Затворникът Хауке е преместен в мизерно служебно жилище с гривна на крака, за да дочака времето, когато ще бъде освободен. Точно там се поява една млада жена, която го търси. Това е Соня, която от документите на починалата си майка е разбрала, че Хауке е неин баща. Той няма желание да се срещне с нея, но след това отстъпва. Тази първа среща между двамата води до много силни преживявания. Така се разбира защо Хауке е в затвора и кой е причината за това. В пиесата си Лукас Берфус изследва сложността на човешките взаимоотношения, като същевременно се фокусира върху смущаващата история на натрупването на богатство от някои ... |
|
Случайно хрумване кара Филип да тръгне след една жена в тълпата след края на работния ден. Той не я познава, вижда само гърба ѝ, но като в някаква игра си казва: Ако тя тръгне натам, ще я оставя да си върви. Ако мине в тази посока, ще я последвам още малко. Това преследване нищо не означава, на никого няма да навреди, а и разстоянието е толкова голямо, че жената няма нищо да забележи. Това изглежда повече спортна задача да не я изгуби в тълпата. Какво го тласка да стори това? Защо изведнъж той започва да пренебрегва задълженията си? Какво иска от нея? Крие ли се зад действията му нещо друго? Дали това не е някакво ... |
|
Един съвсем обикновен човек, един съвсем обикновен живот и един съвсем обикновен край. Но нищо в тази история от новия роман на Лукас Берфус не може да ни се стори обикновено. Защото разказаният край е самоубийство, а онзи, който го е извършил, е братът на Берфус. Той се опитва да проследи съдбата на брат си, за когото в началото знае твърде малко. И се сблъсква с дълбоко мълчание. Изглежда, че разглежданата тема е табу. Или тя крие някаква тайна. Защо приятелите са наричали брат му Коала? Как тя крие някаква тайна. Как той е получил това име? И дали името не е определило съдбата му? Историята на животинския вид от ... |
|
Берфус пише пиеси с желанието да създаде качествено нови пространства на мисълта, в които зрителите са предизвикани да издържат на конфронтацията с другите и със самите себе си и то в рамките на обществените и политически измерения на съвременността. Странната смес от поезия и близост до живота изведе Берфус на челно място на немскоезичната театрална сцена. Своеобразните картинни светове и стегнатият език на текстовете му превръщат Бержус в поета сред театралните автори. ... |
|
Лукас Берфус пише пиеси с желанието да създаде качествено нови пространства за мисълта, в които зрителите са предизвикани да издържат на конфронтацията с другите и със самите себе си и то в рамките на обществените и политически измерения на съвременността. Странната смес от поезия и близост до живота извежда Берфус на челно място на немскоезичната театрална сцена. Своеобразните картинни светове и стегнатият език на текстовете му превръщат Берфус в поета сред театралните автори. ... |
|
Лукас Берфус е роден през 1971 г. в Тун, Швейцария. Дипломиран търговец на книги. От 1991 г. живее и работи като писател на свободна практика в Цюрих. Написал е редица пиеси за театралната тру¬па АСА400. Сътрудничи на театрите в Бохум, Хамбург и Берлин. Носител е на литературни награди на швейцарските градове Тун, Цюрих и Берн и на немската награда "Лойк". През 2003 г. германското списание "Театърът днес" го определя като многообе¬щаващ съвременен немскоезичен млад автор. През 2005 г. е обявен на театралните праз¬ници в Мюлхайм, а след това и от списание "Театърът днес" за драматург на ... |
|
Пиеси ... Лукас Берфус е роден през 1971 г. в Тун, Швейцария. Дипломиран търговец на книги. От 1991 г. живее и работи като писател на свободна практика в Цюрих. Написал е редица пиеси, сътрудничи на театрите в Бохум, Хамбург и Берлин. Носител е на литературни награди. След новелата му "Мъртъвците", романа "Сто дни" и сборниците с пиеси "Сексуалните неврози на нашите родители" и "Амигдала", "Четири картини на любовта" е петата книга на Лукас Берфус, която излиза на български език. За него критиката пише: Никой друг съвременен драматург не е в състояние да представи така ... |
|
Издателство "Блек Фламинго Пъблишинг" представя най-новата пиеса на Лукас Берфус, която засяга много важния въпрос за значението на живите спомени в едно общество, което е преситено със знания, но изцяло е лишено от чувствителност. Пиесата "Двайсет хиляди страници" е написана през 2011г. по поръчка на театъра в Цюрих. Тази пиеса съществено се отличава като драматургия от останалите творби на Лукас Берфус, в които с малки изключения диалогът е много стегнат и няма монолози. Тук има няколко твърде дълги монолога, които дори озадачават критиците, макар че всички са единодушни за силното въздействие на ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Второ допълнено и разширено издание. ... С много случаи от практиката. С конкретни съвети и насоки за възпитание в ерата на дигитализацията. Желаете детето ви да бъде щастливо? Желаете то да стане успешен човек в живота? Това е най-голямото желание на всички любящи родители. Много не зависи от вас, но също зависи и от вас. Тогава въпросът е с какво вие самите можете да допринесете за това? С непоклатимата си вяра в дръзката мощ на човешкия дух Елизабет Лукас разглежда и болезнените теми, които терзаят родителската душа в случаите, когато съдбата е предпоставила тежки първоначални условия в живота на техните деца или ... |
|
Впрегни звезда в колата си! - тези думи на Леонардо да Винчи съдържат символика, която особено добре приляга на ориентираното към смисъла житейско консултиране на Виктор Франкъл. Защото това течение на психотерапията - познато като логотерапия - не трябва да се разбира като помощно средство за изваждане на затъналата в тинята на душевните неволи кола на живота. Не се рови в отломките на миналите дни, между които може да са заседнали колелата на колата ни. Целта е по-скоро да изправи колата на живота до онзи хоризонт на смисъл и ценности, който може да я пренесе през отломките и тинята. Без свързване с изворите на сила, ... |
|
Иновативен win-win подход при спорове в семейството, в партньорската двойка, на работа, в бизнеса и в политиката. В Конфликти: Защо се случват и как да се справим с тях ще разберете: как да управлявате конфликта със себе си; как да разрешавате конфликтите си с другите хора - пътят от един срещу друг до заедно с другите; магическата сила на действието в аванс, или първата крачка, която топи ледове и събаря дългогодишни стени на омраза; защо хората се държат лошо; изкуството да се правят компромиси; как да комуникираме с врага и други. Един изумително различен подход, при който не просто се търси компромис, а ... |
|
От страха към спокойствието на душата на разбираем език описва тревожни житейски ситуации на хора, в които човек лесно може да припознае себе си. Забележителна книга, която предава убеждението, че човек може и сам да се справи със страховете си. Тук световноизвестният логотерапевт Елизабет Лукас разгръща една самотерапевтична картина, която, подобно на пъзел, включва елементарните градивни елементи, необходими за преодоляване и избягване на страха. При което под страх не се разбира естествената разумна бдителност и предпазливост, чиято роля е да ни защитава, а онова дестабилизиращо патогенно състояние, което често води ... |