Да превърнем непознатите в приятели, а приятелите в клиенти. ... Тази книга е за читателите, които искат да разберат начините, по които се осъществява конкуренцията в интерактивния свят на интернет сайтовете и средствата за автоматизирани продажби. Ако искате да избегнете заложения от електронната търговия капан, значи тази книга е точно за вас. Ако само искате да вникнете по-добре във видовете маркетингови взаимоотношения във века на интерактивността, продължавайте да четете. Маркетингът на позволението е концепция, която дава възможност на маркетинг специалистите да оформят своето послание така, че потребителите с ... |
|
Кардинален подход към маркетинга, продажбите и рекламата - стереотипите са променени! Сет Годин е обучил и вдъхновил милиони предприемачи, маркетолози, лидери и фенове от всички сфери на живота чрез блога си, онлайн курсове, лекции и книги. Автор е на безброй идеи, проправили си път към преобладаващия бизнес език: от "маркетинга на позволението" през "лилавата крава" и "племената" до "дълбоките води". Сега за пръв път Годин предлага същността на своята маркетингова мъдрост в компактна, достъпна, непреходна книга. "Това е маркетинг" ви показва как да вършите работа, с ... |
|
Архитект в продажбите."Написах Хвани Жокера 2, защото знам, че продажбите са процес, който може да бъде моделиран, управляван и усъвършенстван. Времето на шаблонните техники и случайните успехи приключи. Днес бизнесът има нужда от хора, които познават новите закони на влияние, изграждат доверие и действат стратегически не на парче, а с интегрирана система и ясна визия за развитие. Тази книга е за онези, които искат да надградят своя подход, да разгърнат пълния потенциал на екипа и бизнеса си и да изградят система, която работи- дългосрочно, предвидимо и с реални резултати. За тези, които искат да привличат и задържат ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Пред вас е преводът на второто издание на бестселъра за 2003 година. Игор Ман (директор по маркетинг на фирма "Alcatel) продължава да споделя с читателите своя опит и дава неоценими съвети, необходими на всеки мениджър по маркетинг. Запазвайки достойнствата на първото издание и отчитайки недостатъците му, авторът е преработил и значително обогатил съдържанието на книгата, като е добавил глави, мисли и коментари. С удоволствие препоръчваме тази полезна, весела и добра книга на всички мениджъри по маркетинг, предприемачи, ръководители на фирми и отдели, а също на студентите във висшите учебни заведения. " ... |
|
Динамичните промени, които настъпиха през последните години във външната и вътрешната среда на финансовите институции, обуславят нарастващия интерес към приложението на маркетинга в управлението им. Все повече висши мениджъри са принудени да признаят, че ръководените от тях финансови институции се нуждаят от формиране на маркетингова ориентация и поведение, че прилагането на маркетингов подход при вземане на решения е един от факторите за постигане на бизнес успех. Целта на курса Маркетинг във финансовите институции е да даде на студентите необходимите знания относно най-важните аспекти на маркетинга на финансовите ... |
|
Управлението на маркетинговите дейности в индустриалните предприятия трябва да съответства на динамичните изменения на средата, в която се създават и развиват самите предприятия. По този начин успешните пазарни въздействия могат да спомогнат за повишаване на конкурентоспособността на индустриалния бизнес. Но "маркетингът" сам по себе си не бива да бъде самоцел на ръководителите на индустриални предприятия, а трябва да бъде плод на добре обмислени политики, стратегии и действия за удовлетворение на техните потенциални и реални клиенти. Учебникът е предназначен за студентите, които изучават дисциплината " ... |
|
Маркетингът на търговската фирма се концентрира върху особеностите в маркетинговата теория и практика, които съпътстват търговския бизнес. Учебникът е предназначен за студентите, обучавани в областта на търговския бизнес, но в много отношения надхвърля първоначално поставените цели. В този смисъл може да бъде полезен на всички, които се интересуват и практикуват маркетинг в търговията. ... |
|
Днес секторът на финансовите услуги преживява безпрецедентни промени в своята история. В съвременните условия финансовите услуги и техният маркетинг излизат на предна позиция. Значителните регулаторни промени, развитието на технологиите, новите играчи на пазара, както и предизвикателството от страна на все по-образования и мобилен клиент, оказват огромно въздействие върху конкуренцията в сектора и върху ролята на маркетинга за създаване и поддържане на конкурентно предимство. "Маркетинг на финансовите услуги" е чудесно въведение в този важен сектор, което ясно демонстрира как маркетинговата теория се прилага на ... |
|
Книгата изяснява маркетирането на услугите в теоретичен и практически план. Запознава с характерните черти на услугите и с техния разширен маркетингов микс, който освен елементите: продукт, пласмент, цена, промоция, включва и процес, предметна среда и персонал, потребители и посетители. Разглежда се обновяването на маркетинг-микс рамката на услугите, като е добавен и осми елемент - производителност и качество, който по-добре изяснява създаването, предлагането, изпълнението и удовлетвореността на потребителите."Основи на маркетинга на услугите" предлага основните знания, които са полезни както за обучаващите се, ... |
|
В настоящите години българският бизнес е изправен пред редица предизвикателства, които променят не само начина, но и средствата за водене на конкурентната борба. Редица предпоставки, като: развитието на техниката и технологията; интернационализацията на бизнеса; окрупняването на международните пазари и пр., водят до приемане на нови парадигми за управление на фирмите. В същото време все по-често се поставят въпросите: Какво прави бизнесът за развитието на обществото? Къде са ролята и мястото на бизнеса за подобряване на условията и начина на живот? Предизвикателствата пред българския бизнес се допълват и от някои ... |
|
Тази монография ще бъде от полза на студентите и ще им допълни знанията, придобити от основния учебник. Натрупаната информация за спецификата на транспортната услуга, за маркетинговия поглед върху нея и реализацията ѝ на доста динамичния в последно време транспортен пазар, ще даде възможност на бъдещия маркетолог да привлече вниманието на потенциалните клиенти на транспортната фирма към нейните възможности и предлаганите от нея услуги. В монографията специално внимание е отделено на въпросите, свързани с рекламата, личните продажби и насърчаване на продажбите. ... |
|
Настоящото второ преработено и допълнено издание на Основи на маркетинга предлага систематизирано и аналитично изложение на фундаменталните принципи, категории и инструменти на съвременния маркетинг. Изданието е съобразено с актуалните тенденции в пазарната среда и е насочено към успешното формиране на цялостна теоретична и приложна подготовка на студентите в областта на маркетинга. Учебникът отчита последните насоки и промени в потребителското поведение, дигиталната трансформация и глобалната бизнес среда. Чрез теоретични постановки и практически примери книгата подпомага студентите, преподавателите и професионалистите ... |