store.bg - бързо, лесно и удобно
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   ...    ...    Търсене на: Чалдини
Начало   ...    ...  

Търсене на: Чалдини

Влиянието. Психология на убеждаването
Робърт Чалдини

Изток - Запад
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  39.90 лв. / 20.40
Пред-убеждаването
Робърт Чалдини

Изток - Запад
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  27.00 лв. / 13.80
Да! 50 тайни от науката за убеждаването
Робърт Чалдини, Ноа Голдстайн, Стив Мартин

Изток - Запад
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  12.00 лв. / 6.14
Influence. The Psychology of Persuasion
Robert B. Cialdini

Harper Collins Publishers
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Цена:  36.00 лв. / 18.41
50 класици на психологията
Том Батлър-Бодън

Дамян Яков
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Цена:  32.00 лв. / 16.36
Аудиторията. Анализ и реторическо въздействие
Донка Петрова

УИ Св. Климент Охридски
Цена:  20.00 лв. / 10.23
Търси:
Продукти отговарящи на търсене: Чалдини
Влиянието. Психология на убеждаването -
Влиянието. Психология на убеждаването
Робърт Чалдини

Изток - Запад
Цена:  39.90 лв. / 20.40
Продуктът е сред най-продаваните в store.bg
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с видео материали
Трето разширено издание. ... В тази книга д-р Робърт Чалдини, забележителен експерт в областта на влиянието и убеждаването, разкрива психологическите механизми, които карат хората да дават съгласието си. Ще научите седемте универсални принципа за влияние и как да ги използвате, за да убеждавате умело, и - което е не по-малко важно - как да се защитавате срещу непочтени опити да ви убедят. От книгата ще научите: Взаимност: вътрешният подтик да се отплатим за това, което ни е дал друг човек. Обвързаност и последователност: веднъж направили избор или заели позиция, ние се стараем да се държим последователно, за да ...
Пред-убеждаването -
Пред-убеждаването
Робърт Чалдини

Изток - Запад
Цена:  27.00 лв. / 13.80
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Скритите механизми на ефикасното влияние. ... Във всекидневието постоянно се налага да убеждаваме в нещо другите - наши близки, колеги, партньори или просто случайни хора. Как да получим съгласието на човека отсреща - това е въпрос, който има важни практически измерения в много житейски ситуации. Пред-убеждаването на Робърт Чалдини предлага задълбочен поглед върху скритите механизми, които позволяват да привлечем другите на наша страна неусетно за тях, без пряко да настояваме и изискваме. Множеството научни изследвания, цитирани от автора, убедително подкрепят неговите твърдения, а увлекателният стил и елегантният хумор ...
Да! 50 тайни от науката за убеждаването -
Да! 50 тайни от науката за убеждаването
Робърт Чалдини, Ноа Голдстайн, Стив Мартин

Изток - Запад
Цена:  12.00 лв. / 6.14
Продуктът е сред най-интересните в store.bg
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Убеждаването е наука. Често пъти е наричано изкуство, но погрешно. Макар някои даровити хора на изкуството със сигурност могат да бъдат научени на умението да овладяват своите природни способности, истински забележителният артист зависи от таланта и творческия си дух, които никой инструктор не би могъл да му даде. За щастие убеждаването е различен случай. Дори и хора, които се мислят за съвсем неспособни в тази област – дотам да смятат, че не са в състояние да придумат дори и едно дете да си играе с играчките, – могат да се научат да бъдат силно убедителни посредством разбиране на психологията на убеждаването и ...
Influence. The Psychology of Persuasion -
Influence. The Psychology of Persuasion
Robert B. Cialdini

Harper Collins Publishers
Цена:  36.00 лв. / 18.41
Възможна е експресна доставка на следващ работен ден, до офис на Еконт.
The foundational and wildly popular go-to resource for influence and persuasion-a renowned international bestseller, with over 5 million copies sold-now revised adding: new research, new insights, new examples, and online applications. In the new edition of this highly acclaimed bestseller, Robert B. Cialdini - New York Times bestselling author of Pre-Suasion and the seminal expert in the fields of influence and persuasion-explains the psychology of why people say yes and how to apply these insights ethically in business and everyday settings. Using memorable stories and relatable examples, Cialdini makes this ...
50 класици на психологията -
50 класици на психологията
Том Батлър-Бодън

Дамян Яков
Цена:  32.00 лв. / 16.36
Продуктът е представен с видео материали
Продуктът е представен с вътрешни страници
Вашият пряк път към най-важните идеи за ума, личността и човешката природа. В пътуване, обхващащо 50 книги и стотици идеи, формулирани в продължение на повече от век, "50 класици на психологията" разглежда най-интригуващите въпроси, свързани с това, какво ни мотивира, какво ни кара да се чувстваме и действаме по определен начин, как работи мозъкът ни и как усещаме себе си. Тръгнете по пътищата, по които са вървели големите мислители в опитите си да обяснят човешката природа и в търсене на причините за човешките състояния. Открийте най-важните изводи от съвременните изследвания, формулирани в петдесет велики ...
Аудиторията. Анализ и реторическо въздействие -
Аудиторията. Анализ и реторическо въздействие
Донка Петрова

УИ Св. Климент Охридски
Цена:  20.00 лв. / 10.23
"Всички ние сме част от аудитории - читателски, зрителски и други. Същевременно всички ние в даден момент се опитваме да достигнем и повлияем някоя аудитория - била тя малка или голяма, и в хода на това градим своите хипотези и стратегии как най-успешно да го направим. Но комуникаторът, който не познава своята аудитория, лесно може да се окаже в позицията на ориентиращ се в тъмнина на непознат терен. Успешното въздействие не се случва във вакуум - независимо дали мислим за убеждаването в традиционните реторически термини на етос, патос и логос, или през някоя от модерните теории за него, то предполага постоянен фокус ...
Търсене на: Чалдини
Братя Мормареви
Илона Андрюс
Търсене
Избери сектор