Ред живее на красивия остров на птиците. Има си къщичка и ходи на работа всеки ден... или щеше да го прави, ако не го уволняваха постоянно заради избухливия му характер! Но какво да прави, след като останалите птици го вбесяват толкова лесно! За късмет, на негова страна е Прудънс, която прави всичко възможно, за да намери подходяща работа за всяка птица. Но дали на острова изобщо има работно място, което ще допадне на гневния Ред? ... |
|
Някой е обезобразил статуята на Могъщия орел! Местните са шокирани от ужасното престъпление, а амбициозната млада репортерка Финч е решена да разкрие виновника. Следите водят към Ред, но дали гневната птица, която всички подозират, е виновна за станалото? ... |
|
Героят от "Трейнспотинг" и "Порно Франк Бегби се завръща отново. Той сякаш е открил идеалния живот в слънчева Калифорния със съпругата си Мелани и двете си малки дъщери. Вече не е пристрастен към алкохола и наркотиците и дори не се казва Бегби. Но преобразяването на стария, любим на познавачите на поредицата аморален психопат, е някак повърхностно. Дори изкуството, открито зад решетките и извело го от низините, не е толкова далеч от стария му начин на живот - той твори гротескни, обезобразени скулптури на знаменитости. Напрегнатият сценарий на детективски роман се съчетава със способността на Уелш да ... |
|
Романът, който наистина покори света! ... Запознайте се с Уве. Той не се церемони с нищо и с никого. На висок глас казва какво не харесва в света. А той не харесва много неща - особено лъжата, празните приказки и хората, които не спазват правилата. С ясни принципи, стриктни навици и непоклатими разбирания кое е редно и кое - не, Уве е намръщеният съсед, който тормози всички около себе си. Но Уве не винаги е бил заядливо старче. Бил е млад и се е борил с живота. Обичал е - така, както малцина са обичали. И е бил всеки ден до любовта си. Сърцето му все още принадлежи на неговата Соня. Но тя вече не е тук. И Уве няма за ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Три жени преследват мечтите си. Коя от тях ще успее? Мегън е сервитьорка в долнопробен ресторант. Ръкописът на първия ѝ роман е отхвърлен от няколко издателства. Но един ден се събужда със страхотна идея за филмов сценарий. Роксана Феликс е супермодел. Изящна красавица с ледено сърце, остър ум и яростна амбиция. Има всичко, но то не ѝ е достатъчно. Тя иска да превземе киното и няма да позволи някой да застане на пътя ѝ... Елинор Маршал е сред малкото жени, стигнали до поста вицепрезидент на киностудия. Тя има сериозна връзка, но не е влюбена. Защото сърцето ѝ тайно принадлежи на неин стар приятел ... |
|
Съставител: Брайън Фрийман. ... Книгата увлича от първата страница с няколко леки и ентусиазирани статии от истински фенове (чийто професионален път е здраво преплетен с творчеството на Кинг, което също е интересно). И постепенно продължава с анализ на творчеството на автора, като междувременно получаваме поглед върху работата на колекционери на написаното от него и за мненията на университетски преподаватели, завихрени в циклона на личността му. Представени са периодите в творчеството му, неиздадените и апокрифните му работи (придружени с преразкази на по-интересните творчески опити или изгубени текстове). Общото ... |
|
Геновева Димитрова е родена през 1958 в Плевен. Завършила е руска филология в Софийския университет и кинознание в НАТФИЗ, доктор. Филмов критик, редактор и колумнист във в. „Култура”, преподавател в СУ и НБУ. Автор на книгата „Кино в края на века. Български фигури и игрални филми - поглед от 90-те”. "През последните години мостовете ни към руската култура се рушаха, а Геновева изгради един. С постоянство и талант. Минете по него, сигурен е, води към съществени неща от живота и киното."Вера Найденова "Във време, когато всички гледат американски филми и. турски сериали, а общуването е руската култура се ... |
|
Четири сценария за филм. От какавидата до пеперудата съдържа четири сценария на Людмил Тодоров, които все още не са стигнали до големия екран. Незаснети. Замислени като филми за любовта и приятелството в техните крайни и необикновени проявления."Ако попаднете на тази книга и проявите интерес към незаснетите сценарии на Людмил Тодоров, уверявам ви, няма да съжалявате! Причините са много, няма да ги изброявам. Просто опитайте! За тези, които решат да опитат, ще споделя няколко хитринки, които да ползват докато четат сценариите, защото в този опит се изискват известни усилия от страна на читателя. И така, настанете ... |
|
Силното желание на Мая да опознае света не се вписва в правилата на кошера, едно от които е никога да нямаш доверие на стършелите, живеещи отвъд поляната. Когато ценното пчелно млечице бива откраднато, вината веднага пада върху тях. Решени да разкрият истината за кражбата, Мая и Уили се отправят на вълнуващо пътешествие, което ще ги срещне с трудни изпитания, но и с интересни нови приятели. ... |
|
Съставители: Димка Гичева-Гочева, Силвия Кръстева, Петър Горанов. ... Асоциацията за развитие на университетското класическо образование (АРУКО) е създадена на 8 март 2005 г. През годините на своето съществуване тя се превърна в дружелюбна колегиална общност, обединяваща студенти, докторанти, учители, университетски преподаватели, изследователи от институтите на БАН, а така също и колеги, живеещи и работещи в чужбина. Събиращото ни в едно цяло е не само професионалният дълг, но и личната отдаденост на изучаването на културноисторическото наследство на античния свят, продължило битуването си и в следващите епохи чак до ... |
|
"Много от филмите, анализирани в книгата повдигат теми, които нямаше да бъдат обсъждани публично, ако не бяха новаторските усилия на поколения аналитици - например темата за инцеста, травмата и войната като насилие, а не като героизъм. В този смисъл киното съществува и благодарение на усилията на аналитиците. На свой ред филмите са моделирали публичния образ на психоаналитиците чрез въвеждането им като персонажи. Както често става, тези двама връстници са направили много за взаимното си развитие и моето вярване е, че нито един от двамата не би бил същия, ако не растеше и не се развиваше под непрекъснатия поглед на ... |
|
"Помните ли онова неповторимо чувство - да излезете от кино-салон, след като току що сте изгледали въздействащ филм и изгаряте от желание да говорите с приятел, който вече го е гледал и има мнение. Добрите филми се различават от останалите именно с това - те живеят извън непосредственото кино-преживяване, в известен смисъл дори, те започват своя друг живот с финалните надписи и го продължават (или самите те се превръщат) в разговор. Тази книга - за жените в киното - е като поредица от разговори с компетентни събеседници, които ти помагат да съпреживееш отново вече класически истории от екрана, да пожелаеш да ги видиш ... |