store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   ...    ...    Търсене на: Стратегическата
Начало   ...    ...  

Търсене на: Стратегическата

Стратегическа дълбочина
Ахмет Давутоглу

Изток - Запад
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  38.00 лв. / 19.43
Стратегическо мислене
Тери Хорн, Саймън Утън

Класика и Стил
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  19.50 лв. / 9.97
Стратегически мениджмънт
Стефан Христов

УНСС
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  15.00 лв. / 7.67
Стратегически маркетинг
Диляна Янева

ЮЗУ Неофит Рилски
Възможна е доставка преди Kоледа, ако е до офис на Еконт или автомат на BOX NOW.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  8.00 лв. / 4.09
Стратегически мениджмънт
Ангел Доралийски

Нов български университет
Възможна е доставка преди Kоледа, ако е до офис на Еконт или автомат на BOX NOW.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  12.00 лв. / 6.14
Стратегическа игра - Пирати
Игра с карти

Djeco
Възможна е доставка преди Kоледа, ако е до офис на Еконт или автомат на BOX NOW.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.00 лв. / 8.69
Интерактивни стратегически комуникации
Руси Маринов

Нов български университет
Възможна е доставка преди Kоледа, ако е до офис на Еконт или автомат на BOX NOW.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  19.00 лв. / 9.71
Стратегическо управление - част 2
Милчо Мирчев, Георги Шереметов, Цветана Стоянова

УНСС
Възможна е доставка преди Kоледа, ако е до офис на Еконт или автомат на BOX NOW.
Цена:  12.00 лв. / 6.14
Стратегическо управление на туризма
Михаил Михайлов

Нов български университет
Възможна е доставка преди Kоледа, ако е до офис на Еконт или автомат на BOX NOW.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  21.00 лв. / 10.74
Стратегическа игра - Червената шапчица
Игра с карти за най-малките

Djeco
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  17.00 лв. / 8.69
Стратегическо управление и стратегическо планиране
Катя Владимирова, Константин Габровски, Нако Стефанов

УНСС
Възможна е доставка преди Kоледа, ако е до офис на Еконт или автомат на BOX NOW.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  10.00 лв. / 5.11
Страница:
Търси:
Продукти отговарящи на търсене: Стратегическата
Стратегическа дълбочина -
Стратегическа дълбочина
Ахмет Давутоглу

Изток - Запад
Цена:  38.00 лв. / 19.43
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с вътрешни страници
Мястото на Турция в Международните отношения. ... Разположените около Турция близка териториална, близка акваториална и близка континентална зона в географски аспект се намират в центъра на световния материк, а в исторически аспект обхващат местата, през които преминават магистралите на човешката история. При новата динамика на международната и регионалната конюнктура след Студената война, Турция неизбежно ще се отвори към околния свят, започвайки от най-близката си зона, и затова страната трябва да предефинира ролята на близките зони като компоненти на стратегическата си дълбочина и обстойно да преразгледа ...
Стратегическо мислене -
Стратегическо мислене
Тери Хорн, Саймън Утън

Класика и Стил
Цена:  19.50 лв. / 9.97
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Подход от девет стъпки към стратегията и лидерството за мениджъри и маркетолози. ... "Стратегическо мислене" ви води стъпка по стъпка през въпросите, които трябва да задавате, за да формулирате стратегии и да пишете ясни и лаконични стратегически планове. Основана е на три базисни действия - създаване на познания, обновяване на идеите и прилагане на промяната. "Стратегическо мислене" се състои от стотици примери и съвети за: как да постигнете по-задълбочено разбиране за вашия пазар; как да разработите стратегическа визия; как да обмисляте критично предложенията; как да оцелявате и да процъфтявате ...
Стратегически мениджмънт -
Стратегически мениджмънт
Стефан Христов

УНСС
Цена:  15.00 лв. / 7.67
Продуктът е представен с вътрешни страници
Стратегическият мениджмънт представлява управленска наука, която се занимава с изработването на организационни стратегии за ефикасно справяне със съвременните предизвикателства. Неговото приложение непрекъснато се разширява в разнообразни направления. Това способства за извършването на стратегически промени в обществото, политиката, икономиката и бизнеса. Стратегическият мениджмънт се ръководи от водещите принципи в стратегическата теория. Стратегическите концепции и парадигми създават базовия фундамент, върху които се основават стратегиите за управление на различните организации. Необходими са наред с това отлично ...
Стратегически маркетинг -
Стратегически маркетинг
Диляна Янева

ЮЗУ Неофит Рилски
Цена:  8.00 лв. / 4.09
Възможна е доставка преди Kоледа, ако е до офис на Еконт или автомат на BOX NOW.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Стратегическият маркетинг е важен елемент от стратегическото фирмено управление. Чрез него се търси баланса между интересите на производителя и потребителя. Насочен е към намирането на конкурентни преимущества в маркетинговата дейност на всяка компания на база на поставените стратегическите цели и разработването на маркетингови стратегии. Учебникът има за цел да представи теоретико-методологичните аспекти на стратегическия маркетинг. Разгледани са основни въпроси, касаещи методиката на разработване и реализиране на маркетинговите стратегии в организацията. Детайлно са описани отделните им видове. Специално внимание е ...
Стратегически мениджмънт -
Стратегически мениджмънт
Ангел Доралийски

Нов български университет
Цена:  12.00 лв. / 6.14
Възможна е доставка преди Kоледа, ако е до офис на Еконт или автомат на BOX NOW.
Продуктът е представен с вътрешни страници
В учебника се разглеждат въпроси от теорията и практиката на съвременния стратегически мениджмънт, неговата същност, съдържание и възможности за приложение. Изследват се процесите на формулиране на мисията на организацията, поставянето на стратегически цели и задачи, анализирането на околната среда, типологията и класификацията на стратегиите, моделите и методите за избор на стратегия, стратегическия контрол, стратегическите промени и др. В приложение са публикувани - основни елементи на организационната мисия, насоки за избягване на управленски конфликт при взимане на стратегически решения и др. Ангел Доралийски е водещ ...
Стратегически маркетинг -
Стратегически маркетинг
Стефан Христов

УНСС
Цена:  15.00 лв. / 7.67
Третото преработено издание. ... Стратегическият маркетинг способства за усъвършенстването на стратегическото мислене на маркетинговите мениджъри и специалисти. Маркетинговата среда става все по-турболентна и по-сложна, а пазарните промени - все по-динамични. Всяка фирма се нуждае от ефикасна защита от неочакваните превратности на съдбата. Необходими са висока ерудираност и голяма вещина от маркетолозите за създаване и запазване на ключовите предимства спрямо пазарните конкуренти. Стратегическият маркетинг подчертава осезателната потребност от компетентно анализиране на настоящето, предвиждане на бъдещето, откриване на ...
Стратегическа игра - Пирати -
Стратегическа игра - Пирати
Игра с карти

Djeco
Цена:  17.00 лв. / 8.69
Възможна е доставка преди Kоледа, ако е до офис на Еконт или автомат на BOX NOW.
Продуктът е представен с видео материали
Измислете бърза стратегия как да си построите лодката преди да ви нападнат пиратите! ... Комплектът съдържа: 4 х 6 общо 24 карти “кораб” 20 карти “златна монета” 8 карти “пират” 3 карти “оръдие” Цел на играта: Нареди пръв кораба от твоя цвят Правила на играта: Всички карти се поставят с лицето надолу в средата на масата. Всеки играч един след друг по посока на часовниковата стрелка изтегля карта и я показва на останалите играчи. Играчите са задължени да изтеглят поне една карта, след това могат да пропуснат реда си. Има 4 възможности: Играчът изтегля карта “кораб”: ако не е започнал да строи още ...
Интерактивни стратегически комуникации -
Интерактивни стратегически комуникации
Руси Маринов

Нов български университет
Цена:  19.00 лв. / 9.71
Възможна е доставка преди Kоледа, ако е до офис на Еконт или автомат на BOX NOW.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Информационни и познавателни аспекти. ... В книгата се дефинират същността на интерактивните стратегически комуникации, архитектури и технологии, тенденциите за развитие на мрежовите стратегии, проблемите при трансфер на съдържание и подходите за интегриране на новите медии в платформите по управление на знание. Разглеждат се особеностите, принципите и моделите на стратегически комуникации и обвързаността им с интерактивните компютърни технологии. Анализират се типични проблеми, породени от несъвършените методи за откриване, извличане, обработка и предаване на знание и информация в съвременните мрежи. В монографията се ...
Стратегическо управление - част 2 -
Стратегическо управление - част 2
Милчо Мирчев, Георги Шереметов, Цветана Стоянова

УНСС
Цена:  12.00 лв. / 6.14
Възможна е доставка преди Kоледа, ако е до офис на Еконт или автомат на BOX NOW.
Учебникът е предназначен за подготовка на студенти, докторанти и хора от бизнеса. Той е логическо продължение на издадения в УИ Стопанство учебник през 1999 година, в който авторитетно представителство имаше и известният учен от университета в Барселона проф. д-р Франсиско Таррага Сабате, разработил множество нови за теорията и стопанската практика теми с ключово значение за учебната програма при обучението по стратегическо управление както за бакалавърската, така и за магистърската степен в УНСС. В процеса на разработване на учебника са използвани литературни източници от утвърдени български и чуждестранни изследователи ...
Стратегическо управление на туризма -
Стратегическо управление на туризма
Михаил Михайлов

Нов български университет
Цена:  21.00 лв. / 10.74
Възможна е доставка преди Kоледа, ако е до офис на Еконт или автомат на BOX NOW.
Продуктът е представен с вътрешни страници
Трето допълнено и преработено издание. ... Туризмът е структуроопределящ сектор в икономиката на страната. Неговото оптимално развитие и ефективно функциониране зависи преди всичко от добрия мениджмънт. Всяко развиващо се и стремящо се към благоденствие общество се нуждае от добри мениджъри. Липсата на стратегическо мислене, неумението да се поставят постижими дългосрочни цели са сред основните причини за неефективното управление на туризма. В рамките на теорията на управлението е разработена специална научна и учебна дисциплина, обхващаща структурата и процеса на стратегическото управление, приложима за системата на ...
Стратегическа игра - Червената шапчица -
Стратегическа игра - Червената шапчица
Игра с карти за най-малките

Djeco
Цена:  17.00 лв. / 8.69
Продуктът е представен с видео материали
Децата Ви с удоволствие ще играят тази стратегическа игра. Нейните герои са от Червената шапчица. Печели първият успял да събере 6-те карти от приказката. Пазете се от вълка! ...
Стратегическо управление и стратегическо планиране -
Стратегическо управление и стратегическо планиране
Катя Владимирова, Константин Габровски, Нако Стефанов

УНСС
Цена:  10.00 лв. / 5.11
Възможна е доставка преди Kоледа, ако е до офис на Еконт или автомат на BOX NOW.
Продуктът е представен с вътрешни страници
В управлението една от основните функции е планирането. Тя е тясно свързана с останалите и има водеща роля спрямо тях. Планирането е най-съществената от всички управленски функции, доколкото то е свързано с избора на най-добрата от всички възможни алтернативи за развитие или действия. Планирането не е само една от основните функции на всички управляващи в организацията, на всички равнища на управление, но то намира отражение в останалите функции на управление, т.е. всички управляващи организират, ръководят човешките ресурси, насочват и ръководят, а също и контролират с цел да осигурят постигане на целите в съответствие с ...
Търсене на: Стратегическата
Страница:
Ивон Дюме, Мари Дювал
Нели Кирилова
Търсене
Избери сектор