Дневникът е предназначен за регистриране на входяща - изходяща кореспонденция. Към дневника има класьори за входящата и изходящата кореспонденции. Класьорите са неразделна част от дневника. Дневникът и класьорите се водят от длъжностно лице, определено със заповед на директора. Дневника се предлага в 3 варианта: Формат A4, твърда корица, 1000 записвания Формат A3, твърда корица, 1000 записвания Формат A3, твърда корица, 2000 записвания ... |
|
Характеристики: размери: 29.5 x 41.3 cm; формат: A3; вид: книга; брой записвания: 1000; корица: твърда; хартия: офсет, нехимизирана. ... |
|
Концепции и творчески решения. ... Книгата изследва концепциите и творческите решения в директния маркетинг - един различен от традиционния маркетингов подход начин за привличане и задържане на потребителите - с помощта на директно взаимоотношение с тях. Днес директният маркетинг е навсякъде около нас - виждаме проявленията му, когато сутрин включваме телевизора и преглеждаме пресата, когато през деня получаваме безброй имейли и телефонни обаждания, както и когато проверяваме пощенската си кутия, прибирайки се от работа. И докато в нашата страна влакът на директния маркетинг набира скорост, машинистите му все още са ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Учебникът е одобрен със заповед № РД 09-1524 / 08.02.2017 г. ... Учебникът включва три типа уроци: за нови знания, за практическа дейност и за упражнение. Текстовете са написани на достъпен за петокласниците език, като в същото време са научно издържани. Уроците за дейности и за упражнения дават възможност на учениците да приложат на практика наученото. В учебника са предложени тестове за входяща и изходяща диагностика и 5 теста, съдържащи въпроси за самооценяване с примерна скала за определяне на постиженията на ученика. Включен е и показалец на новите понятия. ... |
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
Дневник за изходяща кореспонденция съдържа необходимите реквизити съгласно Наредба № 8 от 2016 г. за информацията и документите за системата на предучилищното и училищното образование. Дневникът се води във всички образователни институции. Предназначен е за регистриране на изходящата кореспонденция. Дневникът е освободен от графичен дизайн. В настоящия дневник са включени страници за регистриране на изходящата кореспонденция, в които се отразява: регистрационен изходящ номер и дата; вид документ и кратко съдържание; данни за кореспондента; движение на документа: изпратен до; индекс за класиране; срок за ... |
|
Лондон, август 1914 година. На домашния фронт цари все по-голямо разслоение, напрежението расте с всеки изминал ден. Стотици млади мъже се записват да се бият срещу германците. Джон Патерсън избира да следва мечтата си да учи в колеж и остава в града. Но цената е твърде висока... Роман за грозното лице на игрите на власт, за лъжите и манипулативната мерзост на пропагандата, за живота, опрян в бодливата тел на оцеляването. За войната. Но и за нежната сила на литературата, за благодарността, приятелството и човечността."Стефан Брайс е написал подчертано антивоенен роман. И днес, както преди едно столетие, ние отчаяно ... |
|
Изданието съдържа писма, които се превеждат за първи път на български език, и е посветено изцяло на литературата. То ни дава възможност да се докоснем до епохата и живите хора зад великите произведения, до великите писатели и техните творби в развитие. Да станем свидетели на колебанията и съмненията, на живота, който е пораждал тези творби и е осуетявал намерения и литературни амбиции с пълното право на собственик."А простотата е най-необходимото условие за прекрасното. Простото и естественото могат и да не се получат хубаво, но сложното и изкуственото никога не могат да бъдат хубави.""Но да Ви разкажа ... |
|
Превод от руски: Петрана Пасева. ... "Литературата е труд", "Краткостта е сестра на таланта", "Сюжетът трябва да бъде нов, а фабула може и да няма", "Езикът трябва да бъде прост и изящен" - тези крилати фрази на Антон Павлович Чехов (1860-1904) не са цитати от "Три сестри", "Вишнева градина" или "Иванов", не са извадени и от някой от многобройните му разкази. Те са част от огромната му кореспонденция. Как трябва да се живее? - ето въпроса, в който е целият Чехов. С узряването му като художник обаче този въпрос все повече се обвързва с другия - как ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... Учебната система по физика и астрономия за 9. клас на издателство "Педагог 6" се състои от: учебник учебна тетрадка книга за учителя Изброените компоненти от учебната система се продават поотделно. За да закупите някой от тях, последвайте съответния линк. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2023/2024 г. Ако имате нужда от подвързия за различни формати учебници, тетрадки и учебни помагала, посетете нашата специална секция Подвързии . ... |
|
Тази илюстрирана книжка проследява живота на Константин-Кирил Философ и Методий, като увлекателно представя великото дело на двамата братя - създаването на славянската писменост и език. В книгата са публикувани рисунки и репродукции на икони, стенописи и картини. Включени са и интересни откъси от жития, посветени на светите равноапостоли. Книжката е част от поредицата Моята първа книга на издателство Пан . ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. Първа част за 9. клас при обучение с интензивно изучаване на чужд език. ... Учебната система по физика и астрономия за 8. клас се състои от: учебник учебна тетрадка книга за учителя Изброените компоненти от учебната система се продават поотделно. За да закупите някой от тях, последвайте съответния линк. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2023/2024 г. Ако имате нужда от подвързия за различни формати учебници, тетрадки и учебни помагала, посетете нашата специална секция Подвързии . ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... В настоящата книга за учителя авторският колектив изяснява още основни положения в концептуалната рамка на учебно-дидактическия комплекс по предмета изобразително изкуство за 1.клас. Представена е обща характеристика на учебния предмет, който е част от общообразователната подготовка на средното общообразователно училище. Потърсени са механизми, чрез които учебният предмет изобразително изкуство да бъде успешно обвързан с изведените ключови компетентности, но приоритетно е ангажиран с изпълнение на основните дейности "за креативното представяне на идеи и за ... |