Второ основно преработено и допълнено издание. ... Учебното помагало за 3. клас цели да подпомогне учениците в ежедневната им работа за усвояване на знания. То е предназначено както за работа в клас и часовете по ЗИП и СИП, така и за домашна самоподготовка. В него са включени задачи и упражнения към всички изучавани теми от програмата по български език, които са изключително полезни за повишаване на нивото на теоретичната и практичната подготовка на третокласниците. Учебното помагало съдържа интересни занимателни, дидактични и игрови елементи с цел развитие на творческото мислене и въображението на децата. В ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Помагалото е част от добре познатата и харесвана от много начални учители поредица "Езикови задачи". То е преработено така, че да отговоря на актуалната учебна програма. Съвместимо е с всички учебници по български език и литература. Предназначено е за работа в клас, за самостоятелна работа вкъщи, за часовете по избираема или факултативна подготовка. Авторите са дългогодишни учители в начален етап и отлично познават възрастовите особености и способностите за възприемане на малките ученици. Те залагат на игровите похвати, които: ангажират вниманието на ученика; стимулират познавателната активност; формират ... |
|
Помагалото Езикови задачи за 1. клас е преработено и допълнено съобразно изискванията на новата учебна програма. В него са обхванати трите етапа на ограмотяване: предбуквен, буквен и следбуквен. За всяка буква са предвидени по две страници. В края на помагалото са добавени упражнителни и обобщителни теми. Занимателният характер на задачите стимулира интереса на учениците в 1. клас към четенето и писането. Учебното помагало може да се използва в самоподготовката на учениците, както и в избираемите и факултативните учебни часове. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2025/2026 г. Ако имате нужда от ... |
|
Помагалото е част от познатата и харесвана от началните учители поредица "Езикови задачи". То е преработено така, че да отговоря на актуалната учебна програма за 4. клас. Съвместимо е с всички учебници по български език и литература. Предназначено е за работа в клас, за самоподготовка, за часовете по избираема или факултативна подготовка. Авторите са дългогодишни учители в начален етап, които отлично познават възрастовите особености и способности на четвъртокласниците. Упражненията и задачите дават възможност на учителя да прилага различни форми - диференцирана, групова, фронтална и др. Темите са разработени ... |
|
Добре известно и много харесвано, помагалото е преработено така, че да отговаря на актуалната учебна програма. Създадено от учители за учители, то може да се прилага към всички учебници по български език и литература. Темите са структурирани така, че учителят да ги ползва тогава, когато е необходимо според учебника, по който преподава. Задачите са разнообразни и занимателни и може да се дават за домашна работа, в часовете по самоподготовка или в избираемите и факултативните учебни часове. Авторите познават отлично възрастовите особености и способностите за възприемане на малките ученици и залагат на игровите похвати, ... |
|
С учебното помагало се усъвършенстват уменията за четене с разбиране: по новата учебна програма; 13 литературни и научно-популярни текста за четене с разбиране и въпроси към тях; 7 теми със задачи за самостоятелна работа, включително входяща, междинна и изходяща диагностика, и теми за проверка на езиковите знания на учениците; 8 теста с тестови задачи с избираем отговор; 10 диктовки, съобразени с изучените правописни правила и критерии за оценка; отговори на въпросите към текстовете за четене с разбиране и на тестовите задачи; скали за оценяване и самооценяване на постиженията на учениците. Помагалото дава ... |
|
Настоящото помагало съдържа предимно езикови задачи. Съобразено е с новата учебна програма по Български език и литература за 2. клас. Подбрани са упражнения за откриване, трениране и практическо приложение на предвидените за усвояване начални езикови знания. Паралелно задачите развиват наблюдателност, съобразителност и креативност. Игровите елементи и цветните стикери допринасят за фокусиране на вниманието и за повишаване на мотивацията за учене. Има задачи за редактиране, за съставяне на изречения и на текст по дадени картинки, диктовки и други упражнения, които осигуряват начална подготовка за НВО в 4. клас. ... |
|
Учебното помагало "Задачи по математика за 3. клас" е съобразено с новата учебна програма и с държавните образователни изисквания за начална училищна възраст. Поради наличието на алтернативни учебници за трети клас заглавията на темите следват учебната програма. Това ще позволи съвместното ползване на помагалото с всички учебници. С цел реализиране на образователните и развиващите функции на обучението по математика в трети клас, както и на принципа за диференциран подход, в помагалото са обособени две ... |
|
Настоящото помагало съдържа предимно езикови задачи. Съобразено е с новата учебна програма по български език и литература за 1. клас. Подбрани са упражнения за откриване, трениране и практическо приложение на предвидените за усвояване начални езикови знания. Паралелно задачите развиват наблюдателност, съобразителност и креативност. Игровите елементи провокират интереса, допринасят за фокусиране на вниманието. Помагалото е подходящо за: работа в клас; работа в избираемите учебни часове; учене в часовете по самоподготовка (занималните); използване в часовете по факултативна подготовка; домашна работа; самостоятелни ... |
|
Сборникът Задачи по математика за 3. клас има за цел да формира умения и навици за усвояване на методи и конкретни похвати при овладяване на математическите знания и решаване на задачи. Задачите в сборника са групирани въз основа на тематичен и идеен признак. Важно! Моля имайте предвид, че изданието е с недобра полиграфическа изработка и не изглежда в перфектния вид, в който обичайно са книгите, които предлагаме. ... |
|
Красиво и ярко илюстрираният учебник по български език за 3. клас на "Просвета Плюс" е написан на достъпен и разбираем за третокласниците език. Учебното съдържание е логично структурирано. Авторите предлагат: адекватен за възрастта методически апарат за извличане на новото езиково понятие; пояснителни определения; дейности по образец; колективни и творчески учебни задачи; задачи за работа в екип и работа по проекти; задачи за обобщаване на лингвистичната информация чрез таблици и схеми. Тяхната концепция отразява по-високото равнище в развитието на лингвистичното мислене на третокласниците. Затова в ... |
|
"Скъпи ученици, родители и учители, В тази книжка има мандали, в които са записани задачи. Те могат да се използват за самостоятелна или групова работа. За оцветяването на мандалите за четвърти клас се изисква по-висока концентрация и внимание. След като се решат задачите и оцветят картинките, може да се изрежат, залепят или поставят на връвка като мобайл в класната или детската стая. Според теорията на древното китайско изкуство за дизайн Фън Шуй тези символи уравновесяват пространството и внасят хармония от цветове и форми. Нека работата ви над тези занимания допринесе за вашето естетическо и математическо мислене. ... |