни за емитивните пазари туристически дестинации. В тази връзка СТО прогнозира определен ръст в ...
Карта на стари столици Map of Ancient Capitals -
Карта на стари столици : Map of Ancient Capitals
Домино
Цена:  3.60 лв. / 1.84
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
На български и английски език. Плиска. Велики Преслав. Мадара. Туристически гид. Каспичан. Нови Пазар. ... В картата на Старите столици са включени: информация за историята и природата на селищата; Информация за националните историко-археологически резервати; туристически гид; места за настаняване. Плиска е основана от Хан Аспарух през 681 г. и е столица на българската държава до 893 г. С Плиска са свързани имената на 18 български владетели, сред които хан Тервел (700 - 721), хан Крум (802 - 814), хан Омуртаг (814 - 831), княз Борис I Михаил (852 - 889). Характеристики на картата: Размери на сгъната карта: 12. ...
Основи на туризма -
Основи на туризма
Мария Воденска

Матком
Цена:  11.90 лв. / 6.08
Продуктът е представен с вътрешни страници
Учебникът е написан съгласно учебната програма на МОМН. Предназначен е за училищата с професионална насоченост в храненето, хотелиерството и туризма. Като допълнително учебно помагало е подходящ за студенти в колежи и университети по специалности, свързани с организираното хранене и туризма. Подходящ е за учебни центрове, школи и други звена, обучаващи кадри в областта на храненето и туризма. Може да се ползва от изпълнителските кадри и други специалисти в ресторантьорството и хотелиерството. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2025/2026 г. Ако имате нужда от подвързия за различни формати учебници, ...
География на международния туризъм -
География на международния туризъм
Ваня Василева

Химера
Цени от:  15.90 лв. / 8.13
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Изданието се предлага в два варианта: книга или диск. ... География на международния туризъм разглежда туризма в целия свят. Във фокуса на вниманието са не само най-популярните, но и тепърва придобиващи по-широка популярност туристически дестинации. Стремежът е те не просто да се опишат, а да се идентифицира значението им за развитието на международния туризъм и да се изведат актуалните принципи и тенденции. Структурата на изложението е разпределена във въведение и седем части. Първата част разглежда теоретичните аспекти на международния туризъм (същност, особености, значение и т.н.), както и факторите влияещи върху ...
Гостоприемство в туристическата индустрия - част 1 -
Гостоприемство в туристическата индустрия - част 1
Мария Воденска, Мариана Ушева

Матком
Цена:  9.90 лв. / 5.06
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Учебникът "Гостоприемство в туристическата индустрия" е написан съгласно учебната програма на МОН. Предназначен е за училищата с професионална насоченост в храненето, хотелиерството и туризма. Като допълнително учебно помагало е подходящ за студенти в колежи и университети по специалности, свързани с организираното хранене и туризма. Подходящ е за учебни центрове, школи и други звена, обучаващи кадри в областта на храненето и туризма. Може да се ползва от изпълнителските кадри и други специалисти в ресторантьорството и хотелиерството. ...
Човешкият капитал в туризма -
Човешкият капитал в туризма
Милена Караилиева

Нов български университет
Цена:  17.00 лв. / 8.69
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
"Съвременните тенденции в туристическата индустрия разглеждат човешките взаимоотношения в туризма като рехуманизирани услуги, което изисква ново, съзнателно отношение към неговия изключителен професионализъм и нов поглед върху ролята на заетите в туризма. Теорията за човешкия капитал се отличава с устойчива актуалност и нарастващ научен интерес във всички сфери на стопанската дейност. В условията на глобално социокултурно, производствено-технологично и икономическо развитие, ролята на човешкия фактор придобива перманентно нарастващо значение и следователно хората, следва да се разглеждат не като категория " ...
Методика за превръщане на културните празници в туристически продукти -
Методика за превръщане на културните празници в туристически продукти
Катя Георгиева, Васил Георгиев

Димант
Цена:  6.75 лв. / 3.45
Продуктът е представен с вътрешни страници
Изданието е разработено по проект - НИХ 176/2008г. при Университет "Проф.д-р Асен Златаров" гр. Бургас по тема "Разработване на методика за внедряване на пролетно-летните културни празници като туристически продукт в Бургаска област - Югоизточна България""България разполага ценни туристически ресурси, благодарение на които за няколко десетилетия извоюва достойно място на международния туристически пазар. Динамичното развитие на този процес обаче все повече задълбочава неравностойното използване на туристическия потенциал на страната. Част от природните ресурси се експлоатират интензивно за целите ...
Туроператорска, агентска и транспортна дейност в туризма -
Туроператорска, агентска и транспортна дейност в туризма
Петя Иванова

Фабер
Цена:  20.00 лв. / 10.23
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Учебникът Туроператорска, агентска и транспортна дейност в туризма е предназначен основно да подпомогне подготовката на студентите от специалност Икономика на туризма при Стопанска академия Димитър А. Ценов- Свищов. Като главна цел на учебния курс се определя придобиването на знания за организаторската, посредническата и транспортната дейност в туризма и практически умения за вземане на рационални решения при нейното осъществяване и управление, възприемано като значима предпоставка за кариерно развитие на обучаемите. Усвояването на изложената материя, формира ключови специализирани компетенции. Интегралният характер на ...
Маркетингови изследвания в туризма -
Маркетингови изследвания в туризма
Лина Анастасова

ЕКС-ПРЕС
Цена:  28.00 лв. / 14.32
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Четвърто издание. ... Приложни аспекти на офлайн и онлайн изследванията."Тази книга е предназначена да удовлетвори в голяма степен потребностите на редовните и задочни студенти от Центъра по икономически и управленски науки на БСУ и от други сходни висши училища, изучаващи дисциплината Маркетингови изследвания, както и на редовните и задочни студенти по специалностите Маркетинг и Туризъм, изучаващи дисциплината Маркетинг в туризма. Всички книги по проблемите на маркетинговите изследвания, които са преведени до този момент или написани в България, касаят преди всичко материалните продукти, а не услугите и в частност ...
Туризъм - въведение в професията -
Туризъм - въведение в професията
Мария Воденска, Мариана Асенова

Матком
Цена:  9.90 лв. / 5.06
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с вътрешни страници
Учебникът „Въведение в професията“ е написан съгласно учебната програма на МОМН. Предназначена е за училищата с професионална насоченост в храненето, хотелиерството и туризма. Като допълнително учебно помагало е подходящ за студенти в колежи и университети по специалности, свързани в организираното хранене и туризма. Подходящ е за учебни центрове, школи и други звена, обучаващи кадри в областта на храненето и туризма. Може да се използва от изпълнителските кадри и други специалисти в ресторантьорството и хотелиерството. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2025/2026 г. Ако имате нужда от подвързия ...
Търсене на: Туристически пазари
Страница:
Сергей Лазарев
Търсене
Избери сектор