Помагало за първа възрастова група. ... Програмната система "АБВ Игри" за първа възрастова група (деца на 3 - 4 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в две книжки и албум. Те са разработени на сезонен принцип ("Есен - зима" и "Пролет - лято") и обхващат всички образователни направления. Форматът им е по-удобен. Страниците лесно се откъсват от книжното тяло, за да се приложат към портфолиото на детето. Книжките са богато илюстрирани, съдържат разнообразни ... |
|
Помагало за първа възрастова група. ... Програмната система "АБВ Игри" за първа възрастова група (деца на 3-4 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в две книжки и албум. Те са разработени на сезонен принцип ("Есен - зима" и "Пролет - лято") и обхващат всички образователни направления. Форматът им е по-удобен. Страниците лесно се откъсват от книжното тяло, за да се приложат към портфолиото на детето. Книжките са богато илюстрирани, съдържат разнообразни ... |
|
Помагало за първа възрастова група. ... Програмната система "АБВ Игри" за първа възрастова група (деца на 3 - 4 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в две книжки и албум. Те са разработени на сезонен принцип ("Есен - зима" и "Пролет - лято") и обхващат всички образователни направления. Форматът им е по-удобен. Страниците лесно се откъсват от книжното тяло, за да се приложат към портфолиото на детето. Книжките са богато илюстрирани, съдържат разнообразни ... |
|
Помагало за втора възрастова група. ... Програмната система "АБВ игри" за втора възрастова група (деца на 4 - 5 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в две книжки и албум. Те са разработени на сезонен принцип ("Есен, зима" и "Пролет, лято") и обхващат всички образователни направления. Форматът им е по-удобен. Страниците лесно се откъсват от книжното тяло, за да се приложат към портфолиото на детето. Книжките са богато илюстрирани, съдържат разнообразни ... |
|
Помагало за втора възрастова група. ... Програмната система "АБВ игри" за втора възрастова група (деца на 4 - 5 години) е основно преработена така, че да отговаря на новите държавни образователни стандарти за предучилищното образование. Съдържанието е оптимизирано и вече е събрано в две книжки и албум. Те са разработени на сезонен принцип ("Есен, зима" и "Пролет, лято") и обхващат всички образователни направления. Форматът им е по-удобен. Страниците лесно се откъсват от книжното тяло, за да се приложат към портфолиото на детето. Книжките са богато илюстрирани, съдържат разнообразни ... |
|
Играй с цялото семейство! ... Обща информация: Играта развива уменията на децата да откриват и познават буквите, цифрите, формите и цветовете. Неусетно, докато играят и се забавляват, те запомнят и успешно се подготвят за училище. Играта е съобразена с държавните образователни изисквания за подготовка на децата в детските градини. В играта могат да участват от двама до четирима играчи. Предназначени са за деца от 3 до 7 години. Средното времетраене на всяка игра е от 10 до 20 минути. Съдържание на кутията: Включени са две самостоятелни игри детско домино, които се играят отделно. Първата е за буквите. Тя съдържа 60 ... |
|
Първата книжка от поредицата "40 образователни игри" е насочена към възрастовата категория 4-5 години. Упражненията в книжката целят да развият наблюдателността, концентрацията и фината моторика у децата. ... |
|
Нашите близнаци вече са пораснали. Пристъпват все по-уверено, заиграват се доста повече отпреди и с нескрито любопитство се оглеждат в заобикалящата ги среда. Дали ни харесва или не, те се променят. И родителите се изправят пред нови предизвикателства. В живота на децата настъпва период, през който те все повече опознават света извън дома, създават първите си лични контакти, приятелства и неприятелства, запознават с първата си учителка в яслата или детската градина. Всеки родител се тревожи дали децата му са физически и емоционално готови да бъдат записани в първата им реална социална мрежа - детската ясла. Посещението ... |
|
Изданието предлага програмни ситуации, много игри и упражнения за организация и провеждане на ефективно обучение на децата по безопасност на движението и контрол на дейността. В книгата ще намерите също и информация за: детето като участник в пътното движение; характеристика на образователната среда за обучението по БДП; играта като средство за обучение по БДП; комисия по безопасност на движението по пътищата: състав, планиране и организация на дейността ѝ; дейности за обезопасяване района на ДГ и идентифициране на рисковите фактори; квалификацията на педагогическите специалисти за осигуряване на дейностите ... |
|
Програма за възпитание и развитие на деца от 4 до 7 години. ... Програмата Заедно в бъдещето е плод на 30-годишния педагогически опит на авторката, която прилага творчески великите идеи на световно признатите педагози и психолози. Пречупвайки през собствената си призма решенията, действията и ежедневните неотложни детски стремежи на бъдещото поколение за опознаването на този необозрим свят, авторката представя своя програма за работа с деца от 4 до 7 години в условията на съвременната детска градина. В теоретичен аспект представя природата на детското развитие и психологическите особености на децата в този възрастов ... |
|
Задачи и упражнения за развиване на паметта, вниманието, въображението и мисленето за деца над 6 години. Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Подготовка за четене и писане, игри със звуци и букви. Помагалото е предназначено за 6 - 7-годишни деца, на които предстои да прекрачат училищния праг. То съдържа разнообразни езикови задачи под формата на забавни игри, чиято цел е да подпомогнат процеса на осъзнаване на речта (устна и писмена) и нейните елементи - звук, сричка, дума, изречение. С тяхна помощ бъдещият първокласник преминава мотивирано през етапите на подготовка за ограмотяване (за четене и ... |
|
Лекции пред членове на Антропософското общество. Книгата Педагогическата практика от гледната точка на духовно-научното човекознание на Рудолф Щайнер представлява лекционен цикъл, на който са присъствали около осемдесет швейцарски учители и учителки, тринадесет педагози от чужбина и петнадесет заинтересовани родители. Изнесен е в Дорнах, Швейцария от 15 до 22 април 1923 г., в импровизираната зала на дърводелната работилница, непосредствено до опожарения три месеца и половина преди това Първи Гьотеанум. Лекциите са един вид продължение на основополагащия цикъл Общото човекознание като основа на педагогиката, Събрани ... |