Harvard Business Review. ... Добрите мениджъри знаят как да общуват ясно и убедително. А вие? В книгата водещи експерти, сред които Робърт Чалдини, Джей Конгър, Холи Уийкс и Ник Морган, ще ви представят ценни съвети и стратегии по темата. Идеите са разгледани както в теоретичен, така и в практически план. Дори да не прочетете нищо друго за ефективната комуникация, обърнете внимание на тези десет статии от авторитетни специалисти, подбрани за вас от екипа на "Харвард Бизнес Ревю". Стъпка по стъпка, вие ще разберете: как успешно и убедително да защитите идеите си; как да достигнете до публиката; как да ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Учебникът е основно преработен и допълнен с всички въпроси от учебната програма. Всяка тема е илюстрирана с примери и задачи. ... Учебникът по-скоро е наръчник и помощник на тези, които ще работят с него. Тук може да научите и да упражните: междуличностното делово общуване; комуникациите - писмени и говорими; административната етика; оформянето на всички видове документи. Учебникът е предназначен за всички, които изучават дисциплината "Бизнес комуникации". Той е разработен по учебната програма, одобрена от "Министерство на образованието и науката" по съответната дисциплина и е предназначено за ... |
|
Как да се справяте с нерационалните и невъзможни хора във вашия живот. Нека да си го признаем: всички познаваме хора, които са просто нерационални. Без значение колко трудно се опитвате да говорите разумно с тях, никога не се получава. Е, какво е решението? Как да разговаряте с някого, който просто не слуша? Какво можете да сторите с нереалистичен шеф, разгневен съпруг или прекалено емоционален приятел? Не можете да спечелите, като пренебрегвате лудостта - и не можете да я премахнете с разумни доводи. Но можете да я спрете рязко. Високо оцененият психиатър и експерт по комуникацията Марк Гоулстон ви показва как в & ... |
|
Има ли някой в живота ви, който просто отказва да слуша, без значение какво казвате? Може би е някой в работата: подчинен, член на екипа, клиент, вашият шеф. Или може би е някой у дома: партньор, родител, бунтуващ се тийнейджър, разгневен бивш. Само ако можехте да накарате този човек да се успокои и да бъде в състояние да възприема, вероятно щяхте да успеете да изгладите вашите различия... "Просто слушай" ще ви помогне. В тази силна и увлекателна книга признатият психиатър и бизнес треньор Марк Гоулстон разкрива как да достигате до абсолютно всеки - дори когато успешната комуникация изглежда невъзможна - с ... |
|
Учебникът по бизнес комуникации е изготвен спрямо учебната програма от 2017г. - заповед № РД 09-5128/07.09.2017 г. Предназначен е за учениците от всички професионални направления, които изучават предмета бизнес комуникации. Учебникът не е предназначен за направление "Секретарски и административни офис дейности". Разделен е на два дяла: Основи на бизнес комуникациите и организацията и комуникациите в нея. Материалът изяснява същността на различните видове вербална комуникация и функциите им в деловите и неформални среди; основите на писмената кореспонденция и стандартите за справочно-информационни и ... |
|
Какво означава да общуваме ефективно в бизнеса? Кои са критериите и гаранциите за успешната комуникация в предприемаческата и мениджърската дейности? Как да подобрим своите комуникационни способности? Подобни въпроси с основание би трябвало да вълнуват всеки изследовател, който посяга към темата за деловото общуване. Логично и закономерно най-мащабните бизнес постижения обикновено се свързват с особено ефикасните форми, тактики и техники на комуникиране между партньорите, между продавачите и купувачите, между работодателите и техните подчинени. Ефективна е онази комуникация, която обслужва главните цели на бизнеса като ... |
|
От гледна точка на практиците, един от най-съществените елементи на корпоративната комуникация, които предстои да бъдат разгледани в следващите страници, е синхронът между вербално и невербално и тяхната тежест при успешното представяне на корпоративния комуникатор. Също така, в следващите редове ще поговорим и за връзката на невербалния компонент с успешното провеждане на определени комуникационни формати. Безспорно, езикът, вербалното, като най-съвършената система за човешко общуване, е водещ във всяка комуникация. Въпреки това, макар и на вторично ниво, въздействието на невербалната комуникация - външен вид и ... |
|
Какво да кажем, за да постигнем своето? Най-новите научни разработки на автора на световни бестселъри Джона Бъргър разкриват как шест вида думи могат да засилят влиянието ви във всяка област на живота - от умението ви да убеждавате другите и да изграждате по-здрави взаимоотношения до стимулирането на креативността и мотивирането на екипи. Почти всичко, което правим, предполага използването на думи. Чрез думите убеждаваме, общуваме и се сближаваме. С тях лидерите ръководят, търговците продават, а родителите възпитават. С тях учителите преподават, политиците управляват, а лекарите обясняват. Дори нашите мисли зависят от ... |
|
Кои са вашите дарби и разочарования и как да разберете вашия екип. Шестте вида талант в работата е най-бързият начин да помогнете на хората да идентифицират вида работа, която им носи радост и удовлетворение, и да избягват работа, която води до разочарование и прегаряне. Моделът също така дава на екипите забележително проста и практична рамка за използване на естествените дарби на всеки един, което увеличава продуктивността и намалява ненужните преценки. Патрик Ленсиони вдъхва живот на модела си чрез интересна и завладяваща история. Той разказва за Бул Брукс - предприемач, съпруг и баща, който се опитва да се справи ... |
|
Настоящата монография има за цел да систематизира, обобщи и анализира ефективните методи на дигиталния маркетинг в интеркултурна среда в периода 2017 - 2021 г., с фокус върху комуникацията "бизнес към бизнес" (B2B) в България и Германия. Изданието осъществява изчерпателен преглед на съвременни теоретични разбирания, като паралелно с това са представени релевантни практически илюстрации, придаващи фактически измерения на материята, за да се потвърди научната и приложната стойност на настоящия труд. Текстът систематизира както обширен набор от актуални научни публикации на български, немски и английски език, така ... |
|
Как да печелим клиенти и да сразяваме конкуренти ... Малък екип с повече от скромен бюджет, но със свежи хрумвания, постига ефект, оценяван на 130 милиона долара. С една щура идея производител съумява петкратно да увеличи продажбите си на битова техника. Собственик на фитнес клуб привлича много нови клиенти само като добавя екстравагантност към услугите си. Предприемач побърква конкурентите си от текстилния бизнес с помощта на едно единствено, но особено решение... Онова, което обединява десетките примери, с които е наситена тази книга, е тяхната креативност. Те ни показват, че в новите реалности традиционната ... |
|
Защо, когато помагаме на другите, печелим и ние. В продължение на много години ние се фокусираме върху индивидуалните двигатели на успеха: страст, упорита работа, талант и късмет. Но днес успехът все повече зависи от това как си взаимодействаме с другите. Алтруистът, Егоистът и Кантарът са трите основни роли в социалните взаимоотношения и се проявяват най-вече в бизнес средата. Егоистите са като черни дупки - те засмукват максимално количество облаги и енергия от фирмата, без да се интересуват какво причиняват с това на колегите си. Кантарите са най-многобройната група и следват принципа колкото ти на мене - толкова аз ... |