Целта в предлагания учебник е да се представи нова трактовка на необходимостта, същността и значението на застрахователния маркетинг при пазарна икономика. Да се идентифицират понятията "застрахователна услуга" и "застрахователен продукт" в контекста на застрахователния маркетинг, като се направи разграничение между тях, което липсваше в застрахователната теория. Да се обособи застрахователният маркетинг като самостоятелен елемент от маркетинга на услуги, да се въведат нови за нашата застрахователна литература понятия. По този начин разглеждането на поставените въпроси от теоретична гледна точка може ... |
|
Второ допълнено издание. ... Книгата "Как да се справяме с предизвикателствата на новото време" е предназначена за всички читатели, които се интересуват от икономика и обществени въпроси или по-специално за икономисти, бизнесмени, преподаватели, интелектуалци и студенти. Николай Ников се е постарал да поднесе информацията в нея по достъпен и увлекателен начин. Авторът показва увереност в опита си не само на добър теоретик, но и на практик, като по умел начин пречупва различни икономически и бизнес теории през призмата на личните си възгледи и търси отговори. Ценното на тези кратки статии е, че всяка една е ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Тарото на Марчети пресъздава архетипните елементи на традиционното Таро, включени в прекрасните образи от Големите и Малките Аркани, които носят магическия дух на Средновековието. Тази богато украсена колода от 78 карти е лесна за използване от всеки, който е привлечен от работата с картите Таро, и може да се прилага за различни подредби. Ако търсите карти, които да разкрият пред вас света на Таро и с чиято помощ да надникнете в бъдещето си, тази колода е точно за вас. ... |
|
Двувърхият перманентен маркер EU211 от серията Think на Deli e подходящ за писане, маркиране, рисуване и декорация върху различни повърхности, а именно стъкло, метал, фолио и други. Той разполага с 2 обли върха - единият е с дебелина на писане от 1 mm, а другият оставя линия с дебелина от 0.5 mm. Маркерът работи с устойчиво на светлина пигментно мастило, което е водоустойчиво, нетоксично и има слаб аромат. ... |
|
Маркерът Mate от Deli е подходящ за писане върху бяла дъска, флипчартове и други гладки повърхности. Той разполага с объл връх, даващ възможност за прецизно и равномерно нанасяне на линия с дебелина 2 mm. Мастилото му е на алкохолна основа. Маркерът разполага с капачка с клипс и предлага възможност за презареждане с мастило на същия производител. ... |
|
Маркерът Velleda 1 от BIC е подходящ за нанасяне върху бяла дъска и може да се почисти лесно с подходяща гъба. Неговото мастило е бързосъхнещо и с неутрална миризма. Маркерът е изработен от 51% рециклирани материали, удобен е за захват и употреба. Може да се използва в училище, университет, учебни центрове или по време на презентации и конферентни срещи. Важно! Дизайнът на опаковката може да се различава от показания на снимката, без тази промяна да се отразява на качеството или характеристиките на продукта. ... |
|
Високотехнологичният маркер 8030 NLS от Edding работи с мастило устойчиво на корозия, което отговаря на немския авиационен стандарт LN 9051. Това е една от причините да се използва както в ядрената сфера, така и в областта на авиацията и корабната индустрия. Неговото водоустойчиво и бързосъхнещо мастило е с ниско съдържание на хлор и халоген, което го прави жизненоважен инструмент за тези високоспециализирани области. Маркерът разполага с подвижна капачка с клипс и объл връх с диаметър ∅ 1.5-3 mm. ... |
|
Забавен и приятен начин да усвоите основните принципи на маркетинга! Всички важни концепции, които трябва да знаете, включително: 4 -те Р на маркетинга; потребителската пътека; анализ на силните и слабите страни на конкурентите и още. Искате да увеличите продажбите си? Да подобрите удовлетвореността на клиентите си? Или се стремите да придобиете основни знания по маркетинг, за да се отличите в университета или да подобрите професионалните си възможности? Независимо каква е причината да посегнете към тази книга, тя разяснява основните понятия с помощта на практически примери и ситуации. Ще научите какво е брандинг, ... |
|
Учебно пособие - второ издание. ... Маркетингът е една от основополагащите дисциплини за професионалистите в областта на управлението на организациите в условията на пазарно стопанство. На мениджърите са необходими знания относно състоянието и разработването на пазарите, да оценяват нуждите и потребителското поведение на клиентите, да позиционират продуктите на различните пазари, да разработват подходящи маркетингови стратегии и програми и пр. Пристъпвайки към изучаването на маркетинга като теория и практическа дейност, младите специалисти трябва да се запознаят първо с неговата същност, принципи, функции, основни понятия ... |
|
|
|
Маркетинг Симеон Желев, Галина Младенова, Боян Дуранкев, Свободка Класова, Станка Тонкова, В. Балева, П. Иванов, Х. Катранджиев, Хр. Танушев, Кр. Маринов, Т. Нецева, Н. Цонев, Н. Ванков, Е. Найденова
УНСС
|
| Цена: 29.90 лв. / 15.29 € |
|
   |
|
Този учебник е предназначен за студентите бакалаври и магистри, пред които се изнася въвеждащият курс по маркетинг. Ядрото на целевата аудитория са студентите от УНСС. Учебникът покрива пет тематични полета, организирани в съответните раздели: въведение в маркетинга; аналитични аспекти на маркетинга; стратегически аспекти на маркетинга; тактически аспекти на маркетинга; приложения на маркетинга. По тази си организация той се отличава от предходните учебници, дело на членовете на катедра Маркетинг и стратегическо планиране към УНСС. Учебникът се отличава от предходните учебници и по няколко други неща. В него са ... |
|
Как винаги да постигате най-добрата сделка. ... Гевин Кенеди е водещ експерт в областта на преговорите, основател и изпълнителен директор на "Negotiated Ltd." - консултантска агенция, която организира обучителни семинари върху всички аспекти на преговарянето. Работил е като консултант на частни и държавни компании от Великобритания, Европа, Северна Америка, Южна Африка, Азия и Австралия. Разработеният от него модул на преговаряне се прилага и препоръчва от хиляди бизнес мениджъри в над 60 страни. Без значение дали ще искате повишение в работа, или ще преговаряте с упорития си тийнейджър вкъщи, ще научите ... |
|
Перманентният маркер от OffiShop е подходящ за употреба у дома, в офиса или училище. Мастилото му е бързосъхнещо, което предотвратява размазване и гарантира чистота на писането. С дебелина на линията от 3 до 5 mm и дължина на писане от 400 m, този маркер е подходящ за използване върху всякакви повърхности - от хартия до пластмаса, метал и дърво. Идеален е за дълготрайни маркировки и надписи. ... |