Учебната система по Гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование за 1. клас включва книга за учителя и учебно помагало за ученика. Комплектът представя цялостен конструкт, насочен към познавателното, социално-емоционалното, духовно-нравственото и физическото развитие на ученика. Въз основа на актуални нормативни документи е разработена методика, която поставя във фокус активността на ученика по формиране на компетентности и специфични групи ключови компетентности, посредством изграждане на приобщаваща среда, способстваща адаптацията му към учебната дейност, в това число чрез насърчаване на саморегулативно ... |
|
Изданието е част от учебен комплект Светът е на децата по гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование за 6 - 7-годишни деца. Предназначено е за учителите, които работят с комплекта с децата в своите групи. Учебната система Светът е на децата по гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование за 6 - 7-годишни деца се състои от: помагало книга за учителя дидактично табло България; дидактично табло Аз съм българче; дидактично табло Безопасност, сигурност и здраве; дидактично табло Да се храним здравословно; дидактично табло Естествени източници на енергия в природата; ... |
|
Изданието е част от учебен комплект Светът е на децата по гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование за 5 - 6-годишни деца. Предназначено е за учителите, които са заявили комплекта за работа с децата в своите групи. Учебната система по гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование за 5 - 6-годишни деца се състои от: помагало; книга за учителя; дидактично табло Моето семейство; дидактично табло Моето тяло; дидактично табло Вода, почва, въздух; дидактично табло Права на детето; табло за настолна образователна игра Сезони; табло за настолна образователна игра Любими ... |
|
Оценителите на Министерството на образованието и науката, одобрили учебника, изтъкват следните негови достойнства: сложни научни понятия са обяснени на ясен и разбираем за учениците език; всяко ново понятие се разглежда във взаимовръзката си с въведените преди него понятия; плурализъм на гледните точки към всяко ново понятие; новите знания са въведени чрез актуални примери от съвременния живот, познати и разбираеми за учениците. Към тези достойнства ще добавим разнообразието от кинозадачи. При тях документални и игрални филми в електронния вариант на учебника допълват и разширяват знанията за новите понятия и ... |
|
Учебникът за 12. клас е наследил всички достойнства на учебника за предходния клас. сложни научни понятия са обяснени на разбираем за учениците език; всяко ново понятие е ясно дефинирано и добре обозначено; плурализъм на гледните точки към всяко ново понятие; новите знания са въведени чрез актуални примери от съвременния живот, познати и понятни за учениците; тестове за входяща и изходяща диагностика; тестове за текущ контрол след всеки раздел; уроци за обобщение след разделите и обобщителен урок върху целия материал за 11. клас и 12. клас. В уроците за практически дейности и упражнения на учителя и ... |
|
В 7. клас учениците се запознават с българската история от епохата на Възраждането до нашата съвременност. Новият учебник предоставя широки възможности на учителите за активно обучение. Учебното съдържание е обхванато в: 2 теми за начален преговор върху Европейското и Българското средновековие; 41 теми за нови знания; 8 теми за упражнение и формиране на умения; 5 рубрики "Стъпка по стъпка" за работа с различни източници; 5 теми за текущ преговор и обобщение по раздели. Уроците за нови знания са структурирани по познатия от 5. клас и 6. клас начин: въвеждащ въпрос, основен текст и резюме, документи ... |
|
Книгата е опит за представяне на потребността от познаване и интегриране на класическото и съвременното познание за ценностите на гражданина и гражданското общество в процеса на обучението и възпитанието на младите хора. Предназначен е за студенти, учители, университетски преподаватели, младежки дейци в сферата на неформалното образование, за всички, които са съпричастни към теорията и практиката на израстването на съвременния гражданин. Лиляна Стракова е преподавател във Факултета по педагогика на Софийския университет "Св. Климент Охридски" по дисциплините "Гражданско образование", " ... |
|
Ръководство за преподавателя. ... Проф. д-р Вяра Гюрова е преподавател във Факултета по педагогика на СУ Св. Климент Охридски. Преподава андрагогия (образование на възрастните), сравнително образование и образование по правата на детето в бакалавърска и магистърска степен. Автор и съавтор е на над 100 публикации (книги, студии, статии). Автор е на книгите Образованието по света - проблеми и перспективи (1994), Андрагогия - изкуството да се обучават възрастните (1998), Културата по правата на детето - шанс и предизвикателство за учителите (2002). Съавтор е на книгите Провокацията учебен процес (1997), Теория на ... |
|
"Спазвам правилата" покрива очакваните резултати и стандарти за обучение по БДП, защита от бедствия и аварии и гражданско образование, като запазва и доразвива интегрирания подход за преподаване и учене. Помагалото съдържа: теми за културата на поведение, инициативността и предприемчивостта, здравното образование, опазването на природата, празниците и други; обогатени техники за активно учене в часа на класа чрез повече проблемни ситуации, проучвания, изразяване и защита на позиция, дискусии, игри, работа по двойки и в екип, казуси, активни рисунки и др., съобразени с възрастта; увеличен брой на ... |
|
"За осъществяване на дейността на помощник-възпитателя са много важни наличието и изграждането на определени личностни качества, които ще дадат възможност за осъществяване на ефективен образователен процес, съответстващ на изискванията, заложени в държавните образователни стандарти по предучилищно образование, по приобщаващо образование и по гражданско, здравно, екологично и интеркултурно образование. Едно от тези личностни качества е общителността (комуникативността), която се развива и формира в процеса на педагогическо взаимодействие. Тя включва обмен на информация, взаимодействие, както и възприемане и разбиране ... |
|
Ново преработено издание съобразно новата учебна програма по БДП за 2. клас, одобрена със заповед № РД09-2684/20.09.2018 г. на МОН. ... Спазвам правилата покрива очакваните резултати и стандарти за обучение по БДП, защита от бедствия и аварии и гражданско образование, като запазва и доразвива интегрирания подход за преподаване и учене. Помагалото съдържа: теми за културата на поведение, инициативността и предприемчивостта, здравното образование, опазването на природата, празниците и други; обогатени техники за активно учене в часа на класа чрез повече проблемни ситуации, проучвания, изразяване и защита на позиция, ... |
|
Учебникът по гражданско образование за 12 клас: главен герой в него е гражданинът, а не държавата; създава умения, а не просто знания; ученик и учител са заедно в обща роля на граждани, а не на обучител и обучаем; езикът е разбираем и разпознаваем, а илюстрациите са подбрани прецизно; предлага много алтернативи, а не готови решения; не свършва с края на учебната година, а продължава напред. На страниците на изданието има код за достъп до електронния вариант на продукта. Настоящото издание е одобрено от МОН и е съвместимо с учебната програма за 2024/2025 г. Ако имате нужда от подвързия за различни формати ... |