Учебникът е разработен от авторски колектив на катедра "Международни икономически отношения и бизнес" на Университета за национално и световно стопанство - УНСС. В рамките на увод, тринадесет глави и заключение, разпределени в два раздела, са представени както съвременните теоретични възгледи, така и ценни добри практики в областта на маркетинга. Отразено е устойчивото и модерното в теорията за маркетинга и са представени както в отделните глави, така и в заключението много примери за това как маркетингът се случва в различните компании. Последователно са разгледани основните компоненти на маркетинга и ... |
|
Настоящото второ преработено и допълнено издание на Основи на маркетинга предлага систематизирано и аналитично изложение на фундаменталните принципи, категории и инструменти на съвременния маркетинг. Изданието е съобразено с актуалните тенденции в пазарната среда и е насочено към успешното формиране на цялостна теоретична и приложна подготовка на студентите в областта на маркетинга. Учебникът отчита последните насоки и промени в потребителското поведение, дигиталната трансформация и глобалната бизнес среда. Чрез теоретични постановки и практически примери книгата подпомага студентите, преподавателите и професионалистите ... |
|
Маркетингът се превръща в един от най-мощните инструменти, използвани от бизнеса в безкрайната борба за оцеляване и развитие. Тоталното господство на пазарните отношения практически води до ликвидиране на националните икономически граници. Търговията между страните, икономическото сътрудничество, разширяването на световните икономически контакти и международното разделение на труда създават всички необходими обективни предпоставки за глобализиране на международните икономически отношения и бизнеса. Днес нито една страна - малка или голяма, не може ефективно да се развива в страни от световните икономически процеси. ... |
|
Концепции и практики. ... Книгата "Релационен маркетинг и CRM. Концепции и практики" е посветена на философията и практиките на съвременната парадигма на изграждане на дългосрочни взаимоотношения с клиентите, партньорите и доставчиците. Бързото развитие на информационните технологии и нарастващата глобална конкуренция през последните 2 декади промениха драстично традиционния бизнес модел, който бе доминиращ във всички сектори- масово производство, стандартизиран продукт и масови комуникации и той претърпя значителна трансформация като премина към един по - различен, индивидуализиран маркетинг и комуникации. ... |
|
Статиите са фокусирани главно върху следните теми: "Европейски съюз" - политика, еврофондове, програми за развитие; единен пазар и обща търговска политика на ЕС; насърчаване на българския експорт; осигуряване безопасността на храните и производството и търговията; търговски вериги и търговско-развлекателни центрове в България; маркетинг проучвания при внос и износ на стоки; подготовка и сключване на различни видове търговски сделки. Книгата е предназначена за постигане на професионализъм в работата на ръководителите и специалистите в областта на икономиката, както и за квалификацията на участниците в ... |
|
Николай Георгиев Цонев e доцент по "Маркетинг в туризма" в УНСС. Той се изявява в редица области като политика, изпълнителна власт, както и в бизнеса. Свидетелство за това е автобиографията му, от която става видно, че той заема позицията Председател на партия "Нова Алтернатива", създадена от него през 2012 година, бил е на позицията "Министър на отбраната" за периода 2008-2009 година, а също така е управлявал различни успешни търговски дружества през периода 1992-1999 година. Заслужава внимание позицията му Президент и Вицепрезидент на "CLIMS" (Комитет за връзка между социалните ... |
|
Маркетингът на търговската фирма се концентрира върху особеностите в маркетинговата теория и практика, които съпътстват търговския бизнес. Учебникът е предназначен за студентите, обучавани в областта на търговския бизнес, но в много отношения надхвърля първоначално поставените цели. В този смисъл може да бъде полезен на всички, които се интересуват и практикуват маркетинг в търговията. ... |
|
Книгата Маркетинг на туристически продукт. Комуникационна политика в туризма и услугите е предназначена за разнородна читателска аудитория. На първо място това са редовните и задочни студенти, изучаващи дисциплините Маркетинг в туризма, Маркетинг на услугите и/или Комуникационна политика. Тя осигурява едновременно и теоретични познания и много примери по всички проблеми, касаещи маркетинговите комуникации на туристическите фирми, на фирмите предлагащи услуги, както и на туристическите дестинации на различни нива - национално, регионално и на местно и по-точно общини и други населени места. Другата потенциална група ... |
|
Пред вас е преводът на второто издание на бестселъра за 2003 година. Игор Ман (директор по маркетинг на фирма "Alcatel) продължава да споделя с читателите своя опит и дава неоценими съвети, необходими на всеки мениджър по маркетинг. Запазвайки достойнствата на първото издание и отчитайки недостатъците му, авторът е преработил и значително обогатил съдържанието на книгата, като е добавил глави, мисли и коментари. С удоволствие препоръчваме тази полезна, весела и добра книга на всички мениджъри по маркетинг, предприемачи, ръководители на фирми и отдели, а също на студентите във висшите учебни заведения. " ... |
|
Дълги години тази книга е авторитетен учебник и неслучайно толкова време остава бестселър. Стъпка по стъпка тя води през трудностите на директния маркетинг и същевременно се чете почти като роман. Дрейтън Бърд не само ви насочва какво да правите и какво да избягвате – многобройните международни проучвания ви показват и как да го направите. Сред засегнатите теми са: какво е директният маркетинг интернет – идеалната директна медия и как се прилагат съществуващите правила как да спечелите и запазите клиенти уникалните предимства на тестването и измерването какво се продава, какво не – и защо как да си поставите цели, ... |
|
За нуждите на настоящото учебно помагало е представена еволюцията на концепцията за маркетинг, тъй като само извеждането и изясняването на причинно-следствените връзки, стоящи зад съвременния маркетинг, могат да обяснят тенденциите в неговото развитие. Представят се същността и особеностите на маркетинга в туризма, които са пряко следствие от развитието на маркетинговата наука и формират до голяма степен ефективното развитие на туристическия бизнес. Еволюцията на маркетинговата концепция е представена на базата на изследователските и научните възгледи на Филип Котлър (смятан за бащата на съвременния маркетинг), ... |
|
Маркетинг 5.0 на Филип Котлър е незаменим ресурс за маркетолози, мениджъри и служители в маркетингови отдели, както и за всеки, който се стреми да се усъвършенства в сферата на маркетинга. Маркетинг 5.0 е последната актуализация в основополагащия труд на Филип Котлър, световноизвестен автор в областта на маркетинга и виден популяризатор на модела 4P за маркетинг микс, в която Филип Котлър и съавторите му Хермауан Картаджая и Иуан Сетиуан, описват подробно и на достъпен език трите фундаментални промени на пазара, в бизнес организациите и технологиите, обясняват начина, по който маркетолозите могат да използват ... |