Монографията е своеобразно и логично продължение на научните търсения на автора, разгледани в предишната му книга PR като обект на познание. Към философията на пъблик рилейшънс. Но ако там той си поставя за цел да предизвика дискусия за преосмисляне на различни парадигми, засягащи проблеми, свързани с теорията и практиката на пъблик рилейшънс, то в настоящата книга подлага на критичен анализ някои утвърдили се принципи в разбирането за PR. Това е поредният опит от страна на проф. Бондиков да превърне тази социална технология в обект на анализ. Според автора за пъблик рилейшън: е настъпило времето, в което трябва да се ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
В книгата е представена накратко същността на науката и професията пъблик рилейшънс, част от нейната история и развитие в България. Заедно с авторската позиция по темата са съпоставени гледните точки на десетки водещи чуждестранни и български изследователи, учени и PR практици по най-важните въпроси на връзките с обществеността. Чрез конкретни казуси, кампании и случаи от практиката се отговоря на въпроса: какво е "това, което не може да се купи, а трябва да се спечели"... ... |
|
"Книгата "Реторика и пъблик рилейшънс" е успешен опит да се създаде модел, който систематизирано представя основни дейности и се прилага към различни ситуации. Идейният акцент е авторското виждане как се прави цялостен реторически анализ, "стъпка по стъпка", при прилагането на основни реторически знания. Предложен е авторски прочит на основополагащи идеи, принципи, понятия в реториката и ПР. Важно достойнство на книгата представлява анализът на проблеми, свързани с реториката и ПР." проф. дфн Мариета Ботева - Великотърновски университет "Познавателната стойност на книгата се обуславя от ... |
|
"Интеграцията. Нека я разгледаме и в профил, и в анфас. Нека даже да я поразголим. И нека, в стремежа си да насочим прожектора към всеки един елемент от пъзела, не се поддаваме на изкушението да омаловажим или обожествим някои от тях. Нека дискутираме, припомняйки се, че терминът "Интегрирани комуникации" се появява в началото на 90-те години на миналия век очевидно с мисията да обедини Public Relations, маркетинга и рекламата около общата им кауза: ефективната комуникация. Нека отговорим на въпроса какви са предизвикателствата пред Public Relations и избегнем с усмивка субективните заключения за тиражиран ... |
|
"The Selected Readings in Public Administration" is a guidance manual designed to help and encourage students in the teaching process in the course "Fundamentals of Public Administration". This is a compulsory course included in the Bachelor Degree Program "Administration and Management" taught in English at the "University of National and World Economy". Its purpose is to offer an improved way to teach the "basics" of public administration, which would be both exciting and challenging for students. ... |
|
It looked like love. It felt like love. But this isn't a love story. Amelie fell hard for Reese. And she thought he loved her too. But she's starting to realise that real love isn't supposed to hurt like this. So now she's retracing their story, revisiting all the places he made her cry. Because if she works out what went wrong, perhaps she can finally learn to get over him."A powerful, vital gut-punch." Laura Bates ... |
|
Ролята на новините, медиите и пропагандата в модерната демокрация и парламентарните избори. Общественото мнение (1922) е смятана за основополагащата книга на съвременната журналистика и американските медийни изследвания."Като погледнем назад, ще установим колко непряко познаваме средата, в която все пак живеем. Можем да забележим, че новината за нея стига до нас веднъж бързо, веднъж бавно; винаги обаче към онова, което мислим, че е истинската картина, се отнасяме тъй, сякаш е самата действителност около нас. По-трудно е да си представим това за нашите собствени убеждения, от които се ръководим в даден момент, ала ... |
|
Към философията на пъблик рилейшънс. ... Монографията PR като обект на познание е посветена изцяло на въпроси, свързани с пъблик рилейшънс. Някои от идеите, разработени в тази книга, авторът е публикувал през годините, а други формулира за първи път, воден от дълбокото убеждение, че на определена степен от своето развитие нито една наука не може да върви напред, ако не направи самата себе си обект на познанието. Подобен процес на преосмисляне е необходимо условие за по-нататъшното развитието на теорията и практиката на PR. Без да твърди, че е единствено прав в своите теоретични разсъждения по поставените проблеми, ... |
|
За големите почитатели и малките пънкари! Кои са най-важните творци в световен мащаб? Как са започнали със своите групи и кариери? Какво те прави рок звезда? Книгата Историята на рока е разделена на глави, всяка от които започва с въведение в определен жанр. Успоредно с илюстрациите ще откриете любопитни факти за музикантите от съответното музикално течение, смешни случки, информация за произхода на изпълнителите и за жанровете, в които творят. Споменават се и песни на други важни изпълнители, които не са включени в книгата. ... |
|
The analysis of the specifics of taxation and tax control for different types of tax obligations is impossible without basic knowledge of the system of taxation and tax control implemented in the Republic of Bulgaria. The purpose of this textbook is to give a practical orientation to the knowledge that undergraduate and master's degree students should acquire in the disciplines related to taxation and tax control. The authors of the textbook hope that this material will also enhance the knowledge of the professionals in the field of accounting, financial reporting, and tax control, by providing the correct ... |
|
|
|
|
Систематизирани са основните теоретични познания по комуникации, комуникационна политика, връзки с обществеността, реклама, насърчаване на продажбите и лични продажби. Извеждане на логиката на медийното и бюджетното планиране при комуникациите. Обвързване на желанията с възможностите чрез бюджетиране и медия-планиране. Представяне на някои поучителни примери за провали и "челен опит" (добри практики), които могат да подскажат пътя към успеха. Опит да се обвържат елементите на комуникационната политика в духа на интегрираните маркетингови комуникации. Накрая, към всяка част ще намерите препратки към известни (и ... |