Книгата представлява задълбочено изследване на основните проблеми, свързани със защита на потребителите. В общата част са представени историята на потребителската защита, предизвикателствата, пред които тя е изправена в съвременния свят, различните аспекти на държавната политика за защита на потребителите и на надзора на пазара, изяснени са основни понятия като потребител, търговец, среден и уязвим потребител. Обоснован е изводът, че ефективната защита на потребителите изисква интердисциплинарен подход, съчетаващ достиженията на икономиката, правото и психологията. Специалната част разглежда някои от най-важните теми на ... |
|
"Нашето общество е потребителско" Бауман, 1999. Така най-синтезирано бихме могли да определим съвременния етап от човешкото развитие. И в случая не става дума толкова за придобиването и натрупването на материални блага, колкото за изживяванията и усещанията на потребителите в процеса на потребление. ... |
|
Книгата цели да разгледа и анализира някои от похватите, които се прилагат за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата. Проследена е ролята и техниките за изграждане на потребителска ангажираност чрез платформите за рекламна комуникация - медиите и механизмите на творческия процес. Важен фокус е поставен и на стратегическото планиране в рекламата. Изказаните тези са онагледени с редица примери от практиката, както в България, така и по света, доказали своята ефективност и поради това са удачен еталон за изграждане на потребителска ангажираност. ... |
|
В съвременните условия поведението на потребителите придобива ново измерение. Все повече потребителите са в центъра на вниманието на търговците. Нараства силата на тяхната власт - те са все по-информирани, имат все повече индивидуални претенции, изискват нови форми на комуникация с търговците. Познаването на потребителското поведение вече не е лукс или необходимост, а източник на конкурентно предимство. Поведението на потребителите не е механичен акт на покупка, а комплекс от мисли, чувства, емоции и факторни влияния на заобикалящата потребителите среда. Учебното помагало е разработено в съответствие с учебната програма ... |
|
Поведението на потребителите и цената са двете страни на един процес. Те са колкото познати и изследвани в икономическата наука проблеми, толкова и актуални, и необятни. Защото поведението на потребителите не е статично явление, то е динамична категория, която в съвременните условия придобива ново измерение. Същото може да се каже и за цената. Тя съпътства всяка една покупко-продажба, участва в изграждането на търговския продукт, има своето място в процеса на покупката и е фактор, който присъства в живота на потребителите. От друга страна, цената осигурява и конкурентни предимства на конкуриращи се за пазарен дял ... |
|
Разредени матрици Оптимизация с Optimization Toolbox Графичен потребителски интерфейс Инструментариум на програмиста ... |
|
Телескопът и микроскопът са част от серията Levenhuk LabZZ, където ще откриете още оптика за ученици и интересни образователни продукти. ... Множество интересни открития очакват вашето дете с комплекта микроскоп и телескоп Levenhuk MT2. Комплектът включва биологичен микроскоп с набор за експерименти и рефракторен телескоп. Тези инструменти разполагат с висококачествена оптика, надеждна конструкция и са предназначени за удобна употреба. Ръководството е написано специално за най-младите изследователи по лесен за използване начин. Комплектът е предназначен за деца над 6-годишна възраст. Тийнейджърите също ще се насладят ... |
|
Xerox VersaLink B415 е лазерно мултифункционално устройство, създадено за да отговори на изискванията на съвременния офис. Съчетаващ перфектно качеството на печат с бързината и множеството функционалности, този модел предлага надеждност и удобство в едно. Снабден с иновативна технология, той гарантира професионални резултати при всяко задание. С висока резолюция на печат до 1200 x 1200 dpi, вие можете да се наслаждавате на ярки и точни изображения и текст, които правят впечатление. Бързината на печат до 50 страници в минута за черно-бели документи прави този принтер идеален за заетите офиси, където времето е от ... |
|
Sony KD-32W800 е 32-инчов HD Ready смарт телевизор, който предлага картина и звук с високо качество. Този модел работи с Android TV, което осигурява достъп до разнообразни приложения и гласово управление чрез Google Assistant. Той разполага с HDR10 и Hybrid Log Gamma, които предлагат по-добър контраст и детайлност. Bravia Engine възпроизвежда картини с висока разделителна способност с по-малко шум от цифровите и аналоговите сигнали. Той увеличава и мощността на устройството за подобрен цвят и контраст, така че да се насладите на картини с наситен цвят и дълбочина. Благодарение на вграденият Chromecast, може да предавате ... |
|
Учебно пособие - второ издание. ... Маркетингът е една от основополагащите дисциплини за професионалистите в областта на управлението на организациите в условията на пазарно стопанство. На мениджърите са необходими знания относно състоянието и разработването на пазарите, да оценяват нуждите и потребителското поведение на клиентите, да позиционират продуктите на различните пазари, да разработват подходящи маркетингови стратегии и програми и пр. Пристъпвайки към изучаването на маркетинга като теория и практическа дейност, младите специалисти трябва да се запознаят първо с неговата същност, принципи, функции, основни понятия ... |
|
Настоящата книга е опит да се проследят и анализират различните измерения на съвременната потребителска подвижност. В нея се застъпва разбирането, че правенето на маркетинг и поддържането на стабилни търговски марки в дигиталната епоха е достигнало качествено по-високо ниво. Мобилността на съвременния потребител е пътешествие във времето и пространството, непознато в историята досега: близко до нас е вече практически всичко; продаването се е превърнало в процес на ангажиране и споделяне; търговските марки се оказват това, което потребителите правят със и за тях; а дизайнът във всичките му проявления, както и ... |
|
Книгата изследва глава четвърта (раздел ІV) от Закона за защита на потребителите (ЗЗП), която въвежда в българското право изискванията на Директива 2005/29/ЕО относно нелоялни търговски практики от страна на търговци към потребители на вътрешния пазар. Представени са практиката и указанията на Европейската комисия и на СЕС по прилагането на Директивата. Разкрити са противоречията между ЗЗП и Директивата и способите за преодоляването им, като са формулирани редица предложения за изменение на ЗЗП. Изяснени са понятията търговска практика и нелоялна търговска практика, видовете нелоялни търговски практики, институционалната ... |