|
|
Пъзелът от "Pebaro" ще се хареса на малки и пораснали любители на превозните средства. Той е изработен от дърво и съдържа 30 елемента за сглобяване на парен локомотив. Можете да оцветите елементите на пъзела с боички и четка . Съвет: За по-лесно нареждане не отделяйте всички части от таблата наведнъж. Започнете с тези, на които пише цифрата 1, или отделяйте частите по двойки, една по една. Съединете ги заедно на местата, на които е отбелязана една и съща цифра. ... |
|
Забавлявайте се и направете модел на парен локомотив! Изданието има както занимателна, така и образователна цел. Сглобяването на модела помага по един занимателен начин да се развиват сръчността, последователността, логическото и пространственото мислене у децата. Характеристики на 3D модела лесен за сглобяване не са необходими ножица и лепило за направата му образователен пресъздава оригинала с точност и детайлност частите са предварително оцветени по подобие на оригинала частите на макета са изработени от плътен картон ... |
|
|
|
Умален модел на парен локомотив BR 41. От 1936 година, в рамките на строителната програма за германските национални железници (DRG), бил разработен стандартния клас за бързи транспортни локомотиви "BR 41". По време на пробния период получава псевдонима "Ox loco", защото се е използвал за транспортирането на едър рогат добитък. Впоследствие били построени 366 локомотива, разделени между почти всички германски строители. "BR 41" е проектиран като многоцелеви локомотив. В допълнение към приложението си за транспортиране на полезни товари - максималната скорост, която развивал, била от 90 ... |
|
Мащабно умален сглобяем модел от пластмаса на парен локомотив - BR 50. Дължина на модела: 26.6 cm За да може да сглобите и залепите този макет, ви е необходимо лепило . Елементите на модела са направени от едноцветна пластмаса. Моделът може да се оцвети с боички . За локомотива BR 50 Парният локомотив BR 50 е разработен през 1937-ма година за нуждите на немските железници. С произведените 3164 бройки между 1939-та и 1945-та година, BR 50 е един от най-масово използваните парни локомотиви в Германия. Заради войната, последните серии са технически по-опростени и получават обозначението BR 50 UK (Umbau ... |
|
|
|
|
|
Умален модел на немски парен локомотив - BR клас 52. От този клас локомотиви са построени най-много бройки в Германия по време на Втората световна война. Този вид локомотиви се наричат "Kriegslokomotiven" или "Kriegsloks", което означава "военни локомотиви". Клас 52, е развита версия на по-ранната предвоенна версия клас 50. Тъй като производството му е през военно време, това води до използването на по-малко части и по-евтини материали, за да се ускори производствения процес. Те са проектирани от Вагнер, който през това време е бил главен инженер на Бюрото на дизайните на Централното бюро ... |
|
Умален модел на парен локомотив обслужващ немската транспортна компания (Deutsche Bahn) и три товарни вагона. Характеристики: приблизителни размери на основата на комплекта: 110 x 88 cm минимална площ за разполагане на глобения комплект: 120 x 98 cm захранване: прав ток (DC) минимален радиус на завиване: 358 mm епоха: III дължина на влака - 45.7cm ... |
|
Влакчетата са сред любимите играчки на малки и големи. А колко повече ще се зарадва вашето дете, ако влакчето от "Bigjigs Toys" е неговото първо! То е изработено от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа. Комплектът разполага с локомотивче с магнити и релса тип "край на пътя". Локомотивчето е с размери 8.5 / 4.8 / 3.5 cm. За по-забавна игра можете да закупите още релси и аксесоари от серията "Rails". ... |
|
Умален модел на пътнически влак с парен локомотив клас, използван от Полските държавни железници (PKP). Комплектът се състои от парен локомотив, открит вагон за въглища, 2 пътнически вагона и релси, с които се изгражда овално трасе и е предназначен за второстепенни линии. Характеристики: приблизителни размери на основата на комплекта: 110 x 88 cm минимална площ за разполагане на глобения комплект: 120 x 98 cm захранване: прав ток (DC) навигационен радиус: 358 mm епоха III: 1950 - 1970 ... |