Трето допълнено и преработено издание. ... Книгата "Артикулационни нарушения - ръководство за терапия" е трето допълнено и преработено издание. Резултат е от дългогодишна клинична, теоретична и преподавателска работа на автора. Описва теоретичната и терапевтичната рамка на специфичните нарушения в артикулацията, фонетиката и фонологията на българския език. Представени са конкретни терапевтични стратегии и етапи на логопедичната интервенция при артикулационни нарушения, артикулационната и акустичната характеристика на нормативните фонеми, видовете неправилна артикулация, методите за постановка, автоматизация и ... |
|
|
|
Специална педагогика Милен Замфиров, Неда Балканска, Мира Цветкова-Арсова, Катерина Караджова, Емилия Евгениева, А. Трошева-Асенова, П. Шапкова, Д. Щерева, М. Томова, С. Лозанова, К. Дамянов
УИ Св. Климент Охридски
|
Цена: 30.00 лв. |
|
|
|
Основната концептуална идея на книгата е да бъде в помощ на студентите по специална педагогика във ФНОИ, но на практика отразява и търсенията на колегите специални педагози. Споделените в нея визии за развитието, възпитанието, обучението, подкрепата и образованието на децата със специални образователни потребности (СОП) ще разширят съвременните педагогически хоризонти и ще бъдат ключ за откриване на ефективни практически решения. Колективната монография Специална педагогика е резултат на усилията на членовете на катедра Специална педагогика и няколко хонорувани преподаватели към нея - Милен Замфиров, Неда Балканска , ... |
|
Книгата е първото задълбочено проучване на възможностите на електронното обучение за разширяване на достъпа до висше образование за студенти със специални образователни потребности. Съдържа теоретичен анализ и емпирично изследване на различни аспекти на феномена "електронно обучение" през призмата на академичния състав на СУ "Св. Климент Охридски" и на обучаемите с различни типове нарушения. Тя е адресирана към преподаватели от висшите училища и колежите, към специалисти, работещи със студенти със специални образователни потребности, към изследователи, както и към всички, ангажирани и проявяващи ... |
|
Учебното помагало е одобрено със Заповед № РД 09-240/06.03.2012 г. на министъра на образованието, младежта и науката. ... Образователната поредица "Логико примо" е предназначена за деца и може да бъде използвана в детски градини, подготвителни групи и началните класове. Материалите са разработени от квалифицирани педагози от училищата и детските градини. Текстовете и илюстрациите стимулират децата да играят, разказват и разсъждават, а подборът на темите е съобразен с опита и познанията им за съответната възраст. В илюстрациите на отделните карти децата могат да открият ситуации и образи, с които да се ... |
|
Учебното помагало е одобрено със Заповед № РД 09-240/06.03.2012 г. на министъра на образованието, младежта и науката. ... Образователната поредица Логико примо е предназначена за деца и може да бъде използвана в детски градини, подготвителни групи и началните класове. Материалите са разработени от квалифицирани педагози от училищата и детските градини. Текстовете и илюстрациите стимулират децата да играят, разказват и разсъждават, а подборът на темите е съобразен с опита и познанията им за съответната възраст. В илюстрациите на отделните карти децата могат да открият ситуации и образи, с които да се отъждествят. Логико ... |
|
Учебното помагало е одобрено със Заповед № РД 09-240/06.03.2012 г. на министъра на образованието, младежта и науката. ... Образователната поредица "Логико примо" е предназначена за деца и може да бъде използвана в детски градини, подготвителни групи и началните класове. Материалите са разработени от квалифицирани педагози от училищата и детските градини. Текстовете и илюстрациите стимулират децата да играят, разказват и разсъждават, а подборът на темите е съобразен с опита и познанията им за съответната възраст. В илюстрациите на отделните карти децата могат да открият ситуации и образи, с които да се ... |
|
Учебното помагало е одобрено със Заповед № РД 09-240/06.03.2012 г. на министъра на образованието, младежта и науката. ... Образователната поредица "Логико примо" е предназначена за деца и може да бъде използвана в детски градини, подготвителни групи и началните класове. Материалите са разработени от квалифицирани педагози от училищата и детските градини. Текстовете и илюстрациите стимулират децата да играят, разказват и разсъждават, а подборът на темите е съобразен с опита и познанията им за съответната възраст. В илюстрациите на отделните карти децата могат да открият ситуации и образи, с които да се ... |
|
Учебното помагало е одобрено със Заповед № РД 09-240/06.03.2012 г. на министъра на образованието, младежта и науката. ... Образователната поредица "Логико примо" е предназначена за деца и може да бъде използвана в детски градини, подготвителни групи и началните класове. Материалите са разработени от квалифицирани педагози от училищата и детските градини. Текстовете и илюстрациите стимулират децата да играят, разказват и разсъждават, а подборът на темите е съобразен с опита и познанията им за съответната възраст. В илюстрациите на отделните карти децата могат да открият ситуации и образи, с които да се ... |
|
Пластмасовата рамка за 4. подготвителна група на детската градина е част от образователната поредица Логико примо и към нея не са включени необходимите материали за използването ѝ. Образователната поредица Логико примо е предназначена за деца и може да бъде използвана в детски градини, подготвителни групи и началните класове. Материалите са разработени от квалифицирани педагози от училищата и детските градини. Текстовете и илюстрациите стимулират децата да играят, разказват и разсъждават, а подборът на темите е съобразен с опита и познанията им за съответната възраст. В илюстрациите на отделните карти децата ... |
|
Учебното помагало е одобрено със Заповед № РД 09-240/06.03.2012 г. на министъра на образованието, младежта и науката. ... Образователната поредица "Логико примо" е предназначена за деца и може да бъде използвана в детски градини, подготвителни групи и началните класове. Материалите са разработени от квалифицирани педагози от училищата и детските градини. Текстовете и илюстрациите стимулират децата да играят, разказват и разсъждават, а подборът на темите е съобразен с опита и познанията им за съответната възраст. В илюстрациите на отделните карти децата могат да открият ситуации и образи, с които да се ... |
|
Справочник за синдромите на говорна и на езикова патология в контекста на съвременната клинично-лингвистична класификация на комуникативните нарушения. Говорните нарушения в детска възраст са категория, обединяваща различни развитийни синдроми на засегната реализация на устното изказване. В исторически план говорните нарушения са предмет на изследователски интерес още от времето на зараждането на логопедията като наука. Те се включват в различни класификации, създадени в рамките на медицинския, лингвистичния и социалнопсихологическия модел. Някои от тези класификации са основа за развитие на логопедията като наука и ... |
|
Чеширската усмивка на котката на Шрьодингер. Спорът кое в човешката природа се е появило първо - мисленето или езикът, - продължава десетилетия. Мозъкът говори с нас на вербален език. Именно така ни показва как е структуриран светът в съзнанието, обяснява пространството и времето, природните закони и явления, звуците, формите и абстракциите - и ние трябва да декодираме тази многозначна информация в зависимост от ситуацията. Като Чеширската усмивка на котката на Шрьодингер значенията на думите могат да изчезват, да се променят или да нямат подходящи обозначения, а за да общуваме, ние трябва да сме обучени в системата от ... |