Проверка на писмената култура на учениците. ... Писмената култура е част от общата култура на човека. Тя включва знанията за правописа и пунктуацията на родния език, както и умението да се представи най-точната редакция на собствената реч в подходящ графичен ред. Тези знания и умения се формират още в началото училище, но продължават да се развиват дотогава, докато човек иска да се учи и усъвършенства. Настоящият сборник предлага 100 кратки текста (и откъси от текстове), с помощта на които малките ученици ще могат да проверят своето умение да коригират и редактират чужд текст. Надявам се изпълнението на задачите да се ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Учебникът по български език съдържа учебен материал, съобразен със заложените в учебната програма езикови и комуникативно-речеви компетентности. В учебника са включени упражнения и дейности, чрез които учениците получават знания и формират умения за: разграничаване на отделните езикови и речеви единици; включване на езиковите знания в конкретни речево-комуникативни ситуации; овладяване на книжовните норми при устно и писмено общуване; устно и писмено преразказване на чужд текст; писмено съчиняване на различни видове текстове, включени в учебната програма; ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... С учебното помагало за 4. клас : се надграждат знанията и се усъвършенстват уменията и компетентностите по български език и литература в избираемите часове; съдържа увлекателни текстове и разнообразни задачи; развива комуникативно-речевите умения на четвъртокласниците; приложимо е към всеки учебен комплект, използван в часовете за задължителна подготовка. ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Умението да пишем текстове. Помагалото е предназначено за учениците от 1. клас , 2. клас , 3. клас и 4. клас . В него за първи път на учениците от началния образователен етап се представят всички видове съчинения, включени в учебната програма до четвърти клас. Въвежда един значим и труден за овладяване процес в образованието на всеки човек - създаването и писането на текстове. Помагалото е написано така, че да бъде интересно, разбираемо и ползотворно. Може да служи като: самоучител за ученици от 1. - 4. клас; ръководство с нови идеи и похвати за работата ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Помагалото съдържа: 6 теми в раздела Обобщаване на знания, систематизиращи основните граматични знания, изучавани в начален етап - 9 тематични теста, актуализиращи практическото приложение на знанията; 7 самостоятелни работи в две групи, даващи възможност за индивидуална проверка на знанията втечение на цялата учебна година; 2 примерни теста за подготовка за НВО по новия изпитен модел - насоки за създаване на различни видове текст чрез разнообразни опори - ключови думи, план, илюстрации, серия от картини - приложения, съдържащи критерии за оценяване на ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Изданието дава възможност на учениците да разполагат със справочник, в който е събрана, обобщена по теми и систематизирана цялата информация по български език, предвидена за изучаване по учебните програми от 1. клас до 4. клас . Същността на всяко езиково понятие, закономерност или правило е изяснена на достъпен език и е онагледена с примери. Поставен е акцент върху правописните правила и върху дейностите за създавате на писмени текстове. Справочникът включва информация за: Звукове и букви. Думата като част на речта. Състав на думата. Образуване на думи. ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Помагалото за избираемите учебни часове по български език и литература за 4. клас съдържа 32 теми, съобразени с изискванията на новата учебна програма на МОН от 2018 г. Разнообразните по жанр текстове, творческите задачи и тестовите упражнение дават възможност на четвъртокласниците за : изграждане на съвременни езикови и литературни компетентности чрез връзката между часовете по БЕЛ; допълване и надграждане на знанията за художествените изразни средства; обогатяване на лексикалния запас и развитие на писмената култура при създаване на собствен текст; ... |
|
Четвъртата книга от поредицата съдържа преразкази на задължителните произведения за 11. клас : Родното и чуждото Димитър Талев - Железният светилник Алеко Константинов - Бай Ганьо журналист Станислав Стратиев - Балкански синдром Миналото и паметта Йордан Радичков - Ноев ковчег Обществото и властта Елин Пелин - Андрешко Животът и смъртта Емилиян Станев - Крадецът на праскови В поредица Класиките, преразказани за ученици в шест книги ще бъдат преразказани най-важните произведения от задължителната литература по програмата на Министерството на образованието, както и ще бъдат ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Учебникът е част от системата "Чуден свят" на издателство "Просвета". ... Учебникът се състои от две части - "Български език" и "Пиша, разказвам, съчинявам". Темите, свързани с обучението по български език, съответстват на заложената в учебната програма концепция за комуникативноречевата ориентация на езиковото обучение. В началото на всеки раздел има тема, която е преговор на наученото в предходните класове. В края на разделите има преговорни уроци за новите знания и умения, усвоени в четвърти клас. Учебникът по български ... |
|
"Сборникът съдържа 16 самостоятелни работи в два варианта (за I и за II група). Те са предназначени за установяване на входното и изходното равнище, за проверка на знанията и уменията на четвъртокласниците след изучаване на всяка основна тема от учебното съдържание по български език. Съобразени са с новата учебна програма, с изискванията на Министерството на образованието и науката и с новите тенденции за проверка, затова са включени много тестови задачи. Две от самостоятелните работи са с повишена трудност. Продължителността (един или два учебни часа) за изпълнение на всяка самостоятелна работа и периодът от ... |
|
"Сборникът съдържа 14 самостоятелни работи в два варианта (за I и за II група). Те са предназначени за установяване на входното и изходното равнище, за проверка на знанията и уменията на четвъртокласниците след изучаване на всяка основна тема от учебното съдържание по български език. Съобразени са с новата учебна програма, с изискванията на Министерството на образованието и науката и с новите тенденции за проверка, затова са включени много тестови задачи. Продължителността (един или два учебни часа) за изпълнение на всяка самостоятелна работа и периодът от учебната година за провеждането ѝ се определя от вас. ... |
|
"Дори детето ви да не може в началото да разбере защо му е необходимо да има читателски дневник, в който да описва най-важното от книгата, която е прочело, то със сигурност ще го разбере, когато започне учебната година. След дългата ваканция, когато разгърне страницата, на която е писало - ще си припомни неща, които си е мислело, че вече е забравило. Читателският дневник учи детето от начална училищна възраст на засилено внимание към думите и спомага да се увеличи речниковия му запас. Детето създава толкова интересни сентенции, когато от него се изисква да опише нещо. Освен, че му помага за интелектуалното развитие, ... |